Fosfor, dat brandt dwars door je heen.quote:
Je snapt ook wel dat het niet uit maakt wat je post. Want het wordt toch niet serieus genomen hier.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:43 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je ervan geniet. Alleen door het gebruik van de woorden Russen-bipskussers en janken kan je opmaken dat het je wel een beetje dwars zit.
[..]
Sancties tegen Rusland niet effectief maar wel normstellend
Zo zijn er nog wel tig artikelen te vinden (en andere die het tegenovergestelde beweren). Allemaal FvD stemmers waarschijnlijk.
Het doet mij denken aan vuurwerk wat ik jaren geleden heb gezienquote:Op zondag 24 juli 2022 00:03 schreef slashdotter3 het volgende:
Lichtshow
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Omdat Russen zo zijn. Die gaan gewoon door.quote:Op zondag 24 juli 2022 00:33 schreef bleiblei het volgende:
Waarom zouden ze brandend thermiet schieten op gebieden die ze al onder controle hebben?
Nah, lijkt mij sterk. Doen ze alleen als ze denken dat ze dat gebied weer kwijt gaan raken. Je kan een hoop roepen over "de Russen", maar niet dat ze de boel in de hens steken als er voor ze nog wat te halen valtquote:Op zondag 24 juli 2022 00:37 schreef quirina het volgende:
[..]
Omdat Russen zo zijn. Die gaan gewoon door.
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:38 schreef Korenfok het volgende:
[..]
zucht.....
Actually, the Russian Economy Is Imploding.
Nine myths about the effects of sanctions and business retreats, debunked.foreignpolicy is als wij van wc-eend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat doen ze niet. We moeten die sancties opheffen, want die werken nadelig voor ons en we creren daarmee alleen maar steeds meer vijanden in de wereld. EU stond al wekenlang te bibberen dat Rusland ons compleet van het gas ging afsluiten, dat is niet gezond. Sancties opleggen doen kinderen die ruzie hebben met elkaar:quote:
Jij mag niet meer met mijn GI Joe pop spelen
En jij mag niet meer op mijn Nintendo
O ja dan mag jij ook niet in mijn kamer komen
Dan wil ik mijn Thanos-handschoen nu terug
Vijanden in de wereld creer je door landen binnen te vallen.quote:Op zondag 24 juli 2022 01:04 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
foreignpolicy is als wij van wc-eend.
[..]
Dat doen ze niet. We moeten die sancties opheffen, want die werken nadelig voor ons en we creren daarmee alleen maar steeds meer vijanden in de wereld. EU stond al wekenlang te bibberen dat Rusland ons compleet van het gas ging afsluiten, dat is niet gezond.
quote:Op zondag 24 juli 2022 01:04 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
foreignpolicy is als wij van wc-eend.
[..]
Dat doen ze niet. We moeten die sancties opheffen, want die werken nadelig voor ons en we creren daarmee alleen maar steeds meer vijanden in de wereld. EU stond al wekenlang te bibberen dat Rusland ons compleet van het gas ging afsluiten, dat is niet gezond. Sancties opleggen doen kinderen die ruzie hebben met elkaar:
Jij mag niet meer met mijn GI Joe pop spelen
En jij mag niet meer op mijn Nintendo
O ja dan mag jij ook niet in mijn kamer komen
Dan wil ik mijn Thanos-handschoen nu terug
Putin on Tour! Met bekende nummers zoals "No Grain for You"quote:Op zondag 24 juli 2022 10:45 schreef Aether het volgende:
Rusland op charmeoffensief met tour langs Afrikaanse landen
https://nos.nl/l/2438103
De sancties van Rusland, het afsluiten van de gaskraan (waar Rusland al ruim een jaar mee bezig is), daar merken we anders aardig wat van.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:56 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Vooralsnog merkt het westen, behalve de eeuwige Russische dreigementen, vrijwel niets van negatieve gevolgen van de sancties. De inflatie liep voor de oorlog immers al uit de klauwen door gestegen vraag nu de pandemie op zijn einde loopt, nu stijgen de prijzen wat sneller met dalende vraag als gevolg.
Ach gut, valt het consuminderen zo zwaarquote:Op zondag 24 juli 2022 11:03 schreef Jed1Gam het volgende:
De sancties werken uitstekenend, beide kanten gaan naar de klote.
Kwestie van uithoudingsvermogen. In de winter komen we pas echt te weten hoe beide partijen er voor staan.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:07 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ach gut, valt het consuminderen zo zwaar
gas prijs is vooral extreem hard gestegen door lagere productie door covid en nu het herstarten van de economieen zoals china,voor oorlog was gas al gigantisch aan het stijgen in november 2021, de extreme prijzen waren januari / februari.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:05 schreef grrrrg het volgende:
[..]
De sancties van Rusland, het afsluiten van de gaskraan (waar Rusland al ruim een jaar mee bezig is), daar merken we anders aardig wat van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |