This is not for you!quote:Op zondag 24 juli 2022 11:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
And there won't be grain in Africa this Christmas time
Respect.quote:
Zou mooi zijn als Ukraine in deze oorlog in 1 klap kan afrekenen met corruptie en zijn verkiezingsbelofte kan waarmaken.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Putins anti-corruptie campagne werpt zijn vruchten af:
Wat een neppatrioten!quote:Op zondag 24 juli 2022 11:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Zonder Hollywood films gaat niemand meer naar de bios in Rusland.
Hebben mods geen gratis abbo?quote:Op zondag 24 juli 2022 11:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Deels rond een uur of vier tot de downtime, mobiel en mijn Abo liep om 12 uur af dus overal ads en alles verspringt steeds
Dus voor degenen (je weet zelf wie je bent) die de boel gister onder hebben zitten schijten:
Fuck you
Toch zonde, een van werelds beste regisseurs is een Rus: Andrei Tarkovskyquote:Op zondag 24 juli 2022 11:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Zonder Hollywood films gaat niemand meer naar de bios in Rusland.
Gisteren was ik er niet, dan krijg je dat, geen natuurlijk leiderschap.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Deels rond een uur of vier tot de downtime, mobiel en mijn Abo liep om 12 uur af dus overal ads en alles verspringt steeds
Dus voor degenen (je weet zelf wie je bent) die de boel gister onder hebben zitten schijten:
Fuck you
Was. Hij is al een tijdje dood.quote:Op zondag 24 juli 2022 12:10 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Toch zonde, een van werelds beste regisseurs is een Rus: Andrei Tarkovsky
Wilde net zeggen.quote:Op zondag 24 juli 2022 12:10 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Toch zonde, een van werelds beste regisseurs is een Rus: Andrei Tarkovsky
Wel respect dat je dat hier durft te zeggen.quote:Op zondag 24 juli 2022 12:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Wilde net zeggen.
Ik kijk graag Russische films (met Engelse ondertiteling). Vind ze vaak prachtig.
Mosfilms is een groot kanaal op YT.
Tot grote frustratie van Putin zelf. Die ziet in zijn eigen land dagelijks de militaire en bestuurlijke gevolgen van corruptie op een land. Hij had graag gehad dat die corruptie er in Oekraïne ook was.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Putins anti-corruptie campagne werpt zijn vruchten af:
[..]
[..]
[..]
[..]
Rusland heeft dan ook een erg lange, rijke en boeiende cinematografische traditie.quote:Op zondag 24 juli 2022 12:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Wilde net zeggen.
Ik kijk graag Russische films (met Engelse ondertiteling). Vind ze vaak prachtig.
Mosfilms is een groot kanaal op YT.
Waar ging die over? Misschien ken ik hem, ik kijk ook af en toe nog Russische films en series.quote:Op zondag 24 juli 2022 12:41 schreef sp3c het volgende:
Niks mis mee, ben zelfs een beetje klaar met die Amerikaanse series, het voelt alsof de doelgroep altijd domme is voor wie alles tot in de treuren uitgelegd moet worden
Ik heb laatst een Russische serie gekeken, ben vergeten hoe het het dus deze post heb je helemaal niets aan maar het was wel ok
Was wel ok iig
Natuurlijk was het gewoon Rusland, alsof iemand daaraan twijfelde. Lavrov zal wel wat scheve blikken hebben gekregen tijdens z'n bezoek aan de landen die naar graan smachten in Afrika, dus toen moest het snel op de een of andere manier rechtgebreid worden.quote:Op zondag 24 juli 2022 12:26 schreef Spablauw214 het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ven-odessa~a997c02e/
Was dus wel gewoon Rusland.
quote:Op zondag 24 juli 2022 12:26 schreef Spablauw214 het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ven-odessa~a997c02e/
Was dus wel gewoon Rusland.
quote:De vele negatieve reacties op de timing van de aanval heeft Rusland tot uiteenlopende verklaringen geïnspireerd.
Ze worden allicht ook gewoon geannuleerd, wie wil die Russische rotzooi na het huidige fiasco nog hebben? Daarbij is een van de grootste afnemers van Russisch wapentuig India, en dat is gezien de steeds meer ondergeschikte rol van Rusland in de relatie met China wel gecompliceerd. India vreest natuurlijk dat ze niet op Russisch materieel kunnen rekenen mochten India en China met elkaar in oorlog raken.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:19 schreef Digi2 het volgende:
Blijkbaar worden wapenleveringen aan het buitenland uitgesteld door Rusland en gaat men op zoek naar alternatieve leveranciers.
Nee.quote:Op zondag 24 juli 2022 12:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hebben mods geen gratis abbo?
De Russische wapens zijn prima voor eenvoudige doeleinden. Als je een heel land wil veroveren, met een redelijk leger, dan schieten ze natuurlijk wel tekort (vooral door een gebrek aan precisie). Maar tegen kleine legers en lokale krijgsheren zijn ze prima.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:07 schreef J.B. het volgende:
Ze worden allicht ook gewoon geannuleerd, wie wil die Russische rotzooi na het huidige fiasco nog hebben?
Deze was het!quote:Op zondag 24 juli 2022 12:48 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waar ging die over? Misschien ken ik hem, ik kijk ook af en toe nog Russische films en series.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |