Damaris heb je niet zoveel aan in deze wedstrijd. Bijvoorbeeld tegen een Duitsland zou dat een goede optie zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Omdat die Engelsman er geen kut van begrijpt. Als je nu nog niet snapt dat Damaris en Brugts in de basis horen, dan moet je gewoon opflikkeren.
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:54 schreef KingRoland het volgende:
als ik aan kelly denk dan denk ik aan die travestiet bij Jensen jaren terug lol
Kelly Piquet.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:54 schreef KingRoland het volgende:
goeie bijnaamquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:54 schreef -XOR- het volgende:
Einde tijdperk Vicky "TU Delft" Pelova dus
Ik aan Kelly van Big Brotherquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Kelly van Big Brotherquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik vind Kelly echt het Nederlandse hoogtepunt deze avond. Jij @:coco ?
Spitse levert elke bal in. Lekker laten staan.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Damaris heb je niet zoveel aan in deze wedstrijd. Bijvoorbeeld tegen een Duitsland zou dat een goede optie zijn.
En Brugts zal er nog wel inkomen in de loop van de 2de helft.
Je moet inderdaad niet vragen hoe, maar het staat toch nog gelijk tegen wellicht het sterkste land op dit EK.
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Stukje homosex.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pietje heeft last van apenpokken
laten we eerlijk zijn, je zou je kind toch geen kelly noemen?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Weet niet wat jij voor standaard hebt qua vrouwen maar dit is wel echt een belediging.
@KingRoland krijgt alleen een stijfje van Asiansquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Weet niet wat jij voor standaard hebt qua vrouwen maar dit is wel echt een belediging.
Ah zo. Dacht dat je Kelly Zeeman op een travestiet vond lijken.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
laten we eerlijk zijn, je zou je kind toch geen kelly noemen?
Liever Kim. Dat is in Zuid-Korea helemaal normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |