abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218515823

Oekraine heeft het dorp Andriivka-Klevtsove. terug ingenomen. Ten westen van Pokrovsk.

Ze zwaaien vlaggen op dezelfde plekken waar rusland dat een aantal dagen geleden deed.

https://t.me/DIUkraine/6668
pi_218516023
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 08:09 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik heb nog wel ergens geleden gelezen dat Rusland tanks aan het oppotten zou zijn voor een groter offensief.

[ x ]
Als ze wachten tot er minder drones zijn, dan worden ze nooit meer ingezet.
Tanks blijken momenteel gewoon niet zo effectief in de aanval omdat die eerst door een groot niemandsland, vol drones, moeten ploegen en dat gaat niet zo goed. Voor beide kanten.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:13:53 #228
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218518659
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
pi_218520443
quote:
De Oekraense parlementarir Oleksandr Merezjko maakt zich daar grote zorgen over: "Het ziet ernaar uit dat hij de kant van Poetin heeft gekozen door te streven naar een vredesakkoord in plaats van een staakt-het-vuren. Dat is een groot verschil, dat niet in het voordeel is van Oekrane."

Nieuwe vernedering

Poetin bedoelt met een vredesakkoord capitulatie, zegt Merezjko. "Want zo'n akkoord bevat eisen, zoals territoriale concessies die voor Oekrane absoluut onacceptabel zijn."

Merezjko, lid van de buitenlandcommissie van het Oekraense parlement, vreest voor een nieuwe vernedering van president Zelensky. Die zal maandag bij zijn bezoek aan Washington weer zwaar onder druk worden gezet door Trump, ditmaal om akkoord te gaan met het plan uit Alaska.

Als Zelensky dan nee zegt, verwacht Merezjko dat Trump zijn handen van Oekrane en het vredesproces aftrekt. Poetin kan dan doorvechten, maar dan wel als gelegitimeerd leider, zo vreest de politicus.
https://nos.nl/artikel/25(...)j-hun-president-ligt
pi_218524709
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 08:50 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Oekraine heeft het dorp Andriivka-Klevtsove. terug ingenomen. Ten westen van Pokrovsk.

[ afbeelding ]

Ze zwaaien vlaggen op dezelfde plekken waar rusland dat een aantal dagen geleden deed.

https://t.me/DIUkraine/6668
PS: Andriivka-Kletsove ligt niet ten westen van Pokrovsk, maar ten westen van Komar (ten noordwesten van Velyka Novosilka).
Wat betreft die vlaggen, even afwachten wat er echt gebeurt. Ik hoor namelijk ook verhalen dat de Oekraners eerst opnamen maken van hun vlaggen, voordat ze zich daar terugtrekken.
pi_218529512
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 10:39 schreef Idisrom het volgende:

[..]
PS: Andriivka-Kletsove ligt niet ten westen van Pokrovsk, maar ten westen van Komar (ten noordwesten van Velyka Novosilka).
Wat betreft die vlaggen, even afwachten wat er echt gebeurt. Ik hoor namelijk ook verhalen dat de Oekraners eerst opnamen maken van hun vlaggen, voordat ze zich daar terugtrekken.
Waarom filmen ze dan precies op dezelfde plekken als waar Rusland dat ook deed ;)

Is toch gewoon ten westen van Pokrovsk? :p noem gewoon de stad die iedereen kent.
pi_218533863
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 20:50 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Waarom filmen ze dan precies op dezelfde plekken als waar Rusland dat ook deed ;)

.... knip .....
Om te laten zien dat het gras bij de Oekraners groener is dan bij de Russen.
  maandag 18 augustus 2025 @ 22:48:13 #233
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218537932
Waarom de restanten Donbas nog in Oekraense handen zo strategisch belangrijk zijn.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commercile doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 10 / 10
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')