SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Mentaal zwak.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:52 schreef DeeBee het volgende:
Definitief einde tijdperk JV
Wout laat het team maar weer in de steek!
Ai.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij bent niet meer welkom in Vlaanderen.
Normaal hoort het groen gewoon in de bus, bij Ewan en Fabio Jakobsenquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:52 schreef DeeBee het volgende:
Definitief einde tijdperk JV
Wout laat het team maar weer in de steek!
Dat is pure motivatie en brood met pindakaasquote:
Kuss lijkt altijd in orde tot zijn benen plof zeggenquote:
Geen idee of dat nou de tactiek is of niet, want hij peddelt verder aardig mee in dat groepjequote:
Hoort Eddy Merckx ook in de bus?quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Normaal hoort het groen gewoon in de bus, bij Ewan en Fabio Jakobsen
Wout is dan ook abnormaal.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Normaal hoort het groen gewoon in de bus, bij Ewan en Fabio Jakobsen
We spreken over de laatste 20 jaar.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hoort Eddy Merckx ook in de bus?
Vingegaard ademt nog steeds amper idd..quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:55 schreef Mani89 het volgende:
De Franse politie heeft gefaald op de rustdag.
Nog een geluk dat de Roog er niet meer bij is.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:57 schreef DiegoFuser het volgende:
Karrel vind dit niet leuk. Die ziet McNulty als dé reden dat WOUT geen goud pakte op de spelen.
Rijdt in zijn achtertuin, zal dus Jonas alle info hebben gegeven (hoop ik)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Als Pogi ook zoveel beter is dan gaat die met minuten smijten.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:59 schreef Slobeend het volgende:
Toch wel erg bijzonder van Bjerg en nu McNulty.
Ach, nog net wat minder vervelend dan het 'Pogi' bij de NOS steeds.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:01 schreef vaarsuvius het volgende:
ik wordt een beetje kriebelig van hoevaak die eurosport knakker 'het wit. 'het geel' en 'het groen' zegt per minuut
Morgen de laatste bergrit Hansquote:
Mja.. hij hoeft maar 1 wiel te volgen. McNulty rijdt Vingegaard ook niet los lijkt me. Pas dan heeft JV een probleem.quote:
sorry, dat is wel erg , jaquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:02 schreef heywoodu het volgende:
Verder word ik wat kriebelig van 'ik wordt'
Oh ja, extra vroeg beginnen met werken denk ik zo.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen de laatste bergrit Hans
Ja want Thomas wordt niet iedere dag gelost bij de eerste de beste versnelling van Pogi of Vinge.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Thomas kan zo als lachende derde aanvallen in de vallei
25quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit worden een hele mooie 15 seconden voor Pogi vandaag.
Vandaag, morgen en de tijdrit.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen de laatste bergrit Hans
Manuel McNultyquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:03 schreef Slobeend het volgende:
Wat McNulty nu laat zien werpt me terug naar de jaren 2000.
Stel je voor dat ze hier nog Majka en Soler hadden gehad, dit gaat nergens over.quote:
Ja snap ik, ze hadden nog wat over in die ploegquote:
Nu al?quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:00 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
Alle ballen op McNulify! Komt helemaal goed, meer man heb je niet nodig om de oude tijden van Piepoli en Ricco te doen herleven in de Pyreneeën.
Lijkt me ook jaquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:07 schreef wimderon het volgende:
Pogacar zal wel een poging gaan doen in de afdaling.
Zo koel als de visafdeling in de Jumboquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Vingego alsof hij even op en neer rijdt naar de supermarkt om de hoek.
Geen mening.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:09 schreef Mansjester het volgende:
Vinden jullie het slim van Pogacar om gewoon het hoge tempo van McNulty te volgen ipv het tempo iets te laten zakken en op deze berg te demarreren?
Ik zie Pogacar eerder een poging doen in de afdaling.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:09 schreef Mansjester het volgende:
Vinden jullie het slim van Pogacar om gewoon het hoge tempo van McNulty te volgen ipv het tempo iets te laten zakken en op deze berg te demarreren?
Je bedoelt dat ie hem nu dreigt te gaan winnen?quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is ook redelijk funest voor de bergtrui van Geschke
Als kneiterharde stamper als eerste een afdaling in is best verstandigquote:
Hopen dat Jonas een bevoorrading mist en op de laatste klim een hongerklop krijgtquote:
Vingegaard gaat vandaag en morgen veel punten pakken.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:12 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ie hem nu dreigt te gaan winnen?
vandaag valt vies tegen, morgen waarschijnlijk wel, maar Geschke staat flink ver voorquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vingegaard gaat vandaag en morgen veel punten pakken.
In feite McNulty dus die sneller wasquote:
Dit zaakje stinkt.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whoaa, sneller dan in het EPO tijdperk
Wie weet heeft ie nu wel een Luts die aan het rijden isquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:18 schreef wimderon het volgende:
Als Tommus even 10 seconden wacht heeft hij een Leknessund die tot aan de voet van Peyragudes rijdt.
Niet echt want dan staat Thomas 2 minuten voor op de rest die niet kunnen tijdrijden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
stel je voor dat McNulty onderuit gaat in de afdaling, pogacar en vingegaard meeneemt in de val en dat Pogacar en Vingegaard moet opgeven![]()
Dat zou pas de tour op zijn kop staan.
Lijkt me geen gek statement. Zo breed is het assortiment aan fantastische Tours de laatste jaren namelijk niet.quote:
Omdat we hopen dat Pogi dan als een gek gaat afdalen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:19 schreef Wicky15 het volgende:
Snap niet zo goed waarom iedereen zo wild lijkt te worden op een aanval 200 meter van de top
Over het algemeen is iedereen ook gek op een orgasme, en hoe lang duurt dat nou eenmaal?quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:19 schreef Wicky15 het volgende:
Snap niet zo goed waarom iedereen zo wild lijkt te worden op een aanval 200 meter van de top
Geen idee, nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Over het algemeen is iedereen ook gek op een orgasme, hoe lang duurt dat nou eenmaal?
Waren we maar vrouw.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Over het algemeen is iedereen ook gek op een orgasme, en hoe lang duurt dat nou eenmaal?
Waarom is dat negatief? Hup Jonasquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kijk ben misschien negatief, ik geloof er niet in dat Vingegaard gaat lossen.
Best Tour is een flinke take.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lijkt me geen gek statement. Zo breed is het assortiment aan fantastische Tours de laatste jaren namelijk niet.
Elke renner heeft een transponder.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:21 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Serieuze vraag, wat gebruiken ze wel voor de GPS?
De gedachte was dat alleen Pogacar goed kan dalen. Net zoals de gedachte was dat alleen Pogacar goed lange tijdritten rijdt ...quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:19 schreef Wicky15 het volgende:
Best Tour I've ever seen, dat is nogal een verschil. Dan moet je eerst de vraag gaan stellen hoe oud hij is en/of wat zijn eerste Tour was.quote:
Vooralsnog lijkt Jonas misschien wel beter te dalen dan Pogi, al komt dat waarschijnlijk ook door die McKroketquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:23 schreef Sabata het volgende:
[..]
De gedachte was dat alleen Pogacar goed kan dalen. Net zoals de gedachte was dat alleen Pogacar goed lange tijdritten rijdt ...
Ja, ik kan me toch wel betere Tours herinnerenquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Best Tour I've ever seen, dat is nogal een verschil. Dan moet je eerst de vraag gaan stellen hoe oud hij is en/of wat zijn eerste Tour was.
allemaal vol gedopeerde toursquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:26 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja, ik kan me toch wel betere Tours herinneren
97, 98 vond ik erg mooi
2003 ook natuurlijk
2006 was ook bijzonder
Meerdere jaren dominantie?quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:26 schreef Sabata het volgende:
Het is als bij de F1, eindelijk een open strijd na meerdere jaren dominantie
Voel je niets vanquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
allemaal vol gedopeerde tours
Wim dit zei ík al.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:28 schreef wimderon het volgende:
Dit is echt nog nuttelozer dan de normaal al nutteloze bijdrages, Karrel.
Heb ik dat gemist. Paniek nu.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Karrel doet de voorspelling dat Pogacar of Vingegaard de rit wint.
Dat zijn dan ook de beste.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
allemaal vol gedopeerde tours
quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:21 schreef Steven184 het volgende:
Nu nog ff recordje pakken en dan hebben we toch lekker dagen gehad
Als Vingegaard eerder lost dan McNulty wint McNulty de rit.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Karrel doet de voorspelling dat Pogacar of Vingegaard de rit wint.
nee, boni’squote:Op woensdag 20 juli 2022 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Vingegaard eerder lost dan McNulty wint McNulty de rit.
Lijkt me wel, hij zit al kilometers in een zetel met het treintje voor hem.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:29 schreef JohnDDD het volgende:
ik vrees dat de rit toch voor Jonas wordt
Met deze finish is het verstandig om zo lang mogelijk te wachten.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:30 schreef Columbiafan het volgende:
Vingegaard zou zelf ooit iets proberen in het geel, lijkt me geen verkeerde tactiek?
goede manier om je ketting eraf te rijdenquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:31 schreef Mansjester het volgende:
Buitenblad icm lichtste verzet achter rijden
Valverde lacht eens met je berichtquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:32 schreef vaarsuvius het volgende:
Nairo Q moet ook maar stoppen, dit is toch niet gezond meer op je veertigste......
Toch leukquote:
Rebellin lacht nog harderquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Valverde lacht eens met je bericht
Hier is oma Miek het niet mee eens.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:32 schreef vaarsuvius het volgende:
Nairo Q moet ook maar stoppen, dit is toch niet gezond meer op je veertigste......
het was een grapje, Quintana is 32 (volgens de papieren in elk geval) , maar hij lijkt veel ouderquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Valverde lacht eens met je bericht
Jeannie Longo vindt dit hilarisch.quote:
Minuut of 36, plus minus een minuutje ofzo.quote:
heb ook dit gevoelquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
McNulty gaat zo hard dat Pogacar niet eens aan een demarrage kan denken.
McNulty is een goede knecht voor Vingegaard zo.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
McNulty gaat zo hard dat Pogacar niet eens aan een demarrage kan denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |