abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin donderdag 21 juli 2022 @ 13:34:32 #226
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205410924
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 13:22 schreef Za het volgende:

[..]
Je zei nope, waanideeën etc.
Je ziet dat ik hem letterlijk gequote heb middels bonafide bronnen.
Je krijgt al erg veel ruimte om je visie te uiten hier, maar als je telkens niet verder komt dan een drolletje droppen en vervolgens niet op de reacties/vragen in gaat is dat heel snel afgelopen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_205410949
quote:
De gaspijplijn Nord Stream, die Russisch gas van Rusland naar Duitsland vervoert, wordt donderdag weer in gebruik genomen na een onderhoudsperiode van tien dagen. In Europa werd gevreesd dat de pijplijn helemaal niet meer in gebruik zou worden genomen.

Het zal nog even duren voordat de gastoevoer via de pijpleiding weer helemaal op niveau is, maar het vervoer van Russisch gas is donderdag in ieder geval weer opgestart, laat een woordvoerder van de Nord Stream weten.

(...)

Bron: https://www.nu.nl/economi(...)stream-pijplijn.html..
Wat een sympathieke gasten die Russen.
  donderdag 21 juli 2022 @ 13:38:03 #228
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 21 juli 2022 @ 13:39:21 #229
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205410989
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 13:39 schreef slashdotter3 het volgende:
Met Benny Hill muziekje
[ twitter ]
"Circus Renz presenteert"
pi_205411026
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 13:34 schreef Straatcommando. het volgende:

Je krijgt al erg veel ruimte om je visie te uiten hier, maar als je telkens niet verder komt dan een drolletje droppen en vervolgens niet op de reacties/vragen in gaat is dat heel snel afgelopen.
Ik ben me van geen vragen bewust waar ik niet op in gegaan ben. Ik heb om conflicten in de discussie te vermijden een paar users op ignore staan, dus zie hun vragen niet.
Ik ben bereid overal op te antwoorden.

Het Nieuwsuur segment was interessant, Frans Timmermans deed grotendeels het woord, en dat er weer gas uit de Nordstrom 1 komt zie ik ook niet als bommetje droppen, er was vrees dat dat niet zou gebeuren.

Ik ben ook altijd beleefd zelfs tegen degenen die dat niet tegen mij zijn.
pi_205411036
Maar ik heb kennelijk iets gemist de afgelopen uren. Waar precies kan ik lezen dat de EU er klaar mee is?
  Forum Admin donderdag 21 juli 2022 @ 13:44:11 #233
pi_205411040
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 13:43 schreef Za het volgende:

[..]
Ik ben me van geen vragen bewust waar ik niet op in gegaan ben. Ik heb om conflicten in de discussie te vermijden een paar users op ignore staan, dus zie hun vragen niet.
Ik ben bereid overal op te antwoorden.

Het Nieuwsuur segment was interessant, Frans Timmermans deed grotendeels het woord, en dat er weer gas uit de Nordstrom 1 komt zie ik ook niet als bommetje droppen, er was vrees dat dat niet zou gebeuren.

Ik ben ook altijd beleefd zelfs tegen degenen die dat niet tegen mij zijn.
Ik ben ook beleefd richting jou. Sterker nog, de ruimte die je hier krijgt zul je vrijwel nergens anders krijgen.

Dus hou je ajb niet van de domme.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 21 juli 2022 @ 13:51:27 #234
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205411142
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 13:18 schreef Rode_Wijn het volgende:
Alle oorlogen eindigen met diplomatie.
Zoals met het tekenen van een document ter overgave, als het Russische Leger volledig is kapotgeschoten en de Russische bevolking leeft op het niveau van 1950.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 21 juli 2022 @ 13:55:38 #235
pi_205411207
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 13:38 schreef slashdotter3 het volgende:
Hmmm...
[ twitter ]
We zijn zo wanhopig dat we het lokale circus gedwongen hebben ingelijfd?

Nou, tjonge :{

[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  donderdag 21 juli 2022 @ 14:00:46 #236
pi_205411279
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 13:43 schreef Za het volgende:
conflicten in de discussie te vermijden
Die tactiek staat ondertussen bekend als de Repentless-copout.

The Repentless Copout was coined in 2022 in the forum of fok.nl by user Papierversnipperaar.
  donderdag 21 juli 2022 @ 14:02:32 #237
117098 Hathor
Effe niet
pi_205411298
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 13:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ach ze janken nu al van graadje lager. :')
Wie zijn ze? Ik heb al twee jaar de verwarming constant uitstaan, ik trek wel een trui extra aan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 21 juli 2022 @ 14:07:37 #238
117098 Hathor
Effe niet
pi_205411348
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 13:38 schreef slashdotter3 het volgende:
Hmmm...
[ twitter ]
Zijn dit de Dallas Cowboys cheerleaders?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_205411469
Drolletjes droppen is vooral wat users als slashdotter3, polderturk, ExTec, enz. doen. Als je hun berichten bekritiseerd of naar bronnen vraagt, blijven antwoorden vaak ook uit. Ik vind niet dat Za de ruimte krijgt als ze gewaarschuwd wordt met een ban ("dan is het heel snel afgelopen"), om zoiets futiels als "niet op de reacties ingaan". Zoals Youngdriller in een post zei, er wordt hier helaas met twee maten gemeten. Andere users hier zitten te schelden en zelfs te dreigen (jullie zullen vervolgd worden, voor het tribunaal, IP adressen achterhalen, trollen, russische bots, nsb'ers, enz. enz. enz.), geen mod of FA die hen streng/boos toespreekt zoals nu hier bij Za wordt gedaan (die gewoon antwoord geeft in haar post op ExTec).

Mogen users geen andere mening hebben dan die de media/overheid uitdraagt, zeg het dan, plaats het als een waarschuwing bovenaan de reactiebalk, dan blijven die users weg.
  donderdag 21 juli 2022 @ 14:21:44 #240
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_205411514
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 14:18 schreef Tobias19xx het volgende:
Drolletjes droppen is vooral wat users als slashdotter3, polderturk, ExTec, enz. doen. Als je hun berichten bekritiseerd of naar bronnen vraagt, blijven antwoorden vaak ook uit. Ik vind niet dat Za de ruimte krijgt als ze gewaarschuwd wordt met een ban ("dan is het heel snel afgelopen"), om zoiets futiels als "niet op de reacties ingaan". Zoals Youngdriller in een post zei, er wordt hier helaas met twee maten gemeten. Andere users hier zitten te schelden en zelfs te dreigen (jullie zullen vervolgd worden, voor het tribunaal, IP adressen achterhalen, trollen, russische bots, nsb'ers, enz. enz. enz.), geen mod of FA die hen streng/boos toespreekt zoals nu hier bij Za wordt gedaan (die gewoon antwoord geeft in haar post op ExTec).

Mogen users geen andere mening hebben dan die de media/overheid uitdraagt, zeg het dan, plaats het als een waarschuwing bovenaan de reactiebalk, dan blijven die users weg.
Vreselijk om dit te moeten ervaren. Ik zou in een land asiel aanvragen waar kritische denkers en het vrije woord nog wel worden gerespecteerd. Nederland krijgt op deze manier zijn eigen brain drain als deze ontwikkeling doorzet.
pi_205411613
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 14:21 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Vreselijk om dit te moeten ervaren. Ik zou in een land asiel aanvragen waar kritische denkers en het vrije woord nog wel worden gerespecteerd. Nederland krijgt op deze manier zijn eigen brain drain als deze ontwikkeling doorzet.
Rusland schijnt een mooi land te zijn waar het alternatieve nieuws wel ruimte krijgt. Russia Today ^O^
pi_205411714
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 14:02 schreef Hathor het volgende:

[..]
Wie zijn ze? Ik heb al twee jaar de verwarming constant uitstaan, ik trek wel een trui extra aan.
Heb begin bij Rob Jetten die in juli bij 30C een oproep doet om de thermostaat een graadje lager te zetten.
Nou mijn installatie gaat dan meer koelen maar ja het moest toch maar hè?
Vakman pur sang
pi_205411763
Je moet wel de lijn van de massa volgen hoor.
Om de drie postst even toevoegen dat Russen Orcs zijn die verdreven moeten worden en een economie achterlaten van voor 1950. Dan is er niets ah handje.
Dus bij deze: Orcs kill m with fire!
Vakman pur sang
  Forum Admin donderdag 21 juli 2022 @ 14:57:16 #244
pi_205412041
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 14:18 schreef Tobias19xx het volgende:

Die andere kant staat er gewoon hoor, zoals hier nu ook ziet.

Jij maakt er van dat iemand z'n mening niet mag verkondigen. Feit dat het er (nog) staat spreekt dat tegen.

Als je echter feitenvrij discussies komt verkloten kan dat gevolgen hebben, ja. Daarbij maakt het niets uit welk kleurtje je aanhangt.
pi_205412180
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 12:47 schreef Za het volgende:

[..]
Alles komt rechtstreeks uit Nieuwsuur, zo ongeveer verbatim.
Behalve de spin en stukken die jij toevoegt.
Oude grappenmaker.

Waar is trouwens die user heen die zei in Oekraïne te wonen?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205412228
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 15:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Oude grappenmaker.

Omdat het er veiliger dan ooit was? :D In Oost-Oekraïne?
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  Moderator donderdag 21 juli 2022 @ 15:13:16 #247
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_205412251
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 15:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Oude grappenmaker.

Die had toch een Russisch sprekende buur in Donetz ofzo? :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205412254
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 14:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Dus bij deze: Orcs kill m with fire!
Voorlopig staat de balans op: 1000000 woorden proza over hoe slecht Azov wel niet is, en maar 1 magere: Orcs must die.

Dus: :N
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  donderdag 21 juli 2022 @ 15:20:56 #249
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_205412367
quote:
12s.gif Op donderdag 21 juli 2022 15:13 schreef ExTec het volgende:

[..]
Voorlopig staat de balans op: 1000000 woorden proza over hoe slecht Azov wel niet is, en maar 1 magere: Orcs must die.

Dus: :N
Azov is al zo goed als uitgeroeid gelukkig. _O_

En de Russische winter moet nog komen. :Y
pi_205412379
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 13:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Kabinet doet opnieuw een dringende oproep om minder gas te verbruiken
https://www.vandaaginside(...)er-gas-te-verbruiken
Ja en dat is dus ook logisch. Maar geen Nederlander gaat omkomen door een gastekort hoor.
Dan gaat Groningen gewoon weer open.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')