Je moet toch ergens starten.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:40 schreef Maegrim het volgende:
wat een rare startpost, allemaal gepraat over ritjes
Vooral die Fok! users foto creeps me out…quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:40 schreef Maegrim het volgende:
wat een rare startpost, allemaal gepraat over ritjes
Gefeliciteerd. Kan je je strepen gaan trekken en vooral overeind blijven in zoeken naar de gaten van het verkeer.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Vanmorgen in de stromende regen met succes afgereden, moest lang wachten op het herexamen, 3 maanden , 2 lesjes gedaan nog vorige week, maar het is nu eindelijk voor de bakker. Ik ben nu lid van het gilde motorrijders. 😁
Onmogelijk, want ik sta er niet opquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:52 schreef CoExist het volgende:
[..]
Vooral die Fok! users foto creeps me out…
Kan een overjarig model geweest zijn, die toen pas op kenteken is gezet.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:06 schreef Maegrim het volgende:
bouwjaar klopt sowieso niet, vanaf 2005 is het de sprint 1050. geen kenteken helaas. de 1050 heb ik gehad, erg fijne fiets met een hele straat vol modelkwalen om preventief op te lossen
deze is wat minder gevoelig geloof ik
Gaaf! Die witte kleurstelling is ook echt heel tof.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:53 schreef CoExist het volgende:
Ik neem aan dat je het verschil weet tussen?
- Dealer
- Garage
- Handelaar
Ik zou ook op Marktplaats zoeken naar de advertenties van motor zaken in jouw omgeving en die volgen.
Als ze dan nieuwe advertenties plaatsen krijg je een melding.
De motor van die advertentie op MotorOccasion mist trouwens de originele spiegels. Kan je wel ergens vinden voor ¤ 20,-
Verder wel nette Hornet.
Dit is wel een mooie complete Hornet met ABS en meer opties.
https://www.motoroccasion(...)-c-abs-m1406924.html
Wat is je budget en in welk deel van Nederland woon je?
Oh, hier ff een plaatje van de mijne!
[ afbeelding ]
ja. al dat maakt van 2006 alsnog niet het bouwjaarquote:Op woensdag 27 juli 2022 00:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kan een overjarig model geweest zijn, die toen pas op kenteken is gezet.
Of een import.
Al is een motorvoertuig 10 jaar oud, als je hem vandaag invoert, krijgt hij een kenteken van ergens vanaf vandaag. Niet van 10 jaar geleden.
Klopt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:29 schreef Maegrim het volgende:
[..]
ja. al dat maakt van 2006 alsnog niet het bouwjaar
Van die tupperwaredoos (weet je dat vast) ga imo je erg veel plezier krijgen mits je niet uit bent op uiterlijk vertoon (er is sws altijd wel iemand die meer en een grotere heeft).quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:53 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.motoport.nl/o(...)v-deauville-31279097
Deze spreekt me erg aan. Is dit een goede keuze voor een beginner? Dat naked bike gebeuren is niets voor mij. Ik ga iemand met verstand ervan meenemen.
Benzineprijzen gezien :’)quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:53 schreef Piles het volgende:
Wel beetje stil hier btw, wordt er niet meer gereden?
Toevallig vanmorgen deze Kawasaki Z750 gekocht.quote:
Ik was weer toe aan wat nieuws. Wilde eigenlijk voor een 2-cilinder gaan maar dat reed toch niet meer zo prettig.quote:
Is daar een apart borsteltje voor? 1 draad van een staalborstel voldeed indertijd ook.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:52 schreef Piles het volgende:
Is er in Nederland nog ergens een leuke winkel met gereedschap voor motoronderhoud? Zoals carburateur-borsteltjes (of hoe die dingen ook heten).
Regio Apeldoorn, Breda of Goes
Webshops genoeg, maar wil ff met iemand naar een fysieke winkel.
Geen idee, heb er geen verstand vanquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Is daar een apart borsteltje voor? 1 draad van een staalborstel voldeed indertijd ook.
Jammerquote:Alle fijne speciaalzaken lijken weg te zijn sinds de vorige crisis rond 2008. Voorraad houden is duur, kunnen niet concurreren met online. Kennis verdwijnt ook.
Ronduit balen en nofi, zal de examinator niet overtuigd zijn dat je alles onder controle hebt.quote:Op zaterdag 10 september 2022 14:54 schreef Stoorzendert het volgende:
Gezakt voor AVD![]()
Beetje mierenneukerij, maarja... Moest in Eindhoven op examen waar ik nog geen meter had gereden tijdens het lessen (als ik al een lesje kon krijgen...), en dat ook nog in de regen
Ik maakte een vergissing bij een stopbord. Daar stonden 2 strepen en ik stopte bij de verkeerde streep (1 was einde zone, de 2e was de echte stopstreep). Daarnaast nog een foutje bij een verkeerslicht nog geen 500 meter van het CBR vandaag
De rest was eigenlijk een dikke voldoende.
Ik mag op 6 jan. opnieuw proberen... Die wachttijden zijn echt niet normaalDaarnaast maak ik ook een switch van rijschool zodat ik de volledige les in de stad (den Bosch) kan rijden waar ik het volgende examen gepland heb i.p.v. nu door allerlei dorpjes lessen waar toch geen examens gehouden worden.
Pluspuntje: Aankomende week wordt mijn hagelnieuwe Yamaha MT-07 geleverdDus ik kan er in ieder geval vast naar kijken tot die tijd
Overal heb je niet alles te bieden binnen een half uur rijden hey? Of woon jij binnen de ring van Amsterdam in je eigen bubbelquote:Op zaterdag 10 september 2022 19:53 schreef Maegrim het volgende:
je weet dat je examen doet om overal te mogen rijden?
Ik moest afrijden op een honda dominator 250? Op 25kw...stuk over de snelweg...ja geef maar gas hoor!!! Door het oortjequote:
Geef maar gas hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik moest afrijden op een honda dominator 250? Op 25kw...stuk over de snelweg...ja geef maar gas hoor!!! Door het oortje![]()
![]()
kwam niet boven de 90 uit..maar was enkel radio verkeer
![]()
![]()
Bedankt voor je zeer heldere uitleg. Dat is volgens mij ook exact wat er aan schort. Ik ben door mijn te weinig uren op de motort, ook veel te veel bezig met het tempo wat ik moet hebben, terwijl dat een automatisme moet zijn, en daardoor ook geen tijd wat er nu daadwerkelijk op de weg is... En dat voelt heel vreemd omdat ik bijna 40k km met de auto maak per jaar...quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:05 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ronduit balen en nofi, zal de examinator niet overtuigd zijn dat je alles onder controle hebt.
Itt tot wat mensen veronderstellen, is een motorexamen minder gericht op formele regels en vooral of je gezien je voertuig; daarmee soepel & veilig in omstandigheden anticipeert.
Het kan idd zeker helpen aan het vertrouwen om de examenomgeving van haver tot gort te kennen en vooral een besluitvaardig en veilig gedrag te vertonen. Motorrijden - is meer dan overeind blijven - leer je imo sws pas nadat je je examen hebt behaald.
De weken voorafgaand aan mijn examen heb ik zeker 750+km rond gecrost op alle mogelijke examen/stadsroutes en zelfs de avond van te voren heb verkend om maar niet in de val te lopen van een plots onoverzichtelijke afsluiting of missend/verdraaid verkeersbord.
Voorts - zo ja van toepassing - in de auto/fiets bv spiegelgedrag en (ver) vooruit kijken aanleren zodat dit op de motert; een automatisme werd.
Diverse plaatsen hebben lokaal "bekende" lokale instinkers die nogmaals, doorgaans niet direct aanleiding zullen zijn tot zakken maar wel bijdragen aan het totaalbeeld daarvoor. Dat je op je AVD niet alles (over)ziet, heeft te maken met het verwerkingsproces in je brein dat zich moet scherpen.
Wel jammer dat je tegenwoordig zo lang moet wachten om een herkansing te doen. Suc6 verder.
Komt vast goed, ook je gezegde dat je geen nerveuze brokkenmaker bent zal dat onderstrepen.quote:Op zondag 11 september 2022 01:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bedankt voor je zeer heldere uitleg. Dat is volgens mij ook exact wat er aan schort. Ik ben door mijn te weinig uren op de motort, ook veel te veel bezig met het tempo wat ik moet hebben, terwijl dat een automatisme moet zijn, en daardoor ook geen tijd wat er nu daadwerkelijk op de weg is... En dat voelt heel vreemd omdat ik bijna 40k km met de auto maak per jaar...
De instructeur zei ook al; je bent geen brokkenmaker en je kunt rijden, maar ze willen wat méér zien dan dat!
Daarbij kon de huidige rijschool mij geen lessen bieden (2 lessen in 3 maanden tijd). dus ik voel me ook wel een beetje genaaid door de rijschool, en ben dus overgestapt. Ik ben ervan overtuigd dan het de volgende keer wél lukt!
bron: https://www.gesetze-im-internet.de/stvzo_2012/BJNR067910012.htmlquote:§ 49 Noise and silencer system
(1) Motor vehicles and their trailers must be designed in such a way that the noise level does not exceed the level that is unavoidable given the current state of the art.
(2) Motor vehicles for which the regulations on the permissible noise level and the muffler system are specified in the following European Community directives must comply with these regulations:
1.
Council Directive 70/157/EEC of 6 February 1970 on the approximation of the laws of the Member States relating to the permissible noise level and exhaust system for motor vehicles (OJ L 42 of 23.2.1970, p. 16), amended by the Annex to this provisions mentioned in the regulation,
2.
Council Directive 74/151/EEC of 4 March 1974 on the approximation of the laws of the Member States relating to certain components and characteristics of wheeled agricultural or forestry tractors (OJ L 84 of 28.3.1974, p. 25), as amended by the provisions specified in the appendix to this provision,
3.
(dropped out)
4.
Directive 97/24/EC, in each case in the version shown in the appendix to this regulation.
Agricultural or forestry tractors with a maximum design speed of more than 30 km/h and self-propelled work machines and forklifts also comply with the provision in paragraph 1 if they comply with the provisions of the directive in accordance with number 2. Vehicles also comply with the provisions of the guideline in accordance with number 2 if they comply with the provisions of the guideline in accordance with number 1.
(2a) Exhaust systems for motorcycles and replacement exhaust systems and individual parts of these systems as an independent technical unit for motorcycles may only be used or offered for sale for sale or sold within the scope of this Ordinance if they
1.
with the EEC type approval mark in accordance with Annex II Number 3.1.3 of Council Directive 78/1015/EEC of November 23, 1978 on the approximation of the legal provisions of the Member States relating to the permissible noise level and the exhaust system of motorcycles (OJ L 349 of December 13, 1978 , p. 21), which was last amended by Directive 89/235/EEC (OJ L 98 of 11.4.1989, p. 1), or
2.
with the approval mark according to chapter 9 appendix VI number 1.3 of the guideline 97/24/EG
or
3.
with the trademark "e" and the mark of the country that issued the type approval in accordance with Chapter 9 Annex III number 2.3.2.2 of Directive 97/24/EC
Marked are. Sentence 1 does not apply to
1.
Exhaust systems and replacement exhaust systems used exclusively in racing,
2.
Exhaust systems and replacement exhaust systems for motorcycles with a maximum design speed of not more than 50 km/h.
(3) Motor vehicles that belong to noise class G 1 according to Appendix XIV are considered to be low-noise; they may be marked with the sign "low-noise motor vehicle" in accordance with Appendix XV. Other vehicles may not be marked with this symbol. No signs may be attached to vehicles that could be confused with the sign in accordance with sentence 1.
(4) If there is reason to assume that a vehicle does not meet the requirements of paragraphs 1 to 2, the driver of the vehicle is obliged to have the sound level in the near field determined on the instruction of a responsible person. If the measuring point is not in the direction of travel of the vehicle, there is only an obligation if the detour to be covered is no more than 6 km. After the measurement, the guide is to be given a certificate of the result of the measurement. The cost of the measurement will be borne by the vehicle owner if it is found that the noise level permitted for the vehicle is exceeded.
(5) The Institute for Vehicle Technology at the Technical Monitoring Association of Bavaria Saxony e. V., Westendstr. 199, 80686 Munich. Other technical test centers for motor vehicle traffic or bodies recognized by the highest state authority can also test. The technical service is to be informed of all tests. In cases of doubt, he must be involved; He is in charge of all questions regarding the application.
Unofficial table of content
Niet iedere uitlaat is standaard uitgerust met een dB-killer...quote:Op vrijdag 16 september 2022 08:20 schreef DW457 het volgende:
Rijden zonder Db-killer is dan ook wel een tikkie aso...
Hmm. Interessante stelling. Is een e-keur altijd alleen voor een bepaald type motor geldig? Of verwar je je met typegoedkeuring?quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:09 schreef Maegrim het volgende:
als jouw uilaten een e-keur voor een 996 hebben zijn ze op je 748 natuurlijk niet geldig he
quote:Op vrijdag 16 september 2022 08:20 schreef DW457 het volgende:
Rijden zonder Db-killer is dan ook wel een tikkie aso...
het zit zoals ik dat zeg, bij je uitlaat met e-keur zit een papier of pasje met daarop het type motor waarvoor de uitlaat met het keurmerk is gekeurd.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hmm. Interessante stelling. Is een e-keur altijd alleen voor een bepaald type motor geldig? Of verwar je je met typegoedkeuring?
Er is natuurlijk niet zo'n groot onderscheid tussen e-keur en typegoedkeuring. Typegoedkeuring kan uiteindelijk alleen met e-keur onderdelen gedaan worden.
Ik vraag me af hoe dat precies zit?
als ik het goed heb mag een vervangingsuitlaat 2dB luider dan origineel zijnquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:42 schreef RetepV het volgende:
Nog even over die uitlaat. Op je frame zit een typegoedkeuringsplaatje. En bij veel motoren staat daar ook het maximum aantal dB's op dat bij de typegoedkeuring gemeten is. En dat is nogal 'helaas', want zelfs met e-keur uitlaten mag je motor niet bepaald veel afwijken van die waarde op je typegoedkeuringsplaatje.
Zo staat er op mijn motor, een Honda CBR900RR uit 1997, dus 92dB. En dat is nogal helaas, want dat is het geluid van een grote bromvlieg.
Maar de Nederlandse wet is een beetje afwijkend met die regel, volgens mij. Ik heb wel eens gelezen dat er in Nederland gewoon een maximum wordt gegeven waaraan je moet voldoen. Iets van 96dB (let op, dat is meer dan 2 keer zo luid als 92dB)? Ik weet niet meer precies.
Ook vraag ik me af of het in het Nederlandse geval gaat om gedoogbeleid, en dat ik in Nederland in principe ook beboet zou kunnen worden omdat mijn (3rd-party, e-gekeurde) uitlaat 94,7dB (gemeten, met dB killer) maakt.
LOL, ik heb echt nog nooit zo'n papiertje gezien. Maar ik heb ook nog nooit een spiksplinternieuwe nieuwe uitlaat gekocht.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:08 schreef Maegrim het volgende:
[..]
het zit zoals ik dat zeg, bij je uitlaat met e-keur zit een papier of pasje met daarop het type motor waarvoor de uitlaat met het keurmerk is gekeurd.
[ afbeelding ]
hier een voorbeeld voor m'n 1290GT, het keurmerk is alleen geldig voor de vernoemde motoren.
Dat is een goed punt. Ik heb de originele uitlaten bij aanschaf van de motor meegekregen, die liggen ergens op zolder te verstoffen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:09 schreef Maegrim het volgende:
als jouw uilaten een e-keur voor een 996 hebben zijn ze op je 748 natuurlijk niet geldig he
Zo'n pasje heb ik niet, ik heb alleen een e-nummer wat op de uitlaat gegraveerd staat. Volgens mij eindigt dat op '996', zo weet ik ook waar die uitlaat vandaan komt. Wisselen dus?quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:08 schreef Maegrim het volgende:
[..]
het zit zoals ik dat zeg, bij je uitlaat met e-keur zit een papier of pasje met daarop het type motor waarvoor de uitlaat met het keurmerk is gekeurd.
[ afbeelding ]
hier een voorbeeld voor m'n 1290GT, het keurmerk is alleen geldig voor de vernoemde motoren.
[..]
als ik het goed heb mag een vervangingsuitlaat 2dB luider dan origineel zijn
Het zijn dus met name de fuiken waar ik me zorgen om maak. Die Ducs zijn niet per se asociaal maar ze vallen wel op.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:20 schreef Maegrim het volgende:
als je volledige zekerheid wil hebben schroef je het origineel er op.
in de praktijk zal het meevallen, zolang je niet gassend door de dorpen gaat of een fuik in rijdt
Ben nu al een week aan het rijden in Duitsland..misschien totaal 4 politieauto's gezien.....bij het politiebureauquote:Op vrijdag 16 september 2022 13:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het zijn dus met name de fuiken waar ik me zorgen om maak. Die Ducs zijn niet per se asociaal maar ze vallen wel op.
Ik moet met het schaamrood op mijn kaken bekennen dat ik inderdaad zo'n dagjesrijder geworden ben. Rijd gemiddeld met die 748 zo'n 2000km per jaar.quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben nu al een week aan het rijden in Duitsland..misschien totaal 4 politieauto's gezien.....bij het politiebureau![]()
Denk dat je meer pech hebt in het hoogseizoen en de lange weekenden met Pasen etc..
(Klopt meteen af)
Voor een Ducati is dat bovengemiddeld veelquote:Op zondag 18 september 2022 14:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet met het schaamrood op mijn kaken bekennen dat ik inderdaad zo'n dagjesrijder geworden ben. Rijd gemiddeld met die 748 zo'n 2000km per jaar.
Cool, hoop dat die bevalt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 15:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Vanmiddag de complete outfit gekocht en maandag proefrijden, BMW RT1150 uit 2004.
Op het plaatje bevalt 'ie zeker, mooie kleur blauwe, koffers, de hele rambam. Ik neem een expert mee want ik weet alleen dat er twee wielen onder horen.quote:
Een bekende van je?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 16:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op het plaatje bevalt 'ie zeker, mooie kleur blauwe, koffers, de hele rambam. Ik neem een expert mee want ik weet alleen dat er twee wielen onder horen.
Zeker, oud-collega die met pensioen is maar die al 50 jaar motor rijdt en zelf ook een BMW heeft plus al het gereedschap, garages verdienen niks aan hem.quote:
Ah dat is wel nice om zo iemand te kennen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 16:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeker, oud-collega die met pensioen is maar die al 50 jaar motor rijdt en zelf ook een BMW heeft plus al het gereedschap, garages verdienen niks aan hem.
Zeker, ik zou me anders hulpeloos laten oplichten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 16:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah dat is wel nice om zo iemand te kennen.
Ach, denk dat het over algemeen wel meevalt met dat oplichten...quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 16:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeker, ik zou me anders hulpeloos laten oplichten.![]()
Maar zonder gekheid, dit is een prima zaakje wat heel goed bekend staat dus dat zou toch niet gebeuren maar voor het gevoel is dit erg prettig.
Dat zeg ik ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 16:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ach, denk dat het over algemeen wel meevalt met dat oplichten...
Hey, jij zit ook op motor-forum.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 16:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah dat is wel nice om zo iemand te kennen.
Ja maar niet tegen Danny zeggen hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 16:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hey, jij zit ook op motor-forum.
Dikke BMW!quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Knoop doorgehakt en vanmiddag na een proerit een BMW RT1150 uit 2004 gekocht, van de week ophalen. Zo blij mee.
[ afbeelding ]
Senk joe ferry muts.quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:27 schreef CoExist het volgende:
[..]
Dikke BMW!
Gefeliciteerd man. Veel veilige kilometers ermee gewenst.
Is dat een ABS-dingetje of BMW?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:12 schreef gooddaddy het volgende:
Mooie fiets. Let er op dat je ieder jaar de remleedingen laat doorspelen ivm de ABS
Das idd een BMW ABS dingetkje op alle BMW motoren met i_ABS (R1150 en R1200 t/m 2007)quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Is dat een ABS-dingetje of BMW?
Heb geen van beide, maar ben benieuwd naar de technische reden.
Ja, maar hou er wel rekening mee dat hij vervolgens gekeurd moet worden door het RDW om een M-kenteken en registratie te krijgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:14 schreef Aiciu het volgende:
Kan ik mijn scooter legaal laten opvoeren als ik er een motor kenteken op laat zetten? Heeft iemand daar ervaring mee?
En dan zal die misschien aan meer eisen moeten voldoen. Grotere remmen, nood-uitschakelaar?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:04 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja, maar hou er wel rekening mee dat hij vervolgens gekeurd moet worden door het RDW om een M-kenteken en registratie te krijgen.
Absoluut. En het frame moet geschikt zijn voor die snelheden...eigenlijk kan je beter gewoon een motor kopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
En dan zal die misschien aan meer eisen moeten voldoen. Grotere remmen, nood-uitschakelaar?
Eigenlijk hebben alle brommers een hogere constructie snelheid als we in Nederland acceptabel vinden.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:15 schreef DW457 het volgende:
[..]
Absoluut. En het frame moet geschikt zijn voor die snelheden...eigenlijk kan je beter gewoon een motor kopen.
Ik had een auto en een motor. Met de motor kreeg ik een afslaande auto voor m'n smoel, dus die staat bij de garage en de auto heb ik 2 weken geleden afgedankt omdat alle onderdelen op hun eind raaktequote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:15 schreef DW457 het volgende:
[..]
Absoluut. En het frame moet geschikt zijn voor die snelheden...eigenlijk kan je beter gewoon een motor kopen.
80 is wel de grens denk ik, heb een zippie gehad op blauw kenteken die 80 liep, maar ik heb nu geen zin meer in gezeik en wil het gewoon legaal houden.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben alle brommers een hogere constructie snelheid als we in Nederland acceptabel vinden.
Ik vind het wel een leuke casus, maar 80+ op een brommer is niet echt stabiel in vergelijking met een motor idd.
Je hebt ook de Gilera runner 180cc, die heeft wel een groter frame idd. En zo nog vele anderen.
Ja wel van plan, maar moet nog mijn rijbewijs halen dus zal nog wel even duren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Zijn hier nog mensen die TET hebben gereden of dit van plan zijn te doen?
Dat zal theoretisch gezien vast wel mogelijk zijn jaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:14 schreef Aiciu het volgende:
Kan ik mijn scooter legaal laten opvoeren als ik er een motor kenteken op laat zetten? Heeft iemand daar ervaring mee?
Afgelopen december op het Iberisch schiereiland, komend jaar de Balkan. Was wel hard werken op een 1190 ADV R, denk dat ik de Balkan op wat lichters ga proberen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Zijn hier nog mensen die TET hebben gereden of dit van plan zijn te doen?
Heb al 10 jaar niet meer gereden. Deed eerder of cross of race.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Afgelopen december op het Iberisch schiereiland, komend jaar de Balkan. Was wel hard werken op een 1190 ADV R, denk dat ik de Balkan op wat lichters ga proberen.
Heb geen serieuze crosservaring maar wel een tijd competitief geracet. Heb m'n racer en spulletjes nog steeds alleen de laatste jaren helaas niet meer aan racen toegekomen (paar keer wat ledematen verpest, druk met werk, beetje reizen, huisje kopen, etc). Misschien volgend jaar weer eens kijken of ik het nog een beetje kan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb al 10 jaar niet meer gereden. Deed eerder of cross of race.
Maar heb nu zin aan easy TET avontuur en heb een lichte 500cc 2 cil gekocht. En heb er zin aan.
Agriturismo, of is dat te basic?quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:08 schreef Geerd het volgende:
Ik zoek een hotel in Italie, beetje zoals een gasthous/gasthof in Duitsland, niet te moeilijke kaart met zo een opgemaakt bord en frutseltjes etc...gewoon vlees en een halve pieterman zegmaar..stuk vis mag ook wel maar slakken en al dat hoeft voor mij niet![]()
Bepaald trefwoord daarvoor waar je op kan zoeken? Of bepaald gebied?
Ik heb een paar winterhandschoenen van Richa gekocht, en die waren hard nodig afgelopen week.quote:Op zondag 27 november 2022 01:11 schreef CoExist het volgende:
Iemand nog motor gerelateerde BF2022 deals gescoord?
Ik rijd het liefst niet in de regen maar laatst ontkwam ik er niet aan. Was niet een succes in mijn kevlar jeans…
Dus nog toch maar eens geïnvesteerd in degelijke regenkledij. Wellicht komt het ook nog ooit van pas op de gewone fiets of tijdens een wandeling met de hond ofzo.
Plus deze komen in een handige opberg hoes waardoor ze erg weinig ruimte innemen in mijn motor rugzak / bagage.
Rev’It Cyclone 3 H20 regenjas voor ¤ 44,95
Rev’It Acid 3 H20 regenbroek voor ¤ 34,95
Wat voor handschoenen heb je? Ik heb Richa ice polar nog wat en had er met -5 graden geen last van, alleen koude voeten gekregen uiteindelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:46 schreef Stoorzendert het volgende:
Aardig fris aan de vingers nu op de motor. En die onderhandschoenen werken ook al niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |