SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
http://forum.fok.nl/topic/1983062
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Serge hoorde het, die kan er morgen een verhaal van een kwartier over houdenquote:Op donderdag 21 juli 2022 22:34 schreef Felagund het volgende:
Roglic heel belangrijk voor Vingegaard, laat Sporza het maar niet horen.
Stijfje gekregenquote:Op donderdag 21 juli 2022 22:43 schreef Dutch_view het volgende:
Een priester die aan je zit? Krijg hier rare denkbeelden bij
Zegen geven.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:43 schreef Dutch_view het volgende:
Een priester die aan je zit? Krijg hier rare denkbeelden bij
Klok = AMquote:
Kir, juistem, dat is de drankquote:
20 is best veel toch?quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel maximaal 20km/h westenwind. Ik weet niet of dat voldoende is
Ik dacht dat het richting 30 moest zijn maar het zou kunnen. De rit is wel echt gewoon vrijwel alleen maar rechtdoor in noordoostelijke richting. R_R kan ons vannacht vast meer vertellenquote:
Nee gestopt omdat het zinloos was om zo zijn krachten te verspillen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Net nog eens naar die val gekeken, maar waarom rijdt Vinogaar eerst een halve minuut en een paar bochten hard weg om daarna ineens helemaal te stoppen? Getipt door de ploegleiding om toch maar even te stoppen omdat dat sportiever overkomt?
Hij had wel 2 teammaats vooruit, maar als Pogacar er dan bij komt zit ie wel vol revanchegevoelensquote:Op donderdag 21 juli 2022 23:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee gestopt omdat het zinloos was om zo zijn krachten te verspillen.
20 is bodemgrens windkracht 4, dus wel wat minder dan ik verwachttequote:Op donderdag 21 juli 2022 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik dacht dat het richting 30 moest zijn maar het zou kunnen. De rit is wel echt gewoon vrijwel alleen maar rechtdoor in noordoostelijke richting. R_R kan ons vannacht vast meer vertellen
Alleen Wout toch? Al telt die misschien voor 2quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij had wel 2 teammaats vooruit, maar als Pogacar er dan bij komt zit ie wel vol revanchegevoelens
Je hoeft toch niet gelijk ook vol in de ankers te gaan? Gewoon je fiets laten uitlopen en de ander komt vanzelf voorbij.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Net nog eens naar die val gekeken, maar waarom rijdt Vinogaar eerst een halve minuut en een paar bochten hard weg om daarna ineens helemaal te stoppen? Getipt door de ploegleiding om toch maar even te stoppen omdat dat sportiever overkomt?
Benoot ook nog toch? Of hadden ze die op die 1-na-laatste klim al ingehaald?quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alleen Wout toch? Al telt die misschien voor 2
Kan me overigens voorstellen dat hij pas later doorhad dat hij ook gevallen was, leek eerst alsof hij wel gewoon door kon
Ja, die haalden ze in bij de laatste (en misschien wel alles of niets) aanval van Pogacar op de voorlaatste klim. Kwam later in de afdaling nog wel terugquote:Op donderdag 21 juli 2022 23:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Benoot ook nog toch? Of hadden ze die op die 1-na-laatste klim al ingehaald?
Waaiergenot waarbij Vinogaard achterop komt te zitten en de slag mistquote:Op donderdag 21 juli 2022 23:13 schreef Momo het volgende:
Sterkste wind lijkt te staan bij Auch waar de tussensprint is met ongeveer 25 km/h. Rest daar meer richting 20 km/h ja. Windstoten van max 45 km/h. De modellen lijken het wel redelijk eens over de windsnelheid en richting. Al kan dit gebied wel heel open zijn en kunnen we nog waaiers krijgen ook met een niet hele sterke wind.
Dat is hij ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik dacht altijd dat Kittel een Duitser was.
En dan hebben ze ook nog die plaknummertjes op de benen bij atteletiek, ik snap er echt geen hout vanquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:40 schreef Szura het volgende:
Blijft achterlijk dat ze nog steeds geen pakken hebben waar die nummers in verwerkt zijn, ook bij atletiek
De kinderen van die generatie beginnen langzaam aan prof te wordenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Er was een tijd dat je met geblondeerd haar 3 keer zo hard ging.
Bij de tijdritpakken wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:40 schreef Szura het volgende:
Blijft achterlijk dat ze nog steeds geen pakken hebben waar die nummers in verwerkt zijn, ook bij atletiek
Dit is ook echt weer zo'n standaard onderwerp die ze elk jaar besprekenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:04 schreef Szura het volgende:
Dit verhaal van een motor/auto achter de renner houdt hij iedere keer als hij aan tafel zit
2019 was het ernaast, jawel.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:04 schreef Szura het volgende:
Dit verhaal van een motor/auto achter de renner houdt hij iedere keer als hij aan tafel zit
Wie?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:04 schreef Szura het volgende:
Hij woont dan ook in het mooiste deel van Nederlandquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Netjes dat Kittel nu bijna accentloos Nederlands spreekt
Spreken ze daar Nederlands dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij woont dan ook in het mooiste deel van Nederland
Alleen jammer dat dat achterlijke dorpje waar hij woont bij hoog en laag blijft vasthouden dat het een stad isquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ootmarske!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee dealen dat er Oot staat ipv Oostquote:
Ik snap niet dat zo'n rubriek nog steeds bestaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
De rebussen zijn sinds Visconti een stuk lastiger geworden
Engagement!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zo'n rubriek nog steeds bestaat.
Voor de gesprekken aan tafel gaat niemand kijkenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik stuur die dingen al in vanaf de tijd dat je nog als weekprijs een racefiets kon winnen minstens 15 jaar geleden, maar natuurlijk nog nooit gewonnenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Engagement!
Heeft iemand hier ooit zo'n shirt gewonnen?
Er zijn tussen de 10.000 en 15.000 inzendingen is wel eens verteld. Reken je kans maar uit (stel even dat iedereen 1 x een antwoord stuurt en het antwoord is goed): 15 jaar x 21 rebussen per Tour = 315 inzendingen op gemiddeld 12.500 reacties. Nog even geduld dus om te winnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:39 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik stuur die dingen al in vanaf de tijd dat je nog als weekprijs een racefiets kon winnen minstens 15 jaar geleden, maar natuurlijk nog nooit gewonnen
Beter dan de rubriek bij Vive le Vélo: die krijgen een gratis shirtje van een renner, laten hem zijn handtekening er op zetten en vervolgens kan je SMS-en a 1 euro per bericht om kans te maken op het shirtje. Als er elke dag al 1.000 SMS-jes binnenkomen is dat gouden handel voor de VRT.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De opbrengst gaat naar Kom op tegen kanker (althans dat zeggen ze)quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:58 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Beter dan de rubriek bij Vive le Vélo: die krijgen een gratis shirtje van een renner, laten hem zijn handtekening er op zetten en vervolgens kan je SMS-en a 1 euro per bericht om kans te maken op het shirtje. Als er elke dag al 1.000 SMS-jes binnenkomen is dat gouden handel voor de VRT.
Preciesquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
honderd kanalen en uitgerekend deze ONZIN moet ons programma in de weg zitten. Schande.
ja of op zeshonderdTACHTIGquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:45 schreef crv het volgende:
[..]
Precies
Zet die jankende wijven op 3 of zo
Nog beter, zendt het niet uitquote:
Idd ‚s middags moet de touruitzending ook naar 2quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:47 schreef RipCity het volgende:
Hoezo kan die nabeschouwing niet naar andere zender.
Npo amateurs
Dat je Vive le Wout niet hebt gekeken is al een schande. Dan verdien je dit.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Vive le Velo is allang klaar natuurlijk, anders konden we daar nog heen
Voel me echt als een soort tweedehands dakloze behandeld hier godverdomme
Hou toch je smoelquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat je Vive le Wout niet hebt gekeken is al een schande. Dan verdien je dit.
Je kan ondertussen nog de podcast van Lance luisteren.quote:
Fap jij eigenlijk nog steeds op Dione?quote:
Ja dat kan ook ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan ondertussen nog de podcast van Lance luisteren.
Klopt, maar daar ging het niet overquote:
weet je ook waar je staatquote:Op zondag 24 juli 2022 00:03 schreef Dutch_view het volgende:
Bij het Journaal hebben ze met de vuist op tafel geslagen en gewonnen van de Avondetappe
Die woont toch ook in Frankrijk?quote:Op zondag 24 juli 2022 00:06 schreef Jason22 het volgende:
Joop kijkt de Tour niet op de NOS of de Belg.
Je ziet hem wel denken.quote:
Of aan een tennisserquote:Op zondag 24 juli 2022 00:41 schreef Felagund het volgende:
Je zou die vraag ook een keer aan een voetballer moeten stellen.
En terecht, dat eeuwige gezeik over doping dit, doping dat.quote:
Ja wel. Maar ik begrijp het ook wel hoor.quote:Op zondag 24 juli 2022 00:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is een flauw antwoord van Wout
Kittel vindt dat dus ook
Dat is hij ook. Duitser dan Kittel krijg je ze niet, kan zo mee in een of andere oorlogsfilm. Wel een sympathieke gozer trouwens.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik dacht altijd dat Kittel een Duitser was.
Praat verdomd goed Nederlands dan, voor een Duitser.quote:Op zondag 24 juli 2022 07:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is hij ook. Duitser dan Kittel krijg je ze niet, kan zo mee in een of andere oorlogsfilm. Wel een sympathieke gozer trouwens.
Nederlandse vriendin en woont zelfs in Nederland. Ik weet dat we het niet meer verwachten van buitenlanders maar dan mag je best een woordje Nederlands spreken hoor.quote:Op zondag 24 juli 2022 08:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Praat verdomd goed Nederlands dan, voor een Duitser.
Ja je verwacht het niet, daar kan Sifon Hassan nog wat van leren.quote:Op zondag 24 juli 2022 08:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nederlandse vriendin en woont zelfs in Nederland. Ik weet dat we het niet meer verwachten van buitenlanders maar dan mag je best een woordje Nederlands spreken hoor.Desondanks knap.
Kittel is meer Nederlands dan Tsjeuquote:Op zondag 24 juli 2022 08:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nederlandse vriendin en woont zelfs in Nederland. Ik weet dat we het niet meer verwachten van buitenlanders maar dan mag je best een woordje Nederlands spreken hoor.Desondanks knap.
Oh ik heb ook niet de illusie dat ik allang had moeten winnen ofzo, maar gewoon als antwoord op de vraagquote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:52 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Er zijn tussen de 10.000 en 15.000 inzendingen is wel eens verteld. Reken je kans maar uit (stel even dat iedereen 1 x een antwoord stuurt en het antwoord is goed): 15 jaar x 21 rebussen per Tour = 315 inzendingen op gemiddeld 12.500 reacties. Nog even geduld dus om te winnen.
Overigens kun je simpel je winkans verdubbelen door de leukste Tourvraag van de dag in te sturen naar Radio Tour de France (NPO Radio 1). Daar verloten ze ook elke dag een shirtje.
PS: dat waren nog eens tijden: de weekwinnaars maakten inderdaad steeds kans op een full carbon racefiets. En dat in die tijd al. Dure prijs.
'Great crowd 'quote:Op zondag 24 juli 2022 20:47 schreef Bill_Hillie het volgende:
Vingegaard vond de voorbije weken volgens mij wel incredible
Ik denk dat het ook zo is.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:49 schreef Dutch_view het volgende:
Ik krijg altijd de indruk dat Dione nogal opgewonden naar Marcel Kittel kijkt
Jij niet dan #nohomoquote:Op zondag 24 juli 2022 20:49 schreef Dutch_view het volgende:
Die aankondiging van Dione terwijl Marcel daarachter in het zwembad zwom, een paar dagen geleden.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:49 schreef Dutch_view het volgende:
Haha ja had het ook gezien. Volgens mij was ze aan het soppen toen dat filmpje getoond werd dat hij een salto achterover maaktequote:Op zondag 24 juli 2022 21:00 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Die aankondiging van Dione terwijl Marcel daarachter in het zwembad zwom, een paar dagen geleden.
quote:
Ik moet bij Kittel altijd denken aan een Duitse Wehrmacht-officier.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:59 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Het is best een mooie man, dat geef ik best toe
Zelfde heb ik ook met Greipel.quote:Op maandag 25 juli 2022 10:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik moet bij Kittel altijd denken aan een Duitse Wehrmacht-officier.Trek hem een uniform aan en zet hem een pet op en hij kan zo in elke oorlogsfilm mee.
[ afbeelding ]
Greipel heeft ook echt een door en door Duitse kop ja.quote:
Ik zat ook al te zappen waar .... Marijn zat al eerder bij de Belgquote:Op maandag 25 juli 2022 19:42 schreef crv het volgende:
waarom gaat de NOS niet even een weekje door met de avondetappe
quote:Op maandag 25 juli 2022 19:42 schreef crv het volgende:
waarom gaat de NOS niet even een weekje door met de avondetappe
Wat een kulargument, zo bizar druk is dit sportjaar toch ook niet in vergelijking met andere jaren. Sterker nog, het zit door het verschuiven van het WK Voetbal ook nog veel meer verspreid. Van het gros van de sport heeft de NOS niet eens de liverechtenquote:
Stelletje keihard werkendeluie ambtenaren.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een kulargument, zo bizar druk is dit sportjaar toch ook niet in vergelijking met andere jaren. Sterker nog, het zit door het verschuiven van het WK Voetbal ook nog veel meer verspreid. Van het gros van de sport heeft de NOS niet eens de liverechten
blijkbaar voor de belgen niet zo druk dit jaarquote:
NOS had gegokt op Oranje Leeuwinnen .... en de Belgen blijkbaar nietquote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:44 schreef crv het volgende:
[..]
blijkbaar voor de belgen niet zo druk dit jaar
Mensen moeten ook nog met vakantie, dus juist die verspreiding zorgt ervoor dat het hele jaar heel druk is.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een kulargument, zo bizar druk is dit sportjaar toch ook niet in vergelijking met andere jaren. Sterker nog, het zit door het verschuiven van het WK Voetbal ook nog veel meer verspreid. Van het gros van de sport heeft de NOS niet eens de liverechten
De rest van het jaar met OS en WK voetbal zitten wel zeer vol en mensen hebben ook recht op vakantie en hebben vaak kinderen dus zal dat dan toch in schoolvakanties moeten gebeuren.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:22 schreef Szura het volgende:
Rustigste sportzomer in jaren maar de NOS kan het niet aan
Daarbij dienen ze een breder publiek dan enkel sportliefhebbers en je kan niet heel het jaar de gehele programmering blijven omgooien (Zouden ze beter wel kunnen doen gezien het aanbod maar goed)quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mensen moeten ook nog met vakantie, dus juist die verspreiding zorgt ervoor dat het hele jaar heel druk is.
[..]
De rest van het jaar met OS en WK voetbal zitten wel zeer vol en mensen hebben ook recht op vakantie en hebben vaak kinderen dus zal dat dan toch in schoolvakanties moeten gebeuren.
ik vind het gewoon minachting van het vrouwenwielrennenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
NOS had gegokt op Oranje Leeuwinnen .... en de Belgen blijkbaar niet
WK atletiek en EK vrouwen waren anders dan weer niet geweest deze zomerquote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is op zich wel een druk sportjaar hoor, omdat er ook veel toernooien zijn doorgeschoven van 2021, zoals WK atletiek, ek vrouwen, WK zwemmen. Maar alsnog wel beetje flauw, het is niet alsof deze week heel vol zit.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die waren al verbaasd dat de Belgische dames de poule doorkwamenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
NOS had gegokt op Oranje Leeuwinnen .... en de Belgen blijkbaar niet
Juist omdat het de eerste keer sinds lang is dat eindelijk de dames weer een tour hebben is het niet de juiste beslissing dit te skippen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is op zich wel een druk sportjaar hoor, omdat er ook veel toernooien zijn doorgeschoven van 2021, zoals WK atletiek, ek vrouwen, WK zwemmen. Maar alsnog wel beetje flauw, het is niet alsof deze week heel vol zit.
Het wordt al uren live uitgezonden overdag met nabesprekingquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:52 schreef crv het volgende:
[..]
Juist omdat het de eerste keer sinds lang is dat eindelijk de dames weer een tour hebben is het niet de juiste beslissing dit te skippen.
een "afgeslankte" vorm zou ook voldoen
wacht dacht van teletekst, daar doet de NOS het af met één paginaquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:12 schreef crv het volgende:
[..]
ik vind het gewoon minachting van het vrouwenwielrennen
Ja klopt wel, maar we weten allemaal dat de enige reden dat ze nu de Avondetappe niet maken te maken heeft met het feit dat het commercieel niet als interessant wordt gezien. Net zoals zo'n dagelijkse babbelshow ook niet wordt gemaakt tijdens de Giro of de Vuelta van de mannen. Maar zeg dat gewoon ipv dit laffe excuus van "het is een druk sportjaar".quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is op zich wel een druk sportjaar hoor, omdat er ook veel toernooien zijn doorgeschoven van 2021, zoals WK atletiek, ek vrouwen, WK zwemmen. Maar alsnog wel beetje flauw, het is niet alsof deze week heel vol zit.
Van de Giro en Vuelta hebben ze de rechten niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja klopt wel, maar we weten allemaal dat de enige reden dat ze nu de Avondetappe niet maken te maken heeft met het feit dat het commercieel niet als interessant wordt gezien. Net zoals zo'n dagelijkse babbelshow ook niet wordt gemaakt tijdens de Giro of de Vuelta van de mannen. Maar zeg dat gewoon ipv dit laffe excuus van "het is een druk sportjaar".
Oh daar had ik niet eens over nagedacht, maar juist het feit dat de NOS steeds minder live-rechten heeft zou juist kunnen betekenen dat je zo'n Avondetappe dan wel een weekje doortrekt...quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van de Giro en Vuelta hebben ze de rechten niet.
Vuelta hebben ze wel maar zenden ze alleen in de weekenden op tv uitquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van de Giro en Vuelta hebben ze de rechten niet.
Ik zat nog te denken aan die nuance, maar doen ze dat ook nog ieder jaar? Voor m'n gevoel hebben ze dat de laatste jaren niet altijd gedaanquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vuelta hebben ze wel maar zenden ze alleen in de weekenden op tv uit![]()
Behalve toen Dumoulin dicht bij winst was
Toen Krachtveld kon winnen gingen ze ook ineens de Ziero uitzenden (toen lagen de rechten nog anders)quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vuelta hebben ze wel maar zenden ze alleen in de weekenden op tv uit![]()
Behalve toen Dumoulin dicht bij winst was
Zeker! Dit jaar zelfs op de eerste vrijdag(avond) live op NPO 1 vanwege de start in Utrecht!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken aan die nuance, maar doen ze dat ook nog ieder jaar? Voor m'n gevoel hebben ze dat de laatste jaren niet altijd gedaan
Nog steeds gek om een dagelijkse talkshow te maken als je de koers doordeweeks alleen online uitzend
Ik woon op minder dan 500m van de route, dus daar ga ik weinig van zienquote:Op woensdag 27 juli 2022 00:01 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Zeker! Dit jaar zelfs op de eerste vrijdag(avond) live op NPO 1 vanwege de start in Utrecht!
Maar het is publieke omroep toch? Die zouden minder gedreven moeten zijn door commercieel interessant, maar juist ook door voldoende evenwichtige representatie.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja klopt wel, maar we weten allemaal dat de enige reden dat ze nu de Avondetappe niet maken te maken heeft met het feit dat het commercieel niet als interessant wordt gezien. Net zoals zo'n dagelijkse babbelshow ook niet wordt gemaakt tijdens de Giro of de Vuelta van de mannen. Maar zeg dat gewoon ipv dit laffe excuus van "het is een druk sportjaar".
Ja het is de publieke omroep, maar het is ook een publieke omroep die geacht wordt voor een groot deel de eigen broek op te houden met reclame-inkomsten.quote:Op woensdag 27 juli 2022 07:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar het is publieke omroep toch? Die zouden minder gedreven moeten zijn door commercieel interessant, maar juist ook door voldoende evenwichtige representatie.
En je moet uiteindelijk ergens de grens trekken. Ergens ligt de grens van voldoende / onvoldoende belangstelling voor een bepaald evenement om er iets mee te doen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja het is de publieke omroep, maar het is ook een publieke omroep die geacht wordt voor een groot deel de eigen broek op te houden met reclame-inkomsten.
quote:Ook dit jaar is het pas écht zomer als NOS De Avondetappe op televisie is. De editie van dit jaar start bij niet minder dan het Guggenheim museum in Bilbao en reist ook daarna de Tour achterna.
NOS De Avondetappe start iedere Touravond rond de klok van 21.30 uur op NPO 1. En telkens vanaf een andere karakteristieke locatie, zoals in de baai van San Sebastian op de tweede avond en op 9 juli (de avond voor de eerste rustdag) in het Hôtel de Ville in Clermont-Ferrand, de plaats waar de Tour de France Femmes later in juli van start gaat.
Aan tafel neemt Dione de Graaff de hoogtepunten van de dag door met wielerexperts Marcel Kittel, Stef Clement, Roxane Knetemann, Michael Boogerd en Tom Dumoulin. Ook schuiven oude cracks, wielerdeskundigen en -liefhebbers aan. Onder de laatste categorie vallen onder meer acteurs en programmamakers Diederik Ebbinge en Tom Waes..
In NOS De Avondetappe wordt voortdurend geschakeld naar Herman van der Zandt die dáár staat waar het verhaal van de dag te halen is. En vanzelfsprekend zijn de elementen die het programma zo bekend maken er ook weer: de etappe van de dag, reportages vanuit rijdende circus, de rebus, live muziek en de dag van morgen.
https://over.nos.nl/wp-co(...)r-de-France-2023.pdf
Het moet wel gezellig blijven.quote:
Ik had wel een gesprek tussen Marijn de Vries en Danny Nelissen willen zien aan tafelquote:
Marijn heeft geloof ik al honderd keer gezegd dat ze Danny weinig verwijt en het 'ontslag' overtrokken vond, dus dat zou een vrij saai gesprek worden tussen 2 mensen die het wel redelijk eens zijn met elkaar.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had wel een gesprek tussen Marijn de Vries en Danny Nelissen willen zien aan tafel
Met Dione als gespreksleider weet je het nooitquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Marijn heeft geloof ik al honderd keer gezegd dat ze Danny weinig verwijt en het 'ontslag' overtrokken vond, dus dat zou een vrij saai gesprek worden tussen 2 mensen die het wel redelijk eens zijn met elkaar.
Zeker als dat 1 van de WIJFUH is die die geneukt heeft om 1 van de WIJFUH die hem wel wilden neuken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met Dione als gespreksleider weet je het nooit
"Cumming between the Dutch Mountains"quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zeker als dat 1 van de WIJFUH is die die geneukt heeft om 1 van de WIJFUH die hem wel wilden neuken.
Niet zo aardig om het hoofd van Sunfield zo letterlijk te benoemen in een persberichtquote:Ook schuiven oude cracks, wielerdeskundigen en -liefhebbers aan.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Niet zo aardig om het hoofd van Sunfield zo letterlijk te benoemen in een persbericht
Het begint een beetje op We Zijn Er Bijna te lijken he. Slow-TV voor bejaarden. Heerlijkquote:
Helaas de gruwelijke Roxanne en de dooie lul Dumoulin.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had wel een gesprek tussen Marijn de Vries en Danny Nelissen willen zien aan tafel
Haten op Tom.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas de gruwelijke Roxanne en de dooie lul Dumoulin.
Geweldige sportman. Maar komt geen zinnig woord uit.quote:
Heb het gevoel dat ze voorheen veel later begonnen? Al zal dat wel zijn omdat Op1 er nog achteraan komtquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:08 schreef Pino112 het volgende:
Starttijden behalve eerste weekend en laatste dag altijd rond 21.30
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit een stuk fijner, in het verleden was het wel eens afgelopen na middernacht, wat aan de late kant als de volgende dag weer vroeg op werk moet zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat ze voorheen veel later beginnen? Al zal dat wel zijn omdat Op1 er nog achteraan komt
Vroeger was het meestal rond 22.00 begin ja. En soms met balletjetrap nog later natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat ze voorheen veel later beginnen? Al zal dat wel zijn omdat Op1 er nog achteraan komt
Zijn die wel op locatie of zitten die ook gewoon in Belgiëquote:Op woensdag 28 juni 2023 17:52 schreef Felagund het volgende:
Valt wel deels samen met Vive le Velo zo, wat dat betreft was 22:00 ideaal.
Dan moet ik je teleurstellen. Alleen dit weekend is het ideaal.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze show sluit mooi aan op Vive le Velo...hopelijk blijft dat zo.
Jammer. Ook de grote Helene-show begint volgende week om half 10...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan moet ik je teleurstellen. Alleen dit weekend is het ideaal.
Die zijn niet overleden hoor ...quote:
Bij Jeroen heb ik soms mijn twijfels.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die zijn niet overleden hoor ...
Die is net zo erg jaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:11 schreef Pino112 het volgende:
Erik van Dijk met z'n kutschijtlol in de samenvatting
Godverquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Michael had een goede bloedband met zijn broer.
Volgens mij 50?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoeveel punten zijn er morgen aan de meet te verdelen eigenlijk? Anders kan Eenkhoorn nog proberen mee te sprinten bij de tussensprint om groen te halen.
Dat is nog wel een leuk item.quote:
Jij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |