quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stemmen in welke ronde de sprinklers aan moeten
en als ze aanstaan dan stemmen in welke ronde ze weer uit moetenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Soort fanboost maar dan heel anders
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
en als ze aanstaan dan stemmen in welke ronde ze weer uit moeten
Graag.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou dit het eerste seizoen zijn dat Hamilton geen GP wint
Niet goed? Te kunstmatig?quote:
Die strepen zijn ook kunstmatig. Gras en grindbakken FTWquote:
Fine with mequote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou dit het eerste seizoen zijn dat Hamilton geen GP wint
What else is newquote:
Cookies verwijderen hielp bij mij.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:21 schreef ondeugend het volgende:
aargh inlog problemen bij f1tv dus zit nu hartstochtelijk te communiceren met een fucking bot
Bij mijn pa gisteren op zijn tablet was de versie verouderd en moest ie updaten, op mijn telefoon moest ik alleen opnieuw inloggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:21 schreef ondeugend het volgende:
aargh inlog problemen bij f1tv dus zit nu hartstochtelijk te communiceren met een fucking bot
Ja gisteren op de tablet en een telefoon ook al problemen, maar toen lukte het wel al was het allemaal niet van harte.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bij mijn pa gisteren op zijn tablet was de versie verouderd en moest ie updaten, op mijn telefoon moest ik alleen opnieuw inloggen.
Zal wel een update hebben plaatsgevonden, die bij anderen verschillende issues geeft.
Was net in beeld, ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Sainz dus helemaal naar achter met verschillende penalties.
Op zich was die “race” wel een joke inderdaadquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1Tv: Max heeft niet gewonnen in Spa. Spa GP 2021: I am joke to you
Hij heeft er nog geen race gewonnen, alleen een optocht.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1Tv: Max heeft niet gewonnen in Spa. Spa GP 2021: I am joke to you
Het was wel een race met een win. Hoe die tot stand komt is hele andere discussie.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich was die “race” wel een joke inderdaad
Over pendaal gesproken..quote:
En dat krijgt een like..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |