abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf donderdag 28 juli 2022 @ 09:48:30 #176
364681 over_hedge
pi_205478713
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:46 schreef bianconeri het volgende:
Hoezo staan er nog steeds mensen achter die terroristen?
Feitelijk hebben de boeren geen gelijk en qua gedrag zijn ze zelfs nog veel walgelijk
Omdat 80% eigenlijk geen idee heeft wat er nou precies aan de hand is. En zeiken op de overheid nummer 1 sport hier is. Dus als er dan een groep is die verteld hoe kut de overheid wel niet is dan vind iedereen dat leuk klinken en dan is het opeens: IK StA AcHtEr De BoErEn!!!!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205478716
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:46 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik geef alleen aan dat veel experts die met dit soort berichten komen er alle belang bij hebben om een probleem te creëren, dat is toch logisch, als ik werk bij VVN en roep: Ik wil binnen 10 jaar minder dan 200 doden in verkeer, en je bereikt dat, dat je dan geen werk meer hebt, kortom dan breng je een persbericht naar buiten: Nog altijd 200 doden in het verkeer, dat is gewoon hoe dit soort organisaties en experts werken.
Drinken de experts ook babybloed?
Incelfrikandel
pi_205478720
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:47 schreef Shotty het volgende:

[..]
Wereldbevolking voeden :') ?

Je weet dat de grootste agrarische exportcategorie "decoratieve planten is" ? dat is ook nog is de meest groeiende, want daar zit het meeste geld in.
Dat is niet de wereldbevolking voeden, dat is de wereldbevolking voorzien van tulpen.
Hoho, jE mOeT rEsPeCt hEbBeN vOoR dE bOeR, want die ZoRgEn VoOr OnS eTeN.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205478721
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:46 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
[..]
Als je over andere landen begint in het stikstofprobleem, heb jij je helemaal niet ingelezen. Het is een lokaal probleem die juist om het aantal stikstof per gebied gaat en niet over de hele wereld.
Ik weet dat dit geen wereldwijd probleem is, mijn vraag is of je qua schadelijkheid dezelfde normen dient te hanteren? En houd dit op bij de grens? Dus puur praktisch hoe is het geregeld in het grensgebied met Duitsland?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205478724
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:48 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Drinken de experts ook babybloed?
Jammer dat je mijn post belachelijk maakt, ik geef gewoon aan hoe het in de echte wereld werkt.
  donderdag 28 juli 2022 @ 09:49:44 #181
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205478725
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:46 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik geef alleen aan dat veel experts die met dit soort berichten komen er alle belang bij hebben om een probleem te creëren, dat is toch logisch, als ik werk bij VVN en roep: Ik wil binnen 10 jaar minder dan 200 doden in verkeer, en je bereikt dat, dat je dan geen werk meer hebt, kortom dan breng je een persbericht naar buiten: Nog altijd 200 doden in het verkeer, dat is gewoon hoe dit soort organisaties en experts werken.
Hahaha, ik moet je nageven dat je hard je best doet om interessant over te komen, maar je zegt hier helemaal niets.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205478727
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:49 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Hahaha, ik moet je nageven dat je hard je best doet om interessant over te komen, maar je zegt hier helemaal niets.
Hahah dank je voor deze reply die dus helemaal niet ingaat op mijn post.
  donderdag 28 juli 2022 @ 09:50:42 #183
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205478729
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:47 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ah, en wat is volgens jouw de strafmaat voor de vele boeren die zelfmoord hebben gepleegd door de ontstane situatie?
Dit is ook maar een ongefundeerde uitspraak. Nou laat maar eens zien hoeveel boeren zelfmoord hebben gepleegd wegens de stikstofproblemen.
pi_205478730
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:49 schreef raptorix het volgende:

[..]
Jammer dat je mijn post belachelijk maakt, ik geef gewoon aan hoe het in de echte wereld werkt.
Je maakt vooral jezelf belachelijk met je lasterpraatjes en samenzweringstheorieën.
Incelfrikandel
pi_205478731
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 08:03 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Idd blijkbaar veel vrije tijd. En vergeet niet de ver bovengemiddelde woningen, dikke auto's, dikke trekkers etc.
Bijna al die trekkers is lease. De auto op de zaak en een agrarische bedrijfswoning.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205478735
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:47 schreef timmmmm het volgende:
Het is zo zwak dat de politiek zich daar niet aan durft te branden.

Zoals altijd is iedereen doodsbang om zich daadkrachtig op te stellen. Maakt niet uit dat er gewoon slachtoffers vallen en de rechtsorde in het geding is, we moeten eerst kijken hoe je hier zoveel mogelijk stemmen uit kan halen. Om te kotsen
Ik snap ook niet zo goed wat bijvoorbeeld een D66 heeft te verliezen aan daadkrachtig zijn in deze situatie. Of het is een teken dat politici echt bang geworden zijn voor agressieve wappies. Als het het laatste is dan is het helemaal schandalig, want het is wachten tot iemand anders dood gaat door die idioten in een tractor.
pi_205478742
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:46 schreef Vis1980 het volgende:

Als je over andere landen begint in het stikstofprobleem, heb jij je helemaal niet ingelezen. Het is een lokaal probleem die juist om het aantal stikstof per gebied gaat en niet over de hele wereld.
Daar heb jij niet helemaal gelijk in.

Ja, het gaat om een lokaal natura2000 probleem.
Maar ja het is een wereldwijd probleem want die gebieden heb je door de hele wereld.

Echter het is heel kinderachtig om je als een kind van 5 te gedragen: Mammmmaaaaaa hij doet dat, dus ik wil dat ook.
Je kunt niet als Nederland zeggen dat ze in het buitenland er niet op letten, dus wij ook maar niet.
  donderdag 28 juli 2022 @ 09:53:15 #188
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205478751
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:50 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hahah dank je voor deze reply die dus helemaal niet ingaat op mijn post.
Je zegt niets in die post, dus dan kun je er inhoudelijk ook niet op ingaan. Gebrabbel over 200 doden in verkeer en dat je die blijft houden, want zo werken die instanties. 8)7
  donderdag 28 juli 2022 @ 09:53:16 #189
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205478752
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik snap ook niet zo goed wat bijvoorbeeld een D66 heeft te verliezen aan daadkrachtig zijn in deze situatie. Of het is een teken dat politici echt bang geworden zijn voor agressieve wappies. Als het het laatste is dan is het helemaal schandalig, want het is wachten tot iemand anders dood gaat door die idioten in een tractor.
De politie wordt toch door de veiligheidsregio's en burgemeesters aangestuurd. Volgens mij kan je vanuit Den Haag niet aan zomaar aan die knoppen draaien
  donderdag 28 juli 2022 @ 09:53:17 #190
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_205478753
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:45 schreef raptorix het volgende:

[..]
Als doelstellingen niet realistisch of werkbaar zijn moet je kijken naar alternatieven, dat was ook het idee, op plekken waar het lastig is aan de doelstellingen te voldoen, compenseren op andere plekken, dat is ook volstrekt logisch in een klein land met mensgemaakte natuur, echter dit is door de rechter verboden waardoor we nu het hele land in een crisis storten, dat sommige mensen in dit topic nu roepen dat we de complete natuur aan het vernielen zijn is schromelijk overdreven.
Maar het is gewoon werkbaar. We hebben zoals TheFreshPrince al aangeeft in verhouding met andere landen enorm grote veestapel. Begin daarmee. We exporteren 80% van ons gemaakte voedsel. Dat kan ook een stuk minder.

We zijn nog niet op punt beland dat wij er zelf ondervoed door raken. Nog lang niet.
pi_205478758
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:50 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dit is ook maar een ongefundeerde uitspraak. Nou laat maar eens zien hoeveel boeren zelfmoord hebben gepleegd wegens de stikstofproblemen.
https://www.113.nl/voor-p(...)or/agrarische-sector
pi_205478761
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:48 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Omdat 80% eigenlijk geen idee heeft wat er nou precies aan de hand is. En zeiken op de overheid nummer 1 sport hier is. Dus als er dan een groep is die verteld hoe kut de overheid wel niet is dan vind iedereen dat leuk klinken en dan is het opeens: IK StA AcHtEr De BoErEn!!!!
Ik stond gisteren vast bij Staphorst vanwege een lading poep en allemaal van die kansloze kutboomers met hun rode doeken op de auto in volle vaart over de vluchtstrook. IK StA AcHtEr De BoErEn, maAr NIET aLS Het TIjd KosT.
pi_205478764
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:37 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Over 4 jaar is er weer een andere ramp aanstaande dat miljarden moet kosten
[ afbeelding ]
Ja fucking dus? Lokaal merk je nu eenmaal wel veel van.
Wij zijn een klein kutlandje, dus kunnen we net zo goed allemaal op diesel en benzine blijven rijden, want op wereldschaal maakt het niet uit. Maar je vergeet dat als we hier lokaal wél allemaal electrisch gaan rijden vanaf pakweg 2030-35, het heerlijk rustig en fris op de Nederlandse wegen wordt. En dat merken wij als Nederlanders wel degelijk.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_205478769
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:53 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je zegt niets in die post, dus dan kun je er inhoudelijk ook niet op ingaan. Gebrabbel over 200 doden in verkeer en dat je die blijft houden, want zo werken die instanties. 8)7
Misschien moet je me gewoon eens quoten en geen dingen roepen die ik niet zeg.
pi_205478778
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:53 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
De politie wordt toch door de veiligheidsregio's en burgemeesters aangestuurd. Volgens mij kan je vanuit Den Haag niet aan zomaar aan die knoppen draaien
Dan doe je:
We willen dat de ministers er bij de veiligheidsregio's op aandringt maximaal in te zetten op het opsporen en vervolgen van mensen die levensgevaarlijk afval storten op de snelweg.
pi_205478783
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:53 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Maar het is gewoon werkbaar. We hebben zoals TheFreshPrince al aangeeft in verhouding met andere landen enorm grote veestapel. Begin daarmee. We exporteren 80% van ons gemaakte voedsel. Dat kan ook een stuk minder.

We zijn nog niet op punt beland dat wij er zelf ondervoed door raken. Nog lang niet.
Als je zo gaat redeneren kun je 60 procent van de Nederlandse productie faciliteit wel stoppen, kunnen we hoogoven sluiten, Schiphol, ASML, noem maar op.
  donderdag 28 juli 2022 @ 09:56:54 #197
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205478784
Ik kijk even op twitter en verbaas mij over de vele reacties dat mensen die tegen afval aanrijden gewoon hun eigen schuld is want dan moeten ze maar beter uitkijken :')
pi_205478786
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:53 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Vind het wel grappig dat de mensen die normaal nogal tekeer gaan over globalisatie, dezelfde globalisatie ineens prima vinden als het om de heilige boeren gaat. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 28 juli 2022 @ 09:57:36 #199
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205478789
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:52 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Daar heb jij niet helemaal gelijk in.

Ja, het gaat om een lokaal natura2000 probleem.
Maar ja het is een wereldwijd probleem want die gebieden heb je door de hele wereld.

Echter het is heel kinderachtig om je als een kind van 5 te gedragen: Mammmmaaaaaa hij doet dat, dus ik wil dat ook.
Je kunt niet als Nederland zeggen dat ze in het buitenland er niet op letten, dus wij ook maar niet.
Ik begrijp dat het een wereldwijd probleem is. Hier is vooral het probleem dat er teveel boerenactiviteit op een kleine ruimte zit, waar bij veel andere landen dat meer verspreid is. Niet gek, want die hebben dan ook meer ruimte. Daarnaast heeft de politiek de boeren al die jaren hun gang laten gaan, want dat leverde stemmen op. Nu moet er een inhaalslag worden gemaakt.

Van de week was er ook al zo'n stumperd die kwam melden dat de boeren pas wat gaan doen als Tata wordt aangepakt. Alsof ze dan wel 'hun landje laten pikken'.
  Redactie Sport donderdag 28 juli 2022 @ 09:58:07 #200
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205478791
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:56 schreef Momo het volgende:
Ik kijk even op twitter en verbaas mij over de vele reacties dat mensen die tegen afval aanrijden gewoon hun eigen schuld is want dan moeten ze maar beter uitkijken :')
Had ze maar niet zo'n kort rokje moeten dragen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')