Ja, als het weer terug bij Ziggo zou komen ben ik met 0,0001 sec weer terug.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan is het R.I.P. ViaPLAYED
Oude tekst natuurlijk![]()
ik vind het ook heel slordig, maar volgens de [url=https://web.archive.org/web/20210401000000*/https://www.ziggosport.nl/neem-ziggo-sport/]waybackmachine[/url] is die pagina niet gewijzigd in het laatste jaar.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan gebeuren bij zo'n schattig klein lokaal bedrijfje natuurlijk.
Ja, ik snapte ook wel dat het fout was, maar het is wel erg slordig dan, als je verder klikt zie je wel dat ze F1 niet live hebben...quote:Op zondag 17 juli 2022 17:10 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik vind het ook heel slordig, maar volgens de [url=https://web.archive.org/web/20210401000000*/https://www.ziggosport.nl/neem-ziggo-sport/]waybackmachine[/url] is die pagina niet gewijzigd in het laatste jaar.
Ultraquote:Op zondag 17 juli 2022 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, als het weer terug bij Ziggo zou komen ben ik met 0,0001 sec weer terug.
Nooit meer drsJES, broodJES, rondJES!.
En 40 sec nadat Stevie Wonder het terugvallen van een auto kon zien eens opmerken dat coureur X opeens geen goeie rondetijden meer rijdt etcquote:
''Wie is er goed weg, wie heeft er een goede start?!''quote:Op zondag 17 juli 2022 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En 40 sec nadat Stevie Wonder het terugvallen van een auto kon zien eens opmerken dat coureur X opeens geen goeie rondetijden meer rijdt etc.
En die nasale kutstem van Nelson, tsunoooodaaaaa, baarceeloooonaaaaaaa.
En dat dan verkeerd zienquote:Op zondag 17 juli 2022 17:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
''Wie is er goed weg, wie heeft er een goede start?!''
We kijken op de livefeed wie er stil staatquote:Op zondag 17 juli 2022 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En 40 sec nadat Stevie Wonder het terugvallen van een auto kon zien eens opmerken dat coureur X opeens geen goeie rondetijden meer rijdt etc.
En die nasale kutstem van Nelson, tsunoooodaaaaa, baarceeloooonaaaaaaa.
Die tweede zeker!quote:Op zondag 17 juli 2022 18:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
We kijken op de livefeed wie er stil staat
Een verkeerde coureur noemen van hetzelfde team![]()
Vreselijke stem inderdaad
Je bedoelt die race die Perez won en Verstappen derde werd?quote:Op zondag 17 juli 2022 18:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die tweede zeker!.
Ik zat met wat mensen Monaco te kijken, beetje lullen en niet zo goed opletten, je kent het wel. Op een gegeven moment ramt er dus een Red Bull de vangrail in. Kut, nou TV uit en daarna zijn we de kroeg in gegaan.
Pas nadat we thuiskwamen en op internet gingen kjiken kwamen we erachter dat het Perez en niet Verstappen was, dat hebben we een paar uur gedacht omdat ons geweldige duo ons dat gemeld had.
Quali neem ik aanquote:Op zondag 17 juli 2022 19:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je bedoelt die race die Perez won en Verstappen derde werd?
Ja, dit jaar idd. We hebben in de kroeg niet als Tiktokjeugd op onze mobiel gekeken blijkbaarquote:Op zondag 17 juli 2022 19:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je bedoelt die race die Perez won en Verstappen derde werd?
Nee, weer een reactie meer vleugel, de domme vragen van de tandarts en 101 fouten in de verslaggeving en inhaalacties om de leiding gemist.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kleine broodjes en kleine rondjes. Dubbele verkleiningquote:Op zondag 17 juli 2022 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel veel zon met veel bewolking. Af en toe regen, maar wel droog. En verder is het vrij warm en koud ook wel.quote:Op maandag 18 juli 2022 08:51 schreef Rianne84 het volgende:
Wat zijn de weersverwachtingen voor komend weekend?
Het ziet er gewoon niet uit. Met gras en grind had ik er waarschijnlijk al heel anders in gestaan.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vloek zeker in de kerk als ik zeg dat ik het circuit wel leuk vind hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |