Dat is niks voor Hans, wat een doos met die kut nagelsquote:Op maandag 18 juli 2022 19:50 schreef timmmmm het volgende:
Hans gaat er wel echt voor, eigenlijk zou iedereen een Hans moeten hebben.
Komt daar zo'n vage zweefteef binnen, en Hans doet of ze zo high class is dat het lijkt of ie denkt dat ze de Koningin is. Hype em up bro
Is zij niet gewoon een woonwagen roma met haar waarzeggerskaarten?quote:Op maandag 18 juli 2022 19:50 schreef timmmmm het volgende:
Hans gaat er wel echt voor, eigenlijk zou iedereen een Hans moeten hebben.
Komt daar zo'n vage zweefteef binnen, en Hans doet of ze zo high class is dat het lijkt of ie denkt dat ze de Koningin is. Hype em up bro
Dat was al een week geleden. We zijn al bij aflevering 11quote:
Ja, alsof ze in plaats van om wasmiddel vragen even de Oekraine-oorlog hadden moeten oplossenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:37 schreef timmmmm het volgende:
Hans de Hengst heeft ze ook niet allemaal op een rijtje
De wereld staat in brand, het is oorlog in Oekraine en jij komt om wasmiddel vragenTerwijl hij zelf moeilijk doet om een vraag over wasmiddel terwijl de wereld in brand staat
De pappa en mamma van Martijn hebben meer geld dan de mamma van denise. De een mag zich wel eigenaar noemen van het pand van paps en mams en de ander niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 07:44 schreef lily het volgende:
Bij Martijn staat onder zijn naam steeds: B&B eigenaar en bij Denise: B&B bedrijfsleider. Ze is geen eigenaar begrijp ik?
Gekocht, na een royale schenking vanuit z'n familie zeker. Ik geloof er niks van dat hij op die leeftijd zo'n kapitaal heeft vergaard. Wat voor werk heeft hij hiervoor dan gedaan?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 08:27 schreef lily het volgende:
Ik heb gelezen dat Martijn de B&B zelf gekocht heeft en zijn ouders er later bijgekomen zijn en in dienst zijn van hem.
Heb even gekeken op de site van de B&Bquote:Op dinsdag 19 juli 2022 08:27 schreef lily het volgende:
Ik heb gelezen dat Martijn de B&B zelf gekocht heeft en zijn ouders er later bijgekomen zijn en in dienst zijn van hem.
Ingewikkeld.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb even gekeken op de site van de B&B
Denk niets. Beetje op Bali en Australië lopen chillen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:06 schreef Fosive het volgende:
[..]
Gekocht, na een royale schenking vanuit z'n familie zeker. Ik geloof er niks van dat hij op die leeftijd zo'n kapitaal heeft vergaard. Wat voor werk heeft hij hiervoor dan gedaan?
Hij is louter uitbater. Overigens is dit geen Algarve maar een dunbevolkte weinig toeristische streek van Portugal. De prijzen liggen daar uberhaupt lager.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Denk niets. Beetje op Bali en Australië lopen chillen.
Dave begint een vervelend dominant mannetje te worden. Vroeger gepest en daarom maar z'n spiertjes gaan trainen maar verder tamelijk inhoudsloos persoon. Net als Denise trouwens, komt weinig interesse of initiatief van uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:00 schreef RipCity het volgende:
Frank laat zich echt compleet opzij zetten hè
Ik zou er ook absoluut geen zin in hebben zelf zo'n irritant haantje te worden om er maar tussen te komen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:00 schreef RipCity het volgende:
Frank laat zich echt compleet opzij zetten hè
Neuh, zou ik ook voor passen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou er ook absoluut geen zin in hebben zelf zo'n irritant haantje te worden om er maar tussen te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |