SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad belachelijk dat die niet de snelste tijden ooit rijden op de bergenquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:37 schreef EinarBoe het volgende:
Achter de top-2 is het niveau behoorlijk matig.
Of hij wint de etappe.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:38 schreef Wicky15 het volgende:
McNulty kan toch nooit meer hard genoeg gaan?
quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:39 schreef Slobeend het volgende:
Vingegaard heeft ondertussen in z'n hoofd al honderden vissen gefileerd bij de visafslag.
BESTE TOUR OOITquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Pogacar gaat zo nog aanvallen, wint dan acht seconden en dan hebben we ACTIE gehad.
Of pakt alleen de boni's.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Pogacar gaat zo nog aanvallen, wint dan acht seconden en dan hebben we ACTIE gehad.
Achteruit?quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bardet fietst het hardst op dit moment.
Dan rijden McNulty wegquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom kruipt Pog eens niet in het wiel van Vingegaard. Het is altijd Vig die in het wiel kruipt.
De oogjes vielen net al even dicht.quote:
Nee, het verschil is al sinds de vorige top 1:30 minuut.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:41 schreef Steven184 het volgende:
McNulty die nog steeds tijd pakt op Thomas. Kan dat?
1m37!!!quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, het verschil is al sinds de vorige top 1:30 minuut.
1'38!quote:
nee daar was het wen minuutquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, het verschil is al sinds de vorige top 1:30 minuut.
Ik zou McNulty geen debiel willen noemen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:42 schreef Momo het volgende:
Debielen zorgen ook ervoor dat Pogi niet kan aanvallen
Is dit omgekeerde psychologiequote:Op woensdag 20 juli 2022 16:42 schreef Columbiafan het volgende:
Vingegaard intimideert Pogacar ook wel echt door helemaal niets te proberen.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou McNulty geen debiel willen noemen.
Maar zo hard gaat het allemaal niet deze laatste beklimming.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:44 schreef Zorro het volgende:
Dit is Vinegar leegrijden en morgen toeslaan.
Of zo.
Dit is toch niet zoooo raar? allerlei knechten hebben wel een superdag af en toe . Het is paar raar als ie dit 3 dagen op rij doet.quote:
erger me eerderquote:
Ik moet mezelf wat vertellen om er nog wat van te maken he.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar zo hard gaat het allemaal niet deze laatste beklimming.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vingego met 2 vingers in zijn neus
Ja.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jij kijkt in een parallel universum?quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mag best 1x vroeg in een grote ronde.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Precies wat je bij deze aankomst verwacht. 110% anti muurtjes aan het eind van een bergrit.
Kijk je al uit naar de Vuelta?quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Precies wat je bij deze aankomst verwacht. 110% anti muurtjes aan het eind van een bergrit.
Morgen gaat Bjerg de gele trui lossen op Hautacamquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Pogacar pakt hier dan wel de winst maar wel een teken dat hij niks geprobeerd heeft.
De Vuelta heeft een erg matig parcours dit jaar.quote:
mwahhhquote:
Nog één keer genieten van De Haai in een grote rondequote:Op woensdag 20 juli 2022 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Vuelta heeft een erg matig parcours dit jaar.
Amper ___________/ etappes inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit was niet veel in ieder geval.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:51 schreef JohnDDD het volgende:
Pogi speelde wel mooi alsof ie niet meer kon op t eind
Ik zat te kijken maar dat is echt drie keer niks inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die reed Hautacam wel op met een hematocrietwaarde van een 60 procentquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vingegaard zal morgen de puntjes wel op de i zetten zoals zijn illustere landgenoot.
Ligt Pidcock zo ver achter?quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:54 schreef Columbiafan het volgende:
Pogacar gaat wit pakken met 30 minuten voorsprong?
Grappig genoeg heeft Vingego als derde naam ook Rasmussen, stiekem toch familie van?quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik krijg van Vinegard een beetje Rasmussen associaties, keerl wat is die mager
Echt he..quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik krijg van Vinegard een beetje Rasmussen associaties, keerl wat is die mager
Met een uur zou me niet eens verbazen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:54 schreef Columbiafan het volgende:
Pogacar gaat wit pakken met 30 minuten voorsprong?
Zelfs Froome had meer uitstraling dan Vinjegoquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Echt he..
Ik vind Pogacar ook wel een stuk leuker dan Vingegaard eigenlijk. Vind Vingegaard bijzonder weinig uitstraling hebben. Maakt verder ook niks uit, maar ik hou wel van persoonlijkheden.
Nou vooral zo in het geel, ook die ultra witte huid, de pezige armen en dat kopje steeds naar beneden als die eruit gesprint wordt.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Grappig genoeg heeft Vingego als derde naam ook Rasmussen, stiekem toch familie van?
Froome, ook al zo'n uitstralingsloze. Had ik ook niks mee. Ouwe puffert.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zelfs Froome had meer uitstraling dan Vinjego
Met 0 (nou goed 4 sec) resultaat.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:00 schreef heywoodu het volgende:
Staf heeft een hele mooie etappe gezien, met een geweldige coup van UAE.
Het levert eigenlijk niks opquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:00 schreef heywoodu het volgende:
Staf heeft een hele mooie etappe gezien, met een geweldige coup van UAE.
Is er, behalve José, iets positiefs te noemen aan Sporza?quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:29 schreef Columbiafan het volgende:
Het ligt misschien aan het warme weer, maar ik erger me blauw aan Sporza en die ongein met Berteele.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |