Ok. Weer wat geleerd.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:37 schreef HeatWave het volgende:
Een Darwin Award is voor de domste manier om aan je einde te komen, door je "vrienden" de gracht ingemieterd worden is niet dom van het slachtoffer .
Van je vrienden moet je het hebbenquote:Toen hij niet meer boven kwam,zouden de
twee anderen zijn gevlucht.Een vierde
man zou alleen hebben gekeken en daarna
in een Nederlandse auto zijn gestapt.
Nee dood door schuld denk ikquote:Op zondag 17 juli 2022 20:35 schreef tong80 het volgende:
In Gent is een man overleden nadat
hij door twee anderen in het water was
gegooid.Uit camerabeelden zou blijken
dat het om een grap ging.Het gebeurde
in de buurt van de Gentse Feesten.
Volgens een getuige werd de man door
zijn vrienden bij de handen en voeten
vastgepakt en in het water 'gejonast'.
Toen hij niet meer boven kwam,zouden de
Over de identiteit van het slachtoffer
zegt de politie alleen dat het een
53-jarige man is.Naar de twee daders
wordt nog gezocht.
https://nos.nl/teletekst#127
Darwin award?
En cruciaal is of hij kinderen had, als dat wel zo is kan hij namelijk al geen Darwin Award meer krijgenquote:Op zondag 17 juli 2022 20:37 schreef HeatWave het volgende:
Een Darwin Award is voor de domste manier om aan je einde te komen, door je "vrienden" de gracht ingemieterd worden is niet dom van het slachtoffer .
En bij voorkeur voor je kinderen hebt (het is immers een Darwin award omdat je je genen uit de pool hebt gehaald voor er reproductie is), ook die kans is bij een 53-jarige een stuk kleiner dan bij een 23-jarige.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:37 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2022 20:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En cruciaal is of hij kinderen had, als dat wel zo is kan hij namelijk al geen Darwin Award meer krijgen
I stand corrected .quote:Op zondag 17 juli 2022 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
En bij voorkeur voor je kinderen hebt (het is immers een Darwin award omdat je je genen uit de pool hebt gehaald voor er reproductie is), ook die kans is bij een 53-jarige een stuk kleiner dan bij een 23-jarige.
quote:Op zondag 17 juli 2022 21:34 schreef Seven. het volgende:
Jezus, iemand de gracht in jonassen . Was natuurlijk ludiek geweest als die kerel gewoon weer boven was gekomen.
Als iemand over jonassen begint, dan moet ik altijd denken aan mijn man. Hij en zijn broer gingen ook leuk met oma jonassen. Terwijl ze herstellende was van een open hart operatie . Ze heeft de landing op de bank overleefd, gelukkig.
Iemand overlijdt maar de grap zien we er wel van in hoor! ludiek!!quote:Op zondag 17 juli 2022 21:34 schreef Seven. het volgende:
Jezus, iemand de gracht in jonassen . Was natuurlijk ludiek geweest als die kerel gewoon weer boven was gekomen.
Als iemand over jonassen begint, dan moet ik altijd denken aan mijn man. Hij en zijn broer gingen ook leuk met oma jonassen. Terwijl ze herstellende was van een open hart operatie . Ze heeft de landing op de bank overleefd, gelukkig.
quote:Op zondag 17 juli 2022 21:34 schreef Seven. het volgende:
Fuck, dan ben je achterlijk zeg.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:34 schreef Seven. het volgende:
De link gaat naar een schietpartij in de USA.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:35 schreef tong80 het volgende:
In Gent is een man overleden nadat
hij door twee anderen in het water was
gegooid.Uit camerabeelden zou blijken
dat het om een grap ging.Het gebeurde
in de buurt van de Gentse Feesten.
Volgens een getuige werd de man door
zijn vrienden bij de handen en voeten
vastgepakt en in het water 'gejonast'.
Toen hij niet meer boven kwam,zouden de
Over de identiteit van het slachtoffer
zegt de politie alleen dat het een
53-jarige man is.Naar de twee daders
wordt nog gezocht.
https://nos.nl/teletekst#127
Darwin award?
Ze waren 10 en 12. Ik denk niet dat ze de zwaarte van de operatie op qaarde schatten destijds.quote:
Waar staat dat het grappig is dat iemand overleden is? Ik zeg dat jonassen in de regel gewoon leuk is. Hoe vaak worden mensen het zwembad in gejonast? Ik ben er zelf in ieder geval tientallen keren in gegaan op die manier.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:36 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Iemand overlijdt maar de grap zien we er wel van in hoor! ludiek!!
Het leven brengt nu eenmaal risico's met zich mee. Saaie boomers vinden alles 'gevaarlijk'.quote:Op maandag 18 juli 2022 09:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waar staat dat het grappig is dat iemand overleden is? Ik zeg dat jonassen in de regel gewoon leuk is. Hoe vaak worden mensen het zwembad in gejonast? Ik ben er zelf in ieder geval tientallen keren in gegaan op die manier.
Alleen die 'vrienden' hadden het water in moeten springen, in plaats van weg moeten rennen. Verder is met jonassen niks mis.
Ik denk niet dat het de boomers zijn die alles in dit leven gevaarlijk vinden. Als je ziet hoe hun kinderen opgroeiden.. 's morgens de deur uit en voor het donker thuis en zie maar hoe je je redt. Die zagen in ieder geval geen gevaar in jonassen.quote:Op maandag 18 juli 2022 09:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het leven brengt nu eenmaal risico's met zich mee. Saaie boomers vinden alles 'gevaarlijk'.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 18 juli 2022 09:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de boomers zijn die alles in dit leven gevaarlijk vinden. Als je ziet hoe hun kinderen opgroeiden.. 's morgens de deur uit en voor het donker thuis en zie maar hoe je je redt. Die zagen in ieder geval geen gevaar in jonassen.
Klopt. Al zie ik het nog wel steeds. Zag laatst een heel groep kinderen boomhutten maken. Prachtig !quote:Op maandag 18 juli 2022 09:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de boomers zijn die alles in dit leven gevaarlijk vinden. Als je ziet hoe hun kinderen opgroeiden.. 's morgens de deur uit en voor het donker thuis en zie maar hoe je je redt. Die zagen in ieder geval geen gevaar in jonassen.
LOL leuk grapje 🤣quote:Uit camerabeelden zou blijken
dat het om een grap ging.
Ik voeg als optie toe: hij was al dood en ze dumpten het lichaam.quote:Op zondag 17 juli 2022 23:39 schreef einzeinz het volgende:
Waarschijnlijk zal er wel wat meer achter dat verhaal zitten...
- Hoeren bezocht
- Drugs genomen
- Toch geen echte vrienden
- Ruzie onderweg
Nou kun je in beschonken toestand nog best denken dat dat een leuk grapje is, maar dan is de reactie als iemand niet meer boven komt drijven vooral dat je zo snel mogelijk probeert hem te redden en niet om er dan maar snel vandoor te gaan in je auto.quote:
Yoooooquote:Op zondag 17 juli 2022 21:34 schreef Seven. het volgende:
matige trol actiequote:Op zondag 17 juli 2022 21:34 schreef Seven. het volgende:
Wat is er leuk aan iemand tegen zijn of haar wil in het water gooien?quote:Op maandag 18 juli 2022 09:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zeg dat jonassen in de regel gewoon leuk is. Hoe vaak worden mensen het zwembad in gejonast? Ik ben er zelf in ieder geval tientallen keren in gegaan op die manier.
quote:Op maandag 18 juli 2022 10:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik voeg als optie toe: hij was al dood en ze dumpten het lichaam.
Ja zwembad .... dan heb je meestal ook zwemkleding aan en ben je voorbereid op nattigheidquote:Op maandag 18 juli 2022 09:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waar staat dat het grappig is dat iemand overleden is? Ik zeg dat jonassen in de regel gewoon leuk is. Hoe vaak worden mensen het zwembad in gejonast? Ik ben er zelf in ieder geval tientallen keren in gegaan op die manier.
Alleen die 'vrienden' hadden het water in moeten springen, in plaats van weg moeten rennen. Verder is met jonassen niks mis.
Als racisme het motief is, dan is het erger dan dood door schuld. Niet veel mensen van Afrikaanse afkomst hebben leren zwemmen. Lijkt me algemeen bekend. Het wegrennen doet er nog een schepje bovenop.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:50 schreef 1superbeschuitje het volgende:
https://www.hln.be/gent/w(...)-spoorloos~aafbe551/
In het filmpje wordt op 00:25 gezegd dat het slachoffer van Afrikaanse afkomst is en gesuggereerd dat het motief zinloos geweld / racisme zou kunnen zijn.
Wel als je met zn allen dronken bent er het in een gracht doet waar mogelijk ook nog fietsen en winkelwagentjes onder water liggen.quote:
Dertig jaar geleden vonden de meeste kinderen het een leuk spelletje in het zwembad. Ik kan niet uitsluiten dat een enkeling met het verstrijken van de tijd concludeert dat het zijn of haar grenzen over ging. En ook dat mag er zijn. Ik vond het zelf altijd leuk.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan iemand tegen zijn of haar wil in het water gooien?
Leuk voor de daders misschien, maar voor het slachtoffer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |