Vastgelijmd op mijn bureaustoelquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kun je beter op de zolderkamer fietsen kijken.
achter? wat raar HIHAHOquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Avontuurlijker dan achter mijn pc zitten
De koplopers stonden juist vast. Bettiol en het peloton moesten wachten om de tijdsverschillen gelijk te houdenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:35 schreef Makamba_ het volgende:
Kom net thuis maar wat is het verhaal. Peloton stond vast waardoor de koplopers vrij spel hadden?
Velasco is mee!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:33 schreef The_Undertone het volgende:
Ook nu weer geen Astana renner mee, die zijn echt wel gruwelijk slecht
Ah die zag ik niet aankomen, wat bizarquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De koplopers stonden juist vast. Bettiol en het peloton moesten wachten om de tijdsverschillen gelijk te houden
Ja, als klimaatwappie bomen gaan omkappen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had het anders aangepakt. Ik had een kettingzaag meegenomen en een paar bomen geveld. Zo had je een paar dikke bomen op de weg. Daarna met zijn allen aan vastbinden.
Dan hadden ze pas echt moeite gehad
Maak er een topic overquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had het anders aangepakt. Ik had een kettingzaag meegenomen en een paar bomen geveld. Zo had je een paar dikke bomen op de weg. Daarna met zijn allen aan vastbinden.
Dan hadden ze pas echt moeite gehad
Na de boer en zijn knotwilgen om er vervolgens zelf over te gaan huilen kan alles.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, als klimaatwappie bomen gaan omkappen.
Topidee.
moest het geen klimaatwappies zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, als klimaatwappie bomen gaan omkappen.
Topidee.
Dan geven ze het geel morgen wel wegquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:38 schreef wimderon het volgende:
Zou het voor Jumbo nog de moeite waard zijn om Pogacar juist wel in het geel te houden?
Ik denk niet dat UAE daardoor morgen anders gaat koersen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:38 schreef wimderon het volgende:
Zou het voor Jumbo nog de moeite waard zijn om Pogacar juist wel in het geel te houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |