Na de boer en zijn knotwilgen om er vervolgens zelf over te gaan huilen kan alles.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, als klimaatwappie bomen gaan omkappen.
Topidee.
moest het geen klimaatwappies zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, als klimaatwappie bomen gaan omkappen.
Topidee.
Dan geven ze het geel morgen wel wegquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:38 schreef wimderon het volgende:
Zou het voor Jumbo nog de moeite waard zijn om Pogacar juist wel in het geel te houden?
Ik denk niet dat UAE daardoor morgen anders gaat koersen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:38 schreef wimderon het volgende:
Zou het voor Jumbo nog de moeite waard zijn om Pogacar juist wel in het geel te houden?
Die heeft als opdracht om de hele dag bij Vingegaard te rijden.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Pogacar durft niet in de buurt van Majka te rijden.
Waarom dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:38 schreef wimderon het volgende:
Exact mijn gedachte. Ik zou het doenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:38 schreef wimderon het volgende:
Of ik moet even een verbinding + tv regelen in auto. Maar lijkt me niet handig op de autobahn.quote:
Alsof bora denkt dat Kamna de trui met 20 seconden gaat houden morgenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat UAE daardoor morgen anders gaat koersen.
BORA misschien wel.
Nu met koppeltjes hebben ze nog wel redelijk kunnen beperken, maar nu de knechten afdraaien wordt het interessanter.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:41 schreef hhh38 het volgende:
Krijgen we weer een demonstratie van het koplopersvoordeel? @:Dale__Cooper
Dat is wel matig zegquote:
Als Jumbo hem in het geel houdt, kan Pogacar niet zoveel anders doen dan hem aan te trekken, lijkt me. Anders is het wel wat asociaalquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom dan?
Of alleen als kutsmoes om zelf maar te gaan rijden?
Zou het lekker zo laten. Geel of niet, Pogacar staat er van de kandidaatwinnaars het beste voor en is de grote topfavoriet.
Je kunt 'm toch niet dwingen om in het geel te blijven.
Lennard gaat weer bordjes van anderen leegeten om te profiteren.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nu met koppeltjes hebben ze nog wel redelijk kunnen beperken, maar nu de knechten afdraaien wordt het interessanter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |