En dat terwijl juist vrouwen vaak iets met hakjes hebbenquote:
VBL credo is uitdelen en incasseren.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Intimidatie is aan de orde van de dag in VBL. Je moet sterk in je schoenen staan.
Mod zijn op fok en sterk in je schoenen staan. Hahaquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Intimidatie is aan de orde van de dag in VBL. Je moet sterk in je schoenen staan.
Ik heb niet het idee dat veel VBL users makkelijk incasseren. Zeker niet in het Feyenoordtopic.quote:
Inderdaad, ene PietjePuk zit telkens te zeuren dat er op zijn persoon gespeeld wordtquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat veel VBL users makkelijk incasseren. Zeker niet in het Feyenoordtopic.
Daar incasseren ze alleen maar tegendoelpuntenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat veel VBL users makkelijk incasseren. Zeker niet in het Feyenoordtopic.
Ook de beste tijd achter de rug?quote:
En Sked mag vervolgens weer ingrijpen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Inderdaad, ene PietjePuk zit telkens te zeuren dat er op zijn persoon gespeeld wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |