Haha, té ironisch ditquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Waarom kunnen mensen niet gewoon kappen met haten op circuits op basis van vooroordelen
Ja, als je er heilig van overtuigd bent dat Zandvoort een kutbaan is met geen ruimte voor inhaalacties en de hele race met die insteek kijkt, dan ga je je eigen onzin vanzelf ook wel geloven. Zandvoort had een fantastische race kunnen zijn en nog waren er mensen geweest die die onzin proberen te verkopen. Hetzelfde met Imola, dat was dit jaar alleen maar minder omdat die !@#$ sprint het verneukt heeft. Als je de sprint en normale race samen neemt, heb je in principe gewoon een prima race.
In Monaco zijn ze daar nog niet eens aan begonnen, vandaar dat die slechts onder voorbehoud op de conceptkalender staatquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het vijfjarig contract van Paul Ricard loopt na dit jaar af, zonder realistisch uitzicht op verlenging.
Op typisch Franse manier zijn ze overigens pas dit jaar een aantal kritische verbeterpunten van de FIA op gaan pakken. Onder andere het mobiliteitsplan, dat hebben ze deels gekopieerd van Zandvoort.
Door te laten zien hoe geweldig het dit weekend is hopen ze een plek op de kalender komende jaren te veroveren. Maar dat lijkt gedoemd te mislukken met Las Vegas en Zuid Afrika in de planning.
Over dingen gesproken die oud aan het worden zijn..quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen enkele fan gaat zijn die liever op een sfeerloos kunstmatig stratencircuit een GP ziet dan op Spa-Francorchamps. Dat is alles wat je hoeft te weten.
Sorry, maar ik kan er ook weinig aan doen dat dit wel erg grappig is uit jouw mondquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had jou hoger ingeschat dan dit.
Tsja, die blauwe en rode strepen liggen daar met opzet ipv grindbakkenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit circuit had misschien iets kunnen zijn zonder die afschuwelijke blauwe strepen en met meer grindbakken.
Inderdaad. Zoals ik ook al zei, prima layout, maar het is gewoon een bak asfalt. Voor testen prima maar voor een GP minder. Maar ik verwacht een leuke race.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit circuit had misschien iets kunnen zijn zonder die afschuwelijke blauwe strepen en met meer grindbakken.
Ik heb geen vooroordelen over banen, ik ga elke race blanco inquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan er ook weinig aan foen dat dit wel er grappig is uit jouw mond
Las Vegas en Miami..quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen vooroordelen over banen, ik ga elke race blanco in
Ik ben dan ook één van de weinigen die Imola gewoon een prima race vond om die reden. Maakt me geen ene donder uit waar we rijden, als ik me vermaak is het een prima race.
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, die blauwe en rode strepen liggen daar met opzet ipv grindbakken
Ik denk dat je verkeerd zit en dat de appels gewoon met appels vergelijkt worden maar verder prima als het in jouw hoofd anders zit.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen enkele fan gaat zijn die liever op een sfeerloos kunstmatig stratencircuit een GP ziet dan op Spa-Francorchamps. Dat is alles wat je hoeft te weten.
Ik heb nooit gezegd dat Miami een slechte race wasquote:
quote:
Maar je hebt de sprintrace niet eens gezienquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen vooroordelen over banen, ik ga elke race blanco in
Ik ben dan ook één van de weinigen die Imola gewoon een prima race vond om die reden. Maakt me geen ene donder uit waar we rijden, als ik me vermaak is het een prima race.
Van Imola wel. We reden in Oostenrijk twee weken geledenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar je hebt de sprintrace niet eens gezien
Gelukkig heb ik de kwalificatie en race stiekem wel gekeken.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alleen nepfans slaan een sprintraceweekend over
Miami is de AliExpress versie van Monaco.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat Miami een slechte race was
Geen hoogstandje, alles behalve, maar enorm slecht was het ook niet.
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alleen nepfans slaan een sprintraceweekend over
Je zou toch sprintraces boycottenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van Imola wel. We reden in Oostenrijk twee weken geleden
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:58 schreef Nattekat het volgende:
Alleen nepfans zijn voor stratencircuits
Maar Imola nietquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb die van Oostenrijk gewoon geboycot
Fake plaatjes tellen nietquote:
Is dat lekker soep van foto's?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echte plaatjes maar met een fotosoep filter
Maar je klaagt wel over Las Vegas zonder te weten hoe de race zal zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat Miami een slechte race was
Geen hoogstandje, alles behalve, maar enorm slecht was het ook niet.
Bernie had ooit het idee om ze aan te zetten voor meer entertainmentquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:02 schreef Fer het volgende:
Dit circuit is kansloos zonder de sprinklers
Mijn afkeer jegens Las Vegas heeft dan ook niets te maken met hoe de race zal zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar je klaagt wel over Las Vegas zonder te weten hoe de race zal zijn
Will Buxton act op F1tvquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zou het echt heel fijn vinden als nu eens een keer niet 50% vd posts gezeik op Viaplay zijn
Ben nu overgestapt op F1TV. Ben benieuwd .quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zou het echt heel fijn vinden als nu eens een keer niet 50% vd posts gezeik op Viaplay zijn
Stemmen in welke ronde de sprinklers aan moetenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:06 schreef Fer het volgende:
Ik zeg vooraf bepalen dat de sprinklers 10 minuten aan gaan zodra de eerste achterblijver ingehaald is. Eens kijken hoe te tactici daarmee omgaan.
Die strepen zijn beter dan gras. Zeker in de regen, als gras niet afremt, wat het wolfraam wel doet.quote:
Je wordt niet teleurgesteldquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:06 schreef Fer het volgende:
[..]
Ben nu overgestapt op F1TV. Ben benieuwd .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |