Als je het hebt over aantallen/frequentie, dan ben ik dit wel met je eens. Maar als je bijvoorbeeld iets als een Guantánamo Bay even los in ogenschouw neemt dan zijn bush/obama ook hele smerige lieden geweestquote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:33 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Als jij het verschil niet ziet tussen Bush/Obama (&co) of Putin/Stalin (&co) dan mis je toch een groot stuk aan historische kennis en besef.
Er is geen sprake van een dubbele standaard. Er is één standaard en beide groepen verhouden zich daar heel anders toe. Misschien beide niet gunstig tov van "de standaard". Maar de ene groep (Putin &co) is veel verder verwijderd van die standaard dan de andere.
Ik ben tegen oorlogen. Wat vind jij van dat concert midden in een war zone?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vertel eens: wat vind jij nou van de Russische oorlogsmisdaden?
Je weet dat Mariupol inmiddels al een tijdje geen warzone meer is? Omdat het in handen is van de Russen en de Oekraïners daar op dit moment niet bij kunnen?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:47 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ik ben tegen oorlogen. Wat vind jij van dat concert midden in een war zone?
Hoe hard wordt er nog gevochten in Mariupol?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:47 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dus het is er op vooruit gegaan sinds de Russen het hebben overgenomen?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:49 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Je weet dat Mariupol inmiddels al een tijdje geen warzone meer is? Omdat het in handen is van de Russen en de Oekraïners daar op dit moment niet bij kunnen?
Dat de Russen voor propaganda doeleinden een concert organiseren in Mariupol?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:47 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Jij als kritische denker kunt dat vast zelf goed beoordelen, hier wat beeldmateriaal:quote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:51 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dus het is er op vooruit gegaan sinds de Russen het hebben overgenomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel volgens dat Twitter account.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:51 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja helemaal top. Maar wat vind je van de Russische gruwelijkheden?quote:
Russen organiseren een concert om jou een leuk propagandafimpje voor te kunnen schotelen en het gaat erin als zoete koek. Wat ik daarvan vind? Tja... ik denk dat treurig de lading het beste dekt.quote:Wat vind jij van dat concert midden in een war zone?
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:55 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Jij als kritische denker kunt dat vast zelf goed beoordelen, hier wat beeldmateriaal:Ja, dat is een stuk beter dan voor de bevrijding door RuslandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
Aha. De Russen veroveren een stad na hem in puin te hebben geschoten, verkrachten daarbij vrouwen en kinderen, vermoorden burgers waaronder kinderen en bejaarden, plegen allerlei andere oorlogsmisdaden zoals het verminken van krijgsgevangenen, onderdrukken de bevolking in de bezette gebieden of vervangen die door Russisch volk en dan vanwege een of ander concertje zou het daar nu “vooruit zijn gegaan”.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:51 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat de Russen voor propaganda doeleinden een concert organiseren in Mariupol?
En dat Russische propagandisten, zoals het Twitter account dat je aanhaalt, daarmee weglopen?
Tja, daar vind ik wel wat van...
Aantal en frequentie, maar ook intentie en mate waarin. Het is domweg Russisch beleid om steden plat te schieten met de mensen er nog in. Het is gangbaar om vrouwen en kinderen te verkrachten. Het is Russisch beleid om mensen de Russische nationaliteit af te dwingen, geforceerd te verhuizen naar een ander land, kinderen gedwongen te adopteren in Russische gezinnen. Het is beleid om krijgsgevangenen te martelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:38 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Als je het hebt over aantallen/frequentie, dan ben ik dit wel met je eens. Maar als je bijvoorbeeld iets als een Guantánamo Bay even los in ogenschouw neemt dan zijn bush/obama ook hele smerige lieden geweest
Ik stel een vraag, maar jij legt woorden in mn mond.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:58 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Aha. De Russen veroveren een stad na hem in puin te hebben geschoten, verkrachten daarbij vrouwen en kinderen, vermoorden burgers waaronder kinderen en bejaarden, plegen allerlei andere oorlogsmisdaden zoals het verminken van krijgsgevangenen, onderdrukken de bevolking in de bezette gebieden of vervangen die door Russisch volk en dan vanwege een of ander concertje zou het daar nu “vooruit zijn gegaan”.
Bijzonder hoe jouw “ik ben tegen oorlog “ geest werkt.
Omdat wel duidelijk is wat je vind, maar je beantwoord vragen met een vraag.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:00 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ik stel een vraag, maar jij legt woorden in mn mond.
Ja echt heel gek dat mensen, ook in tijden van oorlog, troost vinden in het maken van of luisteren naar muziek. Newsflash: dat gebeurde gedurende de Duitse bezetting ook in Nederland.quote:
ja daar ben ik tegen lijkt me logisch. maar dacht dat je dat de Uki's dat niet doen?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja echt heel gek dat mensen, ook in tijden van oorlog, troost vinden in het maken van of luisteren naar muziek. Newsflash: dat gebeurde gedurende de Duitse bezetting ook in Nederland.
Maar waarom hoor ik jou NOOIT over het Russische moorden, verkrachten, martelen, plunderen, ... ?
Ik vind het abnormaal dat jij voor zulke propaganda valt.quote:
Bij dat stukje had je het kunnen laten.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ja daar ben ik tegen lijkt me logisch
Jij stelt helemaal geen vragen, zoals je dat de hele reeks al niet doet. Jij vergoelijkt Russische oorlogsmisdaden “want de Amerikanen”, jij bent “anti oorlog” zonder daarbij dader en slachtoffer te onderkennen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:00 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ik stel een vraag, maar jij legt woorden in mn mond.
Ja dat hoef ik dus niet te zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 01:02 schreef Joppiez het volgende:
[..]
https://www.yahoo.com/new(...)f-war-221414554.html
Oekraiense POWs de lul afsnijden met een stanley mes. Achja, Russian goes Russian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |