Ik vind het eigenlijk eindelijk een keer wel grappigquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hier heeft het PR team lang over nagedacht.
Dit kan echt niet.
Ja feyenoorders kunnen dit niveau wel waarderen jaquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk eindelijk een keer wel grappig
Mensen die niet opgegroeid zijn met bassie en adriaan neem ik niet serieus in het levenquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ja feyenoorders kunnen dit niveau wel waarderen ja
Sterk.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ja feyenoorders kunnen dit niveau wel waarderen ja
Mensen die dat niveau niet zijn ontstegen kan ik niet serieus nemen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die niet opgegroeid zijn met bassie en adriaan neem ik niet serieus in het leven
Oké Plaaggeest.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.
Terwijl hij normaal zo objectief is!quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:59 schreef GGMM het volgende:
BehoorlijkKritisch vindt iets wat Ajax doet niet leuk?
Je best speler op een ander plek zetten is logisch?quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eigenlijk best logisch.
Timber - Bassey - Blind - Wijndal
Alvarez
Berghuis - Taylor/Klaassen
Antony - Tadic/Brobbey - Bergwijn/Tadic
Als dat beter voor het rest van het team uitkomt wel jaquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je best speler op een ander plek zetten is logisch?
quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.
Het lijkt me nu wel bewezen, iedereen die dit niet leuk vindt is gek.quote:
Minder dan David - cringe - The Host?quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:58 schreef over_hedge het volgende:
Die nieuwe Ajax host vind ik wel een stuk minder. Niet dat het heel boeiend is. Maar toch
Ja.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Minder dan David - cringe - The Host?
Moet er nog naar kijken, maar niets zal meer cringe zijn dan David The Host. Het toppunt van geforceerd en over the top, zo walgelijk Amerikaans.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:30 schreef Kriegel het volgende:
Jammer dat Wijndal er al is, anders was misschien Yapi van Vitesse nog iets geweest. Schijnt vlugge japie te zijn.
Edit: oh wacht, hij is rechts. Ik zie mogelijkheden.
Ik vond hem wel prima eigenlijk. Beter dan dit. Deze loopt er beetje als een sulletje achterna en heb hem nog niet op 1 goede vraag kunnen betrappenquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet er nog naar kijken, maar niets zal meer cringe zijn dan David The Host. Het toppunt van geforceerd en over the top, zo walgelijk Amerikaans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |