Das idd een BMW ABS dingetkje op alle BMW motoren met i_ABS (R1150 en R1200 t/m 2007)quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Is dat een ABS-dingetje of BMW?
Heb geen van beide, maar ben benieuwd naar de technische reden.
Ja, maar hou er wel rekening mee dat hij vervolgens gekeurd moet worden door het RDW om een M-kenteken en registratie te krijgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:14 schreef Aiciu het volgende:
Kan ik mijn scooter legaal laten opvoeren als ik er een motor kenteken op laat zetten? Heeft iemand daar ervaring mee?
En dan zal die misschien aan meer eisen moeten voldoen. Grotere remmen, nood-uitschakelaar?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:04 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja, maar hou er wel rekening mee dat hij vervolgens gekeurd moet worden door het RDW om een M-kenteken en registratie te krijgen.
Absoluut. En het frame moet geschikt zijn voor die snelheden...eigenlijk kan je beter gewoon een motor kopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
En dan zal die misschien aan meer eisen moeten voldoen. Grotere remmen, nood-uitschakelaar?
Eigenlijk hebben alle brommers een hogere constructie snelheid als we in Nederland acceptabel vinden.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:15 schreef DW457 het volgende:
[..]
Absoluut. En het frame moet geschikt zijn voor die snelheden...eigenlijk kan je beter gewoon een motor kopen.
Ik had een auto en een motor. Met de motor kreeg ik een afslaande auto voor m'n smoel, dus die staat bij de garage en de auto heb ik 2 weken geleden afgedankt omdat alle onderdelen op hun eind raaktequote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:15 schreef DW457 het volgende:
[..]
Absoluut. En het frame moet geschikt zijn voor die snelheden...eigenlijk kan je beter gewoon een motor kopen.
80 is wel de grens denk ik, heb een zippie gehad op blauw kenteken die 80 liep, maar ik heb nu geen zin meer in gezeik en wil het gewoon legaal houden.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben alle brommers een hogere constructie snelheid als we in Nederland acceptabel vinden.
Ik vind het wel een leuke casus, maar 80+ op een brommer is niet echt stabiel in vergelijking met een motor idd.
Je hebt ook de Gilera runner 180cc, die heeft wel een groter frame idd. En zo nog vele anderen.
Ja wel van plan, maar moet nog mijn rijbewijs halen dus zal nog wel even duren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Zijn hier nog mensen die TET hebben gereden of dit van plan zijn te doen?
Dat zal theoretisch gezien vast wel mogelijk zijn jaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:14 schreef Aiciu het volgende:
Kan ik mijn scooter legaal laten opvoeren als ik er een motor kenteken op laat zetten? Heeft iemand daar ervaring mee?
Afgelopen december op het Iberisch schiereiland, komend jaar de Balkan. Was wel hard werken op een 1190 ADV R, denk dat ik de Balkan op wat lichters ga proberen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Zijn hier nog mensen die TET hebben gereden of dit van plan zijn te doen?
Heb al 10 jaar niet meer gereden. Deed eerder of cross of race.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Afgelopen december op het Iberisch schiereiland, komend jaar de Balkan. Was wel hard werken op een 1190 ADV R, denk dat ik de Balkan op wat lichters ga proberen.
Heb geen serieuze crosservaring maar wel een tijd competitief geracet. Heb m'n racer en spulletjes nog steeds alleen de laatste jaren helaas niet meer aan racen toegekomen (paar keer wat ledematen verpest, druk met werk, beetje reizen, huisje kopen, etc). Misschien volgend jaar weer eens kijken of ik het nog een beetje kan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb al 10 jaar niet meer gereden. Deed eerder of cross of race.
Maar heb nu zin aan easy TET avontuur en heb een lichte 500cc 2 cil gekocht. En heb er zin aan.
Agriturismo, of is dat te basic?quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:08 schreef Geerd het volgende:
Ik zoek een hotel in Italie, beetje zoals een gasthous/gasthof in Duitsland, niet te moeilijke kaart met zo een opgemaakt bord en frutseltjes etc...gewoon vlees en een halve pieterman zegmaar..stuk vis mag ook wel maar slakken en al dat hoeft voor mij niet![]()
Bepaald trefwoord daarvoor waar je op kan zoeken? Of bepaald gebied?
Ik heb een paar winterhandschoenen van Richa gekocht, en die waren hard nodig afgelopen week.quote:Op zondag 27 november 2022 01:11 schreef CoExist het volgende:
Iemand nog motor gerelateerde BF2022 deals gescoord?
Ik rijd het liefst niet in de regen maar laatst ontkwam ik er niet aan. Was niet een succes in mijn kevlar jeans…
Dus nog toch maar eens geïnvesteerd in degelijke regenkledij. Wellicht komt het ook nog ooit van pas op de gewone fiets of tijdens een wandeling met de hond ofzo.
Plus deze komen in een handige opberg hoes waardoor ze erg weinig ruimte innemen in mijn motor rugzak / bagage.
Rev’It Cyclone 3 H20 regenjas voor ¤ 44,95
Rev’It Acid 3 H20 regenbroek voor ¤ 34,95
Wat voor handschoenen heb je? Ik heb Richa ice polar nog wat en had er met -5 graden geen last van, alleen koude voeten gekregen uiteindelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:46 schreef Stoorzendert het volgende:
Aardig fris aan de vingers nu op de motor. En die onderhandschoenen werken ook al niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |