Dat vind ik al te romantisch gedacht, haha, ik denk dat ze meedoen voor de omzet van hun B&B.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat ik alleen van hitsige Hans, Ted en Astrid de zoektocht naar liefde echt geloof.
Hij is wel echt super geintegreerd daar, erg knap. Hij zou zich kunnen opgeven voor de Frans versie van dit programma. Inmiddels past een franse vrouw beter bij hem.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom die man zich ooit aangemeld heeft voor dit programma, maar ik vermoed dat ie overstag gegaan is door het aanbod. Die man heeft helemaal geen vrouw nodig daar, die spreekt vloeiend frans en vermaakt zich met zijn franse vrienden en zijn paarden. Hij moet gewoon een poets in gaan huren.
Ik vraag het me af. Emoties als die van Astrid fake je niet, dat lijkt me een vrouw die wanhopig op zoek is naar de liefdequote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat vind ik al te romantisch gedacht, haha, ik denk dat ze meedoen voor de omzet van hun B&B.
Kan, maar dan wel op 10000 voorwaarden.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Emoties als die van Astrid fake je niet, dat lijkt me een vrouw die wanhopig op zoek is naar de liefde
Ja, die smalltalk in een cafe lukt hem prima in het frans. Maar of ook franse vrouwen vallen op deze hork vraag ik mij af, misschien heeft ie dat al jaren geprobeerd en is mislukt, dan maar een Hollandse proberen. Naar mijn idee moet die man gewoon lekker vrijgezel blijven.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij is wel echt super geintegreerd daar, erg knap. Hij zou zich kunnen opgeven voor de Frans versie van dit programma. Inmiddels past een franse vrouw beter bij hem.
Dat dacht ik ook. Ik heb zelfs teruggespoeld hiervoor! Ook het andere slipje was zo verkleurd. Ik hoopte dat het door de grond kwam waarop ze waren gevallen maar de rest van de kleding had het niet…quote:Op maandag 18 juli 2022 08:37 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Misschien moet ze eens wat nieuw ondergoed kopen …
quote:Op maandag 18 juli 2022 08:37 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die zweverige bij Hans Italiequote:Op maandag 18 juli 2022 15:58 schreef lily het volgende:
Om wie gaat het? Ik zie namelijk geen foto..
haha idd dacht ik ook maar nee.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:38 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Ik heb zelfs teruggespoeld hiervoor! Ook het andere slipje was zo verkleurd. Ik hoopte dat het door de grond kwam waarop ze waren gevallen maar de rest van de kleding had het niet…
Klopt, viel me ook al op. Was toch een flinke teaser.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:19 schreef Soury het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet qua vooruitblik (aan het eind) wbt de laatste aflevering en de aflevering die vandaag op staat.
Ja kut he? ...quote:Op maandag 18 juli 2022 16:41 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Klopt, viel me ook al op. Was toch een flinke teaser.
Kan. En het ook weer uit de verkoop gehaald. Misschien van gedachten veranderd. Op zoek naar een man. Ondertussen heeft zij ook het huis van de buren gekocht.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:40 schreef Jemoederniet het volgende:
Op Google Streetview is te zien dat de BnB van Natasja in september 2021 te koop stond.
Vreemd dat je je dan toch gaat opgeven voor zo'n programma. Wat steekt daarachter? Zoekt ze gewoon publiciteit in de hoop dat iemand die toko van haar koopt?
Wie bedoel je? of zit je in het verkeerde topicquote:Op maandag 18 juli 2022 18:06 schreef freaky40 het volgende:
Nou, het kijkcijfer kanon just left the building...jammer. Hopelijk komen er nog meer spraakmakende types richting Hans en de andere.
Hopelijk sturen ze haar door naar die andere Hans.quote:Op maandag 18 juli 2022 18:06 schreef freaky40 het volgende:
Nou, het kijkcijfer kanon just left the building...jammer. Hopelijk komen er nog meer spraakmakende types richting Hans en de andere.
Desireequote:Op maandag 18 juli 2022 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie bedoel je? of zit je in het verkeerde topic
Zo te zien heeft ze meer baat bij een pak Tena Ladyquote:Op maandag 18 juli 2022 08:37 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |