Nee, te negatief. En ja, ik ben niet naar de KMA geweest.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:09 schreef ExTec het volgende:
Maar ik neem aan dat je SM bent, want je bent niet naar de KMA geweest?
Of ben ik dan te positief?
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:14 schreef ExTec het volgende:
Dus op hetzelfde moment (jij zegt het, per direct), dat een verkenner 50KM verderop een vijand ziet, krijgt de infanterist opdracht om te schieten?
Je bent gewoon een Hofmeesterquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, te negatief. En ja, ik ben niet naar de KMA geweest.
quote:BOEDAPEST (ANP/RTR) - De Europese Unie heeft volgens de Hongaarse premier Viktor Orbán een nieuwe strategie nodig voor de oorlog Oekraďne. De sancties tegen Rusland hebben wat hem betreft niet gewerkt, zei Orbán zaterdag tijdens een speech die hij gaf in Roemenië.
Volgens de Hongaarse premier zou de Europese strategie ten aanzien van de invasie op vrede gericht moeten zijn. Nu ligt de focus volgens de rechts-nationalistische Orbán op het winnen van de oorlog.
De premier heeft zich eerder kritisch uitgelaten over de sancties die de EU tegen Rusland heeft ingesteld vanwege de oorlog. Er zijn onder andere strafmaatregelen ingesteld op het gebied van energie en bankzaken. Volgens Orbán en andere critici snijden de EU vooral zichzelf in de vingers met dergelijke sancties.
quote:KROPYVNYTSKI (ANP/RTR) - In de Centraal-Oekraďense regio Kirovohrad zijn zaterdag bij Russische raketaanvallen op een militair vliegveld drie mensen omgekomen en negen gewonden gevallen. Dat zei gouverneur Andri Rajkovytsj op de Oekraďense televisie.
Volgens de gouverneur werden er dertien raketten afgevuurd. Behalve het vliegveld zou ook spoorinfrastructuur zijn geraakt.
Een van de doden is volgens Rajkovytsj een Oekraďense soldaat. De twee anderen zijn beveiligers van een onderstation van het elektriciteitsnet, aldus de gouverneur.
Door de aanvallen zou het stroomnet in het gebied zijn verstoord. In regiohoofdstad Kropyvnytski is de elektriciteit in een district uitgevallen, zegt de lokale overheid.
Al die Russen-bipskussers die blijven janken dat de sancties niks uithalen, genottelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:05 schreef Tobias19xx het volgende:
Orbán: EU-sancties tegen Rusland hebben gefaald
[..]
Het zijn ook altijd figuren van een bepaalde kant van het politieke spectrum die beweren dat de sancties geen effect hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Al die Russen-bipskussers die blijven janken dat de sancties niks uithalen, genottelijk.
Ja valt verder totaal niet op.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:32 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd figuren van een bepaalde kant van het politieke spectrum die beweren dat de sancties geen effect hebben.
zucht.....quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:05 schreef Tobias19xx het volgende:
Orbán: EU-sancties tegen Rusland hebben gefaald
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof niet dat je ervan geniet. Alleen door het gebruik van de woorden Russen-bipskussers en janken kan je opmaken dat het je wel een beetje dwars zit.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Al die Russen-bipskussers die blijven janken dat de sancties niks uithalen, genottelijk.
Sancties tegen Rusland niet effectief maar wel normstellendquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:32 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd figuren van een bepaalde kant van het politieke spectrum die beweren dat de sancties geen effect hebben.
nogmaals sancties werken perfect, in het artikel de officiele bronnen naar de regeringsdocumenten.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:43 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je ervan geniet. Alleen door het gebruik van de woorden Russen-bipskussers en janken kan je opmaken dat het je wel een beetje dwars zit.
[..]
Sancties tegen Rusland niet effectief maar wel normstellend
Zo zijn er nog wel tig artikelen te vinden (en andere die het tegenovergestelde beweren). Allemaal FvD stemmers waarschijnlijk.
Fosfor, dat brandt dwars door je heen.quote:
Je snapt ook wel dat het niet uit maakt wat je post. Want het wordt toch niet serieus genomen hier.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:43 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je ervan geniet. Alleen door het gebruik van de woorden Russen-bipskussers en janken kan je opmaken dat het je wel een beetje dwars zit.
[..]
Sancties tegen Rusland niet effectief maar wel normstellend
Zo zijn er nog wel tig artikelen te vinden (en andere die het tegenovergestelde beweren). Allemaal FvD stemmers waarschijnlijk.
Het doet mij denken aan vuurwerk wat ik jaren geleden heb gezienquote:Op zondag 24 juli 2022 00:03 schreef slashdotter3 het volgende:
Lichtshow
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Omdat Russen zo zijn. Die gaan gewoon door.quote:Op zondag 24 juli 2022 00:33 schreef bleiblei het volgende:
Waarom zouden ze brandend thermiet schieten op gebieden die ze al onder controle hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |