abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 juli 2022 @ 15:22:08 #251
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205412385
Spaanse Leo's zijn goedgekeurd door Duitsland maar het gaat alsnog 3 maanden duren voordat ze in gebruik worden genomen.

https://www.reddit.com/r/(...)_of_leo2a4m113_from/
Spain's offer to sell Leopard 2 A4 main battle tanks from its depot to Ukraine, which has been known since the beginning of June, is becoming increasingly concrete. The offer also includes 20 M113 armoured transport vehicles.

After Germany for the Leopard 2 and the USA for the M113 agreed to the transfer to Ukraine, Ukraine has signalled that it will accept the donation of the vehicles and assume the costs for the necessary repair and required modernisation.

The costs are estimated at 15 million euros, which Ukraine can cover from funds provided by the EU, for example.An industrial consortium has been formed for the refurbishment of the tanks, including Star Defence Logistics Engineering (SDLE) and General Dynamics European Land Systems - Santa Bárbara Sistemas (GDELS-SBS).

The companies estimate that it could take two to three months to repair and complete the vehicles.After completion of the main battle tanks, training of the crews is required before the vehicles are transported from Spain to the theatre of operations under the responsibility of Ukraine.

With the Leopard 2 A4, after the M109, CAESAR and PzH 2000 artillery pieces and the already existing M113, another modern weapon system of western design would be deployed in Ukraine.

[ Bericht 3% gewijzigd door slashdotter3 op 21-07-2022 15:27:54 ]
pi_205412417
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juli 2022 15:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Die had toch een Russisch sprekende buur in Donetz ofzo? :D
Ja die vooral aktief toen rond MH17.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205412420
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juli 2022 15:20 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Azov is al zo goed als uitgeroeid gelukkig. _O_

En de Russische winter moet nog komen. :Y
Nope, ik zie dagelijks nog dingen langskomen van ze.

Dat bataljon wordt gewoon aangezuiverd, hé?
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_205412501
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 15:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Spaanse Leo's zijn goedgekeurd door Duitsland maar het gaat alsnog 3 maanden duren voordat ze in gebruik worden genomen.

Niet zo handig als het lijkt. Mss als begin. Want nu mag UA naar nog een type munitie omkijken, namelijk de 120x570 mm NATO shell.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  donderdag 21 juli 2022 @ 15:43:38 #255
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 21 juli 2022 @ 15:46:22 #256
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205412606
Fun fact: Europese landen beginnen de grenzen te bereiken van wat ze naar Ukraine kunnen sturen, maar dat is geen probleem want vanaf september komt de eindeloze stroom van LendLease wapens uit Amerika op gang.
pi_205412644
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 13:38 schreef slashdotter3 het volgende:
Hmmm...
[ twitter ]
Aparte cheerleaders.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 21 juli 2022 @ 16:57:55 #258
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205413676
Ik ben blij met de overduidelijke analyse van Za. De enige uitkomst die uit die analyse komt die rationeel is, is dat we als Europa zo spoedig mogelijk de oorlog moeten verklaren aan Rusland en dat land vernietigend verslaan. Na die korte maar hevige oorlog volgen dan de onderhandelingen die ertoe leiden dat Oekraïne gewoon zijn grondgebied terugkrijgt, wij weer gas en andere grondstoffen kopen tegen normale prijzen en de nieuwe Russische overheid eerlijke verkiezingen gaat uitschrijven om een land te worden met een normaal functionerende regering die geen agressie richting zijn buurlanden uitstraalt.

Elke andere uitkomst is OF uitstel van het onvermijdelijke OF toegeven aan een dictator die daarmee gewonnen heeft en nog wat stapjes verder zal zetten.
pi_205413689
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 15:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ja die vooral aktief toen rond MH17.
Die heb ik gemist. Was hij soms getrouwd met een Russin, als een soort importbruidegom? Ik weet van een NL-nuttige idioot die in Luhanks in de stront is gaan wonen om daar af en toe door de lokale autoriteiten naar voren geschoven te worden als vertegenwoordiger van Nederland oid, of zelfs als verkiezingswaarnemer. Dat geeft hem nog een beetje een gevoel van eigenwaarde. Ronald van Amerongen heef ie geloof ik.
anonieme razernist
  Forum Admin donderdag 21 juli 2022 @ 17:01:09 #260
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205413730
quote:
5s.gif Op donderdag 21 juli 2022 16:58 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Die heb ik gemist. Was hij soms getrouwd met een Russin, als een soort importbruidegom? Ik weet van een NL-nuttige idioot die in Luhanks in de stront is gaan wonen om daar af en toe door de lokale autoriteiten naar voren geschoven te worden als vertegenwoordiger van Nederland oid, of zelfs als verkiezingswaarnemer. Dat geeft hem nog een beetje een gevoel van eigenwaarde. Ronald van Amerongen heef ie geloof ik.
Niet relevant verder. Hij is er ook niet (meer) om weerwoord te geven dus we laten het hier ook bij ;)
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_205413811
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 13:13 schreef Za het volgende:

[..]
Zelensky: Alleen diplomatie kan een einde maken aan het conflict met Rusland

Zelensky: Only diplomacy can end conflict with Russia
https://www.timesofisrael(...)onflict-with-russia/

Zelensky: Only diplomacy can end Ukraine war
https://www.bbc.com/news/world-europe-61535353

Only diplomacy can end Ukraine war, says Volodymyr Zelenskiy
https://www.theguardian.c(...)-volodymyr-zelenskiy
Ik geloof dat sommige users hier liever oorlog willen dan diplomatie...
Plaats hier uw advertentie
pi_205413842
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 13:14 schreef Tobias19xx het volgende:
Er worden weer een boel kaarten getrokken, wappies, trollen, FvD'ers, Russische bots, enz., omdat men geen antwoorden heeft. Andersom zie je dat niet gebeuren, chapeau.
Grappig. Heb jou al vaker wat gevraagd en je antwoord helemaal niet, of met een non antwoord en dat heb je gemeen met de andere mensen regelmatig zo'n kaart getrokken krijgen.
  donderdag 21 juli 2022 @ 17:09:05 #263
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205413843
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 17:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Oorlog is alleen maar een gewelddadige vorm van diplomatie.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205413849
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 12:06 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Nee hoor, Kremlintrollen zoals jij vallen ook onder die 44%.
Als je zaken van 2 kanten bekijkt ben je gelijk een Kremlintrol, bijzonder.
  Moderator donderdag 21 juli 2022 @ 17:11:05 #265
236264 crew  capricia
pi_205413868
quote:

[..]
Uiteindelijk wordt iedere oorlog aan de onderhandelingstafel beslist. Zo ook deze. ^O^

Maar pas als beide zijden geen kans meer zien op vooruitgang op het slagveld.
En zo ver is het nog niet.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_205413950
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 17:11 schreef capricia het volgende:

[..]
Uiteindelijk wordt iedere oorlog aan de onderhandelingstafel beslist. Zo ook deze. ^O^
De onvoorwaardeklijke overgave van Duitsland en Japan ten einde van WOII kan ik toch moeilijk als diplomatie zien. Het diktaat wat Putin aan Oekraine op wil opleggen evenmin.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_205413977
quote:

[..]
Grappige post van iemand die dagen spendeert aan het steunen van het land dat juist de inval doet. Als ik jou met het letterlijke mes op de keel je huis aan mij laat overschrijven dan is dat geen rechtsgeldig contract en maar weinig mensen zouden het onderhandelen noemen. Zo ook diplomatie in dit geval.
pi_205414006
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 17:16 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Grappige post van iemand die dagen spendeert aan het steunen van het land dat juist de inval doet. Als ik jou met het letterlijke mes op de keel je huis aan mij laat overschrijven dan is dat geen rechtsgeldig contract en maar weinig mensen zouden het onderhandelen noemen. Zo ook diplomatie in dit geval.
ik steun niemand, ben tegen oorlog.
pi_205414062
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 17:17 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Als jij de grote operbaas van deze situatie was, hoe zou jij deze situatie oplossen?
  donderdag 21 juli 2022 @ 17:21:36 #270
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_205414078
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 22:14 schreef YStec het volgende:
[ twitter ]

Geen idee hoeveel er van dat plaatje klopt, maar het klinkt aannemelijk dat de Russen de munitiedepots buiten het bereik van de HIMARS willen hebben. Logistiek was al zwak, dus mocht kloppen, geeft dit Oekraïne heel wat meer ademruimte.
quote:
If they even suspect the presence of a drone, the would drive them out of range for anything the Russians have. Or keep driving until it is clear to hide them.
Ergo, gewoon wat sippe commerciele drones de lucht insturen en ze schieten niet meer... :')
pi_205414120
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 17:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als jij de grote operbaas van deze situatie was, hoe zou jij deze situatie oplossen?
Dat kan ik helemaal niet bepalen zoveel informatie heb ik niet.
pi_205414263
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 17:23 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dat kan ik helemaal niet bepalen zoveel informatie heb ik niet.
Kijk en daarom ben je een ongeloofwaardig persoon.

Ik ben tegen oorlog, dus de eikels die een oorlog starten moeten er vooral geen voordeel aan hebben. Rusland moet dus terug naar de grenzen van voor de invasie in 2014 en oorlogsreparaties betalen.
pi_205414287
quote:

[..]
Ja, ik zie ook dagelijks filmpjes van hoe diplomatisch Oekraïne bezig is. Dat zijn van die filmpjes met grote vuurballen, mss ken je ze.
pi_205414345
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 17:28 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Kijk en daarom ben je een ongeloofwaardig persoon.

Ik ben tegen oorlog, dus de eikels die een oorlog starten moeten er vooral geen voordeel aan hebben. Rusland moet dus terug naar de grenzen van voor de invasie in 2014 en oorlogsreparaties betalen.
Je legt nog al graag woorden in mensen hun mond. Tevens ben je verschrikkelijk emotioneel en dus niet rationeel.
pi_205414346
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 17:17 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Ik steun ook niemand als Nederland wordt aangevallen. God je zou je huis en familie maar moeten verdedigen tegen een vijand. Dat doe je toch niet?
Corporate translator
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')