De dood of de gladiolen!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:15 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wat is die laatste straat lang zeg pffffff
Nou, dan ga ik maar dood he.quote:
Zwaar kut. Dinsdag kwart voor tien spoedafspraak bij vervangende huisarts. M'n eigen is op vakantie.quote:
Dinsdag pasquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zwaar kut. Dinsdag kwart voor tien spoedafspraak bij vervangende huisarts. M'n eigen is op vakantie.
Staan gaat inmiddels wel weer, lopen ook, hetzij geforceerd en met spanning op m'n onderbenen, dus ik zit m'n tijd wel uitquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Dinsdag pas![]()
Jee, wat moet je lang wachten.
Anders ga je maar gewoon naar de SEH ofzo hoor. Als je niet meer op je voeten kunt staan van de pijn, is niet goed.
SEH Serieus ????quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Dinsdag pas![]()
Jee, wat moet je lang wachten.
Anders ga je maar gewoon naar de SEH ofzo hoor. Als je niet meer op je voeten kunt staan van de pijn, is niet goed.
Als ik nog in Nijmegen had gewoond, had je gladiolen van me gekregen.quote:
Gefeliciteerd!!quote:
Maar zo fantastisch om mee te maken! Of bedoel je de Prins Bernhardstraat?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:15 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wat is die laatste straat lang zeg pffffff
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:37 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik heb het ook gehaald! De eerste keer dat ik meedeed (en überhaupt meer dan 35km heb gelopen)![]()
Het was zwaar, maar het klopt wat ze zeggen over de Via Gladiola... je vergeet de pijn. Was genieten de laatste 2km. Al die mensen!![]()
Heb er dit keer wel langer over gedaan omdat ik ruim 1,5u op een paar mensen heb moeten wachten (wilde gezellig met hen de Via aflopen). Was eigenlijk wel fijn daar bij de Kwbn post. Lekker gegeten en met een watertje erbij mensen kijken![]()
Nu genieten
Van Harte Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:37 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik heb het ook gehaald! De eerste keer dat ik meedeed (en überhaupt meer dan 35km heb gelopen)![]()
Het was zwaar, maar het klopt wat ze zeggen over de Via Gladiola... je vergeet de pijn. Was genieten de laatste 2km. Al die mensen!![]()
Heb er dit keer wel langer over gedaan omdat ik ruim 1,5u op een paar mensen heb moeten wachten (wilde gezellig met hen de Via aflopen). Was eigenlijk wel fijn daar bij de Kwbn post. Lekker gegeten en met een watertje erbij mensen kijken![]()
Nu genieten
Oh, dan was je nog een uur eerder binnen dan ik...quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:23 schreef Bzzzzp het volgende:
Gefeliciteerd allemaal! Wat een feest! Wij hadden wat vertraging ivm bier drinken onderweg en de via gladiola was inderdaad echt heel lang! 😃 We waren rond half drie blaarloos binnen! Daarna nog heel leuk een biertje (of meer 😇) gedronken met mensen die we onderweg ontmoet hadden.
Iedereen bedankt voor alle tips en info , volgend jaar weer! Dan een medaille met een kroontje !😃
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |