Ik spreek voor de groep die graag een bron ziet en geen loze teksten. Het staat het individu dan vrij om de bron te raadplegen uiteraard.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:41 schreef blissard1984 het volgende:
[..]
Is de “we” een Koninklijk meervoud, of spreek je voor een groep? Ik vind het in ieder geval prima om hiervan verschoond te blijven.
De dader van dat ene geval is al gevonden, inclusief woonadres, foto's van zijn woning, etc.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:48 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo dat op deze manier de filmpjes die verschijnen, of de aanval op een gevangenis, niet alleen de Oekrainsche soldaat wel 2x laat nadenken om zich over te geven, ook de publieke opinie kan tegen je keren.
Want als daders worden geidentificeerd, dan is men toch niet meer zo vrij om te gaan en te staan, uiteraard in Rusland heeft deze niks te vrezen, maar zodra men naar Turkije of Thailand gaat, die vriendelijk lijken voor de Russen, maar waar wel degelijk oorlogsmisdadigers kunnen worden opgepakt, zeker als het een niet al te prominente dader is.
En het hoeft niet altijd via de officiele weg te gaan natuurlijk, je kan zomaar in Antalya dood op het strand aangetroffen worden.
5 seconden google en je hebt genoeg bronnen voor die groepquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik spreek voor de groep die graag een bron ziet en geen loze teksten. Het staat het individu dan vrij om de bron te raadplegen uiteraard.
Nee, gewoon niet doen. Bepaalde gedeeltes van het internet stonden er vol mee de afgelopen dag. Het is heel makkelijk te vinden via Google denk ik, maar ga het gewoon niet kijken. Het voegt niets toe.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik spreek voor de groep die graag een bron ziet en geen loze teksten. Het staat het individu dan vrij om de bron te raadplegen uiteraard.
Yup, ook die slijten he, dat is niet alleen voorbehouden aan Russisch materiaal. Overigens kampt de Gepard ook met problemen:quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:36 schreef oheng het volgende:
Nee, gewoon niet doen. Bepaalde gedeeltes van het internet stonden er vol mee de afgelopen dag. Het is heel makkelijk te vinden via Google denk ik, maar ga het gewoon niet kijken. Het voegt niets toe.
De Phz2000 schijnt technische problemen te hebben, en reparaties zijn nodig voor iig enkele exemplaren.
Nou zal dit wel een klok-klepel verhaal zijn want de Gepard/Cheetah doet helemaal niet aan munitie "herkenning"... Je moet als gebruiker nl. zelf een munitiesoort selecteren in het systeem menu.quote:Problems were also identified with the transportation of ammunition for the anti-aircraft armored complex “Cheetah”five samples of which were recently delivered to Ukraine. During test firing in Germany, it turned out that this similarity of a tank firing at aircraft “does not recognize” ammunition from a Norwegian manufacturer. I had to release a batch of specially improved ammunition.
Dit bedoel je dus neem ik aan?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:36 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet doen. Bepaalde gedeeltes van het internet stonden er vol mee de afgelopen dag. Het is heel makkelijk te vinden via Google denk ik, maar ga het gewoon niet kijken. Het voegt niets toe.
De Phz2000 schijnt technische problemen te hebben, en reparaties zijn nodig voor iig enkele exemplaren.
Hier een voorbeeld van een russich transport richting het Kherson front.
Dat is inderdaad niet zo prettig.quote:“Sickening evil” video footage shows a bound and gagged Ukrainian prisoner of war being castrated by Russian soldiers — before he is shot dead and dragged through the street on a rope.
The barbaric footage — confirmed Friday by a Ukrainian politician and journalist — shows camouflaged soldiers allegedly led by Vitaly Aroshanov kicking the distressed soldier in the head as he lies bound by ropes on the floor.
With his mouth gagged, the tortured prisoner moans in desperation as the troops rip his pants to expose his backside.
As he squirms and moans, they use a box cutter to hack away at his genitalia, eventually cutting it off and throwing it on the ground nearby.
“After the torture, he was shot dead and his body dragged through the streets on a rope,” the war news site Ukraine Watch said Friday of a second part of the video, which it refused to share “for ethical reasons.
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:34 schreef BlaZ het volgende:
Zelensky heeft opgeroepen aan burgers om te evacueren uit de Donbas gebieden onder Oekraïnse controle, er zouden daar nog zo'n 200.000 burgers inclusief 60.000 kinderen zijn.
Ja joh, anders lepel je ff 3 dagen oud nieuws omhoog om een connectie te maken met wat de overheid nu communiceert. (En dan negeer ik echt volledig in hoeverre het waar zou kunnen zijn):quote:
Effe dimmen jij.quote:Op zondag 31 juli 2022 00:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja joh, anders lepel je ff 3 dagen oud nieuws omhoog om een connectie te maken met wat de overheid nu communiceert. (En dan negeer ik echt volledig in hoeverre het waar zou kunnen zijn):
https://www.google.com/amp/s/tass.com/world/1485799/amp
Kortom, welk punt wil je maken? Dat je kul connecties maakt? Chapeau, u bent geslaagd.
Vervelend hé, als je voor de 100.000ste keer betrapt wordt op bullshit?quote:
Alleen in Marioepol al zitten er thans meer inwoners.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:34 schreef BlaZ het volgende:
Zelensky heeft opgeroepen aan burgers om te evacueren uit de Donbas gebieden onder Oekraïnse controle, er zouden daar nog zo'n 200.000 burgers inclusief 60.000 kinderen zijn.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:16 schreef riazop het volgende:
[..]
Logisch.
Een deel van de Donbas troepen en materieel wordt naar Kherson gedirigeerd waar een grote aanval van de Oekri's aan staan de schijnt te zijn.
Dat is het russische standpunt inderdaad.quote:Op zondag 31 juli 2022 02:28 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De reden van Zelensky is blijkbaar dat de huizen van de steden als schild moeten worden gebruikt.
De stad Lisitsjansk is aardig ongeschonden uit de strijd gekomen, omdat de bewoners daar weigerden om te vertrekken, nadat deze burgers zagen wat er met Severodonetsk was gebeurd, na een Oekraïens tegenoffensief.
Dit is napapegaaien van het Russische narratief. De Oekraïeners hebben zich teruggetrokken uit Lysytsjansk omdat ze daar omsingeld dreigden te raken, dat was in Sjevjerodonetsk helemaal niet het geval. Daar zijn ze ook uitstekend in geslaagd, want er zijn daar niet of nauwelijks Oekraïense soldaten krijgsgevangen genomen.quote:Op zondag 31 juli 2022 02:28 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De reden van Zelensky is blijkbaar dat de huizen van de steden als schild moeten worden gebruikt.
De stad Lisitsjansk is aardig ongeschonden uit de strijd gekomen, omdat de bewoners daar weigerden om te vertrekken, nadat deze burgers zagen wat er met Severodonetsk was gebeurd, na een Oekraïens tegenoffensief.
Doorstoten naar Roemenië? Deze eeuw nog?quote:Op zondag 31 juli 2022 08:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Rusland wil nu doorstoten naar Roemenie en dan gaan ze onderhandelen
Het belangrijkste front deze week is bij de stad Donetsk. Als de Russen daar op een dag 100 tot 150 meter westwaarts geraken, dan spreekt men daar al van een succes.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:27 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Doorstoten naar Roemenië? Deze eeuw nog?
Veel bewoners daar zijn russofoon en willen helemaal niet naar het Oekraine van Zelenski.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:11 schreef oheng het volgende:
[..]
Dat is het russische standpunt inderdaad.
In de realiteit echter, is het standaard dat je burgers evacueert uit de verwachtte frontlinie. Het russische leger is het enige leger dat hele gebieden plat kan en wil schieten.
Het is vreemd dat men de waarde van huizen hoger inschat dan de waarde van de bewoners.
Ten slotte denk ik dat Oekraine beschuldigd zou worden van het in gevaar brengen van burgers, als ze niet burgers gingen evacueren.
Dat is prima, ze kunnen verhuizen naar het Rusland van Poetin waar er plek zat voor ze is. Dat ze dat de afgelopen 30 jaar niet gedaan hebben zal er wel op duiden dat dat vermaledijde Oekraïne zo slecht nog niet is.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:39 schreef riazop het volgende:
[..]
Veel bewoners daar zijn russofoon en willen helemaal niet naar het Oekraine van Zelenski.
Ze dienen nu vooral voor de Russen als spionnen. Ze kunnen waar ze nu zitten prima coordinaten doorgeven voor russische acties en bombardementen. DSaarom wil Zelenski ze daar weg.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:45 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dat is prima, ze kunnen verhuizen naar het Rusland van Poetin waar er plek zat voor ze is. Dat ze dat de afgelopen 30 jaar niet gedaan hebben zal er wel op duiden dat dat vermaledijde Oekraïne zo slecht nog niet is.
Bron?quote:Op zondag 31 juli 2022 14:50 schreef riazop het volgende:
[..]
Ze dienen nu vooral voor de Russen als spionnen. Ze kunnen waar ze nu zitten prima coordinaten doorgeven voor russische acties en bombardementen. DSaarom wil Zelenski ze daar weg.
Lees het voortdurende geklaag over "verraders binnen de bevolking" van de bonzen en ministers van Zelenski's partij maar eens.quote:
Laat die aanhalingstekens maar weg, als je als Oekraïner inlichtingen geeft aan het Russische leger ben je een verrader.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:54 schreef riazop het volgende:
[..]
Lees het voortdurende geklaag over "verraders binnen de bevolking" van de bonzen en ministers van Zelenski's partij maar eens.
Buiten dat ze russofonen weg willen hebben uit strijdgebieden worden er ook voortdurend generaals, commandanten, beleidsbepalers etc ontslagen omdat ze gewantrouwd worden door het Zelenski regime.
In de ogen van het Zelenski regime wel ja.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:09 schreef archito het volgende:
[..]
Laat die aanhalingstekens maar weg, als je als Oekraïner inlichtingen geeft aan het Russische leger ben je een verrader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |