Elke renner heeft een transponder.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:21 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Serieuze vraag, wat gebruiken ze wel voor de GPS?
De gedachte was dat alleen Pogacar goed kan dalen. Net zoals de gedachte was dat alleen Pogacar goed lange tijdritten rijdt ...quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:19 schreef Wicky15 het volgende:
Snap niet zo goed waarom iedereen zo wild lijkt te worden op een aanval 200 meter van de top
Best Tour I've ever seen, dat is nogal een verschil. Dan moet je eerst de vraag gaan stellen hoe oud hij is en/of wat zijn eerste Tour was.quote:
Vooralsnog lijkt Jonas misschien wel beter te dalen dan Pogi, al komt dat waarschijnlijk ook door die McKroketquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:23 schreef Sabata het volgende:
[..]
De gedachte was dat alleen Pogacar goed kan dalen. Net zoals de gedachte was dat alleen Pogacar goed lange tijdritten rijdt ...
Ja, ik kan me toch wel betere Tours herinnerenquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Best Tour I've ever seen, dat is nogal een verschil. Dan moet je eerst de vraag gaan stellen hoe oud hij is en/of wat zijn eerste Tour was.
allemaal vol gedopeerde toursquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:26 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja, ik kan me toch wel betere Tours herinneren
97, 98 vond ik erg mooi
2003 ook natuurlijk
2006 was ook bijzonder
Meerdere jaren dominantie?quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:26 schreef Sabata het volgende:
Het is als bij de F1, eindelijk een open strijd na meerdere jaren dominantie
Voel je niets vanquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
allemaal vol gedopeerde tours
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |