Ja, en dat het afval is weggelegd door tegenstanders van de boeren en het is aangestoken door zgn 'romeo's'.quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:56 schreef Momo het volgende:
Ik kijk even op twitter en verbaas mij over de vele reacties dat mensen die tegen afval aanrijden gewoon hun eigen schuld is want dan moeten ze maar beter uitkijken
Ik vind het wel grappig dat men elke keer roept dat men alles exporteert, nou begin dan eens op een enorme belastingheffing op import voedsel wat we hier ook zelf hebben, kijken wat voor huilpartijen we krijgen als blijkt dat alles in de supermarkt 2 keer zo duur is.quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vind het wel grappig dat de mensen die normaal nogal tekeer gaan over globalisatie, dezelfde globalisatie ineens prima vinden als het om de heilige boeren gaat.
Zelfde vibes inderdaadquote:Op donderdag 28 juli 2022 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had ze maar niet zo'n kort rokje moeten dragen
Lees jij je eigen bronnen wel?quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://www.113.nl/voor-p(...)or/agrarische-sector
Volgens mij is pas in 2019 gesteld dat stikstofprobleem moet worden aangepakt.quote:Ook rondom suïcidaliteit zijn er veel zorgen. De meest recente cijfers in Nederland laten een toename zien in het aantal suïcides in de agrarische sector. Tussen 2013 en 2016 steeg het suïcidecijfer van 12,5 naar 17,4 per 100.000 agrariërs. Dit is een stuk hoger dan het landelijke suïcidecijfer van 10,6 per 100.000 inwoners.
Je bent ook wel echt een kneus als je 's nachts een stapel zwarte banden, op een zwarte onverlichte weg pas laat ziet.quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:56 schreef Momo het volgende:
Ik kijk even op twitter en verbaas mij over de vele reacties dat mensen die tegen afval aanrijden gewoon hun eigen schuld is want dan moeten ze maar beter uitkijken
Dan zoek je zelf even een meer recent bron.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lees jij je eigen bronnen wel?
[..]
Volgens mij is pas in 2019 gesteld dat stikstofprobleem moet worden aangepakt.
Nergens in het stuk zegt men dat het door de stikstof komt. Nergens. Jij trekt een conclusie die er niet is. Boeren zijn ook vaak eenzamer, ze hebben er zelfs een heel televisieprogramma van gemaakt.
Dit is gewoon poging moord.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien moet je me gewoon eens quoten en geen dingen roepen die ik niet zeg.
Lees jij nu je eigen comments ook niet eens?quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat veel experts die met dit soort berichten komen er alle belang bij hebben om een probleem te creëren, dat is toch logisch, als ik werk bij VVN en roep: Ik wil binnen 10 jaar minder dan 200 doden in verkeer, en je bereikt dat, dat je dan geen werk meer hebt, kortom dan breng je een persbericht naar buiten: Nog altijd 200 doden in het verkeer, dat is gewoon hoe dit soort organisaties en experts werken.
juist , dan zouden we hier geen enkel probleem hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2022 09:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah dus je bent van mening dat er in heel Europa een zelfde stikstof normering dient te worden toegepast?
https://www.melkvee.nl/ar(...)ariers-is-miljonair/quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah, en wat is volgens jouw de strafmaat voor de vele boeren die zelfmoord hebben gepleegd door de ontstane situatie?
Leuk.quote:
Ik stop ook maar met belasting betalen dan. Dat beetje op de hele overheidsbegroting maakt niet uit.quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Over 4 jaar is er weer een andere ramp aanstaande dat miljarden moet kosten
[ afbeelding ]
Jup. Maar het wordt gewoon toegestaan omdat de daders "niet te vinden zijn"....quote:
De Rijn valt droog door de klimaat veranderingquote:Op donderdag 28 juli 2022 09:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Intensieve veeteelt past hier ook niet, want het vervuilt de nogal.
Als je maar tegen de overheid en media bent.quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vind het wel grappig dat de mensen die normaal nogal tekeer gaan over globalisatie, dezelfde globalisatie ineens prima vinden als het om de heilige boeren gaat.
Op papier ja.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:03 schreef SOG het volgende:
[..]
https://www.melkvee.nl/ar(...)ariers-is-miljonair/
[ afbeelding ]
Mooie frame weer, je wilt beweren dat de boeren de laatste 40 jaar niets hebben gedaan? Dat ze niet te maken hebben met strengere regels? Daarnaast wordt nu gedaan of de boeren de hele natuur kapot maken, het stikstof probleem maakt de natuur niet kapot, alleen op sommige plekken anders, plekken die veelal ontstaan zijn door wanbeleid van de mens en die we nu kennelijk in 1 keer moeten koesterenquote:Op donderdag 28 juli 2022 10:01 schreef Hexagon het volgende:
De bekende hoeveelheid monddiarree van figuren die niks willen komt weer voorbij. Het leefklimaat mag wel kapot zolang zijn maar dwars kunnen doen.
Stikstof heeft geen kut te maken met de werelduitstoot, wel onze directe leefomgeving.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Leuk.
Dat is eerder knap.
Je kan je wel afvragen hoe het kan dat daar mensen wonen die denken enig effect te hebben op de werelduitstoot.
Haast arrogant.
Nou ja als iemand zelfmoord heeft gepleegd, kan je hem daar moeilijk voor straffen he, dus ik snap de vraag niet helemaal.quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah, en wat is volgens jouw de strafmaat voor de vele boeren die zelfmoord hebben gepleegd door de ontstane situatie?
Hoe oud ben je 12?quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Lees jij nu je eigen comments ook niet eens?
DE RIJN valt droog !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mooie frame weer, je wilt beweren dat de boeren de laatste 40 jaar niets hebben gedaan? Dat ze niet te maken hebben met strengere regels? Daarnaast wordt nu gedaan of de boeren de hele natuur kapot maken, het stikstof probleem maakt de natuur niet kapot, alleen op sommige plekken anders, plekken die veelal ontstaan zijn door wanbeleid van de mens en die we nu kennelijk in 1 keer moeten koesteren![]()
![]()
![]()
Het is alsof je zegt, nou we hebben een woestijn gecreeerd omdat we alle bomen hebben gekapt, maar goed nu die woestijn er is en dat mooie natuur is, mogen we geen bomen meer planten, anders zou de woestijn een bos worden.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |