Voordat Michael Schumacher bij hun tekende was dat wel anders, hij heeft er aan meegewerkt om alles te tweaken en finetunen, zonder zijn inzet eind jaren 90 hadden ze weinig voorgesteld.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet echt niet wat je bedoelt![]()
Iedereen met een beetje verstand van autosport weet dat Ferrari de beste wagens maakt!
Idd als Schumacher hem reed, mclarren was veel beter techischquote:Op zondag 10 juli 2022 16:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Voordat Michael Schumacher bij hun tekende was dat wel anders, hij heeft er aan meegewerkt om alles te tweaken en finetunen, zonder zijn inzet eind jaren 90 hadden ze weinig voorgesteld.
( Ik volgde de F1 destijds, dus niet dat ik dit van 1 of andere docu haal)
Pis hem uit!quote:Op zondag 10 juli 2022 16:12 schreef Maanvis het volgende:
GGvd ik ga ff naar de WC vliegt een auto in de fik
Niki Lauda heeft in de jaren '70 hetzelfde gedaan. Toen hij bij het team kwam was het ook een middenveld auto en hij heeft hem ook verbeterd en 2 titels mee gehaald en 3 als hij zijn ongeluk niet had gehad en aantal races heeft gemist en het kampioenschap verloor met 1 of 2 punten.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Voordat Michael Schumacher bij hun tekende was dat wel anders, hij heeft er aan meegewerkt om alles te tweaken en finetunen, zonder zijn inzet eind jaren 90 hadden ze weinig voorgesteld.
( Ik volgde de F1 destijds, dus niet dat ik dit van 1 of andere docu haal)
Verstappen wint hem hoorquote:Op zondag 10 juli 2022 16:18 schreef Maanvis het volgende:
Zou nog zomaar kunnen dat Verstappen Leclerc bijhaalt voor het eind
net of net nietquote:
Ja of er komen gaten in de tankquote:Op zondag 10 juli 2022 16:22 schreef PLY het volgende:
Beetje redbull in de tank en max krijgt vleugels
Kende een vrouwtje waar ik mee werkte, en die zei dat ze dagelijks red bull dronk en in het ziekenhuis belandde met een maagperforatiequote:
Met wie gaan jullie partnerruil doen?quote:
Hahaha, moest ff denkenquote:
Als je daar teveel van drinkt te lang kan het niet gezond voor je zijnquote:Op zondag 10 juli 2022 16:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kende een vrouwtje waar ik mee werkte, en die zei dat ze dagelijks red bull dronk en in het ziekenhuis belandde met een maagperforatie
quote:
Ja best jammer jaquote:Op zondag 10 juli 2022 17:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]ja jammergenoeg zijn wij niet uitgenodigd
Kut, zit bij de ABN Amroquote:Op zondag 10 juli 2022 17:14 schreef Maanvis het volgende:
https://speld.nl/2020/08/(...)s-om-mee-te-snuiven/ voor degenen met ING
quote:
quote:Lotto Jackpot weer opgenomen
De Lotte Jackpot is andermaal gewond in het ziekenhuis opgenomen. Dat gebeurde afgelopen donderdag ook al. Vrijdag mocht de jackpot weer naar huis, maar opnieuw sloeg het onheil toe: voor de 26e keer dit jaar meldde de jackpot zich gewond bij de Spoedeisende Hulp.
Artsen hebben nog niet kunnen achterhalen hoe de verwondingen steeds ontstaan. Mogelijk is de oorzaak dat de Lotto Jackpot de vaakst vallende jackpot van Nederland is.
hhehehhequote:
Zeg voortaan wel fijne avond ipv pr avond. Ik vind hem echt sterkquote:Op zondag 10 juli 2022 17:27 schreef Maanvis het volgende:
Ja nu moet je Jippie vertellen dat het maar moet want je hebt je versproken op FOK!
quote:
quote:
Nog niet gewend dat er geen dts meer is 😉quote:Op zondag 10 juli 2022 17:33 schreef PLY het volgende:
[..]
Ook weer eens ff op fok, jammer van DTS he
Mwah valt wel mee, alleen als je erg vroeg klaarwakker bent is het wel jammer voor praatje pot.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niet gewend dat er geen dts meer is 😉
Ik ben altijd op FOK!.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:33 schreef PLY het volgende:
[..]
Ook weer eens ff op fok, jammer van DTS he
Lekker rustig wakker worden 😉quote:Op zondag 10 juli 2022 17:43 schreef PLY het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee, alleen als je erg vroeg klaarwakker bent is het wel jammer voor praatje pot.
Verder weinig aan hier op fok. Muziek vind ik nog wel leuk hier
Ja ik ookquote:Op zondag 10 juli 2022 17:43 schreef PLY het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee, alleen als je erg vroeg klaarwakker bent is het wel jammer voor praatje pot.
Verder weinig aan hier op fok. Muziek vind ik nog wel leuk hier
Ja best wel!quote:Op zondag 10 juli 2022 17:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Bolk terug
[..]
Ja toch? Hebben wel lol daar
goede bodem voor de orgiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |