Onleukquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Plots rijdt Ewan nog maar een minuut achter het peloton.
In Duitsland doen ze daar niet moeilijk over.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het ging om klimaatactivisten die zich vastgelijmd hadden aan het wegdek.
Hoe aantrekkelijk het ook mag zijn om die met huid en al weg te trekken is dat ethisch niet heel verstandig.
Ja, maar daar zie je ze niet op het wegdek, die klimaatflikkertjes.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo'n actie zouden ze bij Formule 1 moeten doen
Doe niet zo dramatisch hele tijdquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ewan moest eigenlijk ook wachten
Ik ruik koersvervalsing
Want owee dat Ewan straks in Parijs de etappe wint.
Wel bij de Britse GP (op het vastplakken na).quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, maar daar zie je ze niet op het wegdek, die klimaatflikkertjes.
Zolang ie straks maar weer lost en Frison mee krijgt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Ewan schijnt aangesloten te zijn. Geniaal van Dikzak Davis om er twee te laten wachten.
Die had ik nog een klap na gegeven ook.quote:
Zou hij zich op die machtklim zo niet helemaal oproken?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:26 schreef Columbiafan het volgende:
Ze moeten wel echt samen blijven werken achter Bettiol.
Zeker welquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, maar daar zie je ze niet op het wegdek, die klimaatflikkertjes.
Ik zou die actievoerders letterlijk een hele nacht aan diezelfde ketting ophangen. Waarbij ze net met hun tenen de grond kunnen raken. Een keertje een hele nacht laten afzien. Dat hun nek bloedrood staat .quote:
Ca 39 dagen mag ik hopenquote:
Nu nog 983 dagen te gaan voordat we allemaal dood zijn ofzoquote:
Neem een pilletje zegquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou die actievoerders letterlijk een hele nacht aan diezelfde ketting ophangen. Waarbij ze net met hun tenen de grond kunnen raken. Een keertje een hele nacht laten afzien. Dat hun nek bloedrood staat .
Oké.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou die actievoerders letterlijk een hele nacht aan diezelfde ketting ophangen. Waarbij ze net met hun tenen de grond kunnen raken. Een keertje een hele nacht laten afzien. Dat hun nek bloedrood staat .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |