Ja die vooral aktief toen rond MH17.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die had toch een Russisch sprekende buur in Donetz ofzo?
Nope, ik zie dagelijks nog dingen langskomen van ze.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:20 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Azov is al zo goed als uitgeroeid gelukkig.
En de Russische winter moet nog komen.
Niet zo handig als het lijkt. Mss als begin. Want nu mag UA naar nog een type munitie omkijken, namelijk de 120x570 mm NATO shell.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Spaanse Leo's zijn goedgekeurd door Duitsland maar het gaat alsnog 3 maanden duren voordat ze in gebruik worden genomen.
Aparte cheerleaders.quote:
Die heb ik gemist. Was hij soms getrouwd met een Russin, als een soort importbruidegom? Ik weet van een NL-nuttige idioot die in Luhanks in de stront is gaan wonen om daar af en toe door de lokale autoriteiten naar voren geschoven te worden als vertegenwoordiger van Nederland oid, of zelfs als verkiezingswaarnemer. Dat geeft hem nog een beetje een gevoel van eigenwaarde. Ronald van Amerongen heef ie geloof ik.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja die vooral aktief toen rond MH17.
Niet relevant verder. Hij is er ook niet (meer) om weerwoord te geven dus we laten het hier ook bijquote:Op donderdag 21 juli 2022 16:58 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die heb ik gemist. Was hij soms getrouwd met een Russin, als een soort importbruidegom? Ik weet van een NL-nuttige idioot die in Luhanks in de stront is gaan wonen om daar af en toe door de lokale autoriteiten naar voren geschoven te worden als vertegenwoordiger van Nederland oid, of zelfs als verkiezingswaarnemer. Dat geeft hem nog een beetje een gevoel van eigenwaarde. Ronald van Amerongen heef ie geloof ik.
Ik geloof dat sommige users hier liever oorlog willen dan diplomatie...quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:13 schreef Za het volgende:
[..]
Zelensky: Alleen diplomatie kan een einde maken aan het conflict met Rusland
Zelensky: Only diplomacy can end conflict with Russia
https://www.timesofisrael(...)onflict-with-russia/
Zelensky: Only diplomacy can end Ukraine war
https://www.bbc.com/news/world-europe-61535353
Only diplomacy can end Ukraine war, says Volodymyr Zelenskiy
https://www.theguardian.c(...)-volodymyr-zelenskiy
Grappig. Heb jou al vaker wat gevraagd en je antwoord helemaal niet, of met een non antwoord en dat heb je gemeen met de andere mensen regelmatig zo'n kaart getrokken krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:14 schreef Tobias19xx het volgende:
Er worden weer een boel kaarten getrokken, wappies, trollen, FvD'ers, Russische bots, enz., omdat men geen antwoorden heeft. Andersom zie je dat niet gebeuren, chapeau.
Oorlog is alleen maar een gewelddadige vorm van diplomatie.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ik geloof dat sommige users hier liever oorlog willen dan diplomatie...
Als je zaken van 2 kanten bekijkt ben je gelijk een Kremlintrol, bijzonder.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:06 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nee hoor, Kremlintrollen zoals jij vallen ook onder die 44%.
Uiteindelijk wordt iedere oorlog aan de onderhandelingstafel beslist. Zo ook deze.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
De onvoorwaardeklijke overgave van Duitsland en Japan ten einde van WOII kan ik toch moeilijk als diplomatie zien. Het diktaat wat Putin aan Oekraine op wil opleggen evenmin.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt iedere oorlog aan de onderhandelingstafel beslist. Zo ook deze.
Grappige post van iemand die dagen spendeert aan het steunen van het land dat juist de inval doet. Als ik jou met het letterlijke mes op de keel je huis aan mij laat overschrijven dan is dat geen rechtsgeldig contract en maar weinig mensen zouden het onderhandelen noemen. Zo ook diplomatie in dit geval.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
ik steun niemand, ben tegen oorlog.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Grappige post van iemand die dagen spendeert aan het steunen van het land dat juist de inval doet. Als ik jou met het letterlijke mes op de keel je huis aan mij laat overschrijven dan is dat geen rechtsgeldig contract en maar weinig mensen zouden het onderhandelen noemen. Zo ook diplomatie in dit geval.
Als jij de grote operbaas van deze situatie was, hoe zou jij deze situatie oplossen?quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:17 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
ik steun niemand, ben tegen oorlog.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:14 schreef YStec het volgende:
[ twitter ]
Geen idee hoeveel er van dat plaatje klopt, maar het klinkt aannemelijk dat de Russen de munitiedepots buiten het bereik van de HIMARS willen hebben. Logistiek was al zwak, dus mocht kloppen, geeft dit Oekraïne heel wat meer ademruimte.
Ergo, gewoon wat sippe commerciele drones de lucht insturen en ze schieten niet meer...quote:If they even suspect the presence of a drone, the would drive them out of range for anything the Russians have. Or keep driving until it is clear to hide them.
Dat kan ik helemaal niet bepalen zoveel informatie heb ik niet.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als jij de grote operbaas van deze situatie was, hoe zou jij deze situatie oplossen?
Kijk en daarom ben je een ongeloofwaardig persoon.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:23 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Dat kan ik helemaal niet bepalen zoveel informatie heb ik niet.
Ja, ik zie ook dagelijks filmpjes van hoe diplomatisch Oekraïne bezig is. Dat zijn van die filmpjes met grote vuurballen, mss ken je ze.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Je legt nog al graag woorden in mensen hun mond. Tevens ben je verschrikkelijk emotioneel en dus niet rationeel.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kijk en daarom ben je een ongeloofwaardig persoon.
Ik ben tegen oorlog, dus de eikels die een oorlog starten moeten er vooral geen voordeel aan hebben. Rusland moet dus terug naar de grenzen van voor de invasie in 2014 en oorlogsreparaties betalen.
Ik steun ook niemand als Nederland wordt aangevallen. God je zou je huis en familie maar moeten verdedigen tegen een vijand. Dat doe je toch niet?quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:17 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
ik steun niemand, ben tegen oorlog.
Dit lijkt me een mooi streven. Maar voorlopig niet reëel.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kijk en daarom ben je een ongeloofwaardig persoon.
Ik ben tegen oorlog, dus de eikels die een oorlog starten moeten er vooral geen voordeel aan hebben. Rusland moet dus terug naar de grenzen van voor de invasie in 2014 en oorlogsreparaties betalen.
Ik geloof dat sommige users hier liever valse dilemma's willen plaatsen dan inhoudelijk een gesprek aangaan.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Welke woorden heb ik je in de mond gelegd?quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:32 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Je legt nog al graag woorden in mensen hun mond. Tevens ben je verschrikkelijk emotioneel en dus niet rationeel.
In het lijntje was hij de grote opperbaas over de oorlog die mocht beslissen wat de uitkomst zou zijn en hij is zogenaamd tegen oorlog.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit lijkt me een mooi streven. Maar voorlopig niet reëel.
Oekraïne/Zelensky moet zelf beslissen hoe ver ze willen gaan. Wat ze een acceptabel hoeveelheid verlies aan mensen enerzijds en grondgebied anderzijds vinden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In het lijntje was hij de grote opperbaas over de oorlog die mocht beslissen wat de uitkomst zou zijn en hij is zogenaamd tegen oorlog.
Dan hoef je niet met de meest realistische uitkomst te komen, maar kun je gewoon zeggen wat het zou moeten worden. Maar het is een draaiend wezeltje met sympathie voor een vijandig en barbaars land, omdat hij in eigen land de overheid stom vindt. Dat mag allemaal hoor, maar het irritante gedraai om de kern en meel in de mond ben ik klaar mee.
Mijn raket heeft een grotere penis dan jouw raket. Interessant conflict wat ze daar in de bergen hebben. Ze hebben de afspraak dat de soldaten geen vuurwapens meenemen, dus om de zoveel tijd sneuvelen er tientallen militairen in gevechten met zelfgeknutselde knuppels enzo.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:48 schreef slashdotter3 het volgende:
De Chinese HIMARS heeft een 500km range
Klopt ja, maar het is niet ons dilemma. Als Oekraïne morgen akkoord gaat met de huidige grenzen en de Russen daar genoeg mee nemen, dan is dat aan hun. Maar om nou te doen alsof dat redelijke diplomatie is, ipv een poging om een einde te maken aan dagelijkse oorlogsmisdrijven moeten we niet doen. Er is meer voor nodig om Rusland in de toekomst weer als een normale buur te gaan behandelen imho.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Oekraïne/Zelensky moet zelf beslissen hoe ver ze willen gaan. Wat ze een acceptabel hoeveelheid verlies aan mensen enerzijds en grondgebied anderzijds vinden.
De Krim is wat mij betreft Oekraïens en niet Russisch. Maar kan me voorstellen dat Zelensky daar geen duizenden levens voor over heeft om het terug te veroveren.
Dat is een beetje het dilemma.
Rusland is onderdeel van Europa (westerse deel iig).quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:57 schreef mcmlxiv het volgende:
is dat we als Europa zo spoedig mogelijk de oorlog moeten verklaren aan Rusland
Geen antwoord geven (omdat ik posts over het hoofd zie) is niet hetzelfde als "antwoord" geven door anderen te demoniseren en uit te schelden omdat je onbekwaam bent om een inhoudelijke antwoord te geven.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Grappig. Heb jou al vaker wat gevraagd en je antwoord helemaal niet, of met een non antwoord en dat heb je gemeen met de andere mensen regelmatig zo'n kaart getrokken krijgen.
Meeste mensen met een verstand doen dat niet en vluchten. Die weten dat degenen die aan de touwtjes trekken oorlogen altijd zo overbrengen alsof het gaat om je huis en familie, terwijl ze zelf niet meedoen of zelfs wegvluchten en alleen eigenbelangen nastreven.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik steun ook niemand als Nederland wordt aangevallen. God je zou je huis en familie maar moeten verdedigen tegen een vijand. Dat doe je toch niet?
Het alternatief (Rusland die heel Ukraine overneemt) is erger...quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:14 schreef Enchanter het volgende:
[..]
https://www.nd.nl/nieuws/(...)kkel-vanuit-oekraine
Heb ook al meerdere keren gevraagd hoe de Rusland wappies erbij komen dat dit een neutrale situatie is met gelijkwaardige kanten, maar wederom geen antwoord.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Is dit:
[ afbeelding ]
Niet alle kanten in alle conflicten zijn gelijkwaardig.
Dat soort jokers moet je eigenlijk eerst beroven, en daarna ultra pedant gaan eisen dat we "het ook van de kant van de berover moeten bekijken!".
quote:My bet is Ukraine cuts the nearby rail bridge next then simply isolates Kherson all those Russian soldiers and heavy equipment just sits there until they units run out of food and have to surrender.
The drive for Melitopol' should happen once the Kherson garrison is isolated, if this does happen Russia will have a fit
quote:which is exactly what Ukraine wants all those supply trucks moving slowly on predictable routes within range of Ukrainian artillery, what could possibly go wrong...
Aha, vandaar dat ze continu iedere Europese hoofdstad met een nucleair inferno lopen te bedreigen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:16 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Rusland is onderdeel van Europa (westerse deel iig).
Dat staat toch totaal los van elkaarquote:Op donderdag 21 juli 2022 18:50 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat ze continu iedere Europese hoofdstad met een nucleair inferno lopen te bedreigen.
Misschien een voorgespannen betonconstructie, die brug? Moeilijk te repareren als de staaldraden beschadigd zijn, leken maar een paar relatief "kleine" gaten. Maar ben geen bouwkundige.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:27 schreef slashdotter3 het volgende:
Heeft die brug vol gaten prikken toch effect gehad
[ twitter ]
Geografisch hoort een klein deel van het land inderdaad bij Europa. Op cultureel vlak en qua ontwikkeling hebben de Russen echter meer overeenkomsten met die andere achterlijke cultuur die nog in het stenen tijdperk verkeert; die van het islamitische extremisme.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat staat toch totaal los van elkaarof ze bij europa horen en wie ze aan het bedreigen zijn.
Ik ben bang dat dat toch wel gaat gebeurenquote:Op donderdag 21 juli 2022 18:27 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Het alternatief (Rusland die heel Ukraine overneemt) is erger...
....
Rusland hoort gewoon bij europa. Punt. En wordt europees genoemd en niet aziatisch omdat de belangrijke steden in het europese gedeelte zijn. Is gewoon een feit.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:58 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Geografisch hoort een klein deel van het land inderdaad bij Europa. Op cultureel vlak en qua ontwikkeling hebben de Russen echter meer overeenkomsten met die andere achterlijke cultuur die nog in het stenen tijdperk verkeert; die van het islamitische extremisme.
ZOA, nu post die onder schaamlap in bnwquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja die vooral aktief toen rond MH17.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |