Andijvie stampot gehakt en kaas. Geen plakken.quote:
Announce muggen.quote:Op maandag 25 juli 2022 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb alle ramen tegen elkaar opengezet
@:lenny_leonard
oh, ik dacht dat jij zo deed als je in de spiegel kijkt en ziet dat je net zo'n kale knikker bentquote:Op maandag 25 juli 2022 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]Zo doe jij ook als je weer een nieuw bak ijs opentrekt.
Hij is razend dat er geen hax is.quote:Op maandag 25 juli 2022 21:32 schreef RamboDirk het volgende:
Seksueel gespannen sfeertje tussen @:coco en @:oriente
quote:Op maandag 25 juli 2022 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon maar Bud Spencer en Tenrence hill voor wat kwaliteit en humor op rtl7
Nou nou nou, moet dat nou zoquote:Op maandag 25 juli 2022 22:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alles valt op zijn plek door deze post, je bent nog maar 11.
Paul Anthony Sorvino (New York, 13 april 1939 - Jacksonville, 25 juli 2022) was een Amerikaanse acteur. Hij was, zoals LittleRabbit al terecht opmerkte de vader van actrice Mira Sorvino.quote:
En dan een gifje van Marlon Brando plaatsenquote:Op maandag 25 juli 2022 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Paul Anthony Sorvino (New York, 13 april 1939 - Jacksonville, 25 juli 2022) was een Amerikaanse acteur. Hij was, zoals LittleRabbit al terecht opmerkte de vader van actrice Mira Sorvino.
In 1990 vertolkte de Italo-Amerikaanse acteur maffiabaas Paul Cicero in de alom geprezen misdaadfilm Goodfellas
[ afbeelding ]
Hey heyquote:Op maandag 25 juli 2022 22:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En dan een gifje van Marlon Brando plaatsenDie Paul van jou mag de veters van Marlon nog niets eens strikken.
Dat was een grapjequote:Op maandag 25 juli 2022 22:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En dan een gifje van Marlon Brando plaatsenDie Paul van jou mag de veters van Marlon nog niets eens strikken.
quote:Op maandag 25 juli 2022 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Begin toch een erg groot fan van Bud Spencer en Terence Hill te worden @:afcniels
Tevens gefeliciteerd met je KLAPPER van een succes met je post.
Die meme niet kennen, gooi jezelf weg!quote:Op maandag 25 juli 2022 22:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
VBL / [Voorspellen] Voorspel hier de eindstand van de Eredivisie 2022/2023quote:Op maandag 25 juli 2022 12:15 schreef El-Stinho het volgende:
@:maxi-mus wanneer komt het voorspel-de-eindstand-topic?
Uh.. dat zal hem lerenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die kreeg hij terug omdat ik gisteren goedemorgen zei en hij met eenreageerde!
Ja ik zag z'n stroom aan kansloze berichten gisteren.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is nog woedend dat er gisteren geen hax was.
Tering wat ben jij ontzettend dom.quote:Op maandag 25 juli 2022 22:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik noem het de ah en die andere de kleine ah 🙂quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:16 schreef KingRoland het volgende:
Ik noem de appie tegenover het olympisch stadion nog steeds de ‘nieuwe’ appie.
@:tarado @:karina
Welke serie kijk jij tegenwoordig? Nog Jack Reacher?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik noem het de ah en die andere de kleine ah 🙂
We hebben een keer z'n favoriete spelletje overgeslagen en nu is hij de hele week kribbig.quote:
Wat kinderachtig.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:48 schreef Coco het volgende:
[..]
We hebben een keer z'n favoriete spelletje overgeslagen en nu is hij de hele week kribbig.
quote:Burgemeester Femke Halsema vindt de uitspraken van de mannelijke leden van studentencorps A.S.C./A.V.S.V. "onaanvaardbaar".
De uitspraken van de mannelijke leden van A.S.C. werden zondagavond gedaan tijdens het herendiner op de NDSM-werf. Daar was tijdens verschillende speeches te horen dat 'de heren de nekken van vrouwen zullen breken, om hun lul erin te steken’ en dat vrouwen ‘sperma-emmers’ zijn.
Dat die corpsballetjes maar eens aangepakt worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:34 schreef GGMM het volgende:
Wat dronken jongeren roepen domme dingen
Het is wat
Ik kan ook een verzameling maken van jouw uitspraken tijdens een spelletje dan kom je ook over als een totale racistische randdebiel.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat die corpsballetjes maar eens aangepakt worden.
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan ook een verzameling maken van jouw uitspraken tijdens een spelletje dan kom je ook over als een totale racistische randdebiel.
Ik wil veel dingen verdedigen maar studentenbullshit verenigingen trek ik bij voorbaat niet. Gadverdamme dat zou voor mij echt de hel op aarde zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:41 schreef Scrummie het volgende:
Oh leuk er is weer iets geroepen wat NIET MEER KAN IN DEZE TIJD
(sorry dat ik zo schreeuw maar ik probeer mij in te leven in de huidige tijd)
de heren de nekken van vrouwen zullen breken, om hun lul erin te steken.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:34 schreef GGMM het volgende:
Wat dronken jongeren roepen domme dingen
Het is wat
Eens.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil veel dingen verdedigen maar studentenbullshit verenigingen trek ik bij voorbaat niet. Gadverdamme dat zou voor mij echt de hel op aarde zijn
Nee het klinkt alsof daar jaren over nagedacht is inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
de heren de nekken van vrouwen zullen breken, om hun lul erin te steken.
Ik geloof niet dat je hier impulsief opkomt
quote:"Als ik bedenk dat zij zich op zondag 24 juli in haar mooiste jurk naar de NDSM-werf gaat begeven is zij een...", zegt de spreker op de beelden, waarna een deel van de aanwezigen zijn voorzet afmaakt: "Hoer!"
"Exact", vervolgt de spreker. "Mannen, jullie beginnen ze een beetje te herkennen. Maar straks probeer je nog onderscheid te maken tussen je vriendin, je zusje, je grotere zus, en ... dat is niet gezegd"
"Mannen, er is een ding heel belangrijk", vervolgt de spreker. "En dat is dat de komende vijf jaar duidelijk is, dat de ... alleen nog maar aanduwen is, en dat vrouwen niks en niks meer zijn dan een..." Opnieuw wordt de zin vanuit het publiek afgemaakt: "Hoer!"
Als je het eenmaal een keer geprobeerd hebt, dan wil je niet anders meer.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
de heren de nekken van vrouwen zullen breken, om hun lul erin te steken.
Ik geloof niet dat je hier impulsief opkomt
Dat zeg ik dus helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
@:ggmm Vindt dit doodnormale teksten om trots in een groep te gooien
Schreeuw niet zo.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:41 schreef Scrummie het volgende:
Oh leuk er is weer iets geroepen wat NIET MEER KAN IN DEZE TIJD
(sorry dat ik zo schreeuw maar ik probeer mij in te leven in de huidige tijd)
Ja?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je het eenmaal een keer geprobeerd hebt, dan wil je niet anders meer.
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:52 schreef Scrummie het volgende:
Al heb ik nog nooit om Hans Teeuwen kunnen lachen eigenlijk.
Ik snap alleen niet zo goed hoe het breken een gat creëert. Zo hard knakken dat er een bot doorheen komt?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:52 schreef AFCNiels het volgende:
@:GGMM
[..]
Als je het eenmaal een keer geprobeerd hebt, dan wil je niet anders meer.
Fok plakte een post van vanmorgen boven deze post.quote:
Ik denk dat ik even een biertje neem om daar over na te denken.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet zo goed hoe het breken een gat creëert. Zo hard knakken dat er een bot doorheen komt?
Lijkt mij vrij scherp.
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Fok plakte een post van vanmorgen boven deze post.
quote:
Niet teveel he. Voor je het weet roep je op tot het misbruiken van vrouwen kennelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even een biertje neem om daar over na te denken.
quote:
quote:
Bij VI lieten ze een tijdje terug een fragment zien dat ie liep te schreeuwen naar een bus van een bouwbedrijf en dat was dan grappig.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]sorry
Ik vond hem vroeger best aardig, tegenwoordig is het zo treurig dat ik er medelijden mee krijg.
Je mag ook niks meer in dit land.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet teveel he. Voor je het weet roep je op tot het misbruiken van vrouwen kennelijk.
René van der Gijp vraagt die filmpjes altijd aan volgens mij. Hij vindt ze in ieder geval geniaal.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij VI lieten ze een tijdje terug een fragment zien dat ie liep te schreeuwen naar een bus van een bouwbedrijf en dat was dan grappig.
Dat lijkt me echt humor voor mensen die als volwassene Police Academy leuk vinden.
Daar kijk ik niet erg van op.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
René van der Gijp vraagt die filmpjes altijd aan volgens mij. Hij vindt ze in ieder geval geniaal.
Goed bezig maat, ik ookquote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe wederom agv.
Spaghetti bolognese.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bietjes/kroten, aardappelen en worst.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier zou ik mee kunnen leven.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:19 schreef maxi-mus het volgende:
Corpsballen gaan als eerste op transport als ik aan de macht kom.
Hoe denk je inmiddels over Westworld S4?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had een week geen tv of internet (en 60 uur gewerkt) dus ik moet nog twee inhalen maar ik ben wel enthousiast.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe denk je inmiddels over Westworld S4?
Ja ik moet er ook nog twee nu, en eens, ik ben ook wel enthousiast.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had een week geen tv of internet (en 60 uur gewerkt) dus ik moet nog twee inhalen maar ik ben wel enthousiast.
Voquote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:19 schreef maxi-mus het volgende:
Wow wtf zo laagquote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:50 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E10
7,8/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco @:gurneyisbestoke @:sked
Einde tijdperk BCSquote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:50 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E10
7,8/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco @:gurneyisbestoke @:sked
@Tarado zag deze neergaande lijn al een tijdje terug aankomen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:50 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E10
7,8/10
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Tarado zag deze neergaande lijn al een tijdje terug aankomen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat bergafwaarts met die serie zo te zien.
Dit is één op één mijn review.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Better Call Saul
S06E10
7,8/10
Eens met @:GGMM dus.
Ja, sorry. Ik liep naar mijn computer en dacht 'dit is een 7,8' en toen zag ik je mentiion.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is één op één mijn review.
Dit is plagiaat
Nou vooruitquote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik liep naar mijn computer en dacht 'dit is een 7,8' en toen zag ik je mentiion.
Maar inderdaad, ik heb het wel gekopieerd en geplakt maar vond het dan weer kinderachtig om een 7,7 of 7,9 te geven. Het was gewoon precies goed.
Je doet de volgende keer maar beter je best.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik liep naar mijn computer en dacht 'dit is een 7,8' en toen zag ik je mentiion.
Maar inderdaad, ik heb het wel gekopieerd en geplakt maar vond het dan weer kinderachtig om een 7,7 of 7,9 te geven. Het was gewoon precies goed.
Nou oke misschien.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Je doet de volgende keer maar beter je best.
Op naar 15 jaar studeren!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:06 schreef KingRoland het volgende:
Goed nieuws voor iedereen in de scik heb mijn nieuwe ov-chipkaart binnen gekregen (oude was verlopen)
Gefeliciteerd @KingRoland , wat een opluchting!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:06 schreef KingRoland het volgende:
Goed nieuws voor iedereen in de scik heb mijn nieuwe ov-chipkaart binnen gekregen (oude was verlopen)
Ze zijn gestopt met paardenraces? Dan zet ik het gelijk weer op.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
@:Littlerabbit , de 4 vuisten maken een tocht om de wereld op een heel klein bootje!
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze zijn gestopt met paardenraces? Dan zet ik het gelijk weer op.
Hij is betrapt.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Bud weet alleen nog niet dat Terrence bij hem aan boord is.
![]()
![]()
Echt 100% naturel klinkt het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is betrapt.
Bud heeft een stemacteur gekregen?
Zo de aankondiging voor morgen ziet er weer goed uit hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Echt 100% naturel klinkt het inderdaad niet.
Ik kijk vooral uit naar "blauwe bonen voor 2 binken"quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo de aankondiging voor morgen ziet er weer goed uit hoor
Terence die pan met bonen zien eten eergisteren als Trinity was mijn hoogtepuntquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk vooral uit naar "blauwe bonen voor 2 binken"
Ga je ook naar de oudste extreme sport, genaamd "fierljeppen" kijken?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terence die pan met bonen zien eten eergisteren als Trinity was mijn hoogtepunt
Absoluut niet hoe kun je zoiets in Haarlem houden???quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga je ook naar de oudste extreme sport, genaamd "fierljeppen" kijken?
Hoe denk je dat ze van het eiland afkomen? Maar ze moeten eerst hun doel bereiken.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:03 schreef AFCNiels het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat de papegaai de boot wel naar ze terug zou sturen.
Ik denk dat er boeven/piraten komen en dat ze dan een boot stelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze van het eiland afkomen? Maar ze moeten eerst hun doel bereiken.
Deze film neemt rare wendingen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat er boeven/piraten komen en dat ze dan een boot stelen.
quote:
Een groep leernichten op een onbewoond eiland was eigenlijk wel een logische volgende stap in dit verhaal.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze YMCA gaypirates hadden niet misstaan in the pirates of the Caribbean
Ze werden met de jaren creatiever maar of het de films goed doet?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een groep leernichten op een onbewoond eiland was eigenlijk wel een logische volgende stap in dit verhaal.
Ik ben nog steeds benieuwd hoe de volgende films gaan zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze werden met de jaren creatiever maar of het de films goed doet?
Alles beter dan een Netflix seriereeks van 8 seizoenen met afleveringen van een uur
Tante Honda is immers Amerikaansquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
10 Seconden nadat ze het over hun Japanse tantes hadden zag ik deze tweet. #DITKANGEENTOEVALZIJN
[ twitter ]
@KingRolandquote:
Daar staat mijn wekker helaas te vroeg voor.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
Gewoon gelijk nog een topfilm er achteraan
het is prima weer deze weekquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar staat mijn wekker helaas te vroeg voor.
Deze ga ik ook vanuit bed afkijken.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar staat mijn wekker helaas te vroeg voor.
Laag punt. Besloten de serie niet meer te kijken.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:50 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E10
7,8/10
tering, heb je nu wel alle noodzakelijke operaties gehad?quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:24 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Slik nu 14 verschillende soorten medicijnen. Deze week drie nieuwe met bijwerkingen. Kijken hoe de fysiotherapie zo verloopt.
Ja. 4 omleidingen. Zal ze niet allemaal opnoemen. Maar vocht afdrijvers (Plaspillen) en cholesterol verlagers erbij gekregen. Die kunnen een tijdje op elkaar voor bijwerkingen zorgen. Ben nu lusteloos, snel moe en spierpijn. Als het goed is verdwijnt dat na 2-3 weken. Volgende week naar cardioloog. Kijken wat-ie ervan vindt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
tering, heb je nu wel alle noodzakelijke operaties gehad?
Niet bestquote:Op woensdag 27 juli 2022 09:16 schreef GGMM het volgende:
Woordle 403 3/6
🟨🟩🟩⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 199 4/6
🟩⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Bedankt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is weer eens opzoek naar aandacht, gewoon negeren.
Leuk dat je er weer bent trouwens
Sterkte en succes @tong80quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. 4 omleidingen. Zal ze niet allemaal opnoemen. Maar vocht afdrijvers (Plaspillen) en cholesterol verlagers erbij gekregen. Die kunnen een tijdje op elkaar voor bijwerkingen zorgen. Ben nu lusteloos, snel moe en spierpijn. Als het goed is verdwijnt dat na 2-3 weken. Volgende week naar cardioloog. Kijken wat-ie ervan vindt.
Iedereen schat Cambuur (veel) te hoog in.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:54 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM slaat een flater in het voorspeltopic. Komt dat zien komt dat zien mensen!!
Dank jequote:
En Fotuna?quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen schat Cambuur (veel) te hoog in.
Ik vind het erg moeilijk te plaatsen omdat ik ook totaal geen idee heb hoe sterk/zwak Excelsior/kowet/fortuna/sparta etc zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gohquote:Op woensdag 27 juli 2022 12:02 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het erg moeilijk te plaatsen omdat ik ook totaal geen idee heb
Sparta heeft geweldig ingekocht. Fortuna ook.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het erg moeilijk te plaatsen omdat ik ook totaal geen idee heb hoe sterk/zwak Excelsior/kowet/fortuna/sparta etc zijn.
Draadjesvlees, worteltjes, ui en aardappelpuree.quote:
Geniet er lekker van maatquote:Op woensdag 27 juli 2022 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Draadjesvlees, worteltjes, ui en aardappelpuree.
Ik zou ook kribbig zijn als ik kaal wasquote:Op woensdag 27 juli 2022 11:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij blijft sowieso tot vrijdag kribbig, negeren.
Is dit niet al de zoveelste keer dat je deze 'grap' maakt?quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zou ook kribbig zijn als ik kaal was
Het is dan ook geen grap.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit niet al de zoveelste keer dat je deze 'grap' maakt?
Ik had bij jou echt zo'n kapsel tot op je schouders verwachtquote:Op woensdag 27 juli 2022 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben ook kaal maar niet kribbig. Ik begrijp er helemaal niets van (goh).
Een kaal hoofd past toch precies bij iemand met racistische denkbeelden?quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik had bij jou echt zo'n kapsel tot op je schouders verwacht
Wtf.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een kaal hoofd past toch precies bij iemand met racistische denkbeelden?
Wie is jouw favoriete kale trainer?quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Draadjesvlees, worteltjes, ui en aardappelpuree.
quote:
Misschien idee voor een leuk topic, markante kale voetbalfiguren!quote:
Wilde lokken à la John de Wolf?quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik had bij jou echt zo'n kapsel tot op je schouders verwacht
Verstandige deerne.quote:BARCELONA - De in Barcelona woonachtige Carolina Lekker (what's in a name) heeft in de voorbereiding op haar deelname aan de miss Bumbum 2022-wedstrijd een bijzonder regime voor zichzelf bedacht. Door viermaal per week tenminste vijf uur seks te hebben, wil ze overtollige kilootjes kwijt
Ik zal het doorgeven aan m'n hond.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:40 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Verstandige deerne.
@:wereldgozer
@:3rr0r
Mensen die zich druk maken over voorspellingen van een Mickey mouse league hebben doorgaans een erg kleine piemel.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:54 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM slaat een flater in het voorspeltopic. Komt dat zien komt dat zien mensen!!
Je vult je voorspelling maar gewoon in, @maxi-mus opent dat topic niet voor niks.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken over voorspellingen van een Mickey mouse league hebben doorgaans een erg kleine piemel.
Je bent een ranzig varken.quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Bruine bollen, rosbief, kaas, fruit.quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent een gore viezerikquote:Op woensdag 27 juli 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vertrouw jou als het op Cambuur aankomt. Ik heb op basis van deze post Cambuur van de 10e naar de 15e plaats verplaatst in mijn voorspelling.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@Lenny_Leonardquote:Prins Floris van Oranje organiseert in de Ziggo Dome een concert om de zorgmedewerkers te bedanken voor hun werk tijdens de coronapandemie. Daarnaast is het concert er ook om hen een hart onder de riem te steken vanwege de zware werkdruk. Het 'Care 4 Care' concert is op 10 september.
Verschillende dj's en Nederlandse artiesten zullen zorgen voor de muziek, prins Floris zal tijdens het concert optreden als dj.
Leuk geschrevenquote:Op woensdag 27 juli 2022 18:23 schreef Sked het volgende:
Better Call Saul
S06E10
7.3/10
@:GGMM @:Gurneyisbestoke @:maxi-mus @:Scrummie @:Tarado zie review
De naam deed een belletje rinkelen, maar ik zal eerlijk bekennen dat ik even nagekeken heb wie hij was.quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk geschreven
Wist je wel direct wie Jeff was?
quote:
Oh uit Nijmegenquote:Op woensdag 27 juli 2022 18:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Z.H. Floris Frederik Martijn Prins van Oranje-Nassau, van Vollenhoven (Nijmegen, 10 april 1975) is de vierde zoon van prinses Margriet en prof. mr. Pieter van Vollenhoven.
Klopt maat. Maar wel moddertjevetquote:Op woensdag 27 juli 2022 16:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken over voorspellingen van een Mickey mouse league hebben doorgaans een erg kleine piemel.
Leuk geschrevenquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
Better Call Saul
S06E10
6,8/10
@:GGMM @:GurneyIsBestOke @:Scrummie @:Sked zie review
Nee dat wist ik niet. Jij wel?quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk geschreven
Wist je wel direct wie Jeff was?
Niet direct, maar het werd al snel duidelijk gemaakt vond ik.quote:
Sommige users hebben straks zes seizoenen gezien en snappen er nog geen reet van.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet direct, maar het werd al snel duidelijk gemaakt vond ik.
Maar hier was wat onenigheid over in het BCS-topic
Oh ik heb meteen Jeff gegoogeld toen hij in de aflevering kwam, had ook al wat gelezen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet direct, maar het werd al snel duidelijk gemaakt vond ik.
Maar hier was wat onenigheid over in het BCS-topic
Ja verbazingwekkend hoe slecht sommige mensen het kunnen volgen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Sommige users hebben straks zes seizoenen gezien en snappen er nog geen reet van.
Ook bij hax niet meer gezien.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:49 schreef tong80 het volgende:
Ik mis Befbekje hier. Kon ik lekkere muziek muziek mee delen. Driz laat het afweten wat dat betreft,
quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:02 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb nog nooit iets van Breaking Bad/Better Call Saul gezien.
Ja dat was zijn laatste username. Die onthoud ik nooit. Kreeg via Befbekje geweldige 'Prettige Gesprekken' met Theo van Gogh. Ook een mooi boek over Mark Lanegan.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook bij hax niet meer gezien.
@:Muskusboktor57
Maakt niet uit maat, ik heb een goede vriend die ook homo heeftquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:02 schreef El-Stinho het volgende:
Een roze kameraad?quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt niet uit maat, ik heb een goede vriend die ook homo heeft
Sorry, zit in Peaky S04.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ken de oprichter toevallig wel best goed ja. Die heeft jarenlang hier meegepost ookquote:
Laatste 20 jaar geen actuele serie meer gezien. Laatste was The Office England. Moet wel de VS versie nog eens kijken.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:02 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat HMF niet meer meepost.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ken de oprichter toevallig wel best goed ja. Die heeft jarenlang hier meegepost ook
Homo hebben vind ik een leuke omschrijving.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn poststijl doet me ergens aan Poepz0r denken, nu de jaren verstreken zijn.quote:
HMFquote:
Is @Tomasso paul van dorst?quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. @:tomasso of @:tommasso dacht ik
Is die niet ook mod geweest? @:ggmm
Wowquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn poststijl doet me ergens aan Poepz0r denken, nu de jaren verstreken zijn.
Hij was de PietjePuk van het verledenquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
HMF
Die zou wel raad weten met de PietjePuks van deze wereld.
We hebben wel een PSV mod gehad op aanraden van Don King.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. @:tomasso of @:tommasso dacht ik
Is die niet ook mod geweest? @:ggmm
En jij reageert op maat en vriend.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Homo hebben vind ik een leuke omschrijving.
Ik heb echt nog nooit moeten lachen om Pietjequote:Op woensdag 27 juli 2022 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij was de PietjePuk van het verleden
Waarom doe je niet hetzelfde als ik doe. ......negeren.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
HMF
Die zou wel raad weten met de PietjePuks van deze wereld.
Mijne @Ajacied422quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:16 schreef El-Stinho het volgende:
@:Valhallen was mijn favoriete moderator.
Eens.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit moeten lachen om Pietje
Karina. Die wist niet of er lucht of zand in de ijshockeybal zat.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:16 schreef El-Stinho het volgende:
@:Valhallen was mijn favoriete moderator.
Je doet het slechts jezelf aan.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:17 schreef Scrummie het volgende:
We roddelen hier overigens niet @:Pietjepuk2000
Als je op homo regaert.quote:
En ik nog nooit om jou.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit moeten lachen om Pietje
Ik zie zijn posts niet meer dus heb er niet zoveel last vanquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je doet het slechts jezelf aan.
Gun mij dat dan ookquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie zijn posts niet meer dus heb er niet zoveel last van.
Lolquote:Op woensdag 27 juli 2022 07:03 schreef TLC het volgende:
Al dat gedoe om gewoon wat kleren te stelen
Waarom is hij ineens verworden tot een doodgewone dief ?
Maar toen Jeff eenmaal bezig was, waar was die andere bewaker ? er waren er toch 2 ?
Wel leuk dat Saul voor t eerst refereerde naar Walter White![]()
Niet bukken qua woordgrappen oprapen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben het spoor bijster gelukkig begint De vier vuisten reeks spoedig weer op rtl7
Ga dan lekker Shooter kijken ofzo.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dan snap je er dus he-le-maal niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |