Mooie tegenstander. Leuke nieuwe spelers. Misschien niet alle tribunes open.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Flink druk wel voor een oefenpotje als ik het zo zie?
Ja leuk.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zei je moeder ook na de geboorte.
GOAAAAAAAAAAAL!!!!!
Als hij net zo hard traint als Depay mag hij best een beetje houding hebben. Verder boeit het me vooral of hij kan voetballen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:43 schreef Buitendam het volgende:
Houding van Simons doet me aan Depay denken. Ik laat verder in het midden of ik dat positief vind of dat ik natuurlijk hoop dat ze dat op de training eruit kunnen stampen.
Verkeerde user gequote.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:37 schreef Ciscus het volgende:
Mooi mooi mooi! Toch een serieuze tegenstander. Ook leuk dat we door één keer te wisselen meteen een andere tactiek (wat dit is, leggen we je nog een keer uit, @:pietjepuk) kunnen spelen.
Ik verwacht overigens niet dat we de groepsfase halen, maar een tweede plek in de competitie en het doorbreken van wat leuke spelers moet toch zeker lukken.
Serieus? En bij Heerenveen waren ze zo trots vorig jaar dat hij daar had getekend en niet bij een topclub.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:17 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Was een foutje jah
Tygo Land naar PSV, iemand hem gezien?
quote:Op zondag 24 juli 2022 17:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Serieus? En bij Heerenveen waren ze zo trots vorig jaar dat hij daar had getekend en niet bij een topclub.
Nog niet zeker toch?quote:Op zondag 24 juli 2022 17:17 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Was een foutje jah
Tygo Land naar PSV, iemand hem gezien?
Heel jammer dit. Maar ja, de KNVB heeft PSV waarschijnlijk ook liever in de Europa League als het gaat om coëfficiëntiepunten.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:10 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
beetje jammer wel dit, zou gewoon jong sturen
ja ze hadden het al op de zaterdag gepland om dit voor te zijn maar helaas speelt PSV weer op dinsdag ipv woensdagquote:Op maandag 25 juli 2022 13:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Heel jammer dit. Maar ja, de KNVB heeft PSV waarschijnlijk ook liever in de Europa League als het gaat om coëfficiëntiepunten.
Nee. Gewoon een belletje naar Amsterdam dat ze hem mogen hebben. Echt, who gives a fuck. Vorig jaar wij, dit jaar zij. Pakken wij hem volgend jaar weer.quote:Op maandag 25 juli 2022 14:00 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Niemand geeft toch iets om die schaal dus ik zie het probleem eigenlijk niet.
Psv is altijd dom genoeg om wel normaal elftal te sturen. Om er dinsdag achter te komen dat de jong en Madueke geen energie meer hebben na 60ste min.quote:Op maandag 25 juli 2022 14:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een belletje naar Amsterdam dat ze hem mogen hebben. Echt, who gives a fuck. Vorig jaar wij, dit jaar zij. Pakken wij hem volgend jaar weer.
Lekker de A1 sturen. Kei mooi voor die jongens. Of we sturen ons dameselftal, zien die ook een keer echt voetbal.
Dit is elk jaar het zelfde gezeur toch?quote:Op maandag 25 juli 2022 14:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Psv is altijd dom genoeg om wel normaal elftal te sturen. Om er dinsdag achter te komen dat de jong en Madueke geen energie meer hebben na 60ste min.
PSV is toch gewoon te laat geweest met het aanvragenquote:Op maandag 25 juli 2022 16:08 schreef Ciscus het volgende:
Ik zou bepaalde spelers wel sparen, zoals Noni en Cody. En dan maar zien hoe het loopt. KNVB is echt een drama- organisatie, op elk vlak.
Toen duidelijk werd dat ze tweede gingen worden hadden ze dit meteen moeten doen. Dan nog had de KNVB niet gewijzigd aangezien die zo flexibel zijn als een loden deur.quote:Op maandag 25 juli 2022 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV is toch gewoon te laat geweest met het aanvragen
Dit is een beetje de goden verzoeken hč. Ritme is - zeker voor Gakpo - ook erg belangrijk. Ik zou denk ik gewoon met de sterkste 11 beginnen. Dus zonder Hoever en Til (quote:Op maandag 25 juli 2022 16:08 schreef Ciscus het volgende:
Ik zou bepaalde spelers wel sparen, zoals Noni en Cody. En dan maar zien hoe het loopt. KNVB is echt een drama- organisatie, op elk vlak.
Hoe ging dat met die boost van het moraalquote:Op maandag 25 juli 2022 14:49 schreef ISVV het volgende:
Hopelijk hetzelfde als vorig jaar, Ajax van de mat vegen en dan op tijd een paar cruciale spelers wisselen + boost van het moraal.
Point taken, maar zaten toen wel in een lekkere flow. Jammer dat het toen zo tegen zat tegen Benficaquote:Op maandag 25 juli 2022 18:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe ging dat met die boost van het moraal
Rituals pakketje opsturen voor nudesquote:Op maandag 25 juli 2022 20:16 schreef Scrummie het volgende:
Boehoe we moeten na 3 dagen weer voetballen, wat een drama zeg.
Small club.
quote:Op maandag 25 juli 2022 20:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Rituals pakketje opsturen voor nudes
Small dick.
Ik snap wat je probeert maar ik zou het nog een keer proberen.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Rituals pakketje opsturen voor nudes
Small dick.
Als je er zoveel moeite mee hebt stel je lekker je B-team op. Ik zou dat prima vinden, Monaco is belangrijker.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:16 schreef Scrummie het volgende:
Boehoe we moeten na 3 dagen weer voetballen, wat een drama zeg.
Small club.
De KNVB had ook in landsbelang (!) kunnen voorstellen het duel te verplaatsen, het is alleen zo'n logge, non-creatieve en reactieve organisatie. Ik vind het een monder groot probleem dat PSV zo kort achter elkaar speelt, maar vind de reactie vanuit de KNVB op het verzoek wel stuitend.quote:Op maandag 25 juli 2022 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV is toch gewoon te laat geweest met het aanvragen
Je wil toch CL spelen ik snap het gezeik niet zo om een vriendschappelijk potje tegen Ajax.quote:Op maandag 25 juli 2022 23:59 schreef Ciscus het volgende:
[..]
De KNVB had ook in landsbelang (!) kunnen voorstellen het duel te verplaatsen, het is alleen zo'n logge, non-creatieve en reactieve organisatie. Ik vind het een monder groot probleem dat PSV zo kort achter elkaar speelt, maar vind de reactie vanuit de KNVB op het verzoek wel stuitend.
Voor de Ajacieden hier, ik zie dat het lastig is om dit objectief te beoordelen. Maar vinden jullie dit verzoek onlogisch en de reactie volkomen terecht? Misschien kijk ik inderdaad wel teveel met een brabantse bril...
Wat zie je eigenlijk als de sterkste 11?quote:Op maandag 25 juli 2022 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is een beetje de goden verzoeken hč. Ritme is - zeker voor Gakpo - ook erg belangrijk. Ik zou denk ik gewoon met de sterkste 11 beginnen. Dus zonder Hoever en Til () en er proberen het beste van te maken. Erg waardevolle oefenwedstrijd.
Het verzoek is begrijpelijk. Alleen vreemd dat PSV pas na loting ermee komt ipv voor zomer al toen de data al bekend waren...quote:Op maandag 25 juli 2022 23:59 schreef Ciscus het volgende:
[..]
De KNVB had ook in landsbelang (!) kunnen voorstellen het duel te verplaatsen, het is alleen zo'n logge, non-creatieve en reactieve organisatie. Ik vind het een monder groot probleem dat PSV zo kort achter elkaar speelt, maar vind de reactie vanuit de KNVB op het verzoek wel stuitend.
Voor de Ajacieden hier, ik zie dat het lastig is om dit objectief te beoordelen. Maar vinden jullie dit verzoek onlogisch en de reactie volkomen terecht? Misschien kijk ik inderdaad wel teveel met een brabantse bril...
Gakpo luuk maduekequote:Op dinsdag 26 juli 2022 01:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat zie je eigenlijk als de sterkste 11?
Vrees je niet dat Luuk geen bal krijgt?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 08:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Gakpo luuk madueke
Veerman sangare guti
Max obispo teze hoever
Benitez
Dat lijkt mij met inachtname van blessures momenteel onze sterkste opstelling
De Wilfred genee van t forumquote:Op maandag 25 juli 2022 21:03 schreef Caland het volgende:
User @:gutanoth probeert weer iets maar het wil maar niet lukken.
Ik denk dat max en veerman wel voor voorzetjes kunnen zorgenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 08:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Vrees je niet dat Luuk geen bal krijgt?
Snap ik ook niet. Net als dat soms inschrijvingen voor bepaalde toernooien misgaan en/of coaches niet weten wie er op scherp staat. Zo amateuristisch.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 07:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het verzoek is begrijpelijk. Alleen vreemd dat PSV pas na loting ermee komt ipv voor zomer al toen de data al bekend waren...
Veerman staat daar te centraal voor, die gaat nooit een achterlijn halen he. Max wel, die zal er wel een paar afleveren. Hoever kan dat ook, maar die zal vooral de opdracht krijgen verdedigend geen gaten te laten vallen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 08:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik denk dat max en veerman wel voor voorzetjes kunnen zorgen
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 08:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Vrees je niet dat Luuk geen bal krijgt?
Als iedereen fit zou zijn zou ik - ook afgaande op vorig jaar en op de voorbereiding - spelen met:quote:Op dinsdag 26 juli 2022 01:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat zie je eigenlijk als de sterkste 11?
haha idd iets. Met bassie en adrjaan zou lache zijn hahaah !!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat deze ook zo'n lollig filmpje opneemt!!!
Misschien kan Lighttown Madnessquote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Oké PSVCLquote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:59 schreef here2go het volgende:
Prima selectie tot nu toe. Kampioenswaardig.
Vorig seizoen zat je er dichtbij alleen dacht de knvb daar anders over.. dit seizoen heb ik vertrouwen in het kampioenschap
Zou weinig typisch/verrassend zijn als ze Ajax opnieuw zouden kopiërenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:59 schreef here2go het volgende:
Prima selectie tot nu toe. Kampioenswaardig.
Vorig seizoen zat je er dichtbij alleen dacht de knvb daar anders over.. dit seizoen heb ik vertrouwen in het kampioenschap
THE TIMO WAY!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kan Lighttown Madnesshem wel welkom heten in een verder leeg stadion.
Ik begrijp deze niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
THE TIMO WAY!
V - German
V - Aryan
V - Rock in the Burning
V - Made a lovechild named Brantwaithe together with Vertessen
V - Has a herdershond
En is scarface88 dezelfde als pietjepuk? En badderharing is dezelfde als behoorlijkkritisch?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom heb je een andere username?
Denk je nou echt dat het niet duidelijk is wie je bent?
je kan veel van walmart Scarface zeggen maar dat is/was wel een PSV supporter en geen van AZ overlopende Feyenoord wannabee, dat 2e klopt welquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:42 schreef Ciscus het volgende:
[..]
En is scarface88 dezelfde als pietjepuk? En badderharing is dezelfde als behoorlijkkritisch?
En dat had/heb je ook nog WaikikiWimquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:42 schreef Ciscus het volgende:
[..]
En is scarface88 dezelfde als pietjepuk? En badderharing is dezelfde als behoorlijkkritisch?
Die heeft nog minder gespeeld dan Romero de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik lees dat Arias transfervrij is. Schijnt bij Ajax te zijn aangeboden.
Brands mag er van mij een belletje aan wagen.
Dit deed ie dus ook een tijd op psvnetwerk waar ze hem gewoon elke xquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom heb je een andere username?
Denk je nou echt dat het niet duidelijk is wie je bent?
Dan neemt ie vast genoegen met een laag salaris.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:18 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Die heeft nog minder gespeeld dan Romero de afgelopen jaren.
Wat zijn dan achter Gakpo - De Jong - Madueke serieuze opties? Alleen Bakayoko en Saibari? Zou je denken dat ze daar nog wel een aanvallende versterking willen, want Vinicius duurt ook nog even toch?quote:
Vertessen en Savinhoquote:Op donderdag 28 juli 2022 15:38 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Wat zijn dan achter Gakpo - De Jong - Madueke serieuze opties? Alleen Bakayoko en Saibari? Zou je denken dat ze daar nog wel een aanvallende versterking willen, want Vinicius duurt ook nog even toch?
Bakayoko en Savinho welquote:Op donderdag 28 juli 2022 16:38 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ah ja Savinho. Benieuwd of Vertessen/Savinho de dreiging van Gakpo/Madueke ook hebben.
Hopen dat ze kunnen leveren, aangezien Madueke blessuregevoelig is en Gakpo ook nog nooit een heel jaar fit is gebleven volgens mij.quote:
Gakpo speelde vorig seizoen 46 wedstrijden voor PSV, dat vind ik dan toch nog behoorlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hopen dat ze kunnen leveren, aangezien Madueke blessuregevoelig is en Gakpo ook nog nooit een heel jaar fit is gebleven volgens mij.
Wordt ook zuinig mee omgesprongen, maar sowieso zijn er tegenwoordig weinig aanvallers die een heel seizoen blessurevrij blijven. Savinho en Bakayoko zijn in ieder geval beiden echt talentvol.quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hopen dat ze kunnen leveren, aangezien Madueke blessuregevoelig is en Gakpo ook nog nooit een heel jaar fit is gebleven volgens mij.
Aansluiting met Ajax….quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:42 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wordt ook zuinig mee omgesprongen, maar sowieso zijn er tegenwoordig weinig aanvallers die een heel seizoen blessurevrij blijven. Savinho en Bakayoko zijn in ieder geval beiden echt talentvol.
Baal wel van Timber. Die zou de perfecte vervanger van Sangare kunnen zijn en ook nog als rb eventueel. Plus dat dit ervoor zorgt dat Feyenoord echt de aansluiting gaat maken met PSV en mogelijk zelfs met Ajax.
ligt er bij de nieuwkomers aan hoe ze het doen he. Maar we gaan het zien. Gaat mij meer om het feit dat ik het onwijs jammer vind dat Timber niet komt.quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Aansluiting met Ajax….
Uhhhh nee, niet eens bijna.
Ze zullen wellicht wat dichter bij PSV komen ja, maar niemand zeker weet hoe die knakker het gaat doen.
Wat is er eigenlijk zo speciaal aan deze speler dan? Ik denk dat het middenveld bij PSV wel prima bezet is.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:48 schreef Ciscus het volgende:
[..]
ligt er bij de nieuwkomers aan hoe ze het doen he. Maar we gaan het zien. Gaat mij meer om het feit dat ik het onwijs jammer vind dat Timber niet komt.
Ik zit vaak in de galgenwaard (graties..via cont(r)acten) en ik vind het een speler die aanvoelt wat een wedstrijd nodig heeft, met de juiste energie en het juiste temperament. Hij kan een paar stappen vooruitdenken en heeft een prima techniek. Het is echt een teamplayer. Tegelijkertijd is hij nooit een smerige speler. Ik waardeer dat wel.quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk zo speciaal aan deze speler dan? Ik denk dat het middenveld bij PSV wel prima bezet is.
Echt wel een goede speler die op ons middenveld mee zou strijden voor een basisplek. Maar ik denk inderdaad niet dat hij het verschil zou maken.quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk zo speciaal aan deze speler dan? Ik denk dat het middenveld bij PSV wel prima bezet is.
Zolang Aursnes blijft is hij geen basisspeler, maar ik verwacht dat die vertrekt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 07:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Echt wel een goede speler die op ons middenveld mee zou strijden voor een basisplek. Maar ik denk inderdaad niet dat hij het verschil zou maken.
Bij Feyenoord zal hij onbetwist basisspeler worden verwacht ik. En dat geeft direct het verschil aan.
Bij ons ook zodra Sangare vertrekt (kans blijft aanzienlijk). Voor Sangare hebben we geen vervanger, daar baal ik meer van dan die (door velen gewilde) extra verdediger. Straks spelen we weer met Boscagli op het middenveld, wat hij naar behoren maar niet fantastisch deed.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 07:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Echt wel een goede speler die op ons middenveld mee zou strijden voor een basisplek. Maar ik denk inderdaad niet dat hij het verschil zou maken.
Bij Feyenoord zal hij onbetwist basisspeler worden verwacht ik. En dat geeft direct het verschil aan.
Timber moet het niveau van Boscagli op het middenveld eerst nog maar eens laten zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:34 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Bij ons ook zodra Sangare vertrekt (kans blijft aanzienlijk). Voor Sangare hebben we geen vervanger, daar baal ik meer van dan die (door velen gewilde) extra verdediger. Straks spelen we weer met Boscagli op het middenveld, wat hij naar behoren maar niet fantastisch deed.
Heb ik ooit gezegd hem goed te vinden?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, nu Feyenoord Ajax heeft afgetroefd is hij opeens overschat.
Ik vind het vooral lastig om hem op waarde te schatten. Ajax liet hem gaan omdat ze op dat moment te veel concurrenten voor hem hadden in een sterke lichting. Bij Utrecht heeft hij het goed gedaan, maar ook wel echt als momentenvoetballer.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord was afgelopen seizoen voetballend beter dan PSV, dat PSV hoger is geëindigd is aan wat meer individuele kwaliteit en dode spelmomenten te danken.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lastig om hem op waarde te schatten. Ajax liet hem gaan omdat ze op dat moment te veel concurrenten voor hem hadden in een sterke lichting. Bij Utrecht heeft hij het goed gedaan, maar ook wel echt als momentenvoetballer.
Kan zomaar dat Feyenoord een hele goede plek voor hem is. Het publiek is daar nogal snel tevreden als een voetballer af en toe piekt en verder gewoon zijn taakjes doet en hard werkt. Dat type voetballer zie ik vooralsnog in hem. Of hij echt de stap naar een stabiele speler in een (Nederlandse) topclub basiself kan worden is echt nog maar de vraag.
We gaan het meemaken. Een half jaar geleden had ik hem graag naar PSV zien komen, nu denk ik oprecht dat we hem niet nodig hebben en ik vind echt dat Feyenoord meer dan de hoofdprijs betaalt. Kan zomaar een Maher of Ramselaar worden.
Ik vind dat een veel te simpele samenvatting. Ik heb bij beide teams voetballend hele goede wedstrijden gezien en totale aids. Beetje de fase van het seizoen. Misschien heb je gemiddeld wel gelijk hoor, Slot slaagde er in elk geval beter in om met de beschikbare individuele kwaliteiten er uit te halen wat er in zat.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord was afgelopen seizoen voetballend beter dan PSV, dat PSV hoger is geëindigd is aan wat meer individuele kwaliteit en dode spelmomenten te danken.
Uiteindelijk zaten Feyenoord en PSV wat betreft gecreëerde kansen heel dicht bij elkaar, zou niet direct zeggen dat Feyenoord voetballend nou heel veel beter was. Ook echt wel veel potjes waarbij er moeizaam kansen tot stand kwamen. Feyenoord scoorde inderdaad wel wat meer uit veldspel dan PSV.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord was afgelopen seizoen voetballend beter dan PSV, dat PSV hoger is geëindigd is aan wat meer individuele kwaliteit en dode spelmomenten te danken.
Bij Timber heb ik toch een beetje het idee dat hij meelift met de hype van z'n broer maar te weinig gezien om echt een oordeel kunnen vellen.
Als Ajax 'm echt had willen hebben, dan was 'ie wel daarheen gegaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax wilde hem voornamelijk als RB, dat zag hij niet zitten.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Ajax 'm echt had willen hebben, dan was 'ie wel daarheen gegaan.
Dat snap ik van hem wel. En dan wilde Ajax 'm dus niet echt. En PSV zal ook wel niet voluit zijn gegaan voor 'm.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax wilde hem voornamelijk als RB, dat zag hij niet zitten.
Hij zou pas écht een optie worden bij een vertrek van Alvarez, bij PSV zal dat wellicht gelden voor Sangaré.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat snap ik van hem wel. En dan wilde Ajax 'm dus niet echt. En PSV zal ook wel niet voluit zijn gegaan voor 'm.
Hahahahahaquote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord was afgelopen seizoen voetballend beter dan PSV
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de selecties dan had PSV ten opzichte van Feyenoord nog 10 punten meer moeten halen. Waren ze nog kampioen geworden ook.
Leuk hč!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:29 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Leuk om te zien hoe vaak je dit altijd wil benadrukken.
Met een normale keeper was PSV ook zonder problemen kampioen geworden.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dat een veel te simpele samenvatting. Ik heb bij beide teams voetballend hele goede wedstrijden gezien en totale aids. Beetje de fase van het seizoen. Misschien heb je gemiddeld wel gelijk hoor, Slot slaagde er in elk geval beter in om met de beschikbare individuele kwaliteiten er uit te halen wat er in zat.
Als je kijkt naar de selecties dan had PSV ten opzichte van Feyenoord nog 10 punten meer moeten halen. Waren ze nog kampioen geworden ook.
Spelen ook vaker uit dan de rest van de teams in de competitie, dat heb ik altijd erg raar gevondenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met een normale keeper was PSV ook zonder problemen kampioen geworden.
Een seizoen daadwerkelijk goed voetbal went snel hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het publiek is daar nogal snel tevreden als een voetballer af en toe piekt en verder gewoon zijn taakjes doet en hard werkt.
KNJB!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelen ook vaker uit dan de rest van de teams in de competitie, dat heb ik altijd erg raar gevonden
Blablablaquote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met een normale keeper was PSV ook zonder problemen kampioen geworden.
Wanneer ben je voetballend beter? Als je een goed positiespel speelt? Of als je heel veel kansen creëert vanuit de omschakeling? Of als je zonder de bal heel erg goed bent? Ik vind "voetballend beter zijn" een beetje een holle, typisch Nederlandse opmerking.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:21 schreef Tarado het volgende:
Ja, is ook gelul. Beetje als dat je een goede game hebt, maar je pik op een of andere zuipvakantie geen kutje te zien krijgt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wanneer ben je voetballend beter? Als je een goed positiespel speelt? Of als je heel veel kansen creëert vanuit de omschakeling? Of als je zonder de bal heel erg goed bent? Ik vind "voetballend beter zijn" een beetje een holle, typisch Nederlandse opmerking.
Volgens Ajacieden ben je voetballend beter als je de bal 4000x rond kunt tikken op de eigen helft zonder dat hij over de achterlijn gaat.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wanneer ben je voetballend beter? Als je een goed positiespel speelt? Of als je heel veel kansen creëert vanuit de omschakeling? Of als je zonder de bal heel erg goed bent? Ik vind "voetballend beter zijn" een beetje een holle, typisch Nederlandse opmerking.
Dan speelde Frons de Boer het ultieme "goede voetbal".quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgens Ajacieden ben je voetballend beter als je de bal 4000x rond kunt tikken op de eigen helft zonder dat hij over de achterlijn gaat.
Het is heel simpel. Het spelletje heet 'voetbal'. Als je na een heel seizoen bovenaan staat heb je dat spelletje dat jaar het beste gespeeld en ben je dus voetballend het beste. Als je wilt weten wie vorig jaar voetballend het beste was, dan kijk je naar de einduitslag.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:00 schreef Tarado het volgende:
oei de tenen zijn weer lang en het badwater weer koud, je zou bijna denken dat de competitie gauw gaat beginnen
Maar dat gaat over 34 wedstrijden (102 punten!). Je kan dus gewoon verliezen van PSV en Feyenoord en dan kun je nog steeds kampioen worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Het spelletje heet 'voetbal'. Als je na een heel seizoen bovenaan staat heb je dat spelletje dat jaar het beste gespeeld en ben je dus voetballend het beste. Als je wilt weten wie vorig jaar voetballend het beste was, dan kijk je naar de einduitslag.
1.Ajax
2.PSV
3.Feyenoord
Het is niet zo moeilijk. PSV was voetballend beter dan Feyenoord en Ajax was de beste. Dat Ajacieden als zelfbenoemde uitvinders van het spelletje daar nog allerlei dingen bij verzinnen is totaal irrelevant.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, is ook gelul. Beetje als dat je een goede game hebt, maar je pik op een of andere zuipvakantie geen kutje te zien krijgt.
zo simpel is het dus gewoon niet maar uiteindelijk wel het belangrijkstequote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Het spelletje heet 'voetbal'. Als je na een heel seizoen bovenaan staat heb je dat spelletje dat jaar het beste gespeeld en ben je dus voetballend het beste. Als je wilt weten wie vorig jaar voetballend het beste was, dan kijk je naar de einduitslag.
1.Ajax
2.PSV
3.Feyenoord
Het is niet zo moeilijk. PSV was voetballend beter dan Feyenoord en Ajax was de beste. Dat Ajacieden als zelfbenoemde uitvinders van het spelletje daar nog allerlei dingen bij verzinnen is totaal irrelevant.
Ach Drank bashen is altijd leuk, zelfs voor Ajacieden.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:00 schreef Tarado het volgende:
oei de tenen zijn weer lang en het badwater weer koud, je zou bijna denken dat de competitie gauw gaat beginnen
Maar dan was je over het hele seizoen toch voetballend beter. Alleen in de onderlinge duels niet, om wat voor reden dan ook. Kan ook doordat speelstijlen van die tegenstanders je niet liggen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dat gaat over 34 wedstrijden (102 punten!). Je kan dus gewoon verliezen van PSV en Feyenoord en dan kun je nog steeds kampioen worden.
Zo simpel is het natuurlijk wel. Tenzij je andere dingen belangrijk vindt en er een jurysport van wil maken.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo simpel is het dus gewoon niet maar uiteindelijk wel het belangrijkste
Nee hoor. Jij mag van mij alles zeggen en ik zal je mening altijd respecteren, maar "voetballend goed" vind ik een loze term.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:00 schreef Tarado het volgende:
Natuurlijk kun je over één wedstrijd wel eens de situatie hebben dat een team in alles beter was maar door domme pech of een fout van de scheids verliest. Best om dan iets te roepen over 'voetballend beter', dan snijdt het nog enig hout.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij mag van mij alles zeggen en ik zal je mening altijd respecteren, maar "voetballend goed" vind ik een loze term.
Dat slaat gewoon nergens op, uiteraard gaat het om winnen maar het oog wil ook wat, is slecht spelen en winnen beter dan goed spelen en verliezen, natuurlijk. Maar winnend voetbal dat leuk is om naar te kijken heeft toch wel mijn voorkeur en mooie uitgespeelde counters vind ik ook mooi hoor dus het hoeft geen tiki taka te zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo simpel is het natuurlijk wel. Tenzij je andere dingen belangrijk vindt en er een jurysport van wil maken.
Mag ook, maar dan noem je het geen voetbal meer want in die sport gaat het er om dat je vaker scoort dan je tegenstander. Niet om hoe vaak je een prachtige pass op de stropdas geeft of door een verdediging slalomt.
Het ligt er puur aan wat je referentie is aan wat jij "voetballend goed" vindt. Iets wat niet leuk is om naar te kijken zou in essentie nog steeds "voetballend goed" kunnen zijn. Dus ik denk dat je bedoelt "leuk om naar te kijken". En dat zou ik prima begrijpen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat slaat gewoon nergens op, uiteraard gaat het om winnen maar het oog wil ook wat, is slecht spelen en winnen beter dan goed spelen en verliezen, natuurlijk. Maar winnend voetbal dat leuk is om naar te kijken heeft toch wel mijn voorkeur en mooie uitgespeelde counters vind ik ook mooi hoor dus het hoeft geen tiki taka te zijn.
De 10 punten minder trekken in twijfel of de mindere spelers overpresteerde.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:53 schreef GGMM het volgende:
Ik vond PSV voetballend ook niet al te sterk vorig seizoen.
Feyenoord deed dat met mindere spelers een stuk beter
Ja, prima. Maar is voetbal een jurysport? Krijg je prijzen voor techniek en mooi overspelen?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat slaat gewoon nergens op, uiteraard gaat het om winnen maar het oog wil ook wat, is slecht spelen en winnen beter dan goed spelen en verliezen, natuurlijk. Maar winnend voetbal dat leuk is om naar te kijken heeft toch wel mijn voorkeur en mooie uitgespeelde counters vind ik ook mooi hoor dus het hoeft geen tiki taka te zijn.
Denk dat de basis 11 elkaar niet zoveel ontliep. Feyenoord had daarachter alleen niks, als je dan zo’n extreem lang seizoen draait ga je dat in de competitie wel merkenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De 10 punten minder trekken in twijfel of de mindere spelers overpresteerde.
jij kijkt alleen maar op teletekst want uitslagen zijn voldoende voor je blijkbaarquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, prima. Maar is voetbal een jurysport? Krijg je prijzen voor techniek en mooi overspelen?
Het is eigenlijk pas echt nieuws als hij een keer niet geblesseerd is.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:19 schreef H.Vviv het volgende:
Het seizoen begint niet goed voor Noni.[ twitter ]
Dat zeg ik allemaal helemaal nietquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij kijkt alleen maar op teletekst want uitslagen zijn voldoende voor je blijkbaar
Alsof die terugkomt naar de Eredivisiequote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:53 schreef here2go het volgende:
Memphis terughalen als het een langdurige blessure is.
Gaf laatst aan Barca alleen te willen verlaten voor een speciale club. Cashen kan altijd nog.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Alsof die terugkomt naar de Eredivisie
Die gaat zo lang als mogelijk cashen en daarna nog een paar jaar cashen. En als hij dan helemaal klaar is, gaat hij nog een paar jaar cashen.
Ook echt als vervanger alsof het een backup plan is.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:53 schreef here2go het volgende:
Memphis terughalen als het een langdurige blessure is.
En jij denkt serieus dat PSV voor hem speciaal is? Hij bedoelt daarmee dat hij bij een topclub wil spelen waar hij een topsalaris krijgt. Die komt niet terug. Het is debiel om dat te denken.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:58 schreef here2go het volgende:
[..]
Gaf laatst aan Barca alleen te willen verlaten voor een speciale club. Cashen kan altijd nog.
Een jaar huur zou ook een optie kunnen zijn
Ik geloof dat Ronaldo niet meer helemaal onomstreden is. En Messi had ook wat offdays vorig jaar.quote:
Ik vind vooral dat hij nog heel veel moet leren. Zoals dat zijn nek ook in een stand kan waarbij hij niet naar de bal en zijn eigen voeten kijkt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Madueke, Robben-light. Altijd geblesseerd ach. Jammer want met fitte Cody en Noni heb je een geweldige voorhoede.
Eens wel. Met name de voorhoede van PSV was (door Gakpo) wel echt beter. Verder ontliep het elkaar nauwelijks maar uiteindelijk wel logisch dat PSV boven Feyenoord eindigde.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:53 schreef GGMM het volgende:
Ik vond PSV voetballend ook niet al te sterk vorig seizoen.
Feyenoord deed dat met mindere spelers een stuk beter
Dries, al schijnt die ook duur te zijn qua salaris, hij vond 4 miljoen bij Napoli te weinigquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Flinke domper. Sjon de Jong moet op zoek naar een vervanger (hoi Memphis).
Ik zou het apart vinden dat hij dan wel voor PSV enorm wil gaan inleveren. Ik weet niet hoeveel geld er nog in kas ligt bij PSV. Zal wel koopjesjagen worden denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dries, al schijnt die ook duur te zijn qua salaris, hij vond 4 miljoen bij Napoli te weinig
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:58 schreef here2go het volgende:
[..]
Gaf laatst aan Barca alleen te willen verlaten voor een speciale club. Cashen kan altijd nog.
Die komt nooit meer naar PSV. Alsof dat soort gasten heel veel in gaan leveren om in Nederland te gaan spelen. Als ze uitgerangeerd zijn bij de echte topclubs, dan eerder Turkije, zandbak, VS, etc.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:50 schreef RipCity het volgende:
[..]DIt moet echt een troll zijn. Waarom zou memphis in hemelsnaam naar een nog-iets-lager-dan-subtopper in Europa gaan? Ben geen Memphis fan maar die kan naar de meeste clubs in Europa. Die gaat misschien op zn 36ste nog 1 jaartje psv doen als die zin heeft maar verder never nooit niet
Madueke geblesseerd, da's een beetje zoals gras is groen, regen is nat, etc. Kun je amper nog een tegenvaller noemen.quote:
die jongen heeft zo weinig gespeeld maar een assistkoning is het toch nooit of nog niet geweest?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:07 schreef RipCity het volgende:
Ach ja nu helemaal geen aanvoer meer over rechts. Links gakpo die naar binnen trekt en over paar weekjes wel blessure pakt.
Op naar volgend seizoen!
Nee, die kan alleen maar slalommen. Doet hij soms best goed hoor, maar ik vond hem die wedstrijden dat hij er vorig jaar bij was toch nog erg egoďstisch.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
die jongen heeft zo weinig gespeeld maar een assistkoning is het toch nooit of nog niet geweest?
Goed om kunnen lachen psvcl.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:58 schreef here2go het volgende:
[..]
Je hebt toch Savio en Bakayoko én Vertessen (over twee weekjes) nog op rechts?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:07 schreef RipCity het volgende:
Ach ja nu helemaal geen aanvoer meer over rechts. Links gakpo die naar binnen trekt en over paar weekjes wel blessure pakt.
Op naar volgend seizoen!
Precies, dit is exact waarom die jongens aan de a-selectie zijn toegevoegd. Laat direct maar zien dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt toch Savio en Bakayoko én Vertessen (over twee weekjes) nog op rechts?
Aanvoer…van Madueke? In die 1,5 wedstrijd tegen Vitesse en Ajax vorig seizoen? Madueke heeft vorig seizoen vooral laten zien dat hij in 15-20 minuten z’n batterij leeg heeft en zich vervolgens keer op keer vastloopt. Natuurlijk is het doodzonde maar laten we nu niet gaan doen dat een geslaagd seizoen alleen van hem afhankelijk is.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:07 schreef RipCity het volgende:
Op naar volgend seizoen!
Vertessen wordt gezien als spits en dus de back-up voor De Jong. Savio is de back-up voor Gakpo. Hou je Bakayoko over voor rechts. Dat is echt te weinig. Moet een onbetwiste basisspeler bij.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt toch Savio en Bakayoko én Vertessen (over twee weekjes) nog op rechts?
Oh bijzonder, hij speelde vaker op rechts dan op links. Simons wordt ook gezien als optie lees ik nu bij Rikkert.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vertessen wordt gezien als spits en dus de back-up voor De Jong. Savio is de back-up voor Gakpo. Hou je Bakayoko over voor rechts. Dat is echt te weinig. Moet een onbetwiste basisspeler bij.
Dan ga je die huren, en vervolgens krijg je geroep dat die huur “de eigen jeugd in de weg zit”.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vertessen wordt gezien als spits en dus de back-up voor De Jong. Savio is de back-up voor Gakpo. Hou je Bakayoko over voor rechts. Dat is echt te weinig. Moet een onbetwiste basisspeler bij.
Ok, seizoen klaar. Wordt niks meer. Geef maar op. Kunnen jullie je nog terugtrekken uit de competities voor komend jaar?quote:
Mag toch hopen dat ze iemand kopen ipv de 5e speler huren.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan ga je die huren, en vervolgens krijg je geroep dat die huur “de eigen jeugd in de weg zit”.
grootste probleem is dat je diepgang weg is want dat heeft Gakpo ook niet, die jonge jongens ken ik niet dus misschien hebben die dat welquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:19 schreef tompsv18 het volgende:
Heeft meer vanaf rechts gespeeld idd, maar achter Gakpo is er ook niemand. Simons, Ledezma en Saibari kunnen allemaal wel uit de voeten op de flanken, maar zijn gewoon middenvelders en allemaal erg jong. Daar kun je niet een heel seizoen, of in dit geval een half seizoen totdat Madueke weer terug is, op gokken.
Waarbij gokken op Madueke die ook jong, grillig en lerende is net zo goed al een risico was.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:19 schreef tompsv18 het volgende:
Heeft meer vanaf rechts gespeeld idd, maar achter Gakpo is er ook niemand. Simons, Ledezma en Saibari kunnen allemaal wel uit de voeten op de flanken, maar zijn gewoon middenvelders en allemaal erg jong. Daar kun je niet een heel seizoen, of in dit geval een half seizoen totdat Madueke weer terug is, op gokken.
Iemand kopen, die er meteen staat en van meerwaarde is t.o.v. wat je al hebt in je selectie? Wat zal zo iemand kosten denk je?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze iemand kopen ipv de 5e speler huren.
Ik zou toch Mertens eens bellen. Mooi verhaal ophangen met hoe hij een voorbeeld en blahblah en dan toevoegen aan de staf na volgend jaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Iemand kopen, die er meteen staat en van meerwaarde is t.o.v. wat je al hebt in je selectie? Wat zal zo iemand kosten denk je?
Die komt niet voor minder dan 3-4 miljoen per jaar. Daarnaast is Mertens meer iemand voor de linksbuiten positie (Gakpo) en niet voor rechtsbuiten (Madueke) waar het probleem nu ligt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zou toch Mertens eens bellen. Mooi verhaal ophangen met hoe hij een voorbeeld en blahblah en dan toevoegen aan de staf na volgend jaar.
Mertens is tegenwoordig een spits hoor, die gaat geen anderen meer bedienen en zich kapot rennen langs de zijlijnquote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die komt niet voor minder dan 3-4 miljoen per jaar. Daarnaast is Mertens meer iemand voor de linksbuiten positie (Gakpo) en niet voor rechtsbuiten (Madueke) waar het probleem nu ligt.
Maar ik zou Mertens met open armen ontvangen hoor
In de Eredivisie kan hij overal voorin prima mee.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:13 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Mertens is tegenwoordig een spits hoor, die gaat geen anderen meer bedienen en zich kapot rennen langs de zijlijn
Dodelijk duo met Vertessen in de jeugd.quote:
Ik wist niet eens dat het vandaag was. Wordt ie op ESPN op het vrije kanaal uitgezonden eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:44 schreef tja77 het volgende:
Zeg het maar mede fok!ers, wat gaat het worden vandaag? Vorig seizoen bleek Ajax nog erg vroeg in de voorbereiding te zitten.
Met de blessures en de doordeweekse wedstrijd van PSV in het verschiet, verwacht ik er niet veel van.
Ja, direct na de nabeschouwing van Utrecht - Shakhtar (lol)quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het vandaag was. Wordt ie op ESPN op het vrije kanaal uitgezonden eigenlijk?
Ik verwacht een zaadpot. 3-1 Ajax.
Dat zou zomaar eens een leukere pot kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, direct na de nabeschouwing van Utrecht - Shakhtar (lol)
Ojaaa, ik was het excuus van Ten Hag van vorig jaar alweer vergeten! Briljantquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:44 schreef tja77 het volgende:
Zeg het maar mede fok!ers, wat gaat het worden vandaag? Vorig seizoen bleek Ajax nog erg vroeg in de voorbereiding te zitten.
Met de blessures en de doordeweekse wedstrijd van PSV in het verschiet, verwacht ik er niet veel van.
Ik hoop vooral dat iedereen heel blijft, aan PSV-zijde dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:44 schreef tja77 het volgende:
Het maar.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:44 schreef tja77 het volgende:
O ik dacht dat Madueke voorlopig niet meedeed.quote:
4-0/3-1quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:20 schreef tja77 het volgende:
XI PSV:
Benítez
Hoever Teze Obispo Max
Sangaré Til Veerman
Bakayoko De Jong Gakpo
Ach, daar heb ik nog het minst moeite mee.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Juicht ie ook nog uitgebreid moet je nagaan
Rechterrijtje is ook weerquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach, daar heb ik nog het minst moeite mee.
Die rechterkant van PSV is gewoon rechterrijtje niveau. Bakayoko kan nog wel stappen zetten.
Bakayoko is KKD niveau op dit moment. Hoever heeft echt nog niks goeds laten zien. Alle kansen komen over die kant.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Rechterrijtje is ook weer
een tikkeltje overdreven. Rensch als rechtsback is ook niet alles.
Met deze keeper was men vorig jaar kampioen geworden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:59 schreef tja77 het volgende:
Ook wel fijn dat we weer een keeper hebben.
Nee die rode kaart beoordeling dan netquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:56 schreef tja77 het volgende:
Ook geen rood voor Alvarez![]()
Hoe duidelijk kun je een elleboog gebruiken?
Schaf die VAR maar af
Nee klopt, daar waren ‘we’ ook al achter.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:19 schreef Caland het volgende:
Jongens die Hoever
Dat kan gewoon echt niet
Die doet echt veel meer fout dan goedquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:19 schreef Caland het volgende:
Jongens die Hoever
Dat kan gewoon echt niet
Foutloze warming up schijnt het.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niks goed zien doen eigenlijk
Echt bizar. Als dat een Engelsman was had PSV 'm toch ook nooit gehaaldquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niks goed zien doen eigenlijk
Klopt, dat is een groot risico gezien zijn blessuregevoeligheid.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:28 schreef tja77 het volgende:
Zonder Gakpo blijft er niet veel over van dit PSV, die gast is wel zo belangrijk.
Kudus is wel packing, anders.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
Genieten dit. Ajax zit vol met ego’s. De ene denkt nog een grotere lul te hebben als de andere. Tadic, Bergwijn, die geblondeerde met het IQ van een paling. 4x scoren genot.
Eerst binnenhalen Boswachter. Zie het nog wel fout gaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
Genieten dit. Ajax zit vol met ego’s. De ene denkt nog een grotere lul te hebben als de andere. Tadic, Bergwijn, die geblondeerde met het IQ van een paling. 4x scoren genot.
Boeit niet. Vorig jaar won PSV de ‘prijs’ en werd het door Ajax afgedaan als een oefenwedstrijd welke ze niet serieus namen. Nou dat is het dit keer zo te zien niet voor ze. PSV heeft het, ook al zou het nog mis gaan, uitstekend gedaan vandaag.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eerst binnenhalen Boswachter. Zie het nog wel fout gaan.
Spreek je graag over 10 minuten.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boeit niet. Vorig jaar won PSV de ‘prijs’ en werd het door Ajax afgedaan als een oefenwedstrijd welke ze niet serieus namen. Nou dat is het dit keer zo te zien niet voor ze. PSV heeft het, ook al zou het nog mis gaan, uitstekend gedaan vandaag.
Geen kans weggegeven in die 10 minuten en de voorsprong uitgebreid.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Spreek je graag over 10 minuten.
Heerlijk. Zo zie ik het graag.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Geen kans weggegeven in die 10 minuten en de voorsprong uitgebreid.
Toch zeker 2 dagenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Eerlijk is eerlijk, PSV is wel al wat langer in training he.
Boeiend, doel is altijd om zoveel mogelijk prijzen uit handen van Ajax te houden. Winnen in de Arena is altijd geweldig.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Eerlijk is eerlijk, PSV is wel al wat langer in training he.
Prijs is een prijs. Vind het zelf vooral altijd heerlijk als Ajax in Amsterdam verliest.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boeit niet. Vorig jaar won PSV de ‘prijs’ en werd het door Ajax afgedaan als een oefenwedstrijd welke ze niet serieus namen. Nou dat is het dit keer zo te zien niet voor ze. PSV heeft het, ook al zou het nog mis gaan, uitstekend gedaan vandaag.
Je zag het in deze wedstrijd overduidelijk terug: Ajax heeft ietwat te veel ego’s aangetrokken. Dat gaat zich nog eens wreken. Die Anthony en Tadic waren al erg, maar Bergwijn en dan die Bassey die er pas net isquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Prijs is een prijs. Vind het zelf vooral altijd heerlijk als Ajax in Amsterdam verliest.
Simons ook, alleen hij moet even een paar lessen volgen over omgevingsbewustzijn. Benitez was niet overal even gelukkig, maar met Drommels in de goal was het op strafschoppen uitgelopen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:09 schreef Buitendam het volgende:
Netjes gevoetbald. Til is echt een aanwinst.
Nu maar hopen dat hij de Feyenoordlijn niet doortrekt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:09 schreef Buitendam het volgende:
Netjes gevoetbald. Til is echt een aanwinst.
Bedankt maat!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:19 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd PSV-vrienden @:dj_day-v @:coco @:lange_lans @:de_boswachter @:mexicanobakker
Succes dinsdag
Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik jou niet als PSV-vriend.
Bij vlagen zeker maar was niet voldoende, komt nog wel goed hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ajax voetballend wel de betere, wat denk jij @:Lange_Lans ?
@:Tarado
Mes steek pijnquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:19 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd PSV-vrienden @:dj_day-v @:coco @:lange_lans @:de_boswachter @:mexicanobakker
Succes dinsdag
Er val een last van me afquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:19 schreef GGMM het volgende:
Succes dinsdag
Jammer dit.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:19 schreef GGMM het volgende:
Succes dinsdag
Het is Antonyquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je zag het in deze wedstrijd overduidelijk terug: Ajax heeft ietwat te veel ego’s aangetrokken. Dat gaat zich nog eens wreken. Die Anthony en Tadic waren al erg, maar Bergwijn en dan die Bassey die er pas net isEn Brobbey
hahahaha, werkelijk. Rensch kon me niet overtuigen, op doel is het een drama.
Wij mogen ons vooral achterin zorgen maken…. Backje of CV er bij zou geen kwaad kunnen.
hoe dan ook, hij deed het beter dan de keeper aan de andere kantquote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:22 schreef ISVV het volgende:
Benitez zag er bij die goal van Antony niet echt goed uit toch? En had hij die bal voor die goal van Kudus niet gewoon klem kunnen hebben?
Mooi dat je mij als eerste neerzetquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:19 schreef GGMM het volgende:
Succes dinsdag
Pfff niet eens een felicitatie van @GGMMquote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi dat je mij als eerste neerzetDat doet mij deugd.
Beetje wennen. Logisch in ArenA voor eerste keer.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:22 schreef ISVV het volgende:
Benitez zag er bij die goal van Antony niet echt goed uit toch? En had hij die bal voor die goal van Kudus niet gewoon klem kunnen hebben?
Die van Antony was gewoon goed tegendraads ingeschoten.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:22 schreef ISVV het volgende:
Boeiende post, in vele facetten. Beetje onderdanig gay wel.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:19 schreef GGMM het volgende:
Succes dinsdag
3 dus. Ben best trots op deze voorspelling.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:21 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ojaaa, ik was het excuus van Ten Hag van vorig jaar alweer vergeten! Briljant![]()
We winnen door 6 goals van Til
Kan beter inderdaad. Maar uiteindelijk win je natuurlijk gelukkig geen prijzen met veldspel, maar met goals.quote:Op zondag 31 juli 2022 07:48 schreef Bugno3 het volgende:
Snap dat PSV'ers tevreden zijn over de winst, maar mag hopen dat er toch ook wat zorgen over het veldspel bestaan. Dat hield niet over namelijk.
En verdedigers die kunnen koppen.quote:Op zondag 31 juli 2022 08:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Helaas komen we ook nog tegenstanders tegen die wel een keeper hebben.
Nee, dit kan echt niet. Valt me van je tegen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:19 schreef GGMM het volgende:
Succes dinsdag
Het is een prijs van niks en doorgaans lijkt het er op dat PSV dan liever van Ajax wint dan andersom.quote:Op zondag 31 juli 2022 08:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vind het wel echt knap dat PSV zo vaak in de Arena weet te winnen. Ajax geeft die supercup echt bijna consequent weg.
Dat kansloze spelbederf wordt daar al jaren niet meer gecorrigeerd omdat ze de illusie hebben dat het bij WINNAARSMENTALITEIT hoort.quote:Op zondag 31 juli 2022 08:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een prijs van niks en doorgaans lijkt het er op dat PSV dan liever van Ajax wint dan andersom.
Gisteren niet trouwens. Het fanatisme bij Ajax sloeg wat mij betreft nogal door in doldrieste debielheid. Voor het zelfde geld is PSV 3/4 spelers voor lange tijd kwijt omdat debielen als Alvarez, Bassey en Kudus hun frustraties niet voetballend kwijt kunnen. En dan Antony, wat een kansloze rukker is dat. In potentie de beste voetballer in de Eredivisie, maar wat een totaal debiel. Zou hij gefrustreerd zijn omdat de topclubs niet in de rij staan?
Heb me kapot geërgerd aan Antony ja. Wat een idioot is dat.quote:Op zondag 31 juli 2022 08:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een prijs van niks en doorgaans lijkt het er op dat PSV dan liever van Ajax wint dan andersom.
Gisteren niet trouwens. Het fanatisme bij Ajax sloeg wat mij betreft nogal door in doldrieste debielheid. Voor het zelfde geld is PSV 3/4 spelers voor lange tijd kwijt omdat debielen als Alvarez, Bassey en Kudus hun frustraties niet voetballend kwijt kunnen. En dan Antony, wat een kansloze rukker is dat. In potentie de beste voetballer in de Eredivisie, maar wat een totaal debiel. Zou hij gefrustreerd zijn omdat de topclubs niet in de rij staan?
Ik denk dat PSV ook meegetrokken werd vanwege het bedenkelijke niveau van de tegenstander.quote:Op zondag 31 juli 2022 07:48 schreef Bugno3 het volgende:
Snap dat PSV'ers tevreden zijn over de winst, maar mag hopen dat er toch ook wat zorgen over het veldspel bestaan. Dat hield niet over namelijk.
Mwaaa, ik vond Ajax VOETBALLEND wel echt beter. Jammer voor ze dat goals zo belangrijk worden gemaakt in dit spelletje.quote:Op zondag 31 juli 2022 09:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV ook meegetrokken werd vanwege het bedenkelijke niveau van de tegenstander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |