Mooie tegenstander. Leuke nieuwe spelers. Misschien niet alle tribunes open.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Flink druk wel voor een oefenpotje als ik het zo zie?
Ja leuk.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zei je moeder ook na de geboorte.
GOAAAAAAAAAAAL!!!!!
Als hij net zo hard traint als Depay mag hij best een beetje houding hebben. Verder boeit het me vooral of hij kan voetballen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:43 schreef Buitendam het volgende:
Houding van Simons doet me aan Depay denken. Ik laat verder in het midden of ik dat positief vind of dat ik natuurlijk hoop dat ze dat op de training eruit kunnen stampen.
Verkeerde user gequote.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:37 schreef Ciscus het volgende:
Mooi mooi mooi! Toch een serieuze tegenstander. Ook leuk dat we door één keer te wisselen meteen een andere tactiek (wat dit is, leggen we je nog een keer uit, @:pietjepuk) kunnen spelen.
Ik verwacht overigens niet dat we de groepsfase halen, maar een tweede plek in de competitie en het doorbreken van wat leuke spelers moet toch zeker lukken.
Serieus? En bij Heerenveen waren ze zo trots vorig jaar dat hij daar had getekend en niet bij een topclub.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:17 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Was een foutje jah
Tygo Land naar PSV, iemand hem gezien?
quote:Op zondag 24 juli 2022 17:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Serieus? En bij Heerenveen waren ze zo trots vorig jaar dat hij daar had getekend en niet bij een topclub.
Nog niet zeker toch?quote:Op zondag 24 juli 2022 17:17 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Was een foutje jah
Tygo Land naar PSV, iemand hem gezien?
Heel jammer dit. Maar ja, de KNVB heeft PSV waarschijnlijk ook liever in de Europa League als het gaat om coëfficiëntiepunten.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:10 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
beetje jammer wel dit, zou gewoon jong sturen
ja ze hadden het al op de zaterdag gepland om dit voor te zijn maar helaas speelt PSV weer op dinsdag ipv woensdagquote:Op maandag 25 juli 2022 13:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Heel jammer dit. Maar ja, de KNVB heeft PSV waarschijnlijk ook liever in de Europa League als het gaat om coëfficiëntiepunten.
Nee. Gewoon een belletje naar Amsterdam dat ze hem mogen hebben. Echt, who gives a fuck. Vorig jaar wij, dit jaar zij. Pakken wij hem volgend jaar weer.quote:Op maandag 25 juli 2022 14:00 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Niemand geeft toch iets om die schaal dus ik zie het probleem eigenlijk niet.
Psv is altijd dom genoeg om wel normaal elftal te sturen. Om er dinsdag achter te komen dat de jong en Madueke geen energie meer hebben na 60ste min.quote:Op maandag 25 juli 2022 14:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een belletje naar Amsterdam dat ze hem mogen hebben. Echt, who gives a fuck. Vorig jaar wij, dit jaar zij. Pakken wij hem volgend jaar weer.
Lekker de A1 sturen. Kei mooi voor die jongens. Of we sturen ons dameselftal, zien die ook een keer echt voetbal.
Dit is elk jaar het zelfde gezeur toch?quote:Op maandag 25 juli 2022 14:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Psv is altijd dom genoeg om wel normaal elftal te sturen. Om er dinsdag achter te komen dat de jong en Madueke geen energie meer hebben na 60ste min.
PSV is toch gewoon te laat geweest met het aanvragenquote:Op maandag 25 juli 2022 16:08 schreef Ciscus het volgende:
Ik zou bepaalde spelers wel sparen, zoals Noni en Cody. En dan maar zien hoe het loopt. KNVB is echt een drama- organisatie, op elk vlak.
Toen duidelijk werd dat ze tweede gingen worden hadden ze dit meteen moeten doen. Dan nog had de KNVB niet gewijzigd aangezien die zo flexibel zijn als een loden deur.quote:Op maandag 25 juli 2022 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV is toch gewoon te laat geweest met het aanvragen
Dit is een beetje de goden verzoeken hč. Ritme is - zeker voor Gakpo - ook erg belangrijk. Ik zou denk ik gewoon met de sterkste 11 beginnen. Dus zonder Hoever en Til (quote:Op maandag 25 juli 2022 16:08 schreef Ciscus het volgende:
Ik zou bepaalde spelers wel sparen, zoals Noni en Cody. En dan maar zien hoe het loopt. KNVB is echt een drama- organisatie, op elk vlak.
Hoe ging dat met die boost van het moraalquote:Op maandag 25 juli 2022 14:49 schreef ISVV het volgende:
Hopelijk hetzelfde als vorig jaar, Ajax van de mat vegen en dan op tijd een paar cruciale spelers wisselen + boost van het moraal.
Point taken, maar zaten toen wel in een lekkere flow. Jammer dat het toen zo tegen zat tegen Benficaquote:Op maandag 25 juli 2022 18:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe ging dat met die boost van het moraal
Rituals pakketje opsturen voor nudesquote:Op maandag 25 juli 2022 20:16 schreef Scrummie het volgende:
Boehoe we moeten na 3 dagen weer voetballen, wat een drama zeg.
Small club.
quote:Op maandag 25 juli 2022 20:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Rituals pakketje opsturen voor nudes
Small dick.
Ik snap wat je probeert maar ik zou het nog een keer proberen.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Rituals pakketje opsturen voor nudes
Small dick.
Als je er zoveel moeite mee hebt stel je lekker je B-team op. Ik zou dat prima vinden, Monaco is belangrijker.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:16 schreef Scrummie het volgende:
Boehoe we moeten na 3 dagen weer voetballen, wat een drama zeg.
Small club.
De KNVB had ook in landsbelang (!) kunnen voorstellen het duel te verplaatsen, het is alleen zo'n logge, non-creatieve en reactieve organisatie. Ik vind het een monder groot probleem dat PSV zo kort achter elkaar speelt, maar vind de reactie vanuit de KNVB op het verzoek wel stuitend.quote:Op maandag 25 juli 2022 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV is toch gewoon te laat geweest met het aanvragen
Je wil toch CL spelen ik snap het gezeik niet zo om een vriendschappelijk potje tegen Ajax.quote:Op maandag 25 juli 2022 23:59 schreef Ciscus het volgende:
[..]
De KNVB had ook in landsbelang (!) kunnen voorstellen het duel te verplaatsen, het is alleen zo'n logge, non-creatieve en reactieve organisatie. Ik vind het een monder groot probleem dat PSV zo kort achter elkaar speelt, maar vind de reactie vanuit de KNVB op het verzoek wel stuitend.
Voor de Ajacieden hier, ik zie dat het lastig is om dit objectief te beoordelen. Maar vinden jullie dit verzoek onlogisch en de reactie volkomen terecht? Misschien kijk ik inderdaad wel teveel met een brabantse bril...
Wat zie je eigenlijk als de sterkste 11?quote:Op maandag 25 juli 2022 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is een beetje de goden verzoeken hč. Ritme is - zeker voor Gakpo - ook erg belangrijk. Ik zou denk ik gewoon met de sterkste 11 beginnen. Dus zonder Hoever en Til () en er proberen het beste van te maken. Erg waardevolle oefenwedstrijd.
Het verzoek is begrijpelijk. Alleen vreemd dat PSV pas na loting ermee komt ipv voor zomer al toen de data al bekend waren...quote:Op maandag 25 juli 2022 23:59 schreef Ciscus het volgende:
[..]
De KNVB had ook in landsbelang (!) kunnen voorstellen het duel te verplaatsen, het is alleen zo'n logge, non-creatieve en reactieve organisatie. Ik vind het een monder groot probleem dat PSV zo kort achter elkaar speelt, maar vind de reactie vanuit de KNVB op het verzoek wel stuitend.
Voor de Ajacieden hier, ik zie dat het lastig is om dit objectief te beoordelen. Maar vinden jullie dit verzoek onlogisch en de reactie volkomen terecht? Misschien kijk ik inderdaad wel teveel met een brabantse bril...
Gakpo luuk maduekequote:Op dinsdag 26 juli 2022 01:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat zie je eigenlijk als de sterkste 11?
Vrees je niet dat Luuk geen bal krijgt?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 08:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Gakpo luuk madueke
Veerman sangare guti
Max obispo teze hoever
Benitez
Dat lijkt mij met inachtname van blessures momenteel onze sterkste opstelling
De Wilfred genee van t forumquote:Op maandag 25 juli 2022 21:03 schreef Caland het volgende:
User @:gutanoth probeert weer iets maar het wil maar niet lukken.
Ik denk dat max en veerman wel voor voorzetjes kunnen zorgenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 08:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Vrees je niet dat Luuk geen bal krijgt?
Snap ik ook niet. Net als dat soms inschrijvingen voor bepaalde toernooien misgaan en/of coaches niet weten wie er op scherp staat. Zo amateuristisch.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 07:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het verzoek is begrijpelijk. Alleen vreemd dat PSV pas na loting ermee komt ipv voor zomer al toen de data al bekend waren...
Veerman staat daar te centraal voor, die gaat nooit een achterlijn halen he. Max wel, die zal er wel een paar afleveren. Hoever kan dat ook, maar die zal vooral de opdracht krijgen verdedigend geen gaten te laten vallen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 08:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik denk dat max en veerman wel voor voorzetjes kunnen zorgen
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 08:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Vrees je niet dat Luuk geen bal krijgt?
Als iedereen fit zou zijn zou ik - ook afgaande op vorig jaar en op de voorbereiding - spelen met:quote:Op dinsdag 26 juli 2022 01:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat zie je eigenlijk als de sterkste 11?
haha idd iets. Met bassie en adrjaan zou lache zijn hahaah !!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat deze ook zo'n lollig filmpje opneemt!!!
Misschien kan Lighttown Madnessquote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Oké PSVCLquote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:59 schreef here2go het volgende:
Prima selectie tot nu toe. Kampioenswaardig.
Vorig seizoen zat je er dichtbij alleen dacht de knvb daar anders over.. dit seizoen heb ik vertrouwen in het kampioenschap
Zou weinig typisch/verrassend zijn als ze Ajax opnieuw zouden kopiërenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:59 schreef here2go het volgende:
Prima selectie tot nu toe. Kampioenswaardig.
Vorig seizoen zat je er dichtbij alleen dacht de knvb daar anders over.. dit seizoen heb ik vertrouwen in het kampioenschap
THE TIMO WAY!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kan Lighttown Madnesshem wel welkom heten in een verder leeg stadion.
Ik begrijp deze niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
THE TIMO WAY!
V - German
V - Aryan
V - Rock in the Burning
V - Made a lovechild named Brantwaithe together with Vertessen
V - Has a herdershond
En is scarface88 dezelfde als pietjepuk? En badderharing is dezelfde als behoorlijkkritisch?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom heb je een andere username?
Denk je nou echt dat het niet duidelijk is wie je bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |