Dit was pas FP2....quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:50 schreef DKUp het volgende:
Nou Mercedes zat er weer goed bij.
"Hier kunnen ze winnen...."
Mislukt experiment noemt Verstappen VT2.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit was pas FP2....
Ik hoop wel dat RB nog een shitload aan snelheid vindt ergens. Het lijkt toch een lastig beestje te zijn qua afstelling en de Ferrari's ogen weer rete snel.
Het is echt een circuit waar je het wint door vroeg op het gas te kunnen. Een paar honderdste te laat remmen en je verliest een paar tienden. En dat een keer of 7 of 8 per ronde.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mislukt experiment noemt Verstappen VT2.
https://www.gptoday.net/n(...)-geen-balans-in-rb18
Ferrari is zeker snel, maar wel vooral over een rondje. Qua racepace zag RBR er wel erg goed uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat RB nog een shitload aan snelheid vindt ergens. Het lijkt toch een lastig beestje te zijn qua afstelling en de Ferrari's ogen weer rete snel.
Updates van afgelopen GP's die niet bleken te werken, niet nader verklaarde experimenten tijdens FP2 die niet werken. Het klinkt ietwat moeizaam voor een team dat het wereldkampioenschap leidt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mislukt experiment noemt Verstappen VT2.
https://www.gptoday.net/n(...)-geen-balans-in-rb18
Die hoeven ze niet te bouwen, hoor. Weinig landen hebben zoveel grand prix circuits als Frankrijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:19 schreef Red_85 het volgende:
Wil Frankrijk een gp, bouw een fatsoenlijk echt circuit.
Circuit de Charadequote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die hoeven ze niet te bouwen, hoor. Weinig landen hebben zoveel grand prix circuits als Frankrijk.
[ afbeelding ]
De race pace schijnt wel goed te zijn hoor ik overal dus dan ga ik daar maar vanuit.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Updates van afgelopen GP's die niet bleken te werken, niet nader verklaarde experimenten tijdens FP2 die niet werken. Het klinkt ietwat moeizaam voor een team dat het wereldkampioenschap leidt.
Mijn hoofd gaat dan toch al snel naar de hardnekkige correlatie problemen die Red Bull in het verleden, op verschillende momenten, heeft gehad met de windtunnel en software.
Het is (zoals hierboven ook gezegd) dat Ferrari kampt met een combinatie van betrouwbaarheidsproblemen en Ferrari-tactics, maar kwa updates en pure snelheid weten ze vrijwel altijd in FP1 meteen de sweet spot te vinden. In dat opzicht hebben ze de rol van Merc 1 op 1 in overgenomen, daarvan wist je afgelopen jaren ook dat het in FP1 meteen raak was.
Charade circuitquote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die hoeven ze niet te bouwen, hoor. Weinig landen hebben zoveel grand prix circuits als Frankrijk.
[ afbeelding ]
Op Magny-Cours, als je goed zat kon je 75% van de baan zien waardoor je best goed de race kon volgen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Charade circuitDijon, Reims en Les Esarts waren ook top. Magny Courts en Paul Ricard zonder strepen hebben ook vaak gewoon prima races opgeleverd in het verleden overigens.
Het ziet er niet uit door de kleuren maar het is echt 100x beter dan Zandvoort. Leg deze layout daar maar eens door de duinen en met grindbakken, dan heb je gewoon een top-baan.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:19 schreef Red_85 het volgende:
Echt niemand vindt dat Paul Ricard een fijne baan.
Raus mit das.
Wil Frankrijk een gp, bouw een fatsoenlijk echt circuit.
Klopt. Dan is t denk ik wel een leuke.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit door de kleuren maar het is echt 100x beter dan Zandvoort. Leg deze layout daar maar eens door de duinen en met grindbakken, dan heb je gewoon een top-baan.
Ik hecht niet zo veel waarde aan wat men hier zegt. Verstappen geeft aan dat de racepace er iets beter uit zag, maar dat de banden te heet worden. Oftewel, we kunnen best hard, maar dan roken we de banden op.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
De race pace schijnt wel goed te zijn hoor ik overal dus dan ga ik daar maar vanuit.
Ferrari is gewoon sneller, eigenlijk hele seizoen al. Problemen met betrouwbaarheid, fouten van de rijders, tactische fouten en de snelheid van Max hebben er voor gezorgd dat hij aan de leiding gaat, ondanks twee erg ongelukkige uitvalbeurten.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hecht niet zo veel waarde aan wat men hier zegt. Verstappen geeft aan dat de racepace er iets beter uit zag,aar dat de banden te heet worden. Oftewel, we kunnen best hard, maar dan roken we de banden op.
Dat klinkt gewoon niet best.
Zou wel raar zijn als dit opeens een structureel probleem is bij RBR. Eerder in het seizoen waren zij juist het team dat hun banden langer heel wisten te houden.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 01:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vorige race kon hij niet pushen i.v.m. de banden en als ik Max zo hoor gaat dit weekend niet anders zijn. De race pace is er zeker wel en misschien is die wel minstens net zo goed als de Ferrari, maar als je banden in no-time op zijn dan heb je de race pace dus eigenlijk gewoon niet.
Ik stel voor dat we Circuit de Dieppe weer in gebruik nemen. Een stratencircuit waar voor het laatst in 1912 een GP gehouden is en waar helemaal niets van resteert. Snelste rondetijd (die dateert uit 1908): ruim 36 minuten. Lengte van het circuit: circa 75 kilometer.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is gebaseerd op een stint van 5 rondes en bij ferrari op 12. Valt weinig van te zeggenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
De race pace schijnt wel goed te zijn hoor ik overal dus dan ga ik daar maar vanuit.
Waarbij de banden oprookte.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 09:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat is gebaseerd op een stint van 5 rondes en bij ferrari op 12. Valt weinig van te zeggen
van wie?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarbij de banden oprookte.
Ben dus niet de enige die al klaar zit…quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat het tot het einde van het seizoen gaat duren voor ik eindelijk gewend ben aan die nieuwe tijden. Het gaat er maar niet in dat er geen ochtendsessies meer zijn
Geen F3 race om de ochtend te vullenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat het tot het einde van het seizoen gaat duren voor ik eindelijk gewend ben aan die nieuwe tijden. Het gaat er maar niet in dat er geen ochtendsessies meer zijn
ok, ik heb FP2 niet gezienquote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgens Verstappen die van hemzelf.
7 ronden van Verstappen, 6 van Sainz en 11 van Leclerc.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 09:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat is gebaseerd op een stint van 5 rondes en bij ferrari op 12. Valt weinig van te zeggen
Volgende week weer.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen F3 race om de ochtend te vullen![]()
Maar zodra Verstappen stopt gaat ie van de F1 kalender.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit door de kleuren maar het is echt 100x beter dan Zandvoort. Leg deze layout daar maar eens door de duinen en met grindbakken, dan heb je gewoon een top-baan.
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Waarom kunnen mensen niet gewoon kappen met haten op circuits op basis van vooroordelen
Ja, als je er heilig van overtuigd bent dat Zandvoort een kutbaan is met geen ruimte voor inhaalacties en de hele race met die insteek kijkt, dan ga je je eigen onzin vanzelf ook wel geloven. Zandvoort had een fantastische race kunnen zijn en nog waren er mensen geweest die die onzin proberen te verkopen. Hetzelfde met Imola, dat was dit jaar alleen maar minder omdat die !@#$ sprint het verneukt heeft. Als je de sprint en normale race samen neemt, heb je in principe gewoon een prima race.
Uh ja is goedquote:Op maandag 14 maart 2022 15:50 schreef Nattekat het volgende:
Jezus Christus man, die parkeerplaats in las Vegas gaan we nog krijgen ook
OPROTTEN
Jij bent zo gigantisch voorspelbaarquote:
"Een tweeluik" noemen we dat op Twitterquote:
Appels met peren vergelijken in fatsoenlijk Nederlands.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Een tweeluik" noemen we dat op Twitter.
Kyalami ook niet en toch wil men daar volgend jaar racen.quote:
Dat kost natuurlijk wel wat centen. Le Mans gaat hem nooit worden, dat circuit is al legendarisch zonder F1 en heeft F1 niet nodig.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kyalami ook niet en toch wil men daar volgend jaar racen.
Ik ben toch benieuwd waarom je het een appel peer vergelijking vindt?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken in fatsoenlijk Nederlands.
Van tevoren al heilig overtuigd zijn dat het een kutrace wordt is natuurlijk iets heel erg anders dan tegen een race in het algemeen zijn. Zo lastig is het allemaal niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd waarom je het een appel peer vergelijking vindt?
Het is een circuit en men moet er nog op beginnen te rijden. Dus van te voren het al om te kotsen vinden is precies hetgeen waar je tegen ageert nu.
Waarom ben je er dan op tegen als het niet de race is? Boeiend waar het is, als het circuit prima is dan is het alleen maar goed.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van tevoren al heilig overtuigd zijn dat het een kutrace wordt is natuurlijk iets heel erg anders dan tegen een race in het algemeen zijn. Zo lastig is het allemaal niet.
Ik denk dat er geen enkele fan gaat zijn die liever op een sfeerloos kunstmatig stratencircuit een GP ziet dan op Spa-Francorchamps. Dat is alles wat je hoeft te weten.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Waarom ben je er dan op tegen als het niet de race is? Boeiend waar het is, als het circuit prima is dan is het alleen maar goed.
Vind je Last Vegas als nieuwe locatie gewoon zo kut dat de rest je niet boeit?
Het vijfjarig contract van Paul Ricard loopt na dit jaar af, zonder realistisch uitzicht op verlenging.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:53 schreef raptorix het volgende:
Ik haat deze race, ik vind er nog minder aan dan Monaco, ik kan er gewoon niet naar gluren.
Iedereen die een andere mening heeft dan jij wegzetten als “nepfans” is trouwens ook wel een beetje oud aan het worden.quote:
Haha, té ironisch ditquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Waarom kunnen mensen niet gewoon kappen met haten op circuits op basis van vooroordelen
Ja, als je er heilig van overtuigd bent dat Zandvoort een kutbaan is met geen ruimte voor inhaalacties en de hele race met die insteek kijkt, dan ga je je eigen onzin vanzelf ook wel geloven. Zandvoort had een fantastische race kunnen zijn en nog waren er mensen geweest die die onzin proberen te verkopen. Hetzelfde met Imola, dat was dit jaar alleen maar minder omdat die !@#$ sprint het verneukt heeft. Als je de sprint en normale race samen neemt, heb je in principe gewoon een prima race.
In Monaco zijn ze daar nog niet eens aan begonnen, vandaar dat die slechts onder voorbehoud op de conceptkalender staatquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het vijfjarig contract van Paul Ricard loopt na dit jaar af, zonder realistisch uitzicht op verlenging.
Op typisch Franse manier zijn ze overigens pas dit jaar een aantal kritische verbeterpunten van de FIA op gaan pakken. Onder andere het mobiliteitsplan, dat hebben ze deels gekopieerd van Zandvoort.
Door te laten zien hoe geweldig het dit weekend is hopen ze een plek op de kalender komende jaren te veroveren. Maar dat lijkt gedoemd te mislukken met Las Vegas en Zuid Afrika in de planning.
Over dingen gesproken die oud aan het worden zijn..quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen enkele fan gaat zijn die liever op een sfeerloos kunstmatig stratencircuit een GP ziet dan op Spa-Francorchamps. Dat is alles wat je hoeft te weten.
Sorry, maar ik kan er ook weinig aan doen dat dit wel erg grappig is uit jouw mondquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had jou hoger ingeschat dan dit.
Tsja, die blauwe en rode strepen liggen daar met opzet ipv grindbakkenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit circuit had misschien iets kunnen zijn zonder die afschuwelijke blauwe strepen en met meer grindbakken.
Inderdaad. Zoals ik ook al zei, prima layout, maar het is gewoon een bak asfalt. Voor testen prima maar voor een GP minder. Maar ik verwacht een leuke race.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit circuit had misschien iets kunnen zijn zonder die afschuwelijke blauwe strepen en met meer grindbakken.
Ik heb geen vooroordelen over banen, ik ga elke race blanco inquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan er ook weinig aan foen dat dit wel er grappig is uit jouw mond
Las Vegas en Miami..quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen vooroordelen over banen, ik ga elke race blanco in
Ik ben dan ook één van de weinigen die Imola gewoon een prima race vond om die reden. Maakt me geen ene donder uit waar we rijden, als ik me vermaak is het een prima race.
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, die blauwe en rode strepen liggen daar met opzet ipv grindbakken
Ik denk dat je verkeerd zit en dat de appels gewoon met appels vergelijkt worden maar verder prima als het in jouw hoofd anders zit.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen enkele fan gaat zijn die liever op een sfeerloos kunstmatig stratencircuit een GP ziet dan op Spa-Francorchamps. Dat is alles wat je hoeft te weten.
Ik heb nooit gezegd dat Miami een slechte race wasquote:
quote:
Maar je hebt de sprintrace niet eens gezienquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen vooroordelen over banen, ik ga elke race blanco in
Ik ben dan ook één van de weinigen die Imola gewoon een prima race vond om die reden. Maakt me geen ene donder uit waar we rijden, als ik me vermaak is het een prima race.
Van Imola wel. We reden in Oostenrijk twee weken geledenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar je hebt de sprintrace niet eens gezien
Gelukkig heb ik de kwalificatie en race stiekem wel gekeken.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alleen nepfans slaan een sprintraceweekend over
Miami is de AliExpress versie van Monaco.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat Miami een slechte race was
Geen hoogstandje, alles behalve, maar enorm slecht was het ook niet.
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alleen nepfans slaan een sprintraceweekend over
Je zou toch sprintraces boycottenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van Imola wel. We reden in Oostenrijk twee weken geleden
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:58 schreef Nattekat het volgende:
Alleen nepfans zijn voor stratencircuits
Maar Imola nietquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb die van Oostenrijk gewoon geboycot
Fake plaatjes tellen nietquote:
Is dat lekker soep van foto's?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echte plaatjes maar met een fotosoep filter
Maar je klaagt wel over Las Vegas zonder te weten hoe de race zal zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat Miami een slechte race was
Geen hoogstandje, alles behalve, maar enorm slecht was het ook niet.
Bernie had ooit het idee om ze aan te zetten voor meer entertainmentquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:02 schreef Fer het volgende:
Dit circuit is kansloos zonder de sprinklers
Mijn afkeer jegens Las Vegas heeft dan ook niets te maken met hoe de race zal zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar je klaagt wel over Las Vegas zonder te weten hoe de race zal zijn
Will Buxton act op F1tvquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zou het echt heel fijn vinden als nu eens een keer niet 50% vd posts gezeik op Viaplay zijn
Ben nu overgestapt op F1TV. Ben benieuwd .quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zou het echt heel fijn vinden als nu eens een keer niet 50% vd posts gezeik op Viaplay zijn
Stemmen in welke ronde de sprinklers aan moetenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:06 schreef Fer het volgende:
Ik zeg vooraf bepalen dat de sprinklers 10 minuten aan gaan zodra de eerste achterblijver ingehaald is. Eens kijken hoe te tactici daarmee omgaan.
Die strepen zijn beter dan gras. Zeker in de regen, als gras niet afremt, wat het wolfraam wel doet.quote:
Je wordt niet teleurgesteldquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:06 schreef Fer het volgende:
[..]
Ben nu overgestapt op F1TV. Ben benieuwd .
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stemmen in welke ronde de sprinklers aan moeten
en als ze aanstaan dan stemmen in welke ronde ze weer uit moetenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Soort fanboost maar dan heel anders
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
en als ze aanstaan dan stemmen in welke ronde ze weer uit moeten
Graag.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou dit het eerste seizoen zijn dat Hamilton geen GP wint
Niet goed? Te kunstmatig?quote:
Die strepen zijn ook kunstmatig. Gras en grindbakken FTWquote:
Fine with mequote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou dit het eerste seizoen zijn dat Hamilton geen GP wint
What else is newquote:
Cookies verwijderen hielp bij mij.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:21 schreef ondeugend het volgende:
aargh inlog problemen bij f1tv dus zit nu hartstochtelijk te communiceren met een fucking bot
Bij mijn pa gisteren op zijn tablet was de versie verouderd en moest ie updaten, op mijn telefoon moest ik alleen opnieuw inloggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:21 schreef ondeugend het volgende:
aargh inlog problemen bij f1tv dus zit nu hartstochtelijk te communiceren met een fucking bot
Ja gisteren op de tablet en een telefoon ook al problemen, maar toen lukte het wel al was het allemaal niet van harte.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bij mijn pa gisteren op zijn tablet was de versie verouderd en moest ie updaten, op mijn telefoon moest ik alleen opnieuw inloggen.
Zal wel een update hebben plaatsgevonden, die bij anderen verschillende issues geeft.
Was net in beeld, ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Sainz dus helemaal naar achter met verschillende penalties.
Op zich was die “race” wel een joke inderdaadquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1Tv: Max heeft niet gewonnen in Spa. Spa GP 2021: I am joke to you
Hij heeft er nog geen race gewonnen, alleen een optocht.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1Tv: Max heeft niet gewonnen in Spa. Spa GP 2021: I am joke to you
Het was wel een race met een win. Hoe die tot stand komt is hele andere discussie.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich was die “race” wel een joke inderdaad
Over pendaal gesproken..quote:
En dat krijgt een like..quote:
En jij liket alles wat een bepaalde andere user hier zegt.quote:
Goed puntquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eeens wie die like gaf en trek je eigen conclusies.
Omdat de tijd die daar stond met M was gereden.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Waarom staat er M bij VER? Hij rijdt toch op rood?
Hij doet vandaag geen balansdagquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Chevy niet sarcastisch is
Ja, ik lette even niet opquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat de tijd die daar stond met M was gereden.
Omdat op dat moment zijn snelste tijd op geel was gezet denk ikquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Waarom staat er M bij VER? Hij rijdt toch op rood?
Geen internet en toch deze post plaatsen. Uhuhquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:54 schreef Sfancta het volgende:
16.00 kwalificatie? Ben ff verhinderd nu helaas, heb geen internet
Zou ze het grapje echt niet snappenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En we weten allemaal echt wel dat het pedaal is hoor.
Volgende week weer Charles zijn beurt dan maar.quote:
@Zipportal in elk geval niet, met zijn Wikipedia.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou ze het grapje echt niet snappen
Wanneer wint je geit eindelijk een race?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgende week weer Charles zijn beurt dan maar.
Je zat gewoon fout klaar. Maar toegeven is te moeilijk voor jou. Chevy en ik krijgen dus maar de schuld. Je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
@:zipportal in elk geval niet, met zijn Wikipedia.
Maar ja, dan noem je er ook eentje.
Mick met mindgames!quote:
Dat kan niet, hij ging het Max moeilijk maken toch en zelfs WK worden?quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je zat gewoon fout klaar. Maar toegeven is te moeilijk voor jou. Chevy en ik krijgen dus maar de schuld. Je loopt met je eigen domheid te koop.
Ze trekken Max voor en maken de auto zo dat Sergio er niet mee kan rijden!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat kan niet, hij ging het Max moeilijk maken toch en zelfs WK worden?
Max pole.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:05 schreef FireFox1 het volgende:
Maxgod, ben benieuwd naar de kwalificatie
Komt door de GREAT CROWDquote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:11 schreef SiGNe het volgende:
Hamilton staat er tegenwoordig ook een stuk beter bij en is weer sneller dan z'n teamgenoot.
Ja, en dan Leclerc wel testen op de harde band.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:26 schreef Tarado het volgende:
ik begreep alleen niet dat Sainz zo bezig was om een kwali rondje neer te zetten terwijl hij van achter moet starten
Volgens mij doet iedereen dat altijd met zo'n gridstraf, gewoon het weekendprogramma doorwerkenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:26 schreef Tarado het volgende:
ik begreep alleen niet dat Sainz zo bezig was om een kwali rondje neer te zetten terwijl hij van achter moet starten
het zijn toch geen ambtenaren, nutteloos op een band die je in de race waarschijnlijk niet eens gaat gebruikenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:31 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Volgens mij doet iedereen dat altijd met zo'n gridstraf, gewoon het weekendprogramma doorwerken
Ach, zo spaart 'ie wel de banden die hij morgen nodig heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zijn toch geen ambtenaren, nutteloos op een band die je in de race waarschijnlijk niet eens gaat gebruiken
Of ze hebben allebei een andere programma dat ze in een training afwerken. Een theorie die door Marko al een paar keer gedeeld isquote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze trekken Max voor en maken de auto zo dat Sergio er niet mee kan rijden!![]()
![]()
Nee, je moeder op haar driewieler.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:36 schreef Remco2021 het volgende:
Hoe is het met deze oneerlijke autosport ? Verstappen met de beste auto weer de snelste zeker?
Ja maar anders rijd je niet of op banden die je juist op een ander moment weer nodig hebt.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zijn toch geen ambtenaren, nutteloos op een band die je in de race waarschijnlijk niet eens gaat gebruiken
misschien wel, of het was om de motor even op vol vermogen te testen, ik heb nog geen bandenstaatje gezien dus geen idee wie welke banden heeft meegenomenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja maar anders rijd je niet of op banden die je juist op een ander moment weer nodig hebt.
Was het sinds dit jaar niet zo dat iedereen hetzelfde krijgt?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien wel, of het was om de motor even op vol vermogen te testen, ik heb nog geen bandenstaatje gezien dus geen idee wie welke banden heeft meegenomen
Doen ze dat nu weer? De afgelopen seizoenen kreeg iedereen dezelfde banden van Pirelli.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb nog geen bandenstaatje gezien dus geen idee wie welke banden heeft meegenomen
Nog steedsquote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Doen ze dat nu weer? De afgelopen seizoenen kreeg iedereen dezelfde banden van Pirelli.
nooit meegekregenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:48 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Was het sinds dit jaar niet zo dat iedereen hetzelfde krijgt?
En daarbij wat ze precies gebruikt hebben, ook wel handig om te weten voor je oordeeltquote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
nooit meegekregenmaar dan nog weet ik niet wat ze hebben dit weekend
Dat is ingesteld vanwege de pandemie, omdat ze in 2020 de hele kalender om moesten gooien en van te voren niet wisten waar ze zouden gaan racen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
nooit meegekregenmaar dan nog weet ik niet wat ze hebben dit weekend
8 sets soft, 3 sets medium, 2 sets hard.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is ingesteld vanwege de pandemie, omdat ze in 2020 de hele kalender om moesten gooien en van te voren niet wisten waar ze zouden gaan racen.
Hoeveel van elke compound ze nu precies krijgen weet ik ook niet trouwens.
Zegt het circuit ook wat terug?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:42 schreef 3rr0r het volgende:
Nyck spreekt nu uit ervaring met het circuit bij F1TV.
Hij krijgt de wind van voren.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zegt het circuit ook wat terug?
Klopt, daarom kan je zo laat remmen voor de chicanequote:
Stiekem met GP praten, de deugniet.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:48 schreef tralalala het volgende:
Albers op locatie, het enige waar hij goed in is.
Gistermiddag zat-ie ook al bij Sky, tijdens FP2.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:42 schreef 3rr0r het volgende:
Nyck spreekt nu uit ervaring met het circuit bij F1TV.
Sky =/= F1TVquote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:50 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Gistermiddag zat-ie ook al bij Sky, tijdens FP2.
Deze is niet snel, deze vangt juist windquote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:50 schreef 3rr0r het volgende:
Snelle planga @:Gehrman @:Szura
[ afbeelding ]
Veel downforce.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Deze is niet snel, deze vangt juist wind
Ik niet, dat vraag ik me dus de hele tijd af, but it's too late to ask now.quote:
F1TV > Viaplayquote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:58 schreef El_Thijs het volgende:
ViaPlay app had er hier even geen zin in. Werkt nu wel
Ja ben ik inmiddels wel bijna van overtuigdquote:
Wil terug naar 14:00 uur standaard kwalificatie tijdquote:
Tot F1TV kuren heeft en Viaplay nietquote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja ben ik inmiddels wel bijna van overtuigd
+1quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil terug naar 14:00 uur standaard kwalificatie tijd
Oké Frank Masmeijerquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:03 schreef Peterselieman het volgende:
Eindelijk weer tijd om het te volgen
Zou wel een stunt zijnquote:
Koester de herinnering.quote:
ULTRAPAARS.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ah, jij kunt het ook eens volgen
Hmquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ah, jij kunt het ook eens volgen
Sky zit met hun hoofd ergens anders.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:09 schreef Perox het volgende:
Sky verbaasd dat Mercedes nergens is tov de top![]()
![]()
![]()
Vrijwillig Sky luisteren...quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:09 schreef Perox het volgende:
Sky verbaasd dat Mercedes nergens is tov de top![]()
![]()
![]()
Juist in de race gaat bandenslijtage een issue zijn voor de RBR.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:08 schreef El_Thijs het volgende:
Komt wel goed in de rest van de kwalificatie. En anders in de race.
Daarom F1TV commentaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:11 schreef Perox het volgende:
[..]
Ach ja Viaplay commentaar is ook niet heel ultra lekker.
Amber wel ultranat.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:11 schreef Perox het volgende:
[..]
Uhh... dat rondje in een cirkel knopje.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:12 schreef Perox het volgende:
[..]
Is dat dan standje International - English of juist Live?
Oh daar luisterde ik naar - ik dacht dat dat Sky was?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uhh... dat rondje in een cirkel knopje.
Livequote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:12 schreef Perox het volgende:
[..]
Is dat dan standje International - English of juist Live?
Ik vind er niks mis mee.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:11 schreef Perox het volgende:
[..]
Standaard is internationaal, als je die op Engels zet, is het Sky. Als je dat rondje kiest, kan je niet de taal wijzigen en luister je F1TV.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:13 schreef Perox het volgende:
[..]
Oh daar luisterde ik naar - ik dacht dat dat Sky was?
De zandzakken?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik kijk uit naar de wekelijkse Mercedes choke.
Ze klinken alsof de hele tent in een constante paniek zitquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:12 schreef StephanL het volgende:
Understood!
Klinkt zo grappig altijd bij Ferrari
Misschien kunnen ze verrassen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik kijk uit naar de wekelijkse Mercedes choke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |