Ja, dat onderuit gaan bedoel ik dus met het kopiëren van z'n landgenootquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:25 schreef JohnDDD het volgende:
Tsja, hier pakte hij 1.31 op Van Aert en 1.56 op Roglic:
1. Tadej Pogacar (Slo)
2. Tom Dumoulin (Ned) + 1.21
3. Richie Porte (Aus) z.t.
4. Wout van Aert (Bel) + 1.31
5. Primoz Roglic (Slo) + 1.56
6. Rémi Cavagna (Fra) + 1.59
7. Damiano Caruso (Ita) + 2.29
8. David de la Cruz (Spa) + 2.40
9. Enric Mas (Spa) + 2.45
10. Rigoberto Uran (Col) + 2.54
Wel een klimtijdrit natuurlijk dus dat maakt de verschillen wellicht wat groter. Dus kleine kans, maar als Pogacar een superdag heeft en Vingegaard onderuit gaat ofzo, dan kan het nog spannend worden.
Maar Pogacar deed gisteren op de laatste klim en vandaag op de slotklim toch ook niks? Terwijl hij tijd moet pakken.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echter is het zeker niet onmogelijk.
Hoe laf Vingegaard reedt gun ik het pogo ook nog meer eigenlijk.
Denk dat ie niet meer kon.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar Pogacar deed gisteren op de laatste klim en vandaag op de slotklim toch ook niks? Terwijl hij tijd moet pakken.
Maar Rasmussen ging drie keer onderuit ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, dat onderuit gaan bedoel ik dus met het kopiëren van z'n landgenoot
En Pogacar pakte toen wel echt enorm veel tijd ja, maar vooral bergop, dacht ik. Nu eindigen ze ook wel bergop, maar niet echt vergelijkbaar met toen. Denk dat in een "normale" tijdrit Pogacar 45 seconden tot 1 minuut kan winnen maximaal, als Vingegaard last heeft van de stress/druk is 1,5 minuut misschien ook mogelijk, maar meer dan 2 minuten lijkt me toch niet.
Maar denk dat Vingegaard het morgen wel probeert als hij denkt beter te zijn. Zeker omdat Jumbo ook die tijdrit van 2020 nog wel kent..
Je hebt een sprint altijd als je het kunt.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan had ik niet verwacht dat hij nog dat sprintje zou pakken
Geweldige analyse.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:25 schreef JohnDDD het volgende:
Tsja, hier pakte hij 1.31 op Van Aert en 1.56 op Roglic:
1. Tadej Pogacar (Slo)
2. Tom Dumoulin (Ned) + 1.21
3. Richie Porte (Aus) z.t.
4. Wout van Aert (Bel) + 1.31
5. Primoz Roglic (Slo) + 1.56
6. Rémi Cavagna (Fra) + 1.59
7. Damiano Caruso (Ita) + 2.29
8. David de la Cruz (Spa) + 2.40
9. Enric Mas (Spa) + 2.45
10. Rigoberto Uran (Col) + 2.54
Wel een klimtijdrit natuurlijk dus dat maakt de verschillen wellicht wat groter. Dus kleine kans, maar als Pogacar een superdag heeft en Vingegaard onderuit gaat ofzo, dan kan het nog spannend worden.
McNulty is toch niet zo gek?quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Even terug gekeken, keihard gelachen om Bjerg en zeker McNulty die nu ineens bij de beste klimmers in de tour blijken te horen. Ondanks dat het een mooie sport is, is het ook tot op het bot verrotPrima mutanten prestaties dag na dag
Kom op, als je vooraf had gezegd dat hij bij de beste 3 klimmers van vandaag zou horen, en daar bovenop iedereen (minus de 2 mutanten) op minuten ging rijden hadden ze je opgesloten in een gesticht.quote:
Dank je, ik ben er ook wel trots opquote:
Bloedzakje van Marco viel verkeerd, maar bij de rest slaat het aardig aan.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kom op, als je vooraf had gezegd dat hij bij de beste 3 klimmers van vandaag zou horen, en daar bovenop iedereen (minus de 2 mutanten) op minuten ging rijden hadden ze je opgesloten in een gesticht.
Edit: Die gozer heeft echt niets noemenswaardig gedaan deze tour, en nu dit. Dit kan gewoon niet![]()
Kuss is ook extreem onregelmatig. McNulty heeft in ieder geval eerder bewezen dat het een prima klimmer isquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:00 schreef Beregd het volgende:
[..]
Heel de tour krasselen en plots met de twee beste klimmers mee kunnen tot het eind.
Die zijn niet vriendschappelijk uit elkaar gegaan nee.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:08 schreef Maver24 het volgende:
Is stef anti jumbo ofzo. Sorry, maar ik vind het een eikel
Klinkt als Wouter Poels.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:00 schreef Beregd het volgende:
[..]
Heel de tour krasselen en plots met de twee beste klimmers mee kunnen tot het eind.
En Mikkel Bjerg?quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kuss is ook extreem onregelmatig. McNulty heeft in ieder geval eerder bewezen dat het een prima klimmer is
Die reed dan ook voor 2 van de meest ongeloofwaardige ploegen van de afgelopen 10 jaar. Weinig verrassends aan dusquote:
Ik had hem gewoon in m'n CM hoorquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kom op, als je vooraf had gezegd dat hij bij de beste 3 klimmers van vandaag zou horen, en daar bovenop iedereen (minus de 2 mutanten) op minuten ging rijden hadden ze je opgesloten in een gesticht.
Edit: Die gozer heeft echt niets noemenswaardig gedaan deze tour, en nu dit. Dit kan gewoon niet![]()
Nulty is een prima klimmer die in deze Tour misschien minder presteerde dan hij kon, maar dit was wel echt extreemquote:
Ja ik heb de etappe niet gezien, alleen de uitslag, maar de reactie is alsof het gaat om Van Hooydonck ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nulty is een prima klimmer die in deze Tour misschien minder presteerde dan hij kon, maar dit was wel echt extreem
Dit was zoals Dennis bij de Giro van 2020
Hij nam al vrij vroeg de kop op die voorlaatste klim, loste al meteen zowat alle klassementsrenners waarna er nog 5 in z'n wiel bleven, haalde alle vroege vluchters in, loste daarna ook nog Quintana, Thomas en Kuss om uiteindelijk tot aan de laatste kilometer ook de volledige slotklim voor z'n rekening te nemen. Het was we echt flink indrukwekkend wat hij aan het doen was.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik heb de etappe niet gezien, alleen de uitslag, maar de reactie is alsof het gaat om Van Hooydonck ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |