Mwah, zitten nog wel mannen als Bauer en Pedersen die volledig de kaart Schultz/Simmons zal trekken. En duo's van Cofidis, Bahrain en Ineos.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit lijkt mij wel gunstig voor Bettiol overigens. De samenwerking bij de achtervolgers zal wel zoek zijn.
Hebben ze geprobeerdquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo'n actie zouden ze bij Formule 1 moeten doen
Onleukquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Plots rijdt Ewan nog maar een minuut achter het peloton.
In Duitsland doen ze daar niet moeilijk over.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het ging om klimaatactivisten die zich vastgelijmd hadden aan het wegdek.
Hoe aantrekkelijk het ook mag zijn om die met huid en al weg te trekken is dat ethisch niet heel verstandig.
Ja, maar daar zie je ze niet op het wegdek, die klimaatflikkertjes.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo'n actie zouden ze bij Formule 1 moeten doen
Doe niet zo dramatisch hele tijdquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ewan moest eigenlijk ook wachten
Ik ruik koersvervalsing
Want owee dat Ewan straks in Parijs de etappe wint.
Wel bij de Britse GP (op het vastplakken na).quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, maar daar zie je ze niet op het wegdek, die klimaatflikkertjes.
Zolang ie straks maar weer lost en Frison mee krijgt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Ewan schijnt aangesloten te zijn. Geniaal van Dikzak Davis om er twee te laten wachten.
Die had ik nog een klap na gegeven ook.quote:
Zou hij zich op die machtklim zo niet helemaal oproken?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:26 schreef Columbiafan het volgende:
Ze moeten wel echt samen blijven werken achter Bettiol.
Zeker welquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, maar daar zie je ze niet op het wegdek, die klimaatflikkertjes.
Ik zou die actievoerders letterlijk een hele nacht aan diezelfde ketting ophangen. Waarbij ze net met hun tenen de grond kunnen raken. Een keertje een hele nacht laten afzien. Dat hun nek bloedrood staat .quote:
Ca 39 dagen mag ik hopenquote:
Nu nog 983 dagen te gaan voordat we allemaal dood zijn ofzoquote:
Neem een pilletje zegquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou die actievoerders letterlijk een hele nacht aan diezelfde ketting ophangen. Waarbij ze net met hun tenen de grond kunnen raken. Een keertje een hele nacht laten afzien. Dat hun nek bloedrood staat .
Oké.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou die actievoerders letterlijk een hele nacht aan diezelfde ketting ophangen. Waarbij ze net met hun tenen de grond kunnen raken. Een keertje een hele nacht laten afzien. Dat hun nek bloedrood staat .
Voordat de climate change irreversible is.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nu nog 983 dagen te gaan voordat we allemaal dood zijn ofzo
Dubbele pin in je riem is echt overbodig.quote:
Tuurlijk, snapte de mannen niet die dachten dat die dan wel plots zouden mogen doorvlammenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:29 schreef wimderon het volgende:
De groep Kelp staat nog stil, maar dit geheel terzijde.
Stoer hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat een zinvol frame is.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Voordat de climate change irreversible is.
Zo een nachtje de gevangenis in. Met de nek vastgebonden aan een paal.quote:
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zo een nachtje de gevangenis in. Met de nek vastgebonden aan een paal.
Volgens mij is de groep "we kunnen net zo goed opgeven om er iets aan te doen" vrij snel aan het groeienquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:31 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat een zinvol frame is.
Hmm ja, nee, dat gaan we inderdaad niet redden. Derhalve zijn de demonstraties overbodig.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Voordat de climate change irreversible is.
Avontuurlijker dan achter mijn pc zitten en naar de Tour kijken, denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat heb jij vanmiddag gedaan?
Mezelf vastgelijmd aan het wegdek.
We zitten in Frankrijkquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog een reden om niet naar België te gaan. Levensgevaarlijke gekken wonen er daar
Heb je geen lijm voor nodig in deze temperaturen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Of even een van de tandartsen van Kechtold z'n pener in haar bakkes laten rammen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zo een nachtje de gevangenis in. Met de nek vastgebonden aan een paal.
Kun je beter op de zolderkamer fietsen kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zag er net toen ze stil stonden wel eentje voor het peloton fietsen. Die dacht van ik grijp m'n kans nu ze toch stil staan.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:33 schreef The_Undertone het volgende:
Ook nu weer geen Astana renner mee, die zijn echt wel gruwelijk slecht
Vastgelijmd op mijn bureaustoelquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kun je beter op de zolderkamer fietsen kijken.
achter? wat raar HIHAHOquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Avontuurlijker dan achter mijn pc zitten
De koplopers stonden juist vast. Bettiol en het peloton moesten wachten om de tijdsverschillen gelijk te houdenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:35 schreef Makamba_ het volgende:
Kom net thuis maar wat is het verhaal. Peloton stond vast waardoor de koplopers vrij spel hadden?
Velasco is mee!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:33 schreef The_Undertone het volgende:
Ook nu weer geen Astana renner mee, die zijn echt wel gruwelijk slecht
Ah die zag ik niet aankomen, wat bizarquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De koplopers stonden juist vast. Bettiol en het peloton moesten wachten om de tijdsverschillen gelijk te houden
Ja, als klimaatwappie bomen gaan omkappen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had het anders aangepakt. Ik had een kettingzaag meegenomen en een paar bomen geveld. Zo had je een paar dikke bomen op de weg. Daarna met zijn allen aan vastbinden.
Dan hadden ze pas echt moeite gehad
Maak er een topic overquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had het anders aangepakt. Ik had een kettingzaag meegenomen en een paar bomen geveld. Zo had je een paar dikke bomen op de weg. Daarna met zijn allen aan vastbinden.
Dan hadden ze pas echt moeite gehad
Na de boer en zijn knotwilgen om er vervolgens zelf over te gaan huilen kan alles.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, als klimaatwappie bomen gaan omkappen.
Topidee.
moest het geen klimaatwappies zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, als klimaatwappie bomen gaan omkappen.
Topidee.
Dan geven ze het geel morgen wel wegquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:38 schreef wimderon het volgende:
Zou het voor Jumbo nog de moeite waard zijn om Pogacar juist wel in het geel te houden?
Ik denk niet dat UAE daardoor morgen anders gaat koersen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:38 schreef wimderon het volgende:
Zou het voor Jumbo nog de moeite waard zijn om Pogacar juist wel in het geel te houden?
Die heeft als opdracht om de hele dag bij Vingegaard te rijden.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Pogacar durft niet in de buurt van Majka te rijden.
Waarom dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:38 schreef wimderon het volgende:
Exact mijn gedachte. Ik zou het doenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:38 schreef wimderon het volgende:
Of ik moet even een verbinding + tv regelen in auto. Maar lijkt me niet handig op de autobahn.quote:
Alsof bora denkt dat Kamna de trui met 20 seconden gaat houden morgenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat UAE daardoor morgen anders gaat koersen.
BORA misschien wel.
Nu met koppeltjes hebben ze nog wel redelijk kunnen beperken, maar nu de knechten afdraaien wordt het interessanter.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:41 schreef hhh38 het volgende:
Krijgen we weer een demonstratie van het koplopersvoordeel? @:Dale__Cooper
Dat is wel matig zegquote:
Als Jumbo hem in het geel houdt, kan Pogacar niet zoveel anders doen dan hem aan te trekken, lijkt me. Anders is het wel wat asociaalquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom dan?
Of alleen als kutsmoes om zelf maar te gaan rijden?
Zou het lekker zo laten. Geel of niet, Pogacar staat er van de kandidaatwinnaars het beste voor en is de grote topfavoriet.
Je kunt 'm toch niet dwingen om in het geel te blijven.
Lennard gaat weer bordjes van anderen leegeten om te profiteren.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nu met koppeltjes hebben ze nog wel redelijk kunnen beperken, maar nu de knechten afdraaien wordt het interessanter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |