Voordat Michael Schumacher bij hun tekende was dat wel anders, hij heeft er aan meegewerkt om alles te tweaken en finetunen, zonder zijn inzet eind jaren 90 hadden ze weinig voorgesteld.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet echt niet wat je bedoelt![]()
Iedereen met een beetje verstand van autosport weet dat Ferrari de beste wagens maakt!
Idd als Schumacher hem reed, mclarren was veel beter techischquote:Op zondag 10 juli 2022 16:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Voordat Michael Schumacher bij hun tekende was dat wel anders, hij heeft er aan meegewerkt om alles te tweaken en finetunen, zonder zijn inzet eind jaren 90 hadden ze weinig voorgesteld.
( Ik volgde de F1 destijds, dus niet dat ik dit van 1 of andere docu haal)
Pis hem uit!quote:Op zondag 10 juli 2022 16:12 schreef Maanvis het volgende:
GGvd ik ga ff naar de WC vliegt een auto in de fik
Niki Lauda heeft in de jaren '70 hetzelfde gedaan. Toen hij bij het team kwam was het ook een middenveld auto en hij heeft hem ook verbeterd en 2 titels mee gehaald en 3 als hij zijn ongeluk niet had gehad en aantal races heeft gemist en het kampioenschap verloor met 1 of 2 punten.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Voordat Michael Schumacher bij hun tekende was dat wel anders, hij heeft er aan meegewerkt om alles te tweaken en finetunen, zonder zijn inzet eind jaren 90 hadden ze weinig voorgesteld.
( Ik volgde de F1 destijds, dus niet dat ik dit van 1 of andere docu haal)
Verstappen wint hem hoorquote:Op zondag 10 juli 2022 16:18 schreef Maanvis het volgende:
Zou nog zomaar kunnen dat Verstappen Leclerc bijhaalt voor het eind
net of net nietquote:
Ja of er komen gaten in de tankquote:Op zondag 10 juli 2022 16:22 schreef PLY het volgende:
Beetje redbull in de tank en max krijgt vleugels
Kende een vrouwtje waar ik mee werkte, en die zei dat ze dagelijks red bull dronk en in het ziekenhuis belandde met een maagperforatiequote:
Met wie gaan jullie partnerruil doen?quote:
Hahaha, moest ff denkenquote:
Als je daar teveel van drinkt te lang kan het niet gezond voor je zijnquote:Op zondag 10 juli 2022 16:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kende een vrouwtje waar ik mee werkte, en die zei dat ze dagelijks red bull dronk en in het ziekenhuis belandde met een maagperforatie
quote:
Ja best jammer jaquote:Op zondag 10 juli 2022 17:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]ja jammergenoeg zijn wij niet uitgenodigd
Kut, zit bij de ABN Amroquote:Op zondag 10 juli 2022 17:14 schreef Maanvis het volgende:
https://speld.nl/2020/08/(...)s-om-mee-te-snuiven/ voor degenen met ING
quote:
quote:Lotto Jackpot weer opgenomen
De Lotte Jackpot is andermaal gewond in het ziekenhuis opgenomen. Dat gebeurde afgelopen donderdag ook al. Vrijdag mocht de jackpot weer naar huis, maar opnieuw sloeg het onheil toe: voor de 26e keer dit jaar meldde de jackpot zich gewond bij de Spoedeisende Hulp.
Artsen hebben nog niet kunnen achterhalen hoe de verwondingen steeds ontstaan. Mogelijk is de oorzaak dat de Lotto Jackpot de vaakst vallende jackpot van Nederland is.
hhehehhequote:
Zeg voortaan wel fijne avond ipv pr avond. Ik vind hem echt sterkquote:Op zondag 10 juli 2022 17:27 schreef Maanvis het volgende:
Ja nu moet je Jippie vertellen dat het maar moet want je hebt je versproken op FOK!
quote:
quote:
Nog niet gewend dat er geen dts meer is 😉quote:Op zondag 10 juli 2022 17:33 schreef PLY het volgende:
[..]
Ook weer eens ff op fok, jammer van DTS he
Mwah valt wel mee, alleen als je erg vroeg klaarwakker bent is het wel jammer voor praatje pot.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niet gewend dat er geen dts meer is 😉
Ik ben altijd op FOK!.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:33 schreef PLY het volgende:
[..]
Ook weer eens ff op fok, jammer van DTS he
Lekker rustig wakker worden 😉quote:Op zondag 10 juli 2022 17:43 schreef PLY het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee, alleen als je erg vroeg klaarwakker bent is het wel jammer voor praatje pot.
Verder weinig aan hier op fok. Muziek vind ik nog wel leuk hier
Ja ik ookquote:Op zondag 10 juli 2022 17:43 schreef PLY het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee, alleen als je erg vroeg klaarwakker bent is het wel jammer voor praatje pot.
Verder weinig aan hier op fok. Muziek vind ik nog wel leuk hier
Ja best wel!quote:Op zondag 10 juli 2022 17:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Bolk terug
[..]
Ja toch? Hebben wel lol daar
goede bodem voor de orgiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zondag 10 juli 2022 18:03 schreef DJMO het volgende:
Kom zojuist een selfie van 11 jaar geleden tegen. Ik zou mezelf bijna niet terug herkennen
teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Wat? Zo lelijk ben ik nou ook weer niet hoorquote:
oja ik was ff vergeten dat geen enkel commentaar op een foto van ene tijdje geleden positief uit kan pakknequote:Op zondag 10 juli 2022 18:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat? Zo lelijk ben ik nou ook weer niet hoor![]()
quote:Op zondag 10 juli 2022 18:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oja ik was ff vergeten dat geen enkel commentaar op een foto van ene tijdje geleden positief uit kan pakkne
Die is leuk verzonnen.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:14 schreef Maanvis het volgende:
https://speld.nl/2020/08/(...)s-om-mee-te-snuiven/ voor degenen met ING
ik lolde.quote:
Zware stemquote:
ze heeft ook wel eens een man vervangen op t podiumquote:
Dat kan ik mij voorstellen. Kan het zo voor doorgaan.quote:Op zondag 10 juli 2022 19:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze heeft ook wel eens een man vervangen op t podium
Kom zojuist een selfie van 11 jaar geleden tegen. Ik zou mezelf bijna niet terug herkennen
Wat is er zo aan je verandert? Mooie foto wel hoor leuk snoetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woksequote:
Ik ben vooral ouder gewordenquote:Op zondag 10 juli 2022 19:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat is er zo aan je verandert? Mooie foto wel hoor leuk snoetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ha hou het op 1x woken was te lange rij voor elke keer.quote:
Hee, die ken ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2022 20:38:21 ]
quote:Op zondag 10 juli 2022 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben vooral ouder gewordenJa je bent verandert maar kan wel zien dat je dezelfde vrouw bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer is dat he. Ik hou daar ook niet zo van.quote:Op zondag 10 juli 2022 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha hou het op 1x woken was te lange rij voor elke keer.
oke vakantiesim danquote:
Stukken beter!quote:
quote:
quote:
Misschien als ik klaar ben met wandelen, tijdens het wandelen niet. Tenzij ik even pauze heb. Waarschijnlijker zal het zijn dat ik alleen met Rob zit te appen dan.quote:Op maandag 11 juli 2022 08:34 schreef greysbones het volgende:
Ga je tijdens de 4 daagse ook fokken ?
Word nog bloedheet ook die dagenquote:Op maandag 11 juli 2022 08:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Misschien als ik klaar ben met wandelen, tijdens het wandelen niet. Tenzij ik even pauze heb. Waarschijnlijker zal het zijn dat ik alleen met Rob zit te appen dan.
Eerst zien, dan geloven.quote:
Dat hoop ik ook voor haar, en niet al te heet weerquote:Op maandag 11 juli 2022 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geweldige 4 dagen hebt!
Ik weet dat DJMO een goede wandelaar isquote:Op maandag 11 juli 2022 08:52 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor haar, en niet al te heet weer
Idd ervaring genoeg, ik moet er niet aan denken om dat te lopen ga wel met de busquote:Op maandag 11 juli 2022 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet dat DJMO een goede wandelaar is
En als ze op tijd mag starten komt ze ook daar goed doorheen denk ik
Ik hou wel van wandelenquote:Op maandag 11 juli 2022 08:58 schreef PLY het volgende:
[..]
Idd ervaring genoeg, ik moet er niet aan denken om dat te lopen ga wel met de bus
Kroegentocht leuker danquote:Op maandag 11 juli 2022 08:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hou wel van wandelen
Maar zo ver
Neuhhh
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2022 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet dat DJMO een goede wandelaar is
En als ze op tijd mag starten komt ze ook daar goed doorheen denk ik
Jongens, hemel me niet zo opquote:Op maandag 11 juli 2022 08:58 schreef PLY het volgende:
[..]
Idd ervaring genoeg, ik moet er niet aan denken om dat te lopen ga wel met de bus
Schatquote:
Hier heb je elk jaar het bokketochie in de zaanstreek, op de fiets van kroeg naar kroeg een bokbiertje drinken.quote:Op maandag 11 juli 2022 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Maar PLY
Ik drink geen alcohol.. wel gezellig dat wel!
Hier in de buurt wordt er groot bokbierdag geviert.quote:Op maandag 11 juli 2022 09:07 schreef PLY het volgende:
[..]
Hier heb je elk jaar het bokketochie in de zaanstreek, op de fiets van kroeg naar kroeg een bokbiertje drinken.
quote:Op maandag 11 juli 2022 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schat
Als er iemand goed is voorbereid ben jij het wel.
De gladiolen staan hier al in bloei
DJMO in LIF / De Nijmeegse Vierdaagse 2022 #2quote:
Ze doen liever landjepik, volbouwen en de natuur kapot laten gaan door overbevolking.quote:Op maandag 11 juli 2022 09:17 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Deze al gelezen @:PLY
Het wordt almaar ongeloofwaardiger
Preciesquote:Op maandag 11 juli 2022 09:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze doen liever landjepik, volbouwen en de natuur kapot laten gaan door overbevolking.
Als je ongesteld ziekjes wilt noemen. Dan welquote:
Daar kan je je heel min door voelen.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je ongesteld ziekjes wilt noemen. Dan wel
Je hebt dm
Man van mij mogen ze alles eruit halen hoorquote:Op maandag 11 juli 2022 10:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar kan je je heel min door voelen.
Ik ken er nog 1.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Man van mij mogen ze alles eruit halen hoor
Tis dat het een beste operatie is. Anders had ik gezegd vandaag nog
Eigenlijk is het te zot voor woorden dat in 2022 vrouwen nog steeds met dezelfde klachten lopen als in 1700quote:
Ja idd.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eigenlijk is het te zot voor woorden dat in 2022 vrouwen nog steeds met dezelfde klachten lopen als in 1700
En dat er niet een betere oplossing is
We hangen het maandverband onderstebovenquote:
quote:Op maandag 11 juli 2022 10:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
We hangen het maandverband ondersteboven
En dat moeten ze bewijzen met een zakdoekquote:
Dat scheelt communicatie. Zo weten ze van elkaar wie er graag een vuist in wil doen en wie er graag een vuist in wil hebben.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat moeten ze bewijzen met een zakdoek
quote:Op maandag 11 juli 2022 12:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat scheelt communicatie. Zo weten ze van elkaar wie er graag een vuist in wil doen en wie er graag een vuist in wil hebben.
Ze gaan niks blokkeren alleen aan de kant staan zoals ik begrijp uit de krant.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:26 schreef mootie het volgende:
En nu maar hopen dat de boeren/ wappies de vierdaagse niet gaan verkloten.
En dan alsnog de boel verstoren.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze gaan niks blokkeren alleen aan de kant staan zoals ik begrijp uit de krant.
Op die kerel zou ik mijn geld niet zetten. Ik zie overal en nergens oproepen om de boel te verstoren en blokkeren.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze gaan niks blokkeren alleen aan de kant staan zoals ik begrijp uit de krant.
quote:
We zullen het zien.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Op die kerel zou ik mijn geld niet zetten. Ik zie overal en nergens oproepen om de boel te verstoren en blokkeren.
Blauw wit rood, Nederland in noodquote:Op maandag 11 juli 2022 13:45 schreef aloa het volgende:
Waarom hangen ze eigenlijk die vlag op de kop?
Ik begrijp de boeren wel.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:54 schreef mootie het volgende:
Ik vind het wel zo’n bedroevend niveau, Nederland in nood.
Echt, je loon wordt maandelijks gestort, je krijgt je uitkering, toeslagen, alles dit dat. Iedereen heeft een tv, mobiele. Maar we zijn echt in nood hoor.
Als al die jankballen zouden emigreren kregen we een stuk leuker land. Maar zo dom zijn ze nou ook weer niet. Ze weten dondersgoed dat ze nergens beter terecht kunnen komen.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:54 schreef mootie het volgende:
Ik vind het wel zo’n bedroevend niveau, Nederland in nood.
Echt, je loon wordt maandelijks gestort, je krijgt je uitkering, toeslagen, alles dit dat. Iedereen heeft een tv, mobiele. Maar we zijn echt in nood hoor.
Maar je zegt nu dat elke boer alles kwijt gaat raken, en daar is natuurlijk helemaal geen sprake van.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik begrijp de boeren wel.
Het zal je maar gebeuren dat alles je afgepakt word. Baan, huis, dieren, grond alles.
Zo bedoel ik dat helemaal niet, dat weet je best.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar je zegt nu dat elke boer alles kwijt gaat raken, en daar is natuurlijk helemaal geen sprake van.
je krijgt geen WW als zelfstandige hequote:Op maandag 11 juli 2022 14:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar je zegt nu dat elke boer alles kwijt gaat raken, en daar is natuurlijk helemaal geen sprake van.
Ook geen uitkering, boeren worden uitgekocht, betalen zich scheel aan kosten wat ze over houden is eigen vermogen en doordoor geen recht op uitkering.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je krijgt geen WW als zelfstandige he
Maar de eventuele uitkoopsom is geen kattepis, gok ik.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je krijgt geen WW als zelfstandige he
Maar dat geldt voor iedereen natuurlijk, eigen vermogen dan geen uitkering.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ook geen uitkering, boeren worden uitgekocht, betalen zich scheel aan kosten wat ze over houden is eigen vermogen en doordoor geen recht op uitkering.
Huis kunnen ze niet kopen dat is ook eigen vermogen en van bakstenen kan je niet leven.
Met de woning tekort lekker in een flatje wegkwijnen en daar hebben ze zo hard voor gewerkt.
Bedankt voor uw inzet en de bevolking voorzien van voedsel, red uw reet maar verder.
zie groingen. zie het toeslagenschandaalquote:Op maandag 11 juli 2022 14:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar de eventuele uitkoopsom is geen kattepis, gok ik.
Klopt.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor iedereen natuurlijk, eigen vermogen dan geen uitkering.
Ik denk dat dit gewoon onvermijdelijk is, zat er al jaren aan te komen, maar de kop in het zand is makkelijker.
Vergeet niet dat ze van dat geld ook nog hun pensioen moeten hebben..quote:Op maandag 11 juli 2022 14:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ook geen uitkering, boeren worden uitgekocht, betalen zich scheel aan kosten wat ze over houden is eigen vermogen en doordoor geen recht op uitkering.
Huis kunnen ze niet kopen dat is ook eigen vermogen en van bakstenen kan je niet leven.
Met de woning tekort lekker in een flatje wegkwijnen en daar hebben ze zo hard voor gewerkt.
Bedankt voor uw inzet en de bevolking voorzien van voedsel, red uw reet maar verder.
quote:Op maandag 11 juli 2022 14:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jankballen, terroristen, tuig alles komt voorbij, maar vanavond wel eten op tafel. Groeit allemaal in de supermarkt.![]()
Laat de boeren. ... Ow pardon. ..... De meeste boeren maar alles kwijtraken, zolang ze maar niet aan het eigen huis, tuin, huisdieren, inkomen etc komen.
![]()
![]()
Ook nog idd.quote:Op maandag 11 juli 2022 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze van dat geld ook nog hun pensioen moeten hebben..
Precies.quote:Op maandag 11 juli 2022 16:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ook nog idd.
Maar he, ze moeten zich niet zo aanstellen, niet janken maar gewoon alles inleveren.
Ze zijn er wel heel erg op gehapt, ze willen ten koste van alles de grond hebben.quote:Op maandag 11 juli 2022 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies.
Er zijn al boeren geweest die hebben gezegd.. koop mijn beesten( aka stikstof) maar op. Maar nee dat is niet de bedoeling ze willen wel de grond hebben hè
Juistquote:Op maandag 11 juli 2022 16:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze zijn er wel heel erg op gehapt, ze willen ten koste van alles de grond hebben.
Gaat steeds een stapje verder.quote:Op maandag 11 juli 2022 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Juist
Nu nog de boeren grond ..
straks .. wie weet
Ach jaquote:
Geloof je het zelf, ze gaan echt niet de topprijs betalenquote:Op maandag 11 juli 2022 14:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar de eventuele uitkoopsom is geen kattepis, gok ik.
+1quote:Op maandag 11 juli 2022 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach ja
Ze verslijten me maar voor gek.
Helemaal prima
Maar dat zooitje in Den Haag heeft het voor mij al heel lang verknoeid
Precies dat ja!quote:Op maandag 11 juli 2022 16:46 schreef PLY het volgende:
Liever koeien in de wei dan nog één asielzoeker erbij
Ik stikte bijna in een mondvol chipsquote:Op maandag 11 juli 2022 16:46 schreef PLY het volgende:
Binnekort 20 miljoen inwoners, tja waar laat je die?quote:
LOLquote:Op maandag 11 juli 2022 16:46 schreef PLY het volgende:
quote:Op maandag 11 juli 2022 16:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Niet doen hoor, ik wil je nog lang niet kwijt mo![]()
Ben jaloers!quote:
Waarom zou ik gaan slaan? Er is trouwens al over gesproken in het vierdaagse topic: SnodeSnuiter in LIF / De Nijmeegse Vierdaagse 2022 #2quote:Op maandag 11 juli 2022 18:13 schreef Paul het volgende:
Ik lees dat de boeren gaan protesteren bij de 4daagsenijmegen ik denk dat @:djmo gaat slaan daar
Dan is de wereld te klein.quote:Op maandag 11 juli 2022 16:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
En dan nog , hoe zouden de mensen hier, die zo klagen over hoe zielig en belachelijk de acties van de boeren zíjn, het vinden als de overheid opeens besloot dat ze de grond waar hun huizen op staan willen hebben...gewoon niet zeuren want je wordt toch uitgekocht?![]()
quote:Op maandag 11 juli 2022 16:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Binnekort 20 miljoen inwoners, tja waar laat je die?
Gewoon de boeren afpersen voor de grond, en zo zit dat
O gelukkig kunnen wandelaars zo overal tussen door kruipen 🤣quote:Op maandag 11 juli 2022 18:13 schreef Paul het volgende:
Ik lees dat de boeren gaan protesteren bij de 4daagsenijmegen ik denk dat @:djmo gaat slaan daar
Dat zal je nog tegenvallen.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig kunnen wandelaars zo overal tussen door kruipen 🤣
Het leger loopt ook mee. Gewoon korte metten maken.quote:
Ik had niet over de boeren, maar over het 'dat wandelaars overal zo tussendoor kunnen kruipen'. Als je tegen een wegafsluiting oploopt moet je toch vaak gewoon omlopen hoor, dan kun je niet zo maar even tussen de machines door je weg vervolgen.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het leger loopt ook mee. Gewoon korte metten maken.
Kan wel bizar warm wordenquote:Op maandag 11 juli 2022 19:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had niet over de boeren, maar over het 'dat wandelaars overal zo tussendoor kunnen kruipen'. Als je tegen een wegafsluiting oploopt moet je toch vaak gewoon omlopen hoor, dan kun je niet zo maar even tussen de machines door je weg vervolgen.
40+ is ruim overdreven denk ik.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan wel bizar warm worden![]()
+40 is wel een dingetje als je zoveel moet wandelen...
Als deze voorspellingen uitkomen hebben ze perfect weerquote:Op maandag 11 juli 2022 19:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan wel bizar warm worden![]()
+40 is wel een dingetje als je zoveel moet wandelen...
Denk wel bij die tractoren. Gewoon instappen en er aan de andere kant weer jitstappen. Zullen ze raar opkijken als 1000den mensen dar gaan doenquote:
Ik had beeldquote:Op maandag 11 juli 2022 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk wel bij die tractoren. Gewoon instappen en er aan de andere kant weer jitstappen. Zullen ze raar opkijken als 1000den mensen dar gaan doen
Hier staat voor maandag 35 gr en dinsdag 29quote:Op maandag 11 juli 2022 19:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als deze voorspellingen uitkomen hebben ze perfect weer
[ afbeelding ]
Hebben we leuke beelden op het nieuws 🤣quote:
Op de startdag dinsdag is het nog even zweten, maar zo te zien is het daarna heerlijk wandelweerquote:Op maandag 11 juli 2022 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier staat voor maandag 35 gr en dinsdag 29
Het is nog onduidelijk wat het gaat worden las ik. We gaan het zien.quote:Op maandag 11 juli 2022 20:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op de startdag dinsdag is het nog even zweten, maar zo te zien is het daarna heerlijk wandelweer
Het weer voorspellen is lastig. Soms zitten ze er zelfs voor de volgende dag al naast.quote:Op maandag 11 juli 2022 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nog onduidelijk wat het gaat worden las ik. We gaan het zien.
tussen kunnen en gebeuren staat een wereld van verschil.quote:Op maandag 11 juli 2022 20:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Het kan zeker![]()
Het record is inmiddels boven de 40.
Daarom is het niet onmogelijk.quote:Op maandag 11 juli 2022 20:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
tussen kunnen en gebeuren staat een wereld van verschil.
Nou, die braadworsten zullen nu wel stijf wordenquote:Op maandag 11 juli 2022 20:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel heel erg onwenselijk
[ afbeelding ]
Gouden Notes tussenstand: @Schakeltopia + @mazaru + @Maanvisquote:Op maandag 11 juli 2022 20:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als de gouden wikkel van Sjakie?
quote:Op maandag 11 juli 2022 20:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Gouden Notes tussenstand: @:Schakeltopia + @:mazaru + @:Maanvis
Die krijg je alleen als je iets heel bijzonders hebt gedaan
Ik ben ook gewoon hartstikke liefquote:Op maandag 11 juli 2022 20:46 schreef Paul het volgende:
Zo te zien had @:mazaru mij verdedigd en toen gouden note gekregen
Ik hoop dat ze er dit keer 20 graden te hoog hebben ingeschatquote:Op maandag 11 juli 2022 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het weer voorspellen is lastig. Soms zitten ze er zelfs voor de volgende dag al naast.
Dat zekerquote:Op maandag 11 juli 2022 20:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel heel erg onwenselijk
[ afbeelding ]
vanaf 28 graden zo'n beetje is idd niets leuks aan, dan ook hele avond/nacht heet.quote:Op maandag 11 juli 2022 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er dit keer 20 graden te hoog hebben ingeschat
Ik vind 25 al te hoog 😉quote:Op maandag 11 juli 2022 20:52 schreef Paul het volgende:
[..]
vanaf 28 graden zo'n beetje is idd niets leuks aan, dan ook hele avond/nacht heet.
Als je met 25 graden op het strand bent is het perfectquote:
Ligt er aan. Als je in de brandende zon Zit. Moet er niet aan de ke.quote:Op maandag 11 juli 2022 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je met 25 graden op het strand bent is het perfect
Dan plomp je de golven inquote:Op maandag 11 juli 2022 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan. Als je in de brandende zon Zit. Moet er niet aan de ke.
Das wel lekker. Helaas hier geen strand en golven 🤣quote:
Oh ja... was ik even vergetenquote:Op maandag 11 juli 2022 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das wel lekker. Helaas hier geen strand en golven 🤣
quote:Op maandag 11 juli 2022 21:22 schreef Maanvis het volgende:
https://www.bd.nl/binnenl(...)iteit-zien~a6282f70/ wie doet er mee met deze actie ? Vrijdag een kwartier staken.
Ik niet, heb een snipperdg.
Dat zijn die achterlijke ESF-modellen van de USA die er vanuit gaan dat Frankrijk + een deel van België een woestijn isquote:Op maandag 11 juli 2022 20:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Het kan zeker![]()
Het record is inmiddels boven de 40.
Ik niet. Ben het niet eens met wat die boeren allemaal doen. Dus van mij geen steun.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:22 schreef Maanvis het volgende:
https://www.bd.nl/binnenl(...)iteit-zien~a6282f70/ wie doet er mee met deze actie ? Vrijdag een kwartier staken.
Ik niet, heb een snipperdg.
maar jij werkt toch al niet?quote:Op maandag 11 juli 2022 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet. Ben het niet eens met wat die boeren allemaal doen. Dus van mij geen steun.
Vrijwilligers werk en ik pas vrijdag altijd op. 😉quote:
ok gewoon doorwerken danquote:Op maandag 11 juli 2022 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vrijwilligers werk en ik pas vrijdag altijd op. 😉
En jij hebt een snipperdag. Dus kan je ook niet meedoen 😉quote:
En wappies werken sowieso al niet. Tenzij je fulltime onzin brullen een baan noemt.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En jij hebt een snipperdag. Dus kan je ook niet meedoen 😉
Lijkt mij wel vermoeiend om de hele dag je gelijk te willen halen.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wappies werken sowieso al niet. Tenzij je fulltime onzin brullen een baan noemt.
idd, ik kan hoogstens een selfie maken met mijn boerenzakdoekquote:Op maandag 11 juli 2022 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En jij hebt een snipperdag. Dus kan je ook niet meedoen 😉
Kan. Of je gaat bij die boeren staan 🤣🤣🤣quote:Op maandag 11 juli 2022 22:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
idd, ik kan hoogstens een selfie maken met mijn boerenzakdoek
Een rode? Fisting is nogal in tegenwoordig geloof ik:quote:Op maandag 11 juli 2022 22:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
idd, ik kan hoogstens een selfie maken met mijn boerenzakdoek
Stonden ze maar in de wei.quote:Op maandag 11 juli 2022 16:46 schreef PLY het volgende:
Ik wil jou wel fisten hoorquote:Op maandag 11 juli 2022 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een rode? Fisting is nogal in tegenwoordig geloof ik:
De kleur of het patroon van de zakdoek is een code voor de favoriete seksvorm.
Wit: Masturbatie
Crème: Cum fetisj
Licht blauw: Orale seks
Donkerblauw: Anale seks
Rood: Fisting
Geel: Watersport
Roze: Dildos of anaal speelgoed
Donkergroen: Papa/zoekend naar een papa
Donkergrijs: Bondage
Oranje: Alles, altijd en overal
Paars: Piercing
Zwart: SM
We gaan het zien.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat zijn die achterlijke ESF-modellen van de USA die er vanuit gaan dat Frankrijk + een deel van België een woestijn is
Het zal vast wel een dagje (maandag of dinsdag) 30+ worden, maar daarna kakt het weer in
In 2019 zat ik in m'n string voor de airco. Volgende week zit ik in een chaletje op de campingquote:Op maandag 11 juli 2022 22:21 schreef aloa het volgende:
[..]
We gaan het zien.
40+ is mogelijk, dat zagen we in 2019.
Zwembad in de buurt?quote:Op maandag 11 juli 2022 22:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
In 2019 zat ik in m'n string voor de airco. Volgende week zit ik in een chaletje op de camping
Wanneer ga jij?quote:Op maandag 11 juli 2022 22:31 schreef Paul het volgende:
Wie gaan er bij de 4daagse eigenlijk DJMO aanmoedigen hee
meedoen? Nooit hee, ik ben niet zoeen wandelaar. Dan liever fietsenquote:
DJMO aanmoedigen bedoel ik.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:38 schreef Paul het volgende:
[..]
meedoen? Nooit hee, ik ben niet zoeen wandelaar. Dan liever fietsen
Ik vermoed de duizenden toeschouwers die overal langs de route staan.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:31 schreef Paul het volgende:
Wie gaan er bij de 4daagse eigenlijk DJMO aanmoedigen hee
Het wordt drukker dan ooit in Nijmegen dit jaar. Na twee jaar corona wil iedereen weer de sfeer proevenquote:
wat is hier vor thema?quote:Op maandag 11 juli 2022 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een rode? Fisting is nogal in tegenwoordig geloof ik:
De kleur of het patroon van de zakdoek is een code voor de favoriete seksvorm.
Wit: Masturbatie
Crème: Cum fetisj
Licht blauw: Orale seks
Donkerblauw: Anale seks
Rood: Fisting
Geel: Watersport
Roze: Dildos of anaal speelgoed
Donkergroen: Papa/zoekend naar een papa
Donkergrijs: Bondage
Oranje: Alles, altijd en overal
Paars: Piercing
Zwart: SM
@mazaru is een beetje kinkyquote:
Ik zwaai niet met gekleurde zakdoeken hoorquote:
maar je weet er wel veel van, heb je SM gestudeerd op school?quote:Op maandag 11 juli 2022 23:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zwaai niet met gekleurde zakdoeken hoor
Ik weet niet op welke school jij hebt gezeten, maar die lessen kregen wij niet.quote:Op maandag 11 juli 2022 23:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar je weet er wel veel van, heb je SM gestudeerd op school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |