Maak er een eind aan, ... dat was beter geweest. Het beste wat je kunt doen voor het klimaat is zelfmoord plegenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Begin er zelf mee en blijf thuis
Zou ze gewoon laten zitten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:18 schreef JohnDDD het volgende:
dat deden ze in amsterdam toen ook hè, vastgelijmd op de Stadhouderskade
duurde volgens mij uren om ze los te krijgen
Hugo heeft toch weinig kansquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit vindt de rest niet leuk Hugo.
En ze zijn op de fiets. Dat ze dan op de finish van een F1 race gaan zitten of zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze doen nochtans de moeite hoor.
Een pak Elektrische wagens... enzo
Die konden uitbundig vergaderen, hoe gaan we Bettiol terug nemen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit lijkt mij wel gunstig voor Bettiol overigens. De samenwerking bij de achtervolgers zal wel zoek zijn.
Helaas worden dit soort mensen in onze westerse democratieën vaak geredquote:
Die voor en na de etappes op een diesel vrachtwagen geladen wordenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze doen nochtans de moeite hoor.
Een pak Elektrische wagens... enzo
Ewan moest eigenlijk ook wachtenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Plots rijdt Ewan nog maar een minuut achter het peloton.
Het ging om klimaatactivisten die zich vastgelijmd hadden aan het wegdek.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:12 schreef The_Undertone het volgende:
Je verwacht toch wel dat de Franse gendarmerie snel raad weet met dergelijke mongolen
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:15 schreef The_Undertone het volgende:
Hup, gewoon Hinault ze laten van de weg beuken
Mwah, zitten nog wel mannen als Bauer en Pedersen die volledig de kaart Schultz/Simmons zal trekken. En duo's van Cofidis, Bahrain en Ineos.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit lijkt mij wel gunstig voor Bettiol overigens. De samenwerking bij de achtervolgers zal wel zoek zijn.
Hebben ze geprobeerdquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo'n actie zouden ze bij Formule 1 moeten doen
Onleukquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Plots rijdt Ewan nog maar een minuut achter het peloton.
In Duitsland doen ze daar niet moeilijk over.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het ging om klimaatactivisten die zich vastgelijmd hadden aan het wegdek.
Hoe aantrekkelijk het ook mag zijn om die met huid en al weg te trekken is dat ethisch niet heel verstandig.
Ja, maar daar zie je ze niet op het wegdek, die klimaatflikkertjes.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo'n actie zouden ze bij Formule 1 moeten doen
Doe niet zo dramatisch hele tijdquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ewan moest eigenlijk ook wachten
Ik ruik koersvervalsing
Want owee dat Ewan straks in Parijs de etappe wint.
Wel bij de Britse GP (op het vastplakken na).quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, maar daar zie je ze niet op het wegdek, die klimaatflikkertjes.
Zolang ie straks maar weer lost en Frison mee krijgt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Ewan schijnt aangesloten te zijn. Geniaal van Dikzak Davis om er twee te laten wachten.
Die had ik nog een klap na gegeven ook.quote:
Zou hij zich op die machtklim zo niet helemaal oproken?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:26 schreef Columbiafan het volgende:
Ze moeten wel echt samen blijven werken achter Bettiol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |