Nederland heeft sowieso nogal een lucky reputatie opgebouwd de laatste 10 jaar dus wat dat betreft... Begin ik er ook in te geloven.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:38 schreef Saekerhett het volgende:
Wissel die kut Pelova nou, die heeft gewoon nul techniek. Kan er echt helemaal geen reet van.
Nederland zou een strafschop tegen moeten krijgen vanwege slecht spel.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:43 schreef Hankster het volgende:
Man man manZul je zien dat Nederland lullig op voorsprong komt door een onterechte penalty oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only way you can be original, is to be yourself.
Omdat die Engelsman er geen kut van begrijpt. Als je nu nog niet snapt dat Damaris en Brugts in de basis horen, dan moet je gewoon opflikkeren.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Oranje kan er niks van, waarom speelt Egurrola nog steeds niet? alsof die 2 in het midden veel beter zijn
Maar dat kan helemaal niet!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Nederland zou een strafschop tegen moeten krijgen vanwege slecht spel.
Tactiek is alle ballen hoog want de langste speler van het toernooi staat daar. Keurige tactiek, erg slim.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Die vrije trap ook echt recht op het hoofd van Renard
Zou niet achter het doel gaan staan dan. Hersenschudding risico te groot. Niet tegenaan te verzekeren.quote:
Je ziet dat bij vrouwenvoetbal alles mogelijk is.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dat kan helemaal niet!
Je doet net of Jaap Stam de penaltys neemt.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou niet achter het doel gaan staan dan. Hersenschudding risico te groot. Niet tegenaan te verzekeren.
Manolevjequote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind het ook echt een kutnaam. Klinkt als een smerig Russisch gerecht.
Ik heb anders weinig mogelijkheden gezienquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Je ziet dat bij vrouwenvoetbal alles mogelijk is.
Ga me toch lachen als zwart Frankrijk gaat winnenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:44 schreef RipCity het volgende:
Heb die beerenstein nog nooit iets goeds zien doen?
Leuk dat ze lekker Surinaams kan koken en de kamers poetst maar voetballen kan ze niet.
Afrika wint het EK!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ga me toch lachen als zwart Frankrijk gaat winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |