abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin vrijdag 22 juli 2022 @ 17:44:12 #205
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_205424410
Gefeliciteerd wandelaars *O*
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 juli 2022 @ 17:53:21 #206
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205424481
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 14:37 schreef Viv het volgende:

[..]
De dood of de gladiolen! *O* *O* *O*
Nou, dan ga ik maar dood he.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 18:02:36 #207
236264 crew  capricia
pi_205424555
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 17:53 schreef DJMO het volgende:

[..]
Nou, dan ga ik maar dood he.
Hoe is het nu, met je voeten?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 juli 2022 @ 18:19:50 #208
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205424704
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:02 schreef capricia het volgende:

[..]
Hoe is het nu, met je voeten?
Zwaar kut. Dinsdag kwart voor tien spoedafspraak bij vervangende huisarts. M'n eigen is op vakantie.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 18:25:37 #209
236264 crew  capricia
pi_205424753
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:19 schreef DJMO het volgende:

[..]
Zwaar kut. Dinsdag kwart voor tien spoedafspraak bij vervangende huisarts. M'n eigen is op vakantie.
Dinsdag pas :o
Jee, wat moet je lang wachten.
Anders ga je maar gewoon naar de SEH ofzo hoor. Als je niet meer op je voeten kunt staan van de pijn, is niet goed.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 juli 2022 @ 18:38:38 #210
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205424852
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:25 schreef capricia het volgende:

[..]
Dinsdag pas :o
Jee, wat moet je lang wachten.
Anders ga je maar gewoon naar de SEH ofzo hoor. Als je niet meer op je voeten kunt staan van de pijn, is niet goed.
Staan gaat inmiddels wel weer, lopen ook, hetzij geforceerd en met spanning op m'n onderbenen, dus ik zit m'n tijd wel uit :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205424912
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:25 schreef capricia het volgende:

[..]
Dinsdag pas :o
Jee, wat moet je lang wachten.
Anders ga je maar gewoon naar de SEH ofzo hoor. Als je niet meer op je voeten kunt staan van de pijn, is niet goed.
SEH Serieus ????
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 22 juli 2022 @ 19:02:01 #212
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205425091


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  Manager PR/Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 19:23:38 #213
269689 crew  Viv
pi_205425309
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 17:53 schreef DJMO het volgende:

[..]
Nou, dan ga ik maar dood he.
Als ik nog in Nijmegen had gewoond, had je gladiolen van me gekregen. :Y Sterkte met wachten tot dinsdag. :*
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 19:02 schreef qltel het volgende:
[ afbeelding ]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Gefeliciteerd!! *G* *G* *G*
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 22 juli 2022 @ 19:27:53 #214
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205425357
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 19:23 schreef Viv het volgende:
Gefeliciteerd!! *G* *G* *G*
Dank je wel! *O* *O*
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 22 juli 2022 @ 19:29:40 #215
485843 crew  Jippie
pi_205425369
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 17:53 schreef DJMO het volgende:

[..]
Nou, dan ga ik maar dood he.
o|O

  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 22 juli 2022 @ 19:33:40 #216
485843 crew  Jippie
pi_205425406
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 19:02 schreef qltel het volgende:
[ afbeelding ]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 22 juli 2022 @ 19:34:05 #217
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205425407
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 14:15 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wat is die laatste straat lang zeg pffffff
Maar zo fantastisch om mee te maken! Of bedoel je de Prins Bernhardstraat? _O-
  Manager PR/Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 20:32:46 #218
269689 crew  Viv
pi_205425985
Ik heb het ook gehaald! De eerste keer dat ik meedeed (en überhaupt meer dan 35km heb gelopen) :D

Het was zwaar, maar het klopt wat ze zeggen over de Via Gladiola... je vergeet de pijn. Was genieten de laatste 2km. Al die mensen! :o

Heb er dit keer wel langer over gedaan omdat ik ruim 1,5u op een paar mensen heb moeten wachten (wilde gezellig met hen de Via aflopen). Was eigenlijk wel fijn daar bij de Kwbn post. Lekker gegeten en met een watertje erbij mensen kijken ^O^

Nu genieten *O*
  vrijdag 22 juli 2022 @ 20:39:24 #220
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_205426000
Gefeliciteerd aan iedereen die het volbracht heeft! En op naar 2023.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Manager PR/Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 20:41:00 #221
269689 crew  Viv
pi_205426018
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 20:37 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik heb het ook gehaald! De eerste keer dat ik meedeed (en überhaupt meer dan 35km heb gelopen) :D

Het was zwaar, maar het klopt wat ze zeggen over de Via Gladiola... je vergeet de pijn. Was genieten de laatste 2km. Al die mensen! :o

Heb er dit keer wel langer over gedaan omdat ik ruim 1,5u op een paar mensen heb moeten wachten (wilde gezellig met hen de Via aflopen). Was eigenlijk wel fijn daar bij de Kwbn post. Lekker gegeten en met een watertje erbij mensen kijken ^O^

Nu genieten *O*
Gefeliciteerd!! *O* *G* w/
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 22 juli 2022 @ 20:45:33 #222
485843 crew  Jippie
pi_205426069
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 20:37 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik heb het ook gehaald! De eerste keer dat ik meedeed (en überhaupt meer dan 35km heb gelopen) :D

Het was zwaar, maar het klopt wat ze zeggen over de Via Gladiola... je vergeet de pijn. Was genieten de laatste 2km. Al die mensen! :o

Heb er dit keer wel langer over gedaan omdat ik ruim 1,5u op een paar mensen heb moeten wachten (wilde gezellig met hen de Via aflopen). Was eigenlijk wel fijn daar bij de Kwbn post. Lekker gegeten en met een watertje erbij mensen kijken ^O^

Nu genieten *O*
Van Harte Gefeliciteerd!
pi_205426499
Gefeliciteerd allemaal! Wat een feest! Wij hadden wat vertraging ivm bier drinken onderweg en de via gladiola was inderdaad echt heel lang! 😃 We waren rond half drie blaarloos binnen! Daarna nog heel leuk een biertje (of meer 😇) gedronken met mensen die we onderweg ontmoet hadden.
Iedereen bedankt voor alle tips en info , volgend jaar weer! Dan een medaille met een kroontje !😃
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 22 juli 2022 @ 21:48:28 #224
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205426810
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 21:23 schreef Bzzzzp het volgende:
Gefeliciteerd allemaal! Wat een feest! Wij hadden wat vertraging ivm bier drinken onderweg en de via gladiola was inderdaad echt heel lang! 😃 We waren rond half drie blaarloos binnen! Daarna nog heel leuk een biertje (of meer 😇) gedronken met mensen die we onderweg ontmoet hadden.
Iedereen bedankt voor alle tips en info , volgend jaar weer! Dan een medaille met een kroontje !😃
Oh, dan was je nog een uur eerder binnen dan ik... _O-

maar ja, ik had tot 6 uur de tijd.. :)
  vrijdag 22 juli 2022 @ 22:10:04 #225
164850 Rob
't is patat
pi_205426997
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 19:02 schreef qltel het volgende:
[ afbeelding ]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
^O^ _O_
  Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 23:36:18 #226
236264 crew  capricia
pi_205427972
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:46 schreef Soury het volgende:

[..]
SEH Serieus ????
Als iemand niet meer kan staan. Ja. Natuurlijk!
Maar het lijkt wel wat mee te vallen. Gelukkig.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_205428050
Applaus voor iedereen die deze dagen gelopen heeft, eerst in de hitte, toen in de regen en vandaag een redelijk normale dag (denk ik).
Ook respect voor degenen die het niet alle dagen lukte, stoer dat jullie er überhaupt aan begonnen zijn.
pi_205429149
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 21:48 schreef qltel het volgende:

[..]
Oh, dan was je nog een uur eerder binnen dan ik... _O-

maar ja, ik had tot 6 uur de tijd.. :)
Ik mocht ook eerder beginnen 😊
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 23 juli 2022 @ 08:37:57 #229
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205429247
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 07:41 schreef Bzzzzp het volgende:

[..]
Ik mocht ook eerder beginnen 😊
Oh natuurlijk, vroege start. Niet aan gedacht.

Maar top gedaan, zeker voor de eerste keer. En je vond het kennelijk leuk, aangezien je volgend jaar voor het kroontje gaat.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 23 juli 2022 @ 09:08:38 #230
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205429345
Waarom heel mijn verhaal over de controle trouwens?

Omdat ik op de 1e dag van mijn 1e vierdaagse een controle voorbij ben gelopen. Ik heb de vlaggen gezien en daarna heb ik door alle drukte de knippers niet gezien en ben doorgelopen. En daar doen ze best wel lastig over. Er is 1 of andere chef bij gehaald en dat het mijn eerste keer was heeft me gered van diskwalificatie.
  Spellchecker zaterdag 23 juli 2022 @ 13:15:19 #231
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205431291
Tijdens de vierdaagse is 23.100 liter urine omgezet in 22.050 drinkwater

quote:
De Vierdaagsefeesten rondom de Vierdaagse in Nijmegen hebben dit jaar ongeveer 1,5 miljoen bezoekers getrokken. Dat zijn er iets minder dan tijdens de voorgaande editie in 2019. Dat ligt volgens de organisatie vooral aan de grote hitte op dinsdag en woensdag en regen op donderdag.

De Vierdaagsefeesten streven volgens directeur-bestuurder Joris Bouwmeister ook niet naar bezoekersrecords. De zeven feestdagen moeten vooral toegankelijk en gezellig blijven. Met name vorige week zaterdag en afgelopen vrijdag was het hier en daar te druk in het stadscentrum en moest de politie bepaalde feestlocaties als 'vol' bestempelen. Er stonden 42 podia en 103 terrassen in de stad.

Tijdens de Vierdaagsefeesten is urine ingezameld. Daarvan wordt kunstmest gemaakt. Bij een speciale toiletwagen liep een proefproject waarbij urine bewerkt werd tot schoon drinkwater en meststoffen. Daar is 23.100 liter urine veranderd in 22.050 liter schoon drinkwater en 183 kilo meststoffen. De begeleidend wetenschappers spreken van een succes. Op de Vierdaagsefeesten, een van de grootste festivals van Europa, worden vaak proeven uitgevoerd die bij succes landelijk worden uitgerold.
:o ^O^
pi_205434423
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 09:08 schreef qltel het volgende:
Waarom heel mijn verhaal over de controle trouwens?

Omdat ik op de 1e dag van mijn 1e vierdaagse een controle voorbij ben gelopen. Ik heb de vlaggen gezien en daarna heb ik door alle drukte de knippers niet gezien en ben doorgelopen. En daar doen ze best wel lastig over. Er is 1 of andere chef bij gehaald en dat het mijn eerste keer was heeft me gered van diskwalificatie.
Ik vond de laatste controle post wel lastig te zien, de vlaggen stonden in de bocht verscholen en de mensen die knipten een eind verder op!
Wat een geluk dat je de eerste keer wel je medaille kreeg!
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 23 juli 2022 @ 20:09:19 #233
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205435213
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 18:42 schreef Bzzzzp het volgende:

[..]
Ik vond de laatste controle post wel lastig te zien, de vlaggen stonden in de bocht verscholen en de mensen die knipten een eind verder op!
Wat een geluk dat je de eerste keer wel je medaille kreeg!
Je bedoelde vast de laatste controlepost van donderdag? Want dat was echt een voorbeeld van hoe het bij mij verkeerd is gegaan. Dus die op de Kwakkenbergweg/postweg in Nijmegen. De allerlaatste was gisteren op de Via Gladiola. Was ook druk, maar de knippers waren meer aanwezig en er was inderdaad geen bocht.

Toen stonden ze op dat pad langs de A325, volgens de kaart heet dat de Breedlersestraat. De vlaggen stonden net voorbij de carpoolplaats. En waar de knippers waren, geen idee, vast voorbij de bocht. Ik heb ze niet gezien. De vlaggen wel, de knippers niet. Een controle voorbij lopen is dus mogelijk Zeker als je helemaal overdonderd bent door wat er allemaal gebeurd, zoals ik toen.. Het zou me nu niet meer gebeuren.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 23 juli 2022 @ 20:11:47 #234
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205435243
Maar goed, voor de debutanten hier leek het me beter om het uit te leggen, en de reden ervoor pas te geven na de 4daagse.. :)
  zondag 24 juli 2022 @ 00:15:31 #235
88831 Shreyas
De beste
pi_205439078
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 09:08 schreef qltel het volgende:
Waarom heel mijn verhaal over de controle trouwens?

Omdat ik op de 1e dag van mijn 1e vierdaagse een controle voorbij ben gelopen. Ik heb de vlaggen gezien en daarna heb ik door alle drukte de knippers niet gezien en ben doorgelopen. En daar doen ze best wel lastig over. Er is 1 of andere chef bij gehaald en dat het mijn eerste keer was heeft me gered van diskwalificatie.
Ok, maar de vierdaagse loop je vooral voor jezelf. Ik heb één keer meegedaan en wel een vierdaagse kruisje gehad, maar als dat niet zo was zou het me ook niet kunnen boeien.
Uiteindelijk weet ik dat ik die 200 km heb gelopen in vier dagen en dat ik die bijzondere ervaring heb beleefd.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_205439147
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 20:11 schreef qltel het volgende:
Maar goed, voor de debutanten hier leek het me beter om het uit te leggen, en de reden ervoor pas te geven na de 4daagse.. :)
Ik vond je uitleg inderdaad fijn om vooraf te lezen! Dankje! En dan nog werd ik de eerste dag een beetje zenuwachtig toen we tegen het einde nog maar 2 controles hadden gehad… want wat als we er 1 gemist hadden?! Maar dat is gelukkig niet gebeurd!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 juli 2022 @ 07:02:52 #237
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205440146
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 00:15 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ok, maar de vierdaagse loop je vooral voor jezelf. Ik heb één keer meegedaan en wel een vierdaagse kruisje gehad, maar als dat niet zo was zou het me ook niet kunnen boeien.
Uiteindelijk weet ik dat ik die 200 km heb gelopen in vier dagen en dat ik die bijzondere ervaring heb beleefd.
Oh zeker, dat klopt helemaal. Zo denk ik er nu ook over, maar de eerste keer vond ik dat kruisje best belangrijk. Nu kreeg ik alleen maar een saai nummer.. :)

quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 00:22 schreef Molkoholic het volgende:

[..]
Ik vond je uitleg inderdaad fijn om vooraf te lezen! Dankje! En dan nog werd ik de eerste dag een beetje zenuwachtig toen we tegen het einde nog maar 2 controles hadden gehad… want wat als we er 1 gemist hadden?! Maar dat is gelukkig niet gebeurd!
Oh ja, dat had ik er nog wel bij kunnen zetten, het zijn er inderdaad altijd 2.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 juli 2022 @ 08:12:32 #238
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205440218
En hoe voelen we ons vandaag? Nog zere voeten of knieën? Duf? Moe?

Ik ben nog wat duffig en ik voel mijn voeten nog.. ;)
pi_205440235
Haha ik voel me vandaag pas vermoeid! Lui met zware benen…. Beetje vertraagd…

Waar laten jullie dat Vierdaagse kruisje? Ophangen gaat me te ver maar achteloos in de rommella tussen de elastiekjes en paperclips vind ik ook zonde….
pi_205440239
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 20:09 schreef qltel het volgende:

[..]
Je bedoelde vast de laatste controlepost van donderdag? Want dat was echt een voorbeeld van hoe het bij mij verkeerd is gegaan. Dus die op de Kwakkenbergweg/postweg in Nijmegen. De allerlaatste was gisteren op de Via Gladiola. Was ook druk, maar de knippers waren meer aanwezig en er was inderdaad geen bocht.

Toen stonden ze op dat pad langs de A325, volgens de kaart heet dat de Breedlersestraat. De vlaggen stonden net voorbij de carpoolplaats. En waar de knippers waren, geen idee, vast voorbij de bocht. Ik heb ze niet gezien. De vlaggen wel, de knippers niet. Een controle voorbij lopen is dus mogelijk Zeker als je helemaal overdonderd bent door wat er allemaal gebeurd, zoals ik toen.. Het zou me nu niet meer gebeuren.
Ik bedoelde inderdaad donderdag!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 juli 2022 @ 08:30:40 #241
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205440248
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 08:24 schreef Bzzzzp het volgende:
Haha ik voel me vandaag pas vermoeid! Lui met zware benen…. Beetje vertraagd…

Waar laten jullie dat Vierdaagse kruisje? Ophangen gaat me te ver maar achteloos in de rommella tussen de elastiekjes en paperclips vind ik ook zonde….
Pfff, ik had best wel wat blaren en die voel ik nog steeds. Ik heb veel eelt op plekken en daardoor is het vaak lastig te zien of iets een blaar is of niet. En tja, ook wat slaapgebrek.

Wij hebben een kast waar allemaal belangrijke dingen in staan en liggen. Daar liggen mijn kruisjes "'kruizen voor betoonde marsvaardigheid" (zo heten die dingen) en nummer ook bij.. Het zijn koninklijke onderscheidingen, ga er met respect mee om. Je hebt er echt wat voor gedaan!
  zondag 24 juli 2022 @ 08:32:31 #242
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205440255
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:19 schreef DJMO het volgende:

[..]
Zwaar kut. Dinsdag kwart voor tien spoedafspraak bij vervangende huisarts. M'n eigen is op vakantie.
Als je hiervoor naar de HA moet ,ben je dan niet gewoon te ongetraind of loop je gewoonweg met slechte schoenen?

:{
pi_205440272
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 08:30 schreef qltel het volgende:

[..]
Pfff, ik had best wel wat blaren en die voel ik nog steeds. Ik heb veel eelt op plekken en daardoor is het vaak lastig te zien of iets een blaar is of niet. En tja, ook wat slaapgebrek.

Wij hebben een kast waar allemaal belangrijke dingen in staan en liggen. Daar liggen mijn kruisjes "'kruizen voor betoonde marsvaardigheid" (zo heten die dingen) en nummer ook bij.. Het zijn koninklijke onderscheidingen, ga er met respect mee om. Je hebt er echt wat voor gedaan!
Ja precies! Ben er ook trots op en wil hem niet bij mijn andere medailles aan een spijker in de kelder hangen (geen grap….), misschien op zoek gaan naar een mooi doosje ofzo.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 24 juli 2022 @ 09:03:20 #244
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205440405
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2022 08:32 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Als je hiervoor naar de HA moet ,ben je dan niet gewoon te ongetraind of loop je gewoonweg met slechte schoenen?

:{
Nee. Geen van beiden. Ik slik sinds een maand of twee Strattera voor adhd. Een van de bijwerkingen, die slechts zelden voorkomen, is ontstoken huid. Nou ben ik een pechvogel wat medicatie betreft, mijn lichaam kan nogal extreem reageren. Zo ben ik bijvoorbeeld allergisch voor sommige antibiotica (kreeg ik verlammingsverachijnselen van), ging mijn zicht zienderogen achteruit van Antidepressiva) en kennelijk blieft mijn lijf de Strattera dus ook niet. De pest van zulke bijwerkingen is dat ze heel langzaam tevoorschijn komen. Het zijn geen acute bijwerkingen. Het is heel erg jammer, maar volgend jaar een nieuwe kans.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205441273
Vervelend zeg DJMO...altijd dat afwachten wat de bijwerkingen zijn van iets :{

Ik heb 1 heel klein blaartje tussen mijn tenen door de regen. Mijn schoenen zijn wel waterdicht, maar toen ze nat waren leken ze wel minder te ademen. Dus voelde het lekker zweten tussen mn tenen :P

Verder alweer helemaal hersteld. Heb gelopen met compressiekousen aan. Voelde me er wel heel erg lullig uitzien, maar hey...het werkt :') Heb geen greintje spierpijn gehad de hele 4D en achteraf.

En de medaille gaat hier gewoon in de vitrinekast O+
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 24 juli 2022 @ 11:46:15 #246
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205441326
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2022 11:38 schreef MorganLeFay het volgende:
Vervelend zeg DJMO...altijd dat afwachten wat de bijwerkingen zijn van iets :{

Ik heb 1 heel klein blaartje tussen mijn tenen door de regen. Mijn schoenen zijn wel waterdicht, maar toen ze nat waren leken ze wel minder te ademen. Dus voelde het lekker zweten tussen mn tenen :P

Verder alweer helemaal hersteld. Heb gelopen met compressiekousen aan. Voelde me er wel heel erg lullig uitzien, maar hey...het werkt :') Heb geen greintje spierpijn gehad de hele 4D en achteraf.

En de medaille gaat hier gewoon in de vitrinekast O+
Ja het is heel erg zuur. Ik was onderweg naar huis ook echt niet te genieten. En nu nog steeds niet echt eerlijk gezegd.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Manager PR/Moderator zondag 24 juli 2022 @ 11:48:52 #247
269689 crew  Viv
pi_205441343
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2022 09:03 schreef DJMO het volgende:

[..]
Nee. Geen van beiden. Ik slik sinds een maand of twee Strattera voor adhd. Een van de bijwerkingen, die slechts zelden voorkomen, is ontstoken huid. Nou ben ik een pechvogel wat medicatie betreft, mijn lichaam kan nogal extreem reageren. Zo ben ik bijvoorbeeld allergisch voor sommige antibiotica (kreeg ik verlammingsverachijnselen van), ging mijn zicht zienderogen achteruit van Antidepressiva) en kennelijk blieft mijn lijf de Strattera dus ook niet. De pest van zulke bijwerkingen is dat ze heel langzaam tevoorschijn komen. Het zijn geen acute bijwerkingen. Het is heel erg jammer, maar volgend jaar een nieuwe kans.
Wat kut zeg, en dan net op zo'n cruciale plek op je lichaam. :( Beterschap!
pi_205441406
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2022 08:32 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Als je hiervoor naar de HA moet ,ben je dan niet gewoon te ongetraind of loop je gewoonweg met slechte schoenen?

:{
Tuurlijk. Er zijn hardcore lui die t zonder training kunnen. Een klein percentage.
pi_205441427
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 16:21 schreef Bzzzzp het volgende:
Wat een weer onderweg! Nu lekker gedoucht en warm in de tent. Ik heb veel naast militairen gelopen, die hebben een fijn tempo en maken ruimte en ik vind de liederen die ze zingen grappig. En wat een feest op het einde!! Genoten! Ik kijk al uit na morgen! (Mijn voeten nog even niet 😊)
Jij kan dit
DJMO heeft zich verkeken
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 juli 2022 @ 12:06:55 #250
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205441491


Zo liggen mijn wandelrelikwieën erbij..

Kruisjes (met nummer) van de 4daagse, medailles van de alternatieve vierdaagse, medaille van de Egmond wandelmarathon en het touwtje met kralen van de Walk of Wisdom.

[ Bericht 23% gewijzigd door qltel op 24-07-2022 12:16:44 ]
pi_205441798
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 12:06 schreef qltel het volgende:
[ afbeelding ]

Zo liggen mijn wandelrelikwieën erbij..

Kruisjes (met nummer) van de 4daagse, medailles van de alternatieve vierdaagse, medaille van de Egmond wandelmarathon en het touwtje met kralen van de Walk of Wisdom.
^O^

Mijn medailles liggen nog in een verhuisdoos (sinds september). Ik heb ook de groepsmedaille van onze groep gekregen in 2019, die zit al in een mooi doosje O+
pi_205447813
Hebben jullie al een nieuwe uitdaging?

Ik liep een week of 3 geleden de n70 vlakbij Nijmegen om de heuvels te oefenen voor de 4 daagse, ik zag al die trailrunners dat dus rennend doen en dacht: wil ik ook!! (Hardlopen is niet nieuw voor mij maar dit is een andere tak van sport!) En na de winter weer door voor de Vierdaagse!!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 juli 2022 @ 19:57:35 #253
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205447842
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 19:55 schreef Bzzzzp het volgende:
Hebben jullie al een nieuwe uitdaging?
Nee hoor, ik ga gewoon lekker door met wandelen en verheug me nu al op wat bergwandelingen eind augustus begin september.
pi_205448117
Bergwandelingen zijn ook fijn! 😍
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 24 juli 2022 @ 21:54:32 #255
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205449413
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 19:55 schreef Bzzzzp het volgende:
Hebben jullie al een nieuwe uitdaging?

Ik liep een week of 3 geleden de n70 vlakbij Nijmegen om de heuvels te oefenen voor de 4 daagse, ik zag al die trailrunners dat dus rennend doen en dacht: wil ik ook!! (Hardlopen is niet nieuw voor mij maar dit is een andere tak van sport!) En na de winter weer door voor de Vierdaagse!!
Eerst de teleurstelling maar verwerken en m'n voeten laten herstellen :') komend weekend een weekend weg in Duitsland. Daarna zie ik wel weer verder.

quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 12:00 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Jij kan dit
DJMO heeft zich verkeken
Ik heb me nergens op verkeken, ik had overal op gerekend, behalve op last van zeldzame bijwerkingen van medicatie. En daarbij, ik heb meer gepresteerd dan jij met je gesneer. Ik heb tenminste een poging gedaan. Dat was al een overwinning op zichzelf, gezien mijn mensenschuwheid.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')