Die is echt compleet van het padje. Dwangbuis figuurtjequote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:30 schreef Soury het volgende:
Oh en die Sylvia zou ik ook ook direct in een cactus schoppen. Raar wijf
Ja met haar nep sophisticated. Room for a ponyquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die is echt compleet van het padje. Dwangbuis figuurtje
Gaat ze ook nog met die Duits-Italiaanse gast flirten.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:30 schreef Soury het volgende:
Oh en die Sylvia zou ik ook ook direct in een cactus schoppen. Raar wijf
Vermoeiende act inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja met haar nep sophisticated. Room for a pony
Valt snel door de mand. Hup een nieuwe dame erinquote:
Komt ze wel voor Hans? of ze is terecht al afgeknapt. Denk dat ze te vol van zichzelf is om met iemand anders om te kunnen gaan.. En ik krijg ook wel wat pathologische leugenaar vibes bij haar.. want het is echt onwijs veel blabla maar weinig echt zinnigs. Ze verteld constant dat ze zo interessant is maar nergens blijkt het echt uit. Kleding lijkt op de markt gekocht.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:07 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gaat ze ook nog met die Duits-Italiaanse gast flirten.
Van een voorstel site over Hans:quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:42 schreef Vuvuzelala het volgende:
Overigens snap ik die Hans ook niet.. Diepvries pizza ja? Serieus? In Italie? Bij het 1e diner met een date die je zo onwijs sophisticated vind? Ga je daar indruk mee maken? Met evenveel moeite heb je iets op tafel dat je wel verkocht krijgt aan je date.
Spaghetti was ook niet te vreten.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:53 schreef lily het volgende:
[..]
Van een voorstel site over Hans:
….. Hij tovert ook in een handomdraai allerlei Italiaanse gerechten op tafel dus je krijgt er ook een soort privéchef bij. Genieten!
Idd van die Tara Singh Varma vibes.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:42 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Komt ze wel voor Hans? of ze is terecht al afgeknapt. Denk dat ze te vol van zichzelf is om met iemand anders om te kunnen gaan.. En ik krijg ook wel wat pathologische leugenaar vibes bij haar.. want het is echt onwijs veel blabla maar weinig echt zinnigs. Ze verteld constant dat ze zo interessant is maar nergens blijkt het echt uit. Kleding lijkt op de markt gekocht.
Verkoper bij Romiti Vivai S.S. Di Pietro & Figli.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:48 schreef Fosive het volgende:
Is dat planten- en bomenbedrijf van Hans zelf? Of wat voor functie heeft hij daar?
Hans: "Ik werk als plantenhandelaar en met mijn Noord-Europese werkmentaliteit merkte ik dat ik succes kon maken in een land als Italië. Bovendien moest ik voor mijn klanten overnachtingen zoeken als ze bomen bij me kwamen kopen in in Pistoia. Zodoende kwam ik op het idee om in 2008 een oude boerderij uit 1660 op te knappen en om te bouwen tot een B&B met mijn toenmalige vrouw. "quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:48 schreef Fosive het volgende:
Is dat planten- en bomenbedrijf van Hans zelf? Of wat voor functie heeft hij daar?
Inderdaad heel onaantrekkelijk. Maar ik vind die Denise uit Spanje ook erg onaantrekkelijk. Ze doet alsof ze erg werelds is. Maar is volgens mij alleen in Nederland en Spanje geweest. En woont in Spanje omdat haar hele familie daar nu woont, in hetzelfde appartementencomplex. Verder lijkt ze me erg leeg.quote:Op woensdag 20 juli 2022 08:06 schreef lily het volgende:
Echt, die Martijn en die ouders die constant overal zijn![]()
Dat stijldansen met zijn moeder die hem verliefd aankijkt ondertussenHeel aantrekkelijk.
Denise is wel saai inderdaad. Doet me een beetje denken aan die Roxanne uit het vorige seizoen. Met die B&B in Roosendaal.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:23 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Inderdaad heel onaantrekkelijk. Maar ik vind die Denise uit Spanje ook erg onaantrekkelijk. Ze doet alsof ze erg werelds is. Maar is volgens mij alleen in Nederland en Spanje geweest. En woont in Spanje omdat haar hele familie daar nu woont, in hetzelfde appartementencomplex. Verder lijkt ze me erg leeg.
Wat verwacht je dan?quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:45 schreef lily het volgende:
Nee, Denise is ook niks. Leeg lijkt een juist woord. Ze laat niet veel zien over haarzelf in ieder geval.
Ik ook, maar dat is voor 80% de getekende wenkbrauwenquote:Op woensdag 20 juli 2022 10:23 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Inderdaad heel onaantrekkelijk. Maar ik vind die Denise uit Spanje ook erg onaantrekkelijk.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik ook, maar dat is voor 80% de getekende wenkbrauwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |