Zoiets ja, of 18 seconden.quote:
Misschien de hitte dan? Sowieso is het bij Ewan elke dag anders qua klimvorm, lijkt welquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
en Ewan die gisteren met Fabio achteraan reed 87ste, 10 minuten voor Fabio leg dat maar uit
Die kunnen ook niet het risico nemen om met z'n vieren buiten tijd te komen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel een veeg teken dat de Wolfpack hem achterlaat.
Plakbidon.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
en Ewan die gisteren met Fabio achteraan reed 87ste, 10 minuten voor Fabio leg dat maar uit
Dan kun je het ook eerder proberen om te testen toch? Als je denkt dat je (veel) harder kan dan tempo van Nultyquote:
Heeft nu nog kans op top-5 na vandaag, maar ritzege is wel kansloos morgen op deze manier. Kan me voortellen dat iemand met al 2x podium toch liever die (enige Franse) ritzege paktquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:50 schreef Felagund het volgende:
Wel weer erg grote verschillen buiten de top-2 klassementrenners.
Dat is wel het mooiste, een gele trui die het heft in eigen hand neemt. Hier lijkt echter wel duidelijk afgesproken dat Jonas maar op 1 iemand moet letten en dat is Tadej, en niets anders. Jumbo moet en zal die gele trui in Parijs krijgen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan kun je het ook eerder proberen om te testen toch? Als je denkt dat je (veel) harder kan dan tempo van Nulty
Ik geef ze geen ongelijk, het wordt wel eens tijd.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is wel het mooiste, een gele trui die het heft in eigen hand neemt. Hier lijkt echter wel duidelijk afgesproken dat Jonas maar op 1 iemand moet letten en dat is Tadej, en niets anders. Jumbo moet en zal die gele trui in Parijs krijgen.
En dat is zeker waar, geef ze ook geen ongelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik geef ze geen ongelijk, het wordt wel eens tijd.
Je hebt het over Bardet denk ik?quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heeft nu nog kans op top-5 na vandaag, maar ritzege is wel kansloos morgen op deze manier. Kan me voortellen dat iemand met al 2x podium toch liever die (enige Franse) ritzege pakt
En op zich is dat ook geen vreemde tactiek met deze voorsprong, maar dan is het wel apart om achteraf te zeggen dat het zo “easy” ging op de slotklim en hij daarom wel wist dat Pogacar dat sprintje zou winnen. Dat is dan ook je eigen “fout” bij deze tactiekquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is wel het mooiste, een gele trui die het heft in eigen hand neemt. Hier lijkt echter wel duidelijk afgesproken dat Jonas maar op 1 iemand moet letten en dat is Tadej, en niets anders. Jumbo moet en zal die gele trui in Parijs krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |