Toch begrijp ik wel wat hij bedoelt... en dus ook Ducrot.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met 0 (nou goed 4 sec) resultaat.
Onder de 35 minuten JAAAquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
Morgen schroeien op Hautacam Pogi. Kom op
Volgens mij zag ik net Jakobsen op 3.9 km van de finish, geen idee of dat klopt.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:08 schreef Momo het volgende:
Waar zijn Klep en Jakobsen op het parkoers?
Dan gaat hij de tijdslimiet keurig halen?quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik net Jakobsen op 3.9 km van de finish, geen idee of dat klopt.
Zou het niet gewoon old-school bloedzakken zijn?quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:11 schreef JohnDDD het volgende:
Het zou natuurlijk wel kunnen dat ze een nieuwe doping hebben bij UAE en die vandaag even getest hebben op McNulty en Bjerg, en dan neemt Pogi morgen zelf een dosis
Wel derde in Romandië, maar inderdaad, laat Vingegaard dat maar winnen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:13 schreef Idisrom het volgende:
Iemand in de bolletjestrui die nauwelijks kan klimmen.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:13 schreef Idisrom het volgende:
Iemand in de bolletjestrui die nauwelijks kan klimmen.
En dan een magische doping die geen van de waardes in het bloedpaspoort veranderd.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:11 schreef JohnDDD het volgende:
Het zou natuurlijk wel kunnen dat ze een nieuwe doping hebben bij UAE en die vandaag even getest hebben op McNulty en Bjerg, en dan neemt Pogi morgen zelf een dosis
Placebo-dopingquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En dan een magische doping die geen van de waardes in het bloedpaspoort veranderd.
Dat kan dus niet (of ten minste kan wel maar dan heeft het geen effect op de prestaties).
Gekregen van JV?quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:11 schreef JohnDDD het volgende:
kan op zich welquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En dan een magische doping die geen van de waardes in het bloedpaspoort veranderd.
Dat kan dus niet (of ten minste kan wel maar dan heeft het geen effect op de prestaties).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |