SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad belachelijk dat die niet de snelste tijden ooit rijden op de bergenquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:37 schreef EinarBoe het volgende:
Achter de top-2 is het niveau behoorlijk matig.
Of hij wint de etappe.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:38 schreef Wicky15 het volgende:
McNulty kan toch nooit meer hard genoeg gaan?
quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:39 schreef Slobeend het volgende:
Vingegaard heeft ondertussen in z'n hoofd al honderden vissen gefileerd bij de visafslag.
BESTE TOUR OOITquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Pogacar gaat zo nog aanvallen, wint dan acht seconden en dan hebben we ACTIE gehad.
Of pakt alleen de boni's.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Pogacar gaat zo nog aanvallen, wint dan acht seconden en dan hebben we ACTIE gehad.
Achteruit?quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bardet fietst het hardst op dit moment.
Dan rijden McNulty wegquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom kruipt Pog eens niet in het wiel van Vingegaard. Het is altijd Vig die in het wiel kruipt.
De oogjes vielen net al even dicht.quote:
Nee, het verschil is al sinds de vorige top 1:30 minuut.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:41 schreef Steven184 het volgende:
McNulty die nog steeds tijd pakt op Thomas. Kan dat?
1m37!!!quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, het verschil is al sinds de vorige top 1:30 minuut.
1'38!quote:
nee daar was het wen minuutquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, het verschil is al sinds de vorige top 1:30 minuut.
Ik zou McNulty geen debiel willen noemen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:42 schreef Momo het volgende:
Debielen zorgen ook ervoor dat Pogi niet kan aanvallen
Is dit omgekeerde psychologiequote:Op woensdag 20 juli 2022 16:42 schreef Columbiafan het volgende:
Vingegaard intimideert Pogacar ook wel echt door helemaal niets te proberen.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou McNulty geen debiel willen noemen.
Maar zo hard gaat het allemaal niet deze laatste beklimming.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:44 schreef Zorro het volgende:
Dit is Vinegar leegrijden en morgen toeslaan.
Of zo.
Dit is toch niet zoooo raar? allerlei knechten hebben wel een superdag af en toe . Het is paar raar als ie dit 3 dagen op rij doet.quote:
erger me eerderquote:
Ik moet mezelf wat vertellen om er nog wat van te maken he.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar zo hard gaat het allemaal niet deze laatste beklimming.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vingego met 2 vingers in zijn neus
Ja.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jij kijkt in een parallel universum?quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mag best 1x vroeg in een grote ronde.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Precies wat je bij deze aankomst verwacht. 110% anti muurtjes aan het eind van een bergrit.
Kijk je al uit naar de Vuelta?quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Precies wat je bij deze aankomst verwacht. 110% anti muurtjes aan het eind van een bergrit.
Morgen gaat Bjerg de gele trui lossen op Hautacamquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Pogacar pakt hier dan wel de winst maar wel een teken dat hij niks geprobeerd heeft.
De Vuelta heeft een erg matig parcours dit jaar.quote:
mwahhhquote:
Nog één keer genieten van De Haai in een grote rondequote:Op woensdag 20 juli 2022 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Vuelta heeft een erg matig parcours dit jaar.
Amper ___________/ etappes inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit was niet veel in ieder geval.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:51 schreef JohnDDD het volgende:
Pogi speelde wel mooi alsof ie niet meer kon op t eind
Ik zat te kijken maar dat is echt drie keer niks inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die reed Hautacam wel op met een hematocrietwaarde van een 60 procentquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vingegaard zal morgen de puntjes wel op de i zetten zoals zijn illustere landgenoot.
Ligt Pidcock zo ver achter?quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:54 schreef Columbiafan het volgende:
Pogacar gaat wit pakken met 30 minuten voorsprong?
Grappig genoeg heeft Vingego als derde naam ook Rasmussen, stiekem toch familie van?quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik krijg van Vinegard een beetje Rasmussen associaties, keerl wat is die mager
Echt he..quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik krijg van Vinegard een beetje Rasmussen associaties, keerl wat is die mager
Met een uur zou me niet eens verbazen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:54 schreef Columbiafan het volgende:
Pogacar gaat wit pakken met 30 minuten voorsprong?
Zelfs Froome had meer uitstraling dan Vinjegoquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Echt he..
Ik vind Pogacar ook wel een stuk leuker dan Vingegaard eigenlijk. Vind Vingegaard bijzonder weinig uitstraling hebben. Maakt verder ook niks uit, maar ik hou wel van persoonlijkheden.
Nou vooral zo in het geel, ook die ultra witte huid, de pezige armen en dat kopje steeds naar beneden als die eruit gesprint wordt.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Grappig genoeg heeft Vingego als derde naam ook Rasmussen, stiekem toch familie van?
Froome, ook al zo'n uitstralingsloze. Had ik ook niks mee. Ouwe puffert.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zelfs Froome had meer uitstraling dan Vinjego
Met 0 (nou goed 4 sec) resultaat.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:00 schreef heywoodu het volgende:
Staf heeft een hele mooie etappe gezien, met een geweldige coup van UAE.
Het levert eigenlijk niks opquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:00 schreef heywoodu het volgende:
Staf heeft een hele mooie etappe gezien, met een geweldige coup van UAE.
Is er, behalve José, iets positiefs te noemen aan Sporza?quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:29 schreef Columbiafan het volgende:
Het ligt misschien aan het warme weer, maar ik erger me blauw aan Sporza en die ongein met Berteele.
Toch begrijp ik wel wat hij bedoelt... en dus ook Ducrot.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met 0 (nou goed 4 sec) resultaat.
Onder de 35 minuten JAAAquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
Morgen schroeien op Hautacam Pogi. Kom op
Volgens mij zag ik net Jakobsen op 3.9 km van de finish, geen idee of dat klopt.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:08 schreef Momo het volgende:
Waar zijn Klep en Jakobsen op het parkoers?
Dan gaat hij de tijdslimiet keurig halen?quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik net Jakobsen op 3.9 km van de finish, geen idee of dat klopt.
Zou het niet gewoon old-school bloedzakken zijn?quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:11 schreef JohnDDD het volgende:
Het zou natuurlijk wel kunnen dat ze een nieuwe doping hebben bij UAE en die vandaag even getest hebben op McNulty en Bjerg, en dan neemt Pogi morgen zelf een dosis
Wel derde in Romandië, maar inderdaad, laat Vingegaard dat maar winnen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:13 schreef Idisrom het volgende:
Iemand in de bolletjestrui die nauwelijks kan klimmen.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:13 schreef Idisrom het volgende:
Iemand in de bolletjestrui die nauwelijks kan klimmen.
En dan een magische doping die geen van de waardes in het bloedpaspoort veranderd.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:11 schreef JohnDDD het volgende:
Het zou natuurlijk wel kunnen dat ze een nieuwe doping hebben bij UAE en die vandaag even getest hebben op McNulty en Bjerg, en dan neemt Pogi morgen zelf een dosis
Placebo-dopingquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En dan een magische doping die geen van de waardes in het bloedpaspoort veranderd.
Dat kan dus niet (of ten minste kan wel maar dan heeft het geen effect op de prestaties).
Gekregen van JV?quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:11 schreef JohnDDD het volgende:
kan op zich welquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En dan een magische doping die geen van de waardes in het bloedpaspoort veranderd.
Dat kan dus niet (of ten minste kan wel maar dan heeft het geen effect op de prestaties).
Science broquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:18 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
kan op zich wel
synthetische rodebloedlichaampjes ofzo
ik heb er weinig verstand van maar waarom zouden ze daar in de Emiraten niet zoiets kunnen ontwikkelen
4 minuten voor 5 renners.quote:
Ewan heeft echt een topdag vandaag.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Ewan 87e. De winnaar in Parijs is gekend.
Ja, op 33'01quote:
Op de laatste klim kunnen ze ook verder niet veel meer doen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel een veeg teken dat de Wolfpack hem achterlaat.
We geloven dus nog steeds in een glorieuze afsluiter op de Champs?quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Zo zit 'ie er elke bergrit bij overigens.
1 eruit of 3 eruit…quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
De benen van Caleb zijn precies op tijd gearriveerd.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:27 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
We geloven dus nog steeds in een glorieuze afsluiter op de Champs?
Zoiets ja, of 18 seconden.quote:
Misschien de hitte dan? Sowieso is het bij Ewan elke dag anders qua klimvorm, lijkt welquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
en Ewan die gisteren met Fabio achteraan reed 87ste, 10 minuten voor Fabio leg dat maar uit
Die kunnen ook niet het risico nemen om met z'n vieren buiten tijd te komen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Plakbidon.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
en Ewan die gisteren met Fabio achteraan reed 87ste, 10 minuten voor Fabio leg dat maar uit
Dan kun je het ook eerder proberen om te testen toch? Als je denkt dat je (veel) harder kan dan tempo van Nultyquote:
Heeft nu nog kans op top-5 na vandaag, maar ritzege is wel kansloos morgen op deze manier. Kan me voortellen dat iemand met al 2x podium toch liever die (enige Franse) ritzege paktquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:50 schreef Felagund het volgende:
Wel weer erg grote verschillen buiten de top-2 klassementrenners.
Dat is wel het mooiste, een gele trui die het heft in eigen hand neemt. Hier lijkt echter wel duidelijk afgesproken dat Jonas maar op 1 iemand moet letten en dat is Tadej, en niets anders. Jumbo moet en zal die gele trui in Parijs krijgen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan kun je het ook eerder proberen om te testen toch? Als je denkt dat je (veel) harder kan dan tempo van Nulty
Ik geef ze geen ongelijk, het wordt wel eens tijd.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is wel het mooiste, een gele trui die het heft in eigen hand neemt. Hier lijkt echter wel duidelijk afgesproken dat Jonas maar op 1 iemand moet letten en dat is Tadej, en niets anders. Jumbo moet en zal die gele trui in Parijs krijgen.
En dat is zeker waar, geef ze ook geen ongelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik geef ze geen ongelijk, het wordt wel eens tijd.
Je hebt het over Bardet denk ik?quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heeft nu nog kans op top-5 na vandaag, maar ritzege is wel kansloos morgen op deze manier. Kan me voortellen dat iemand met al 2x podium toch liever die (enige Franse) ritzege pakt
En op zich is dat ook geen vreemde tactiek met deze voorsprong, maar dan is het wel apart om achteraf te zeggen dat het zo “easy” ging op de slotklim en hij daarom wel wist dat Pogacar dat sprintje zou winnen. Dat is dan ook je eigen “fout” bij deze tactiekquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is wel het mooiste, een gele trui die het heft in eigen hand neemt. Hier lijkt echter wel duidelijk afgesproken dat Jonas maar op 1 iemand moet letten en dat is Tadej, en niets anders. Jumbo moet en zal die gele trui in Parijs krijgen.
Oh, excuus, verkeerde quote inderdaad, reageerde op degene die het mooi vindt dat Bardet zichzelf helemaal leeg rijdt altijdquote:
Wel echte muur op het eindquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan kun je het ook eerder proberen om te testen toch? Als je denkt dat je (veel) harder kan dan tempo van Nulty
Enkel als hij de Tour niet wint. Anders gewoon de juiste tactiek.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En op zich is dat ook geen vreemde tactiek met deze voorsprong, maar dan is het wel apart om achteraf te zeggen dat het zo “easy” ging op de slotklim en hij daarom wel wist dat Pogacar dat sprintje zou winnen. Dat is dan ook je eigen “fout” bij deze tactiek
En daarom ook logisch dat hij wacht, maar eigenlijk zegt hij gewoon dat McNulty als een toerist rond reed op de slotklimquote:
Goede TR.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Enkel als hij de Tour niet wint. Anders gewoon de juiste tactiek.
Wat dat betreft wel weer vergelijkbaar met 2020. Een logische tactiek die altijd winst op moet leveren, tenzij een matige tijdrit van de renner in het geel en een fenomenale tijdrit van de renner op plek 2 (in het wit)..quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Enkel als hij de Tour niet wint. Anders gewoon de juiste tactiek.
Maar toen reed Jumbo alles onnodig dicht en verloor Roglic het sprintje.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel weer vergelijkbaar met 2020. Een logische tactiek die altijd winst op moet leveren, tenzij een matige tijdrit van de renner in het geel en een fenomenale tijdrit van de renner op plek 2 (in het wit)..
Met de kans jezelf tegen te komen op stukken van ver boven de 10%, veel te veel risico, dit is niet PCM waar je een oude save game kan inladen als het mislukt. Devies voor Vingegaard is geen tijd verliezen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zeker, maar dat is dan de keus die je maakt, dan is het toch wel raar om te zeggen dat je verbaasd bent dat het op de slotklim zo langzaam ging en je met “frisse” benen aan de finish komt?quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met de kans jezelf tegen te komen op stukken van ver boven de 10%, veel te veel risico, dit is niet PCM waar je een oude save game kan inladen als het mislukt. Devies voor Vingegaard is geen tijd verliezen.
Bizar. Dan demarreer je toch max. 1 km voor de streep en pak je de etappe als je je zo fris voelt? Wat een zwakke gele trui dit. Nog geen greintje risico nemen om zelf de etappe te pakken. Ik denk echt niet dat Pogi er zo fris bij zat. Ze reden notabene de tijden van al die gedoopte klimgeiten uit te boeken vandaagquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zeker, maar dat is dan de keus die je maakt, dan is het toch wel raar om te zeggen dat je verbaasd bent dat het op de slotklim zo langzaam ging en je met “frisse” benen aan de finish komt?
Als je vindt dat het langzaam gaat en denkt dat je in de sprint gaat verliezen wel ja.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:02 schreef hhh38 het volgende:
User @:JohnDDD zou iedere dag aanvallen als ie de gele trui had
Als hij vandaag of morgen afhaakt, hebben ze 2 weken lang voor niks gereden, dus die mag niet afhaken!quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:04 schreef franklop het volgende:
Teammaats die Jakobsen binnen schreeuwen
Ik vind het echt een grote flopshow. Die gast is nu al meer dan twee weken aan het afzien omdat hij zo nodig een sprintje op de Champs-Elysees wil winnen. En Wout is toch degene die dat sprintje wint.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:04 schreef franklop het volgende:
Teammaats die Jakobsen binnen schreeuwen
Vrees dat morgen een lastig verhaal wordtquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij vandaag of morgen afhaakt, hebben ze 2 weken lang voor niks gereden, dus die mag niet afhaken!
Zo'n verhaal is het wel een beetje inderdaad .. op een gegeven moment alleen nog maar doorzetten omdat ze al zover gekomen zijnquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij vandaag of morgen afhaakt, hebben ze 2 weken lang voor niks gereden, dus die mag niet afhaken!
Bij meer dan 2 minuten voorsprong moet Vingegaard daarvoor wel echt z'n landgenoot kopiëren, denk ik..quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:16 schreef Godshand het volgende:
Vingegaard morgen aanvallen, anders wint de Poog zaterdag weer met een absurd tijdsverschil:P
Echter is het zeker niet onmogelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij meer dan 2 minuten voorsprong moet Vingegaard daarvoor wel echt z'n landgenoot kopiëren, denk ik..
Ja, dat onderuit gaan bedoel ik dus met het kopiëren van z'n landgenootquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:25 schreef JohnDDD het volgende:
Tsja, hier pakte hij 1.31 op Van Aert en 1.56 op Roglic:
1. Tadej Pogacar (Slo)
2. Tom Dumoulin (Ned) + 1.21
3. Richie Porte (Aus) z.t.
4. Wout van Aert (Bel) + 1.31
5. Primoz Roglic (Slo) + 1.56
6. Rémi Cavagna (Fra) + 1.59
7. Damiano Caruso (Ita) + 2.29
8. David de la Cruz (Spa) + 2.40
9. Enric Mas (Spa) + 2.45
10. Rigoberto Uran (Col) + 2.54
Wel een klimtijdrit natuurlijk dus dat maakt de verschillen wellicht wat groter. Dus kleine kans, maar als Pogacar een superdag heeft en Vingegaard onderuit gaat ofzo, dan kan het nog spannend worden.
Maar Pogacar deed gisteren op de laatste klim en vandaag op de slotklim toch ook niks? Terwijl hij tijd moet pakken.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echter is het zeker niet onmogelijk.
Hoe laf Vingegaard reedt gun ik het pogo ook nog meer eigenlijk.
Denk dat ie niet meer kon.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar Pogacar deed gisteren op de laatste klim en vandaag op de slotklim toch ook niks? Terwijl hij tijd moet pakken.
Maar Rasmussen ging drie keer onderuit ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, dat onderuit gaan bedoel ik dus met het kopiëren van z'n landgenoot
En Pogacar pakte toen wel echt enorm veel tijd ja, maar vooral bergop, dacht ik. Nu eindigen ze ook wel bergop, maar niet echt vergelijkbaar met toen. Denk dat in een "normale" tijdrit Pogacar 45 seconden tot 1 minuut kan winnen maximaal, als Vingegaard last heeft van de stress/druk is 1,5 minuut misschien ook mogelijk, maar meer dan 2 minuten lijkt me toch niet.
Maar denk dat Vingegaard het morgen wel probeert als hij denkt beter te zijn. Zeker omdat Jumbo ook die tijdrit van 2020 nog wel kent..
Je hebt een sprint altijd als je het kunt.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan had ik niet verwacht dat hij nog dat sprintje zou pakken
Geweldige analyse.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:25 schreef JohnDDD het volgende:
Tsja, hier pakte hij 1.31 op Van Aert en 1.56 op Roglic:
1. Tadej Pogacar (Slo)
2. Tom Dumoulin (Ned) + 1.21
3. Richie Porte (Aus) z.t.
4. Wout van Aert (Bel) + 1.31
5. Primoz Roglic (Slo) + 1.56
6. Rémi Cavagna (Fra) + 1.59
7. Damiano Caruso (Ita) + 2.29
8. David de la Cruz (Spa) + 2.40
9. Enric Mas (Spa) + 2.45
10. Rigoberto Uran (Col) + 2.54
Wel een klimtijdrit natuurlijk dus dat maakt de verschillen wellicht wat groter. Dus kleine kans, maar als Pogacar een superdag heeft en Vingegaard onderuit gaat ofzo, dan kan het nog spannend worden.
McNulty is toch niet zo gek?quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Even terug gekeken, keihard gelachen om Bjerg en zeker McNulty die nu ineens bij de beste klimmers in de tour blijken te horen. Ondanks dat het een mooie sport is, is het ook tot op het bot verrotPrima mutanten prestaties dag na dag
Kom op, als je vooraf had gezegd dat hij bij de beste 3 klimmers van vandaag zou horen, en daar bovenop iedereen (minus de 2 mutanten) op minuten ging rijden hadden ze je opgesloten in een gesticht.quote:
Dank je, ik ben er ook wel trots opquote:
Bloedzakje van Marco viel verkeerd, maar bij de rest slaat het aardig aan.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kom op, als je vooraf had gezegd dat hij bij de beste 3 klimmers van vandaag zou horen, en daar bovenop iedereen (minus de 2 mutanten) op minuten ging rijden hadden ze je opgesloten in een gesticht.
Edit: Die gozer heeft echt niets noemenswaardig gedaan deze tour, en nu dit. Dit kan gewoon niet![]()
Kuss is ook extreem onregelmatig. McNulty heeft in ieder geval eerder bewezen dat het een prima klimmer isquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:00 schreef Beregd het volgende:
[..]
Heel de tour krasselen en plots met de twee beste klimmers mee kunnen tot het eind.
Die zijn niet vriendschappelijk uit elkaar gegaan nee.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:08 schreef Maver24 het volgende:
Is stef anti jumbo ofzo. Sorry, maar ik vind het een eikel
Klinkt als Wouter Poels.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:00 schreef Beregd het volgende:
[..]
Heel de tour krasselen en plots met de twee beste klimmers mee kunnen tot het eind.
En Mikkel Bjerg?quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kuss is ook extreem onregelmatig. McNulty heeft in ieder geval eerder bewezen dat het een prima klimmer is
Die reed dan ook voor 2 van de meest ongeloofwaardige ploegen van de afgelopen 10 jaar. Weinig verrassends aan dusquote:
Ik had hem gewoon in m'n CM hoorquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kom op, als je vooraf had gezegd dat hij bij de beste 3 klimmers van vandaag zou horen, en daar bovenop iedereen (minus de 2 mutanten) op minuten ging rijden hadden ze je opgesloten in een gesticht.
Edit: Die gozer heeft echt niets noemenswaardig gedaan deze tour, en nu dit. Dit kan gewoon niet![]()
Nulty is een prima klimmer die in deze Tour misschien minder presteerde dan hij kon, maar dit was wel echt extreemquote:
Ja ik heb de etappe niet gezien, alleen de uitslag, maar de reactie is alsof het gaat om Van Hooydonck ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nulty is een prima klimmer die in deze Tour misschien minder presteerde dan hij kon, maar dit was wel echt extreem
Dit was zoals Dennis bij de Giro van 2020
Hij nam al vrij vroeg de kop op die voorlaatste klim, loste al meteen zowat alle klassementsrenners waarna er nog 5 in z'n wiel bleven, haalde alle vroege vluchters in, loste daarna ook nog Quintana, Thomas en Kuss om uiteindelijk tot aan de laatste kilometer ook de volledige slotklim voor z'n rekening te nemen. Het was we echt flink indrukwekkend wat hij aan het doen was.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik heb de etappe niet gezien, alleen de uitslag, maar de reactie is alsof het gaat om Van Hooydonck ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |