Ja, als het weer terug bij Ziggo zou komen ben ik met 0,0001 sec weer terug.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan is het R.I.P. ViaPLAYED
Oude tekst natuurlijk![]()
ik vind het ook heel slordig, maar volgens de [url=https://web.archive.org/web/20210401000000*/https://www.ziggosport.nl/neem-ziggo-sport/]waybackmachine[/url] is die pagina niet gewijzigd in het laatste jaar.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan gebeuren bij zo'n schattig klein lokaal bedrijfje natuurlijk.
Ja, ik snapte ook wel dat het fout was, maar het is wel erg slordig dan, als je verder klikt zie je wel dat ze F1 niet live hebben...quote:Op zondag 17 juli 2022 17:10 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik vind het ook heel slordig, maar volgens de [url=https://web.archive.org/web/20210401000000*/https://www.ziggosport.nl/neem-ziggo-sport/]waybackmachine[/url] is die pagina niet gewijzigd in het laatste jaar.
Ultraquote:Op zondag 17 juli 2022 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, als het weer terug bij Ziggo zou komen ben ik met 0,0001 sec weer terug.
Nooit meer drsJES, broodJES, rondJES!.
En 40 sec nadat Stevie Wonder het terugvallen van een auto kon zien eens opmerken dat coureur X opeens geen goeie rondetijden meer rijdt etcquote:
''Wie is er goed weg, wie heeft er een goede start?!''quote:Op zondag 17 juli 2022 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En 40 sec nadat Stevie Wonder het terugvallen van een auto kon zien eens opmerken dat coureur X opeens geen goeie rondetijden meer rijdt etc.
En die nasale kutstem van Nelson, tsunoooodaaaaa, baarceeloooonaaaaaaa.
En dat dan verkeerd zienquote:Op zondag 17 juli 2022 17:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
''Wie is er goed weg, wie heeft er een goede start?!''
We kijken op de livefeed wie er stil staatquote:Op zondag 17 juli 2022 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En 40 sec nadat Stevie Wonder het terugvallen van een auto kon zien eens opmerken dat coureur X opeens geen goeie rondetijden meer rijdt etc.
En die nasale kutstem van Nelson, tsunoooodaaaaa, baarceeloooonaaaaaaa.
Die tweede zeker!quote:Op zondag 17 juli 2022 18:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
We kijken op de livefeed wie er stil staat
Een verkeerde coureur noemen van hetzelfde team![]()
Vreselijke stem inderdaad
Je bedoelt die race die Perez won en Verstappen derde werd?quote:Op zondag 17 juli 2022 18:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die tweede zeker!.
Ik zat met wat mensen Monaco te kijken, beetje lullen en niet zo goed opletten, je kent het wel. Op een gegeven moment ramt er dus een Red Bull de vangrail in. Kut, nou TV uit en daarna zijn we de kroeg in gegaan.
Pas nadat we thuiskwamen en op internet gingen kjiken kwamen we erachter dat het Perez en niet Verstappen was, dat hebben we een paar uur gedacht omdat ons geweldige duo ons dat gemeld had.
Quali neem ik aanquote:Op zondag 17 juli 2022 19:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je bedoelt die race die Perez won en Verstappen derde werd?
Ja, dit jaar idd. We hebben in de kroeg niet als Tiktokjeugd op onze mobiel gekeken blijkbaarquote:Op zondag 17 juli 2022 19:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je bedoelt die race die Perez won en Verstappen derde werd?
Nee, weer een reactie meer vleugel, de domme vragen van de tandarts en 101 fouten in de verslaggeving en inhaalacties om de leiding gemist.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kleine broodjes en kleine rondjes. Dubbele verkleiningquote:Op zondag 17 juli 2022 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel veel zon met veel bewolking. Af en toe regen, maar wel droog. En verder is het vrij warm en koud ook wel.quote:Op maandag 18 juli 2022 08:51 schreef Rianne84 het volgende:
Wat zijn de weersverwachtingen voor komend weekend?
Het ziet er gewoon niet uit. Met gras en grind had ik er waarschijnlijk al heel anders in gestaan.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vloek zeker in de kerk als ik zeg dat ik het circuit wel leuk vind hè?
ik vind het gewoon moeilijk kijken door die kleurenquote:Op maandag 18 juli 2022 10:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hoofdpijn en duizeligheid.quote:Op maandag 18 juli 2022 08:51 schreef Rianne84 het volgende:
RACEWEEK![]()
![]()
Donkere wolken boven de Ferrari's.quote:Op maandag 18 juli 2022 08:51 schreef Rianne84 het volgende:
RACEWEEK![]()
![]()
Ja, precies dit. Als het die lijnen weg denkt is het best een leuk circuit. Ik ben in 2018 bij de race geweest. Hopeloos met aanrijden en ellelange wachtrijen voor de catering, maar de omgeving en het circuit zelf waren echt geweldig. Ik vond de race vorig jaar ook één van de leukste van het jaar. Op het circuit heb je trouwens zelf nauwelijks last van die lijnen omdat je uiteraard op 1 vast punt zit.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon niet uit. Met gras en grind had ik er waarschijnlijk al heel anders in gestaan.
quote:Friday
Unbroken sunshine for the two practice sessions, with temperatures hitting a searing 34 degrees Celsius in the afternoon for FP2, in particular. That is primarily a dry heat as there is little by way of humidity, just 25 per cent.
There is a light south-heading wind of between five-to-nine miles per hour across the day, with gusts of 25mph posing an additional difficulty.
Saturday
For final practice and qualifying, Saturday is a near identical day to Friday, with not a cloud in the sky and temperatures again reaching 33 to 34 Celsius.
Wind speeds will again reach nine miles per hour in a south-westerly direction, and with gusts in the mid-20s.
Sunday
We go up a degree for the race start at 3pm local time [2pm UK, 9am EST] as the green lights will go out under cloudless skies and with the thermometer hitting 35 Celsius.
With humidity again an irrelevance, those wind speeds and gusts - this time in a west-south-west direction - may be a factor, with highs of nine and 26 miles per hour respectively.
en goed weer voor Mercedes, die zouden zomaar eens op eigen kracht top 3 kunnen kwalificeren en finishenquote:Op maandag 18 juli 2022 12:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Lekker warm weer voor de Ferrari PU's
Die hadden in Spanje toch ook extreem veel moeite met de koeling (HAM moest zelfs inhouden op het laatst)?quote:Op maandag 18 juli 2022 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
en goed weer voor Mercedes, die zouden zomaar eens op eigen kracht top 3 kunnen kwalificeren en finishen
In kwalificatie hebben zij nog steeds problemen om die achterbanden op temperatuur te krijgen, dan helpt dat warme weer wel mee, verder zijn ze op race pace in de eindfase ook snel, dus ik zie wel mogelijkheden.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Die hadden in Spanje toch ook extreem veel moeite met de koeling (HAM moest zelfs inhouden op het laatst)?
Gewoon de sprinklers op het circuit aan zettenquote:
Michael reed ook eerst een paar jaar in Group C auto's van Mercedes. Er waren meerdere coureurs geselecteerd om op die manier ervaring op te doen. Schumacher, Karl Wendlinger, Heinz Harald Frentzen en Manuel Reuter. De bedoeling was de twee beste coureurs in een Mercedes F1 te zetten. Maar zoals gewoonlijk kreeg de directie van Mercedes koude voeten omdat ze niet onmiddellijk kon winnen. Dus werd het Sauber F1 met Mercedes Motoren. Wendlinger en Frentzen gingen door richting dat team, Reuter kon vertrekken en ging DTM rijden voor Opel. Schumacher was eigenlijk ook einde contract maar door die inval beurt in Spa bij Jordan kreeg Tom Walkinshaw hem op de radar (aangezien Major Tom de baas van TWR Jaguar was geweest in dezelfde Group C)quote:Op maandag 18 juli 2022 13:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik dacht net naar aanleiding van het bericht op de FP nog "Mick Schumacher komt wel langzaam op gang t.o.v. zijn vader".
Maar... Michael zat ongeveer ieder uur dat hij kon in de auto, kilometers maken, testen, testen en testen.
En nu moet je het doen met een simulator en een paar korte vrije trainingen.
Daarmee beweer ik niet dat Mick ooit het niveau van z'n vader gaat halen maar het zijn wel andere tijden.
Max is zo'n talent dat zich snel aanpast aan z'n auto, dat heeft Mick duidelijk niet, meer een dieseltje.
ik vind het sowieso moeilijk vergelijken maar Mick heeft nog een hele kluif aan Magnussen, dus of hij ooit in de voetsporen van z'n vader gaat treden ik denk van niet want die was gewoon vanaf dag 1 snel, net als Verstappen overigensquote:Op maandag 18 juli 2022 13:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik dacht net naar aanleiding van het bericht op de FP nog "Mick Schumacher komt wel langzaam op gang t.o.v. zijn vader".
Maar... Michael zat ongeveer ieder uur dat hij kon in de auto, kilometers maken, testen, testen en testen.
En nu moet je het doen met een simulator en een paar korte vrije trainingen.
Daarmee beweer ik niet dat Mick ooit het niveau van z'n vader gaat halen maar het zijn wel andere tijden.
Max is zo'n talent dat zich snel aanpast aan z'n auto, dat heeft Mick duidelijk niet, meer een dieseltje.
Mercedes motoren hebben toch juist altijd moeite met als het warm is?quote:Op maandag 18 juli 2022 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
en goed weer voor Mercedes, die zouden zomaar eens op eigen kracht top 3 kunnen kwalificeren en finishen
ze hadden ooit problemen op hoogte zoals Oostenrijk maar meen dat dit ook niet meer zo isquote:Op maandag 18 juli 2022 16:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Mercedes motoren hebben toch juist altijd moeite met als het warm is?
Het is in F1 202x games iig wel leuk om er te rijden qua layout en snelheid.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Qua layout is het zo slecht niet, tot nu toe één slaapverwekkende race en één spannende race gezien. Er is vroeger ook geracet maar die GP's ken ik alleen van oude beelden. De crux zit hem in de kleur van die wolfraam uitloopstroken. Het is een soort schuurpapier geworden om auto's af te remmen die de controle verliezen. Blauw is kleine wolfraam deeltjes, rood is grove deeltjes die echt je banden kapot trekken als het moet. Het ziet er zo psychedelisch uit dat je idd hoofdpijn kan krijgen.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |