De dood of de gladiolen!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:15 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wat is die laatste straat lang zeg pffffff
Nou, dan ga ik maar dood he.quote:
Zwaar kut. Dinsdag kwart voor tien spoedafspraak bij vervangende huisarts. M'n eigen is op vakantie.quote:
Dinsdag pasquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zwaar kut. Dinsdag kwart voor tien spoedafspraak bij vervangende huisarts. M'n eigen is op vakantie.
Staan gaat inmiddels wel weer, lopen ook, hetzij geforceerd en met spanning op m'n onderbenen, dus ik zit m'n tijd wel uitquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Dinsdag pas![]()
Jee, wat moet je lang wachten.
Anders ga je maar gewoon naar de SEH ofzo hoor. Als je niet meer op je voeten kunt staan van de pijn, is niet goed.
SEH Serieus ????quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Dinsdag pas![]()
Jee, wat moet je lang wachten.
Anders ga je maar gewoon naar de SEH ofzo hoor. Als je niet meer op je voeten kunt staan van de pijn, is niet goed.
Als ik nog in Nijmegen had gewoond, had je gladiolen van me gekregen.quote:
Gefeliciteerd!!quote:
Maar zo fantastisch om mee te maken! Of bedoel je de Prins Bernhardstraat?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:15 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wat is die laatste straat lang zeg pffffff
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:37 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik heb het ook gehaald! De eerste keer dat ik meedeed (en überhaupt meer dan 35km heb gelopen)![]()
Het was zwaar, maar het klopt wat ze zeggen over de Via Gladiola... je vergeet de pijn. Was genieten de laatste 2km. Al die mensen!![]()
Heb er dit keer wel langer over gedaan omdat ik ruim 1,5u op een paar mensen heb moeten wachten (wilde gezellig met hen de Via aflopen). Was eigenlijk wel fijn daar bij de Kwbn post. Lekker gegeten en met een watertje erbij mensen kijken![]()
Nu genieten
Van Harte Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:37 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik heb het ook gehaald! De eerste keer dat ik meedeed (en überhaupt meer dan 35km heb gelopen)![]()
Het was zwaar, maar het klopt wat ze zeggen over de Via Gladiola... je vergeet de pijn. Was genieten de laatste 2km. Al die mensen!![]()
Heb er dit keer wel langer over gedaan omdat ik ruim 1,5u op een paar mensen heb moeten wachten (wilde gezellig met hen de Via aflopen). Was eigenlijk wel fijn daar bij de Kwbn post. Lekker gegeten en met een watertje erbij mensen kijken![]()
Nu genieten
Oh, dan was je nog een uur eerder binnen dan ik...quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:23 schreef Bzzzzp het volgende:
Gefeliciteerd allemaal! Wat een feest! Wij hadden wat vertraging ivm bier drinken onderweg en de via gladiola was inderdaad echt heel lang! 😃 We waren rond half drie blaarloos binnen! Daarna nog heel leuk een biertje (of meer 😇) gedronken met mensen die we onderweg ontmoet hadden.
Iedereen bedankt voor alle tips en info , volgend jaar weer! Dan een medaille met een kroontje !😃
Als iemand niet meer kan staan. Ja. Natuurlijk!quote:
Ik mocht ook eerder beginnen 😊quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:48 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, dan was je nog een uur eerder binnen dan ik...![]()
maar ja, ik had tot 6 uur de tijd..
Oh natuurlijk, vroege start. Niet aan gedacht.quote:
quote:De Vierdaagsefeesten rondom de Vierdaagse in Nijmegen hebben dit jaar ongeveer 1,5 miljoen bezoekers getrokken. Dat zijn er iets minder dan tijdens de voorgaande editie in 2019. Dat ligt volgens de organisatie vooral aan de grote hitte op dinsdag en woensdag en regen op donderdag.
De Vierdaagsefeesten streven volgens directeur-bestuurder Joris Bouwmeister ook niet naar bezoekersrecords. De zeven feestdagen moeten vooral toegankelijk en gezellig blijven. Met name vorige week zaterdag en afgelopen vrijdag was het hier en daar te druk in het stadscentrum en moest de politie bepaalde feestlocaties als 'vol' bestempelen. Er stonden 42 podia en 103 terrassen in de stad.
Tijdens de Vierdaagsefeesten is urine ingezameld. Daarvan wordt kunstmest gemaakt. Bij een speciale toiletwagen liep een proefproject waarbij urine bewerkt werd tot schoon drinkwater en meststoffen. Daar is 23.100 liter urine veranderd in 22.050 liter schoon drinkwater en 183 kilo meststoffen. De begeleidend wetenschappers spreken van een succes. Op de Vierdaagsefeesten, een van de grootste festivals van Europa, worden vaak proeven uitgevoerd die bij succes landelijk worden uitgerold.
Ik vond de laatste controle post wel lastig te zien, de vlaggen stonden in de bocht verscholen en de mensen die knipten een eind verder op!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 09:08 schreef qltel het volgende:
Waarom heel mijn verhaal over de controle trouwens?
Omdat ik op de 1e dag van mijn 1e vierdaagse een controle voorbij ben gelopen. Ik heb de vlaggen gezien en daarna heb ik door alle drukte de knippers niet gezien en ben doorgelopen. En daar doen ze best wel lastig over. Er is 1 of andere chef bij gehaald en dat het mijn eerste keer was heeft me gered van diskwalificatie.
Je bedoelde vast de laatste controlepost van donderdag? Want dat was echt een voorbeeld van hoe het bij mij verkeerd is gegaan. Dus die op de Kwakkenbergweg/postweg in Nijmegen. De allerlaatste was gisteren op de Via Gladiola. Was ook druk, maar de knippers waren meer aanwezig en er was inderdaad geen bocht.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:42 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Ik vond de laatste controle post wel lastig te zien, de vlaggen stonden in de bocht verscholen en de mensen die knipten een eind verder op!
Wat een geluk dat je de eerste keer wel je medaille kreeg!
Ok, maar de vierdaagse loop je vooral voor jezelf. Ik heb één keer meegedaan en wel een vierdaagse kruisje gehad, maar als dat niet zo was zou het me ook niet kunnen boeien.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 09:08 schreef qltel het volgende:
Waarom heel mijn verhaal over de controle trouwens?
Omdat ik op de 1e dag van mijn 1e vierdaagse een controle voorbij ben gelopen. Ik heb de vlaggen gezien en daarna heb ik door alle drukte de knippers niet gezien en ben doorgelopen. En daar doen ze best wel lastig over. Er is 1 of andere chef bij gehaald en dat het mijn eerste keer was heeft me gered van diskwalificatie.
Ik vond je uitleg inderdaad fijn om vooraf te lezen! Dankje! En dan nog werd ik de eerste dag een beetje zenuwachtig toen we tegen het einde nog maar 2 controles hadden gehad… want wat als we er 1 gemist hadden?! Maar dat is gelukkig niet gebeurd!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:11 schreef qltel het volgende:
Maar goed, voor de debutanten hier leek het me beter om het uit te leggen, en de reden ervoor pas te geven na de 4daagse..
Oh zeker, dat klopt helemaal. Zo denk ik er nu ook over, maar de eerste keer vond ik dat kruisje best belangrijk. Nu kreeg ik alleen maar een saai nummer..quote:Op zondag 24 juli 2022 00:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok, maar de vierdaagse loop je vooral voor jezelf. Ik heb één keer meegedaan en wel een vierdaagse kruisje gehad, maar als dat niet zo was zou het me ook niet kunnen boeien.
Uiteindelijk weet ik dat ik die 200 km heb gelopen in vier dagen en dat ik die bijzondere ervaring heb beleefd.
Oh ja, dat had ik er nog wel bij kunnen zetten, het zijn er inderdaad altijd 2.quote:Op zondag 24 juli 2022 00:22 schreef Molkoholic het volgende:
[..]
Ik vond je uitleg inderdaad fijn om vooraf te lezen! Dankje! En dan nog werd ik de eerste dag een beetje zenuwachtig toen we tegen het einde nog maar 2 controles hadden gehad… want wat als we er 1 gemist hadden?! Maar dat is gelukkig niet gebeurd!
Ik bedoelde inderdaad donderdag!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:09 schreef qltel het volgende:
[..]
Je bedoelde vast de laatste controlepost van donderdag? Want dat was echt een voorbeeld van hoe het bij mij verkeerd is gegaan. Dus die op de Kwakkenbergweg/postweg in Nijmegen. De allerlaatste was gisteren op de Via Gladiola. Was ook druk, maar de knippers waren meer aanwezig en er was inderdaad geen bocht.
Toen stonden ze op dat pad langs de A325, volgens de kaart heet dat de Breedlersestraat. De vlaggen stonden net voorbij de carpoolplaats. En waar de knippers waren, geen idee, vast voorbij de bocht. Ik heb ze niet gezien. De vlaggen wel, de knippers niet. Een controle voorbij lopen is dus mogelijk Zeker als je helemaal overdonderd bent door wat er allemaal gebeurd, zoals ik toen.. Het zou me nu niet meer gebeuren.
Pfff, ik had best wel wat blaren en die voel ik nog steeds. Ik heb veel eelt op plekken en daardoor is het vaak lastig te zien of iets een blaar is of niet. En tja, ook wat slaapgebrek.quote:Op zondag 24 juli 2022 08:24 schreef Bzzzzp het volgende:
Haha ik voel me vandaag pas vermoeid! Lui met zware benen…. Beetje vertraagd…
Waar laten jullie dat Vierdaagse kruisje? Ophangen gaat me te ver maar achteloos in de rommella tussen de elastiekjes en paperclips vind ik ook zonde….
Als je hiervoor naar de HA moet ,ben je dan niet gewoon te ongetraind of loop je gewoonweg met slechte schoenen?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zwaar kut. Dinsdag kwart voor tien spoedafspraak bij vervangende huisarts. M'n eigen is op vakantie.
Ja precies! Ben er ook trots op en wil hem niet bij mijn andere medailles aan een spijker in de kelder hangen (geen grap….), misschien op zoek gaan naar een mooi doosje ofzo.quote:Op zondag 24 juli 2022 08:30 schreef qltel het volgende:
[..]
Pfff, ik had best wel wat blaren en die voel ik nog steeds. Ik heb veel eelt op plekken en daardoor is het vaak lastig te zien of iets een blaar is of niet. En tja, ook wat slaapgebrek.
Wij hebben een kast waar allemaal belangrijke dingen in staan en liggen. Daar liggen mijn kruisjes "'kruizen voor betoonde marsvaardigheid" (zo heten die dingen) en nummer ook bij.. Het zijn koninklijke onderscheidingen, ga er met respect mee om. Je hebt er echt wat voor gedaan!
Nee. Geen van beiden. Ik slik sinds een maand of twee Strattera voor adhd. Een van de bijwerkingen, die slechts zelden voorkomen, is ontstoken huid. Nou ben ik een pechvogel wat medicatie betreft, mijn lichaam kan nogal extreem reageren. Zo ben ik bijvoorbeeld allergisch voor sommige antibiotica (kreeg ik verlammingsverachijnselen van), ging mijn zicht zienderogen achteruit van Antidepressiva) en kennelijk blieft mijn lijf de Strattera dus ook niet. De pest van zulke bijwerkingen is dat ze heel langzaam tevoorschijn komen. Het zijn geen acute bijwerkingen. Het is heel erg jammer, maar volgend jaar een nieuwe kans.quote:Op zondag 24 juli 2022 08:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Als je hiervoor naar de HA moet ,ben je dan niet gewoon te ongetraind of loop je gewoonweg met slechte schoenen?
Ja het is heel erg zuur. Ik was onderweg naar huis ook echt niet te genieten. En nu nog steeds niet echt eerlijk gezegd.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:38 schreef MorganLeFay het volgende:
Vervelend zeg DJMO...altijd dat afwachten wat de bijwerkingen zijn van iets![]()
Ik heb 1 heel klein blaartje tussen mijn tenen door de regen. Mijn schoenen zijn wel waterdicht, maar toen ze nat waren leken ze wel minder te ademen. Dus voelde het lekker zweten tussen mn tenen![]()
Verder alweer helemaal hersteld. Heb gelopen met compressiekousen aan. Voelde me er wel heel erg lullig uitzien, maar hey...het werktHeb geen greintje spierpijn gehad de hele 4D en achteraf.
En de medaille gaat hier gewoon in de vitrinekast
Wat kut zeg, en dan net op zo'n cruciale plek op je lichaam.quote:Op zondag 24 juli 2022 09:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Geen van beiden. Ik slik sinds een maand of twee Strattera voor adhd. Een van de bijwerkingen, die slechts zelden voorkomen, is ontstoken huid. Nou ben ik een pechvogel wat medicatie betreft, mijn lichaam kan nogal extreem reageren. Zo ben ik bijvoorbeeld allergisch voor sommige antibiotica (kreeg ik verlammingsverachijnselen van), ging mijn zicht zienderogen achteruit van Antidepressiva) en kennelijk blieft mijn lijf de Strattera dus ook niet. De pest van zulke bijwerkingen is dat ze heel langzaam tevoorschijn komen. Het zijn geen acute bijwerkingen. Het is heel erg jammer, maar volgend jaar een nieuwe kans.
Tuurlijk. Er zijn hardcore lui die t zonder training kunnen. Een klein percentage.quote:Op zondag 24 juli 2022 08:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Als je hiervoor naar de HA moet ,ben je dan niet gewoon te ongetraind of loop je gewoonweg met slechte schoenen?
Jij kan ditquote:Op donderdag 21 juli 2022 16:21 schreef Bzzzzp het volgende:
Wat een weer onderweg! Nu lekker gedoucht en warm in de tent. Ik heb veel naast militairen gelopen, die hebben een fijn tempo en maken ruimte en ik vind de liederen die ze zingen grappig. En wat een feest op het einde!! Genoten! Ik kijk al uit na morgen! (Mijn voeten nog even niet 😊)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |