Dat vind ik al te romantisch gedacht, haha, ik denk dat ze meedoen voor de omzet van hun B&B.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat ik alleen van hitsige Hans, Ted en Astrid de zoektocht naar liefde echt geloof.
Hij is wel echt super geintegreerd daar, erg knap. Hij zou zich kunnen opgeven voor de Frans versie van dit programma. Inmiddels past een franse vrouw beter bij hem.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom die man zich ooit aangemeld heeft voor dit programma, maar ik vermoed dat ie overstag gegaan is door het aanbod. Die man heeft helemaal geen vrouw nodig daar, die spreekt vloeiend frans en vermaakt zich met zijn franse vrienden en zijn paarden. Hij moet gewoon een poets in gaan huren.
Ik vraag het me af. Emoties als die van Astrid fake je niet, dat lijkt me een vrouw die wanhopig op zoek is naar de liefdequote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat vind ik al te romantisch gedacht, haha, ik denk dat ze meedoen voor de omzet van hun B&B.
Kan, maar dan wel op 10000 voorwaarden.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Emoties als die van Astrid fake je niet, dat lijkt me een vrouw die wanhopig op zoek is naar de liefde
Ja, die smalltalk in een cafe lukt hem prima in het frans. Maar of ook franse vrouwen vallen op deze hork vraag ik mij af, misschien heeft ie dat al jaren geprobeerd en is mislukt, dan maar een Hollandse proberen. Naar mijn idee moet die man gewoon lekker vrijgezel blijven.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij is wel echt super geintegreerd daar, erg knap. Hij zou zich kunnen opgeven voor de Frans versie van dit programma. Inmiddels past een franse vrouw beter bij hem.
Dat dacht ik ook. Ik heb zelfs teruggespoeld hiervoor! Ook het andere slipje was zo verkleurd. Ik hoopte dat het door de grond kwam waarop ze waren gevallen maar de rest van de kleding had het niet…quote:Op maandag 18 juli 2022 08:37 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Misschien moet ze eens wat nieuw ondergoed kopen …
quote:Op maandag 18 juli 2022 08:37 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die zweverige bij Hans Italiequote:Op maandag 18 juli 2022 15:58 schreef lily het volgende:
Om wie gaat het? Ik zie namelijk geen foto..
haha idd dacht ik ook maar nee.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:38 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Ik heb zelfs teruggespoeld hiervoor! Ook het andere slipje was zo verkleurd. Ik hoopte dat het door de grond kwam waarop ze waren gevallen maar de rest van de kleding had het niet…
Klopt, viel me ook al op. Was toch een flinke teaser.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:19 schreef Soury het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet qua vooruitblik (aan het eind) wbt de laatste aflevering en de aflevering die vandaag op staat.
Ja kut he? ...quote:Op maandag 18 juli 2022 16:41 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Klopt, viel me ook al op. Was toch een flinke teaser.
Kan. En het ook weer uit de verkoop gehaald. Misschien van gedachten veranderd. Op zoek naar een man. Ondertussen heeft zij ook het huis van de buren gekocht.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:40 schreef Jemoederniet het volgende:
Op Google Streetview is te zien dat de BnB van Natasja in september 2021 te koop stond.
Vreemd dat je je dan toch gaat opgeven voor zo'n programma. Wat steekt daarachter? Zoekt ze gewoon publiciteit in de hoop dat iemand die toko van haar koopt?
Wie bedoel je? of zit je in het verkeerde topicquote:Op maandag 18 juli 2022 18:06 schreef freaky40 het volgende:
Nou, het kijkcijfer kanon just left the building...jammer. Hopelijk komen er nog meer spraakmakende types richting Hans en de andere.
Hopelijk sturen ze haar door naar die andere Hans.quote:Op maandag 18 juli 2022 18:06 schreef freaky40 het volgende:
Nou, het kijkcijfer kanon just left the building...jammer. Hopelijk komen er nog meer spraakmakende types richting Hans en de andere.
Desireequote:Op maandag 18 juli 2022 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie bedoel je? of zit je in het verkeerde topic
Zo te zien heeft ze meer baat bij een pak Tena Ladyquote:Op maandag 18 juli 2022 08:37 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat is niks voor Hans, wat een doos met die kut nagelsquote:Op maandag 18 juli 2022 19:50 schreef timmmmm het volgende:
Hans gaat er wel echt voor, eigenlijk zou iedereen een Hans moeten hebben.
Komt daar zo'n vage zweefteef binnen, en Hans doet of ze zo high class is dat het lijkt of ie denkt dat ze de Koningin is. Hype em up bro
Is zij niet gewoon een woonwagen roma met haar waarzeggerskaarten?quote:Op maandag 18 juli 2022 19:50 schreef timmmmm het volgende:
Hans gaat er wel echt voor, eigenlijk zou iedereen een Hans moeten hebben.
Komt daar zo'n vage zweefteef binnen, en Hans doet of ze zo high class is dat het lijkt of ie denkt dat ze de Koningin is. Hype em up bro
Dat was al een week geleden. We zijn al bij aflevering 11quote:
Ja, alsof ze in plaats van om wasmiddel vragen even de Oekraine-oorlog hadden moeten oplossenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:37 schreef timmmmm het volgende:
Hans de Hengst heeft ze ook niet allemaal op een rijtje
De wereld staat in brand, het is oorlog in Oekraine en jij komt om wasmiddel vragenTerwijl hij zelf moeilijk doet om een vraag over wasmiddel terwijl de wereld in brand staat
De pappa en mamma van Martijn hebben meer geld dan de mamma van denise. De een mag zich wel eigenaar noemen van het pand van paps en mams en de ander niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 07:44 schreef lily het volgende:
Bij Martijn staat onder zijn naam steeds: B&B eigenaar en bij Denise: B&B bedrijfsleider. Ze is geen eigenaar begrijp ik?
Gekocht, na een royale schenking vanuit z'n familie zeker. Ik geloof er niks van dat hij op die leeftijd zo'n kapitaal heeft vergaard. Wat voor werk heeft hij hiervoor dan gedaan?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 08:27 schreef lily het volgende:
Ik heb gelezen dat Martijn de B&B zelf gekocht heeft en zijn ouders er later bijgekomen zijn en in dienst zijn van hem.
Heb even gekeken op de site van de B&Bquote:Op dinsdag 19 juli 2022 08:27 schreef lily het volgende:
Ik heb gelezen dat Martijn de B&B zelf gekocht heeft en zijn ouders er later bijgekomen zijn en in dienst zijn van hem.
Ingewikkeld.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb even gekeken op de site van de B&B
Denk niets. Beetje op Bali en Australië lopen chillen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:06 schreef Fosive het volgende:
[..]
Gekocht, na een royale schenking vanuit z'n familie zeker. Ik geloof er niks van dat hij op die leeftijd zo'n kapitaal heeft vergaard. Wat voor werk heeft hij hiervoor dan gedaan?
Hij is louter uitbater. Overigens is dit geen Algarve maar een dunbevolkte weinig toeristische streek van Portugal. De prijzen liggen daar uberhaupt lager.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Denk niets. Beetje op Bali en Australië lopen chillen.
Dave begint een vervelend dominant mannetje te worden. Vroeger gepest en daarom maar z'n spiertjes gaan trainen maar verder tamelijk inhoudsloos persoon. Net als Denise trouwens, komt weinig interesse of initiatief van uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:00 schreef RipCity het volgende:
Frank laat zich echt compleet opzij zetten hè
Ik zou er ook absoluut geen zin in hebben zelf zo'n irritant haantje te worden om er maar tussen te komen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:00 schreef RipCity het volgende:
Frank laat zich echt compleet opzij zetten hè
Neuh, zou ik ook voor passen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou er ook absoluut geen zin in hebben zelf zo'n irritant haantje te worden om er maar tussen te komen.
Die is echt compleet van het padje. Dwangbuis figuurtjequote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:30 schreef Soury het volgende:
Oh en die Sylvia zou ik ook ook direct in een cactus schoppen. Raar wijf
Ja met haar nep sophisticated. Room for a ponyquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die is echt compleet van het padje. Dwangbuis figuurtje
Gaat ze ook nog met die Duits-Italiaanse gast flirten.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:30 schreef Soury het volgende:
Oh en die Sylvia zou ik ook ook direct in een cactus schoppen. Raar wijf
Vermoeiende act inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja met haar nep sophisticated. Room for a pony
Valt snel door de mand. Hup een nieuwe dame erinquote:
Komt ze wel voor Hans? of ze is terecht al afgeknapt. Denk dat ze te vol van zichzelf is om met iemand anders om te kunnen gaan.. En ik krijg ook wel wat pathologische leugenaar vibes bij haar.. want het is echt onwijs veel blabla maar weinig echt zinnigs. Ze verteld constant dat ze zo interessant is maar nergens blijkt het echt uit. Kleding lijkt op de markt gekocht.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:07 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gaat ze ook nog met die Duits-Italiaanse gast flirten.
Van een voorstel site over Hans:quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:42 schreef Vuvuzelala het volgende:
Overigens snap ik die Hans ook niet.. Diepvries pizza ja? Serieus? In Italie? Bij het 1e diner met een date die je zo onwijs sophisticated vind? Ga je daar indruk mee maken? Met evenveel moeite heb je iets op tafel dat je wel verkocht krijgt aan je date.
Spaghetti was ook niet te vreten.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:53 schreef lily het volgende:
[..]
Van een voorstel site over Hans:
….. Hij tovert ook in een handomdraai allerlei Italiaanse gerechten op tafel dus je krijgt er ook een soort privéchef bij. Genieten!
Idd van die Tara Singh Varma vibes.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:42 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Komt ze wel voor Hans? of ze is terecht al afgeknapt. Denk dat ze te vol van zichzelf is om met iemand anders om te kunnen gaan.. En ik krijg ook wel wat pathologische leugenaar vibes bij haar.. want het is echt onwijs veel blabla maar weinig echt zinnigs. Ze verteld constant dat ze zo interessant is maar nergens blijkt het echt uit. Kleding lijkt op de markt gekocht.
Verkoper bij Romiti Vivai S.S. Di Pietro & Figli.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:48 schreef Fosive het volgende:
Is dat planten- en bomenbedrijf van Hans zelf? Of wat voor functie heeft hij daar?
Hans: "Ik werk als plantenhandelaar en met mijn Noord-Europese werkmentaliteit merkte ik dat ik succes kon maken in een land als Italië. Bovendien moest ik voor mijn klanten overnachtingen zoeken als ze bomen bij me kwamen kopen in in Pistoia. Zodoende kwam ik op het idee om in 2008 een oude boerderij uit 1660 op te knappen en om te bouwen tot een B&B met mijn toenmalige vrouw. "quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:48 schreef Fosive het volgende:
Is dat planten- en bomenbedrijf van Hans zelf? Of wat voor functie heeft hij daar?
Inderdaad heel onaantrekkelijk. Maar ik vind die Denise uit Spanje ook erg onaantrekkelijk. Ze doet alsof ze erg werelds is. Maar is volgens mij alleen in Nederland en Spanje geweest. En woont in Spanje omdat haar hele familie daar nu woont, in hetzelfde appartementencomplex. Verder lijkt ze me erg leeg.quote:Op woensdag 20 juli 2022 08:06 schreef lily het volgende:
Echt, die Martijn en die ouders die constant overal zijn![]()
Dat stijldansen met zijn moeder die hem verliefd aankijkt ondertussenHeel aantrekkelijk.
Denise is wel saai inderdaad. Doet me een beetje denken aan die Roxanne uit het vorige seizoen. Met die B&B in Roosendaal.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:23 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Inderdaad heel onaantrekkelijk. Maar ik vind die Denise uit Spanje ook erg onaantrekkelijk. Ze doet alsof ze erg werelds is. Maar is volgens mij alleen in Nederland en Spanje geweest. En woont in Spanje omdat haar hele familie daar nu woont, in hetzelfde appartementencomplex. Verder lijkt ze me erg leeg.
Wat verwacht je dan?quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:45 schreef lily het volgende:
Nee, Denise is ook niks. Leeg lijkt een juist woord. Ze laat niet veel zien over haarzelf in ieder geval.
Ik ook, maar dat is voor 80% de getekende wenkbrauwenquote:Op woensdag 20 juli 2022 10:23 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Inderdaad heel onaantrekkelijk. Maar ik vind die Denise uit Spanje ook erg onaantrekkelijk.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik ook, maar dat is voor 80% de getekende wenkbrauwen
Ik verwacht niks.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan?
Die is lekker met de B&B bezig, met haar fitlife, lekker drankjes doen met haar vrienden en van het land genieten.
Wat wil je verder, diepe filosofische inzichten?
Dat ze bezig is met #instafitgirl en vakantie vieren moet ze lekker zelf weten. Maar dat sluit niet uit dat ze ook nog w andere interesses zou kunnen hebben, of bijvoorbeeld eens iets zou kunnen vragen aan haar logees. Ze wist dus bijvoorbeeld niet eens wat van het relatie verleden van die tweede man.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan?
Die is lekker met de B&B bezig, met haar fitlife, lekker drankjes doen met haar vrienden en van het land genieten.
Wat wil je verder, diepe filosofische inzichten?
Hij begint geil te worden, staat natuurlijk al weer even droog.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:45 schreef roos94 het volgende:
Toen ik Martijn zag dansen wist ik het zeker : die is homo
En wat is dat gelul over horizontale verlangens
Ja wat een giga vis was dat zegquote:Op woensdag 20 juli 2022 13:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Goed gewerkt Ab!Trekt ie op z'n oude dag even een tonijn van 120 kilo naar binnen. Ik dacht even hij krijgt zo een hartaanval, hij begon zo rood aan te lopen. Ted was uiteindelijk toch wel onder de indruk van de jachtopbrengst.
En dat Natasha mister Ikigai niet eens meer gunde om uitgerust aan de terugreis te beginnen, zoek onderweg maar een hotel zegt ze gewoon heel lomp.
Mwah. Dirk was een laffe hap in dit gesprek. Die wist ook al dat het niet ging werken. Maar hij liet Natasia even zweten in dit slecht nieuws gesprek.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Goed gewerkt Ab!Trekt ie op z'n oude dag even een tonijn van 120 kilo naar binnen. Ik dacht even hij krijgt zo een hartaanval, hij begon zo rood aan te lopen. Ted was uiteindelijk toch wel onder de indruk van de jachtopbrengst.
En dat Natasha mister Ikigai niet eens meer gunde om uitgerust aan de terugreis te beginnen, zoek onderweg maar een hotel zegt ze gewoon heel lomp.
Ik vind ze allebei bepaald niet sympathiekquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwah. Dirk was een laffe hap in dit gesprek. Die wist ook al dat het niet ging werken. Maar hij liet Natasia even zweten in dit slecht nieuws gesprek.![]()
Dirk
Tussen de gasten zitten dit jaar ook veel meer typetjes zoals die Desiree en die Ikigai-vent.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het over het algemeen wel minder leuk dan vorig jaar hoor.
Ik heb het idee dat het vorig jaar zo leuk was omdat het relatief echte televisie was, nu voelt het veel gescripter
Zo'n gesprek als Martijn met zijn moeder heeft waar ie helemaal mysterieus en geheimzinnig doet wie ie leuker vindt, 100% gescript. Gewoon niet leuk
Ik heb dit jaar veel meer het idee dat de eigenaren niet alle gasten zelf uitgezocht hebben. Die Desiree en die laatste vrouw bij die man in Italië zijn volgens mij gewoon daarheen gestuurd uit het castingboek van RTL. Bij beiden weet je binnen 1 minuut al dat ze “bijzonder” zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:55 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Tussen de gasten zitten dit jaar ook veel meer typetjes zoals die Desiree en die Ikigai-vent.
De combinatie van steeds nieuwe gasten die opduiken en een hoop drama, het lijkt net EOTB soms.
Volgens mij zijn ook veel scènes meerdere keren opgenomen. Dat viel ook heel erg op bij het afscheid van Piet. Hij had duidelijk diezelfde zinnen al een paar keer gezegd.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het over het algemeen wel minder leuk dan vorig jaar hoor.
Ik heb het idee dat het vorig jaar zo leuk was omdat het relatief echte televisie was, nu voelt het veel gescripter
Zo'n gesprek als Martijn met zijn moeder heeft waar ie helemaal mysterieus en geheimzinnig doet wie ie leuker vindt, 100% gescript. Gewoon niet leuk
Ja. Vorig jaar kwam wat oprechter over. Met hork Bert en die snob in Italië.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:13 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar veel meer het idee dat de eigenaren niet alle gasten zelf uitgezocht hebben. Die Desiree en die laatste vrouw bij die man in Italië zijn volgens mij gewoon daarheen gestuurd uit het castingboek van RTL. Bij beiden weet je binnen 1 minuut al dat ze “bijzonder” zijn.
Echt niet, ondanks zijn geprietpraat over horizontaal willen liggen als ie wat voelt bij een danspartner. Die jongen moet echt uit de kast komen. Of erger.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:55 schreef RipCity het volgende:
Stijldansendie gozer wil echt niet in bed belanden met een van de vrouwen.
Leuke vrouw die Ted.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Heb nooit gevist maar als dat beest eenmaal gebeten heeft kan je toch gewoon die hengel binnenhalen? Waarom duurde dat een halve dagquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:42 schreef Firuze60 het volgende:
En goh, nooit geweten hoe erg vissen pure dierenmishandeling is. Dat 'visje' van bijna een meter lang heeft uren aan die haak gevochten voor zijn leven. Ik had liever gehad dat Ab erin was gebleven. Voor mij even geen tonijn meer.
Dat vind ik dan weer niet. Die man heeft de empathie van een neushoorn. Had zelf allang moeten aanvoelen dat er geen klik was.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:46 schreef RamboDirk het volgende:
Dirk mag niet nog even mee-eten en blijven slapen om de volgende dag aan te rijdenwat een horkenactie van Natasja
Verbaasde mij ook, maar kennelijk is zo'n vis in het begin nog te sterk om binnen te halen, ze verzwakken hem, jesus.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heb nooit gevist maar als dat beest eenmaal gebeten heeft kan je toch gewoon die hengel binnenhalen? Waarom duurde dat een halve dag
Ik denk dat het idee is dat de tonijn uitgeput wordt anders wordt het een grote klappartij als je hem aan boord sleept. Dat ging nu heel rustig.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heb nooit gevist maar als dat beest eenmaal gebeten heeft kan je toch gewoon die hengel binnenhalen? Waarom duurde dat een halve dag
Dat vermoedde ik ook, lekker hoor, gatferdammequote:Op woensdag 20 juli 2022 21:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat het idee is dat de tonijn uitgeput wordt anders wordt het een grote klappartij als je hem aan boord sleept. Dat ging nu heel rustig.
En de sport zal zijn hem met de hand naar binnen te halen ipv met een machine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |