abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 juli 2022 @ 13:17:51 #201
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_205421773
@qltel is toch echt geweldig O+ Speciaal een stukje teruglopen om naar me te zwaaien voor de camera in Cuijk *;
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_205422336
Wat is die laatste straat lang zeg pffffff
  Manager PR/Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 14:37:58 #203
269689 crew  Viv
pi_205422634
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 14:15 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wat is die laatste straat lang zeg pffffff
De dood of de gladiolen! *O* *O* *O*
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 22 juli 2022 @ 15:54:51 #204
485843 crew  Jippie
pi_205423285
Wat foto's van qltel en een livestream van alle wandelaars op de Via Gladiola van Omroep Gelderland *O* *O*

Vierdaagse 2022 live: Groot feest op de Via Gladiola
  Forum Admin vrijdag 22 juli 2022 @ 17:44:12 #205
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_205424410
Gefeliciteerd wandelaars *O*
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 juli 2022 @ 17:53:21 #206
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205424481
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 14:37 schreef Viv het volgende:

[..]
De dood of de gladiolen! *O* *O* *O*
Nou, dan ga ik maar dood he.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 18:02:36 #207
236264 crew  capricia
pi_205424555
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 17:53 schreef DJMO het volgende:

[..]
Nou, dan ga ik maar dood he.
Hoe is het nu, met je voeten?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 juli 2022 @ 18:19:50 #208
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205424704
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:02 schreef capricia het volgende:

[..]
Hoe is het nu, met je voeten?
Zwaar kut. Dinsdag kwart voor tien spoedafspraak bij vervangende huisarts. M'n eigen is op vakantie.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 18:25:37 #209
236264 crew  capricia
pi_205424753
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:19 schreef DJMO het volgende:

[..]
Zwaar kut. Dinsdag kwart voor tien spoedafspraak bij vervangende huisarts. M'n eigen is op vakantie.
Dinsdag pas :o
Jee, wat moet je lang wachten.
Anders ga je maar gewoon naar de SEH ofzo hoor. Als je niet meer op je voeten kunt staan van de pijn, is niet goed.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 juli 2022 @ 18:38:38 #210
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205424852
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:25 schreef capricia het volgende:

[..]
Dinsdag pas :o
Jee, wat moet je lang wachten.
Anders ga je maar gewoon naar de SEH ofzo hoor. Als je niet meer op je voeten kunt staan van de pijn, is niet goed.
Staan gaat inmiddels wel weer, lopen ook, hetzij geforceerd en met spanning op m'n onderbenen, dus ik zit m'n tijd wel uit :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205424912
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:25 schreef capricia het volgende:

[..]
Dinsdag pas :o
Jee, wat moet je lang wachten.
Anders ga je maar gewoon naar de SEH ofzo hoor. Als je niet meer op je voeten kunt staan van de pijn, is niet goed.
SEH Serieus ????
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 22 juli 2022 @ 19:02:01 #212
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205425091


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  Manager PR/Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 19:23:38 #213
269689 crew  Viv
pi_205425309
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 17:53 schreef DJMO het volgende:

[..]
Nou, dan ga ik maar dood he.
Als ik nog in Nijmegen had gewoond, had je gladiolen van me gekregen. :Y Sterkte met wachten tot dinsdag. :*
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 19:02 schreef qltel het volgende:
[ afbeelding ]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Gefeliciteerd!! *G* *G* *G*
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 22 juli 2022 @ 19:27:53 #214
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205425357
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 19:23 schreef Viv het volgende:
Gefeliciteerd!! *G* *G* *G*
Dank je wel! *O* *O*
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 22 juli 2022 @ 19:29:40 #215
485843 crew  Jippie
pi_205425369
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 17:53 schreef DJMO het volgende:

[..]
Nou, dan ga ik maar dood he.
o|O

  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 22 juli 2022 @ 19:33:40 #216
485843 crew  Jippie
pi_205425406
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 19:02 schreef qltel het volgende:
[ afbeelding ]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 22 juli 2022 @ 19:34:05 #217
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205425407
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 14:15 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wat is die laatste straat lang zeg pffffff
Maar zo fantastisch om mee te maken! Of bedoel je de Prins Bernhardstraat? _O-
  Manager PR/Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 20:32:46 #218
269689 crew  Viv
pi_205425985
Ik heb het ook gehaald! De eerste keer dat ik meedeed (en überhaupt meer dan 35km heb gelopen) :D

Het was zwaar, maar het klopt wat ze zeggen over de Via Gladiola... je vergeet de pijn. Was genieten de laatste 2km. Al die mensen! :o

Heb er dit keer wel langer over gedaan omdat ik ruim 1,5u op een paar mensen heb moeten wachten (wilde gezellig met hen de Via aflopen). Was eigenlijk wel fijn daar bij de Kwbn post. Lekker gegeten en met een watertje erbij mensen kijken ^O^

Nu genieten *O*
  vrijdag 22 juli 2022 @ 20:39:24 #220
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_205426000
Gefeliciteerd aan iedereen die het volbracht heeft! En op naar 2023.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Manager PR/Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 20:41:00 #221
269689 crew  Viv
pi_205426018
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 20:37 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik heb het ook gehaald! De eerste keer dat ik meedeed (en überhaupt meer dan 35km heb gelopen) :D

Het was zwaar, maar het klopt wat ze zeggen over de Via Gladiola... je vergeet de pijn. Was genieten de laatste 2km. Al die mensen! :o

Heb er dit keer wel langer over gedaan omdat ik ruim 1,5u op een paar mensen heb moeten wachten (wilde gezellig met hen de Via aflopen). Was eigenlijk wel fijn daar bij de Kwbn post. Lekker gegeten en met een watertje erbij mensen kijken ^O^

Nu genieten *O*
Gefeliciteerd!! *O* *G* w/
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 22 juli 2022 @ 20:45:33 #222
485843 crew  Jippie
pi_205426069
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 20:37 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik heb het ook gehaald! De eerste keer dat ik meedeed (en überhaupt meer dan 35km heb gelopen) :D

Het was zwaar, maar het klopt wat ze zeggen over de Via Gladiola... je vergeet de pijn. Was genieten de laatste 2km. Al die mensen! :o

Heb er dit keer wel langer over gedaan omdat ik ruim 1,5u op een paar mensen heb moeten wachten (wilde gezellig met hen de Via aflopen). Was eigenlijk wel fijn daar bij de Kwbn post. Lekker gegeten en met een watertje erbij mensen kijken ^O^

Nu genieten *O*
Van Harte Gefeliciteerd!
pi_205426499
Gefeliciteerd allemaal! Wat een feest! Wij hadden wat vertraging ivm bier drinken onderweg en de via gladiola was inderdaad echt heel lang! 😃 We waren rond half drie blaarloos binnen! Daarna nog heel leuk een biertje (of meer 😇) gedronken met mensen die we onderweg ontmoet hadden.
Iedereen bedankt voor alle tips en info , volgend jaar weer! Dan een medaille met een kroontje !😃
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 22 juli 2022 @ 21:48:28 #224
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205426810
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 21:23 schreef Bzzzzp het volgende:
Gefeliciteerd allemaal! Wat een feest! Wij hadden wat vertraging ivm bier drinken onderweg en de via gladiola was inderdaad echt heel lang! 😃 We waren rond half drie blaarloos binnen! Daarna nog heel leuk een biertje (of meer 😇) gedronken met mensen die we onderweg ontmoet hadden.
Iedereen bedankt voor alle tips en info , volgend jaar weer! Dan een medaille met een kroontje !😃
Oh, dan was je nog een uur eerder binnen dan ik... _O-

maar ja, ik had tot 6 uur de tijd.. :)
  vrijdag 22 juli 2022 @ 22:10:04 #225
164850 Rob
't is patat
pi_205426997
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 19:02 schreef qltel het volgende:
[ afbeelding ]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
^O^ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')