SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
http://forum.fok.nl/topic/1983062
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Serge hoorde het, die kan er morgen een verhaal van een kwartier over houdenquote:Op donderdag 21 juli 2022 22:34 schreef Felagund het volgende:
Roglic heel belangrijk voor Vingegaard, laat Sporza het maar niet horen.
Stijfje gekregenquote:Op donderdag 21 juli 2022 22:43 schreef Dutch_view het volgende:
Een priester die aan je zit? Krijg hier rare denkbeelden bij
Zegen geven.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:43 schreef Dutch_view het volgende:
Een priester die aan je zit? Krijg hier rare denkbeelden bij
Klok = AMquote:
Kir, juistem, dat is de drankquote:
20 is best veel toch?quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel maximaal 20km/h westenwind. Ik weet niet of dat voldoende is
Ik dacht dat het richting 30 moest zijn maar het zou kunnen. De rit is wel echt gewoon vrijwel alleen maar rechtdoor in noordoostelijke richting. R_R kan ons vannacht vast meer vertellenquote:
Nee gestopt omdat het zinloos was om zo zijn krachten te verspillen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Net nog eens naar die val gekeken, maar waarom rijdt Vinogaar eerst een halve minuut en een paar bochten hard weg om daarna ineens helemaal te stoppen? Getipt door de ploegleiding om toch maar even te stoppen omdat dat sportiever overkomt?
Hij had wel 2 teammaats vooruit, maar als Pogacar er dan bij komt zit ie wel vol revanchegevoelensquote:Op donderdag 21 juli 2022 23:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee gestopt omdat het zinloos was om zo zijn krachten te verspillen.
20 is bodemgrens windkracht 4, dus wel wat minder dan ik verwachttequote:Op donderdag 21 juli 2022 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik dacht dat het richting 30 moest zijn maar het zou kunnen. De rit is wel echt gewoon vrijwel alleen maar rechtdoor in noordoostelijke richting. R_R kan ons vannacht vast meer vertellen
Alleen Wout toch? Al telt die misschien voor 2quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij had wel 2 teammaats vooruit, maar als Pogacar er dan bij komt zit ie wel vol revanchegevoelens
Je hoeft toch niet gelijk ook vol in de ankers te gaan? Gewoon je fiets laten uitlopen en de ander komt vanzelf voorbij.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Net nog eens naar die val gekeken, maar waarom rijdt Vinogaar eerst een halve minuut en een paar bochten hard weg om daarna ineens helemaal te stoppen? Getipt door de ploegleiding om toch maar even te stoppen omdat dat sportiever overkomt?
Benoot ook nog toch? Of hadden ze die op die 1-na-laatste klim al ingehaald?quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alleen Wout toch? Al telt die misschien voor 2
Kan me overigens voorstellen dat hij pas later doorhad dat hij ook gevallen was, leek eerst alsof hij wel gewoon door kon
Ja, die haalden ze in bij de laatste (en misschien wel alles of niets) aanval van Pogacar op de voorlaatste klim. Kwam later in de afdaling nog wel terugquote:Op donderdag 21 juli 2022 23:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Benoot ook nog toch? Of hadden ze die op die 1-na-laatste klim al ingehaald?
Waaiergenot waarbij Vinogaard achterop komt te zitten en de slag mistquote:Op donderdag 21 juli 2022 23:13 schreef Momo het volgende:
Sterkste wind lijkt te staan bij Auch waar de tussensprint is met ongeveer 25 km/h. Rest daar meer richting 20 km/h ja. Windstoten van max 45 km/h. De modellen lijken het wel redelijk eens over de windsnelheid en richting. Al kan dit gebied wel heel open zijn en kunnen we nog waaiers krijgen ook met een niet hele sterke wind.
Dat is hij ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik dacht altijd dat Kittel een Duitser was.
En dan hebben ze ook nog die plaknummertjes op de benen bij atteletiek, ik snap er echt geen hout vanquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:40 schreef Szura het volgende:
Blijft achterlijk dat ze nog steeds geen pakken hebben waar die nummers in verwerkt zijn, ook bij atletiek
De kinderen van die generatie beginnen langzaam aan prof te wordenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Er was een tijd dat je met geblondeerd haar 3 keer zo hard ging.
Bij de tijdritpakken wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:40 schreef Szura het volgende:
Blijft achterlijk dat ze nog steeds geen pakken hebben waar die nummers in verwerkt zijn, ook bij atletiek
Dit is ook echt weer zo'n standaard onderwerp die ze elk jaar besprekenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:04 schreef Szura het volgende:
Dit verhaal van een motor/auto achter de renner houdt hij iedere keer als hij aan tafel zit
2019 was het ernaast, jawel.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:04 schreef Szura het volgende:
Dit verhaal van een motor/auto achter de renner houdt hij iedere keer als hij aan tafel zit
Wie?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:04 schreef Szura het volgende:
Hij woont dan ook in het mooiste deel van Nederlandquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Netjes dat Kittel nu bijna accentloos Nederlands spreekt
Spreken ze daar Nederlands dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij woont dan ook in het mooiste deel van Nederland
Alleen jammer dat dat achterlijke dorpje waar hij woont bij hoog en laag blijft vasthouden dat het een stad isquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ootmarske!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee dealen dat er Oot staat ipv Oostquote:
Ik snap niet dat zo'n rubriek nog steeds bestaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
De rebussen zijn sinds Visconti een stuk lastiger geworden
Engagement!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zo'n rubriek nog steeds bestaat.
Voor de gesprekken aan tafel gaat niemand kijkenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik stuur die dingen al in vanaf de tijd dat je nog als weekprijs een racefiets kon winnen minstens 15 jaar geleden, maar natuurlijk nog nooit gewonnenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Engagement!
Heeft iemand hier ooit zo'n shirt gewonnen?
Er zijn tussen de 10.000 en 15.000 inzendingen is wel eens verteld. Reken je kans maar uit (stel even dat iedereen 1 x een antwoord stuurt en het antwoord is goed): 15 jaar x 21 rebussen per Tour = 315 inzendingen op gemiddeld 12.500 reacties. Nog even geduld dus om te winnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:39 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik stuur die dingen al in vanaf de tijd dat je nog als weekprijs een racefiets kon winnen minstens 15 jaar geleden, maar natuurlijk nog nooit gewonnen
Beter dan de rubriek bij Vive le Vélo: die krijgen een gratis shirtje van een renner, laten hem zijn handtekening er op zetten en vervolgens kan je SMS-en a 1 euro per bericht om kans te maken op het shirtje. Als er elke dag al 1.000 SMS-jes binnenkomen is dat gouden handel voor de VRT.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De opbrengst gaat naar Kom op tegen kanker (althans dat zeggen ze)quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:58 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Beter dan de rubriek bij Vive le Vélo: die krijgen een gratis shirtje van een renner, laten hem zijn handtekening er op zetten en vervolgens kan je SMS-en a 1 euro per bericht om kans te maken op het shirtje. Als er elke dag al 1.000 SMS-jes binnenkomen is dat gouden handel voor de VRT.
Preciesquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
honderd kanalen en uitgerekend deze ONZIN moet ons programma in de weg zitten. Schande.
ja of op zeshonderdTACHTIGquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:45 schreef crv het volgende:
[..]
Precies
Zet die jankende wijven op 3 of zo
Nog beter, zendt het niet uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |