Ging al mis tijdens de puberteit.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:38 schreef spapaars het volgende:
Er gaat werkelijk niets goed bij de oranje-dames.
Vind het ook echt een kutnaam. Klinkt als een smerig Russisch gerecht.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:38 schreef Saekerhett het volgende:
Wissel die kut Pelova nou, die heeft gewoon nul techniek. Kan er echt helemaal geen reet van.
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind het ook echt een kutnaam. Klinkt als een smerig Russisch gerecht.
Nederland heeft sowieso nogal een lucky reputatie opgebouwd de laatste 10 jaar dus wat dat betreft... Begin ik er ook in te geloven.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:38 schreef Saekerhett het volgende:
Wissel die kut Pelova nou, die heeft gewoon nul techniek. Kan er echt helemaal geen reet van.
Nederland zou een strafschop tegen moeten krijgen vanwege slecht spel.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:43 schreef Hankster het volgende:
Man man manZul je zien dat Nederland lullig op voorsprong komt door een onterechte penalty oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only way you can be original, is to be yourself.
Omdat die Engelsman er geen kut van begrijpt. Als je nu nog niet snapt dat Damaris en Brugts in de basis horen, dan moet je gewoon opflikkeren.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Oranje kan er niks van, waarom speelt Egurrola nog steeds niet? alsof die 2 in het midden veel beter zijn
Maar dat kan helemaal niet!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Nederland zou een strafschop tegen moeten krijgen vanwege slecht spel.
Tactiek is alle ballen hoog want de langste speler van het toernooi staat daar. Keurige tactiek, erg slim.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Die vrije trap ook echt recht op het hoofd van Renard
Zou niet achter het doel gaan staan dan. Hersenschudding risico te groot. Niet tegenaan te verzekeren.quote:
Je ziet dat bij vrouwenvoetbal alles mogelijk is.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dat kan helemaal niet!
Je doet net of Jaap Stam de penaltys neemt.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou niet achter het doel gaan staan dan. Hersenschudding risico te groot. Niet tegenaan te verzekeren.
Manolevjequote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind het ook echt een kutnaam. Klinkt als een smerig Russisch gerecht.
Ik heb anders weinig mogelijkheden gezienquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Je ziet dat bij vrouwenvoetbal alles mogelijk is.
Ga me toch lachen als zwart Frankrijk gaat winnenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:44 schreef RipCity het volgende:
Heb die beerenstein nog nooit iets goeds zien doen?
Leuk dat ze lekker Surinaams kan koken en de kamers poetst maar voetballen kan ze niet.
Afrika wint het EK!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ga me toch lachen als zwart Frankrijk gaat winnen
Damaris heb je niet zoveel aan in deze wedstrijd. Bijvoorbeeld tegen een Duitsland zou dat een goede optie zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Omdat die Engelsman er geen kut van begrijpt. Als je nu nog niet snapt dat Damaris en Brugts in de basis horen, dan moet je gewoon opflikkeren.
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:54 schreef KingRoland het volgende:
als ik aan kelly denk dan denk ik aan die travestiet bij Jensen jaren terug lol
Kelly Piquet.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:54 schreef KingRoland het volgende:
goeie bijnaamquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:54 schreef -XOR- het volgende:
Einde tijdperk Vicky "TU Delft" Pelova dus
Ik aan Kelly van Big Brotherquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Kelly van Big Brotherquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik vind Kelly echt het Nederlandse hoogtepunt deze avond. Jij @:coco ?
Spitse levert elke bal in. Lekker laten staan.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Damaris heb je niet zoveel aan in deze wedstrijd. Bijvoorbeeld tegen een Duitsland zou dat een goede optie zijn.
En Brugts zal er nog wel inkomen in de loop van de 2de helft.
Je moet inderdaad niet vragen hoe, maar het staat toch nog gelijk tegen wellicht het sterkste land op dit EK.
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Stukje homosex.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pietje heeft last van apenpokken
laten we eerlijk zijn, je zou je kind toch geen kelly noemen?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Weet niet wat jij voor standaard hebt qua vrouwen maar dit is wel echt een belediging.
@KingRoland krijgt alleen een stijfje van Asiansquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Weet niet wat jij voor standaard hebt qua vrouwen maar dit is wel echt een belediging.
Ah zo. Dacht dat je Kelly Zeeman op een travestiet vond lijken.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
laten we eerlijk zijn, je zou je kind toch geen kelly noemen?
Liever Kim. Dat is in Zuid-Korea helemaal normaal.
Wat een racist.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:57 schreef Sked het volgende:
[..]
@:KingRoland krijgt alleen een stijfje van Asians
Neequote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah zo. Dacht dat je Kelly Zeeman op een travestiet vond lijken.
TU Delft Godenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Denk dat niemand hier aan de TU Delft heeft gestudeerd
Die hebben vaak het lichaam van een 10-jarig jongetje.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Van de paar minuten die ik gezien heb doet iedereen dat. Lineth ook een hele mooie in haar eigen strafschopgebied en Jackie die de bal verliest op het middenveld en dan vervolgens uit frustatie een overtreding maakt op het rand van het strafschopgebied.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:56 schreef spleeh het volgende:
[..]
Spitse levert elke bal in. Lekker laten staan.
Vreemde voorkeur.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Geniet er lekker van. Deze week al 2 bakken opgegeten tijdens het kijken van Stranger things.quote:
Stukje hoge bloeddruk.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geniet er lekker van. Deze week al 2 bakken opgegeten tijdens het kijken van Stranger things.
Pas je wel op met zout?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geniet er lekker van. Deze week al 2 bakken opgegeten tijdens het kijken van Stranger things.
een pak was met zout de andere niet, dus dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Pas je wel op met zout?
Zeker met dit warme weer.
1 pak zoute popcorn was zonder zout?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
een pak was met zout de andere niet, dus dat komt wel goed.
jaquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
1 pak zoute popcorn was zonder zout?
Apart.
We maken ons zorgen over je.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja
lijkt wel een kruisverhoor dit zeg man man man
En dat terwijl juist vrouwen vaak iets met hakjes hebbenquote:
VBL credo is uitdelen en incasseren.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Intimidatie is aan de orde van de dag in VBL. Je moet sterk in je schoenen staan.
Mod zijn op fok en sterk in je schoenen staan. Hahaquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Intimidatie is aan de orde van de dag in VBL. Je moet sterk in je schoenen staan.
Ik heb niet het idee dat veel VBL users makkelijk incasseren. Zeker niet in het Feyenoordtopic.quote:
Inderdaad, ene PietjePuk zit telkens te zeuren dat er op zijn persoon gespeeld wordtquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat veel VBL users makkelijk incasseren. Zeker niet in het Feyenoordtopic.
Daar incasseren ze alleen maar tegendoelpuntenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat veel VBL users makkelijk incasseren. Zeker niet in het Feyenoordtopic.
Ook de beste tijd achter de rug?quote:
En Sked mag vervolgens weer ingrijpen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Inderdaad, ene PietjePuk zit telkens te zeuren dat er op zijn persoon gespeeld wordt
Is dat gek?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:14 schreef KingRoland het volgende:
En dan te bedenken dat de VS die overigens Engeland en Frankrijk helemaal kapot spelen niet zo heel lang geleden op hun bek gingen tegen de jongens uit FC Dallas
Hier is een edit geweestquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:14 schreef Zorro het volgende:
Keeper krijgt bal in handen gekopt.
"Redding"
"dat was echt een super goede pass he"quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Frank snapt er niet zoveel van.
Gelukkig wel.quote:
Zit Deschamps hier ook al?quote:
Rituals pakketjes worden lukraak verstuurd.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het feyenoordtopic zit vol met simps
Daarom wordt Engeland - Duitsland de finale.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:17 schreef MoreDakka het volgende:
Klein beetje druk en die Franse verdediging raakt in paniek, dat is al het hele toernooi zo
Zou best kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daarom wordt Engeland - Duitsland de finale.
Stukje Ieper.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daarom wordt Engeland - Duitsland de finale.
Neequote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:21 schreef Zorro het volgende:
Als je van Domselaar zo ziet keepen, snapt iemand waarom Sari zo lang in de basis gestaan heeft?
Omdat Domselaar nooit een kans kreeg in wedstrijden.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:21 schreef Zorro het volgende:
Als je van Domselaar zo ziet keepen, snapt iemand waarom Sari zo lang in de basis gestaan heeft?
Zeggen we al jaren.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:21 schreef Zorro het volgende:
Bed? Je zou ze eerder in de stal verwachtenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zeggen we al jaren.
maar ze lag zo goed in de groep/ in bed met iedereen.
Ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:22 schreef RamboDirk het volgende:
verlengen de vrouwen ook 2x 15 minuten?
Uiteraard.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:22 schreef RamboDirk het volgende:
verlengen de vrouwen ook 2x 15 minuten?
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Rituals pakketjes worden lukraak verstuurd.
Om te zien of er dan een winnaar komt.quote:
Twentequote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:24 schreef KingRoland het volgende:
Voor welke club speelt van Domselaar?
FC Fraude.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:24 schreef KingRoland het volgende:
Voor welke club speelt van Domselaar?
KUT MU ZIEKquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:23 schreef -XOR- het volgende:
Wtf, de jostiband heeft de trompetten overgenomen?
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:23 schreef -XOR- het volgende:
Ik denk dat die erg moe is. Niet gek om 'm daar te pakken.quote:
Ik heb jaren elektrische vuvuzela gespeelt, je moest eens weten wat daar bij komt kijken.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:23 schreef -XOR- het volgende:
Een stekker?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb jaren elektrische vuvuzela gespeelt, je moest eens weten wat daar bij komt kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |